http://www.shoe-store.net/ugg-boots-mensquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:16 schreef Ipho het volgende:
Kan iemand me misschien helpen.
Ik zoek de chocolade uggs voor mannen in maat 9 oftewel 42.
Als ik via amazone of sheepskinboots doe dan komt er elke keer zoveel verzendkosten bij op.
Hopelijk dat jullie me verder kunnen helpen dank u!
Als ik daar deze selecteer in de chocolate kleur stelling heeft die een lichte zool en officieel hoord die ook gewoon donkerbruin te wezen..quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
http://www.shoe-store.net/ugg-boots-mens
Klopt van amazon,quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:23 schreef richardrahl het volgende:
sheepskinboot's prijs is inclusief verzendkosten naar Europa?
Amazon verzend geen Uggs naar Nederland.
Ik heb ze daar ook besteldquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:23 schreef Ipho het volgende:
[..]
Als ik daar deze selecteer in de chocolate kleur stelling heeft die een lichte zool en officieel hoord die ook gewoon donkerbruin te wezen..
Ervaringen met die site?
Lange verzend tijd?quote:
is officieel verkooppunt van uggs, kortingscode staat hier meen ik ook ergens in het topic (5% korting meen ik).quote:
Zal eens kijken wat me vriendin heeft die heeft namelijk 37 schoenmaat. Kijken wat ze in der uggs heeftquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:26 schreef richardrahl het volgende:
[..]
is officieel verkooppunt van uggs, kortingscode staat hier meen ik ook ergens in het topic (5% korting meen ik).
Maar niemand hier die weet of maat 5 ook voor maat 37 past?
dank je, weet je al wanneer je haar ziet? Ik wil namelijk vanmdidag gaan shoppen als markplaats weer niets oplevert.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:38 schreef Ipho het volgende:
Zal eens kijken wat me vriendin heeft die heeft namelijk 37 schoenmaat. Kijken wat ze in der uggs heeft
Ik heb maat 37, en heb van Uggs maat W6.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:26 schreef richardrahl het volgende:
[..]
is officieel verkooppunt van uggs, kortingscode staat hier meen ik ook ergens in het topic (5% korting meen ik).
Heb der gesmst! zet het hier direct neer als ik meer weetquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:43 schreef richardrahl het volgende:
[..]
dank je, weet je al wanneer je haar ziet? Ik wil namelijk vanmdidag gaan shoppen als markplaats weer niets oplevert.
Ja ik heb er behoorlijk spijt van dat ik voor suede heb gekozen. Ze kunnen er prima tegen, maar hebben wel een hoop liefde en aandacht nodigquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:05 schreef Eef999 het volgende:
Zojuist deze besteld![]()
[ afbeelding ]
Ik heb vorig jaar de bailey button bomber gekocht
[ afbeelding ]
Omdat het me zo goed bevalt, toch weer voor leer ipv suede.
Ze blijven heel mooi, ook als ik er mee door de regen en sneeuw banjer
Zou best kunnen, ik heb maat 38 en in 3 paar Uggs maat 6quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:26 schreef richardrahl het volgende:
[..]
nee ik was toen ongeduldig dus voor de volle lap in NL gehaaldquote:Op maandag 6 december 2010 22:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Heb je ze ook in Amerika besteld?
Ik heb zelf van de meeste schoenen maat 40 maar van uggs allemaal 39quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:26 schreef richardrahl het volgende:
In deze advertentie:
http://link.marktplaats.nl/401862381
staat dat je maat 5 prima kan dragen als je maat 37 hebt, klopt dat?
de kortingscode werkt nog wel -> UGGHYVE invoeren of UGGHYVES, kan ook ..quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:29 schreef Eef999 het volgende:
De kortingscode werkt niet meer bij shoe store.
Verzendtijd moet ik ook afwachten.
Hier lees je meer over shoe store![]()
Daar staat ook een gemakkelijke calculator om de kosten te berekenen
Ik lees daar trouwens ook dat iemand het over kleurverschil op plaatjes heeft...
Dat je daar niet van de plaatjes uit moet gaan...
Heb ik geprobeerd, maar werkt nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
de kortingscode werkt nog wel -> UGGHYVE invoeren of UGGHYVES, kan ook ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |