abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89441838
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 14:18 schreef richardrahl het volgende:
zijn deze uggs wel echt?

http://link.marktplaats.nl/399717673

daar kan ik ook straks langs om te passen
ik denk van wel (zie in iedergeval 1 echtheids kenmerk op de doos en dat is die reflecterende sticker)
er zijn sites waar staat aangegeven waarop je moet letten of het om echte uggs gaat of nepperds
pi_89441911
Ik vind die uggs er ook wel echt uitzien, en het is nog steeds een lopende discussie over echtheidskaarten/garanties etc erbij. Sommige winkels doen het wel, sommige niet. Is niet perse een teken van nep of echtheid.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_89441954
ja, die sites ken ik, maar ik vind dat maar lastig. Ik heb ze even gemaild of ze de bon hebben of een bewijs waar het gekocht is.

Welke maat moet je nu voor maat 37 hebben? Is dat 6 of 7, volgens mij bestaat 6.5 niet in classic?
pi_89442908
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 19:11 schreef richardrahl het volgende:
ja, die sites ken ik, maar ik vind dat maar lastig. Ik heb ze even gemaild of ze de bon hebben of een bewijs waar het gekocht is.

Welke maat moet je nu voor maat 37 hebben? Is dat 6 of 7, volgens mij bestaat 6.5 niet in classic?
Ik heb maat 37 en draag W6.
pi_89446546
ik dacht al W6...

helaas willen de verkopers op marktplaats geen bon laten zien, komen ze met smoezen of halen ze zelfs de advertentie opeens offline... komop zeg, ik doe een uitstekend bod, vraag alleen om een bewijs van koop zodat ik kan zien of het echte zijn.

Ik zoek wel even verder en anders maar nieuw, maar in die nephandel probeer ik niet te trappen.
pi_89452603
Terecht. Wat een stom gedoe zeg :{.
  donderdag 2 december 2010 @ 22:38:18 #58
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_89453897
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:13 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

Ik heb pewter grijs genomen. Normaal heb ik van Uggs maat 38, nu heb ik maat 39 besteld omdat ze schijnbaar klein vallen.
@Noumooiniet: ik heb ze een mailtje gestuurd en gevraagd wanneer ik de bestelling kon verwachten. Kreeg heel snel een antwoord terug. Keurig netjes allemaal!
Ik heb ze gebeld omdat er smiddags opeens wel kindermaten in mijn maat bij stonden, die wilde ik liever omdat dat nogal scheelt en ik heb een kleine maat.
Ik had al betaald.
Ze hebben netjes de bestelling veranderd, geld teruggestort (50 euro) en morgen worden ze bezorgd!! *O*
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  donderdag 2 december 2010 @ 22:39:55 #59
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_89453985
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:36 schreef richardrahl het volgende:
ik dacht al W6...

helaas willen de verkopers op marktplaats geen bon laten zien, komen ze met smoezen of halen ze zelfs de advertentie opeens offline... komop zeg, ik doe een uitstekend bod, vraag alleen om een bewijs van koop zodat ik kan zien of het echte zijn.

Ik zoek wel even verder en anders maar nieuw, maar in die nephandel probeer ik niet te trappen.
Ik heb ook W6=37.
Wanneer de verkopers moeilijk of raar gaan doen, dan weet je in principe al genoeg! ^O^
  Admin donderdag 2 december 2010 @ 23:23:01 #60
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89456265
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_89457615
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 23:23 schreef yvonne het volgende:
Van den Assem's waanzinnige Uggs Outlet: 258 VIP kaarten te vergeven! Wie heeft er al gemaild? * Nieuwsgierig*
Ik niet maar ik schoot wel in de lach _O-
  Admin vrijdag 3 december 2010 @ 01:07:49 #62
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89460298
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 23:55 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ik niet maar ik schoot wel in de lach _O-
Wrom? :o
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_89463746
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 01:07 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wrom? :o
Nou ja, vip kaarten om een winkel überhaupt binnen te komen, ik dacht dat er alleen de eerste dagen rijen zouden staan :o Zeker met dit weer..

Misschien dat ik toch een poging ga wagen door een stukje te schrijven :Y
  Admin vrijdag 3 december 2010 @ 10:42:26 #64
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89466609
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 08:34 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Nou ja, vip kaarten om een winkel überhaupt binnen te komen, ik dacht dat er alleen de eerste dagen rijen zouden staan :o Zeker met dit weer..

Misschien dat ik toch een poging ga wagen door een stukje te schrijven :Y
Je hoeft alleen maar het FOK!topic te lezen, mailtje te sturen en je ontloopt wachtijden en wachtrijen, vind het wel wat hebben zo in de winter :)
Ik had er gister op Twitter eentje gewonnen en ga vandaag op pad.
Ik ben heeeeeeel erg benieuwd!
Afz ex-Uggs hater ;)

pi_89467585
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 10:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

Je hoeft alleen maar het FOK!topic te lezen, mailtje te sturen en je ontloopt wachtijden en wachtrijen, vind het wel wat hebben zo in de winter :)
Afz ex-Uggs hater ;)
Ja ik heb Darkelf even een pm gestuurd hierover omdat het me niet geheel duidelijk was. In de OP staat nl dit:

Want ook na 5 december, tot en met 23 december, maak je elke dag kans op fysieke VIP kaarten (die je dus thuisgestuurd krijgt) en actiecodes! Dagelijks geven we van beiden een handje vol weg.

In totaal zijn er dus heel wat VIP kaarten te vergeven!

Wat moet je daarvoor doen?

Vertel op een leuke manier waarom voor jou Uggs Dé beste keus is! Wat is er voor jou nou helemaal geweldig aan Uggs en waarom zouden we jou Van den Assems VIP kaarten of VIP codes moeten sturen? Stuur dan wel je adres-gegevens mee, dan kunnen we in het geval je een VIP card wint die gelijk doorsturen! Uiteraard doen we verder niets met deze gegevens, die worden na deze actie vernietigd en niet ter beschikking gesteld aan derden.

Dus ik ga een poging doen na 5 december, het stukje had ik toch al geschreven :')
pi_89467638
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 10:42 schreef yvonne het volgende:
Verwacht er niet teveel van, populaire modellen zijn daar niet te koop. Dus als je specifiek 1 model zoekt kan je van een koude kermis thuiskomen... als je echter wat meer modellen leuk vind kan je er denk ik wel slagen.

Maar als je in de buurt van Rotterdam woont zou ik zeker gaan kijken. Al begrijp ik alleen niet zo waarom mensen in de rij staan voor een schoenenwinkel, maar dat komt misschien ook omdat ik een man ben. Ik begrijp wel waarom mensen midden in de nacht bij de mediamarkt een computerspel gaan kopen, dat zullen de vrouwen wel weer niet begrijpen :P
  vrijdag 3 december 2010 @ 11:30:31 #67
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_89468316
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 11:13 schreef richardrahl het volgende:

[..]

Al begrijp ik alleen niet zo waarom mensen in de rij staan voor een schoenenwinkel, maar dat komt misschien ook omdat ik een man ben. Ik begrijp wel waarom mensen midden in de nacht bij de mediamarkt een computerspel gaan kopen, dat zullen de vrouwen wel weer niet begrijpen :P
Dat is wel te vergelijken met elkaar.
Vrouwen en schoenen is wel te vergelijken met mannen en gadgets en aanverwanten.. :D

Ik zit te wachten op de TNT!!!
Straks lekker warme voetjes O+
  Admin vrijdag 3 december 2010 @ 11:33:33 #68
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89468421
[quote]1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 11:13 schreef richardrahl het volgende:

[..]

Verwacht er niet teveel van, populaire modellen zijn daar niet te koop. Dus als je specifiek 1 model zoekt kan je van een koude kermis thuiskomen... als je echter wat meer modellen leuk vind kan je er denk ik wel slagen.

Maar als je in de buurt van Rotterdam woont zou ik zeker gaan kijken. Al begrijp ik alleen niet zo waarom mensen in de rij staan voor een schoenenwinkel, maar dat komt misschien ook omdat ik een man ben. Ik begrijp wel waarom mensen midden in de nacht bij de mediamarkt een computersp

Ik snap mannen best :')

Nou, ik zag op de site een hoop Uggs die ik wel even wil zien, ik doe verslag ;)

pi_89469003
kan je foto'tje maken? De dames thuis zijn wel benieuwd.

Maar we zoeken zelf de classic short en die was niet op de beurs begreep ik uit de krant.
pi_89470409
Zijn jullie al bekend met de Sorel boots?

Ik vind ze leuk!
pi_89471273
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 11:30 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Ik zit te wachten op de TNT!!!
Straks lekker warme voetjes O+
De TNT was net hier op mijn werk en bracht mijn Uggs Dakota's. En ze passen perfect!! Ze waren alleen superkoud, dus ik heb ze heel snel weer uitgedaan. Nu vanavond inpakken en zondag weer uitpakken als 5 dec. kado.
pi_89474897
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 12:53 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

De TNT was net hier op mijn werk en bracht mijn Uggs Dakota's. En ze passen perfect!! Ze waren alleen superkoud, dus ik heb ze heel snel weer uitgedaan. Nu vanavond inpakken en zondag weer uitpakken als 5 dec. kado.
ahahahaha cadeautje voor jezelf? :D
  vrijdag 3 december 2010 @ 14:23:52 #73
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_89475503
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 12:53 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

:D
Ik wacht nog steeds... Saai...
pi_89477016
waarom kopen jullie eigenlijk op een nederlandse website de uggs in plaats van in de winkel, dan ben je toch evenduur uit of mis ik iets?

dat marktlaats schiet niet op , ik wilde anders vrouwlief 200 euro toestoppen om zaterdag hier in de stad uggs te kopen (zit een officiele dealer hier).
  vrijdag 3 december 2010 @ 15:12:11 #75
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_89477674
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 14:58 schreef richardrahl het volgende:
waarom kopen jullie eigenlijk op een nederlandse website de uggs in plaats van in de winkel, dan ben je toch evenduur uit of mis ik iets?

dat marktlaats schiet niet op , ik wilde anders vrouwlief 200 euro toestoppen om zaterdag hier in de stad uggs te kopen (zit een officiele dealer hier).
De prijs is inderdaad hetzelfde, alleen officiele winkels die hier in de buurt zitten (en dat zijn er niet zo veel), hebben heel weinig voorraad. Vooral kindermaten (die ik gewoon aan kan).
In het buitenland bestellen duurt vrij lang en ik wil ze NU! Haha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')