Nouja snel. Ze zeggen binnen 5 dagen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:01 schreef Tyler-Girl het volgende:
Gaat dat zo snel bij van Assem??dan ga ik ze vanavond zeker bestellen!!! Kan nu al niet meer wachten
Gelukkig is het jaar bijna voorbijquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:56 schreef Tyler-Girl het volgende:
....30 euro voor een care kit....daar gaat mijn geld....waarom moest ik me in mijn hoofd hale dat ik nu ineens perce uggs wil??? dit is een slecht jaar voor mij
Oh, de mijne vraag 10 euro.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:18 schreef -Trinity- het volgende:
Ik heb ook alleen die spray voor ¤12,95 bij de plaatselijke Ugg dealer gekocht.
Ik ben opgelichtquote:
Nou ik vind ze allebei leuk, alleen ik weet niet wat beter past met casual kleren. Pffff, moeilijk :pquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:07 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik denk dat dat afhankelijk is van smaak en dus niemand anders behalve jijzelf dat voor je kan bepalen. Het enige verschil wat ik kan bedenken is misschien de vatbaarheid voor/zichtbaarheid van vlekken tussen de twee kleuren.
Ze passen er allebei bij, omdat de kleuren niet zoveel verschillen van elkaar.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:49 schreef petitebrunette het volgende:
[..]
Nou ik vind ze allebei leuk, alleen ik weet niet wat beter past met casual kleren. Pffff, moeilijk :p
Bij mijn nieuwe BB zit alleen een kaartje met de maat/Uggletters/Made in China.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:10 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Moet er op het label nog 'Ugg' staan, of niet meer? Twijfelde even of die Uggs wel echt waren. Mijn oude hebben een labeltje met 'Ugg' erin staan.
Dat dacht ik bij die van mij ook, totdat ik erachter kwam dat er toch een labeltje met hologram verstopt zat onder de andere labeltjesquote:Op woensdag 15 december 2010 08:56 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Bij mijn nieuwe BB zit alleen een kaartje met de maat/Uggletters/Made in China.
Verder geen kaartjes. Hologram zit op de doos. Het merk op de hak is wel anders.
edit: ik heb wel een kindermaat, misschien dat het anders is dan??
Haaaa je hebt gelijk! Ze zitten verstopt onder het wolquote:Op woensdag 15 december 2010 09:29 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Dat dacht ik bij die van mij ook, totdat ik erachter kwam dat er toch een labeltje met hologram verstopt zat onder de andere labeltjes(ook kinder uggs)
quote:Your item cleared customs in NETHERLANDS at 8:31 am on December 15, 2010. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.
Detailed Results:
Out of Foreign Customs, December 15, 2010, 8:31 am, NETHERLANDS
Arrived Abroad, December 15, 2010, 8:30 am, NETHERLANDS
International Dispatch, December 12, 2010, 8:04 am, ISC CHICAGO IL (USPS)
Denk het welquote:Op woensdag 15 december 2010 12:25 schreef lookinforyou het volgende:
Detailed Results:
Into Foreign Customs, December 13, 2010, 5:07 pm, NETHERLANDS
Arrived Abroad, December 13, 2010, 5:06 pm, NETHERLANDS
International Dispatch, December 12, 2010, 1:17 am, ISC CHICAGO IL (USPS)
Arrival
Electronic Shipping Info Received, December 10, 2010
Dit kan nog wel even gaan duren dan ?
Lijkt verdacht veel op mijn zending, liggen denk naast elkaar...quote:Op woensdag 15 december 2010 12:25 schreef lookinforyou het volgende:
Detailed Results:
Into Foreign Customs, December 13, 2010, 5:07 pm, NETHERLANDS
Arrived Abroad, December 13, 2010, 5:06 pm, NETHERLANDS
International Dispatch, December 12, 2010, 1:17 am, ISC CHICAGO IL (USPS)
Arrival
Electronic Shipping Info Received, December 10, 2010
Dit kan nog wel even gaan duren dan ?
Zolang het koud is, draag ik m'n Uggs zeker 4+ keer per week. Zeg 8 uur per dag ofzo.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:14 schreef richardrahl het volgende:
Mag ik jullie vragen hoe lang jullie op je ugss eigenlijk lopen?
Ik heb mijn moeder en zus gevraagd, die hebben beiden ugss. Mijn moeder loopt er soms binnenhuis op en heeft ze in een jaar tijd maar een paar uur aangehad.
Mijn zus loopt er ook maar heel zelden op en kan het geen dag volhouden zegt ze, die had er ook maar een dag of 6 op gelopen dit jaar.
Nu heeft mijn vrouw al uggs gekocht, maar ik sta hier toch wat verbaasd over. Nu ken ik niet heel veel meiden met uggs, maar mijn eigen familie koopt ze eerder voor de heb dan om er lekker op te lopen kennelijk?
Op dit moment alle tijd dat ik buiten de deur ben (en nu heb ik ze thuis ook nog aan, trouwens, is met normale schoenen meestal anders). Ik vind ze heerlijk zitten, heb zelfs na uren wandelen geen last van m'n voeten, het zijn echt de fijnste schoenen die ik ooit heb gehad (jammer dat ik ze zo lelijk vindquote:Op woensdag 15 december 2010 13:14 schreef richardrahl het volgende:
Ik heb mijn moeder en zus gevraagd, die hebben beiden ugss. Mijn moeder loopt er soms binnenhuis op en heeft ze in een jaar tijd maar een paar uur aangehad.
Mijn zus loopt er ook maar heel zelden op en kan het geen dag volhouden zegt ze, die had er ook maar een dag of 6 op gelopen dit jaar.
Nu heeft mijn vrouw al uggs gekocht, maar ik sta hier toch wat verbaasd over. Nu ken ik niet heel veel meiden met uggs, maar mijn eigen familie koopt ze eerder voor de heb dan om er lekker op te lopen kennelijk?
Ik woon ongeveer in mijn uggs omdat ik snel koude voeten heb. Uggs zijn lekker warm en zacht. Goed voor je voeten/rug zijn ze niet want de voetzool is niet gevormd, dus als jouw moeder en zus er niet lang op kunnen lopen is dat goed mogelijk. Ik draag ze zelf ook met zooltjes erin anders krijg ik last van mijn rug. Uggs + zooltjes = goddelijke comboquote:Op woensdag 15 december 2010 13:14 schreef richardrahl het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |