het feit dat er 1337 in je username zit zegt al genoegquote:
Thnx, ik zal er op lettenquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
pas ze goed want als ze weer te strak zitten zie je de grote teen er doorheen enzo, cardys zijn lastig!
sexy!quote:Op maandag 1 november 2010 08:16 schreef AMD-XP het volgende:
Heb Zaterdag deze paar binnen gekregen!
De Rockville II
[ afbeelding ]
en wat lopen ze fijn....
sorry maar ik geloof er echt weinig van dat ze origineel zijn hoorquote:Op maandag 1 november 2010 13:42 schreef Floor-Sofie het volgende:
ze zijn paar keer gedragen, heb alles gechecked ze zijn echt ogirineel:)
ik heb haar gemaild en ze ging akkoord met 90 euro, drna werd er wel hoger geboden maar ik had geluk
Ik ook eigenlijk. Ik weet zeker dat er een markt voor uggs is op marktplaats, waarom zou ze ze voor ¤90 willen verkopen als ze het dubbele zou kunnen krijgen? Ik heb zelf uggs verkocht op marktplaats voor ¤200 (ook zgan), ik werd gek gemaild met biedingen.quote:Op maandag 1 november 2010 14:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
sorry maar ik geloof er echt weinig van dat ze origineel zijn hoor
zit de aankoopbon er nog bij? .. niet dat die tegenwoordig niet nagemaakt kan worden maar dannog
Ik denk dat het nog wel een poosje kan duren, USPS is meestal niet zo snel.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:29 schreef SLP_ het volgende:
Even een snel vraagje! Ik heb Uggs besteld en bij USPS staan ze nou als Status: Electronic Shipping Info Received. Dit is al 2 dagen zo. Weet iemand misschien hoe lang het dan ongeveer nog duurt voordat ze in Nederland aankomen?
Ik zou er toch voor naar de stomerij gaan.. behalve misschien als ze toch al oud/versleten zijn!quote:Op woensdag 3 november 2010 14:05 schreef koekii het volgende:
Ik wil trouwens mijn UGGs gaan wassen, zal ik ze zelf in de wasmachine stoppen? Of naar de stomerij daarvoor gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |