1 | javascript:newChat(245701); |
Ik denk Het Fok Maffiaspel #51- Spel begonnen, inschrijving gesloten. en Het Fok Maffiaspel #51- Spel begonnen, inschrijving gesloten.quote:Op maandag 29 november 2010 10:04 schreef charmed_angel het volgende:
Zeroku, wat is de reden dat jij op iBenny stemt?
quote:Op maandag 29 november 2010 10:04 schreef charmed_angel het volgende:
Zeroku, wat is de reden dat jij op iBenny stemt?
Je mag ook wel het vorige topic lezenquote:
ow sorry...quote:Op maandag 29 november 2010 11:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Je mag ook wel het vorige topic lezenHet Fok Maffiaspel #51- Spel begonnen, inschrijving gesloten.
quote:
Wijzigingen leiden tot instant uitsluiting van het spel, volgens de SL.quote:Op maandag 29 november 2010 11:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja klopt Ben Saunders![]()
Leuk toch??? Mijn SP poppetje komt na The Voice weer terug
Ook voor je uiquote:Op maandag 29 november 2010 11:26 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wijzigingen leiden tot instant uitsluiting van het spel, volgens de SL.
Voor alles. De eerste modkill, dat ging snel!quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 11:28 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Voor alles. De eerste modkill, dat ging snel!
Die heb ik verwijderdquote:Op maandag 29 november 2010 11:30 schreef TheVulture het volgende:
dan zet je je oude UI toch gewoon weer terug?
Je hoeft ze toch niet allemaal te gebruiken / niet iedere hint hoeft een aanwijzing te zijn.quote:Op maandag 29 november 2010 11:30 schreef TheVulture het volgende:
Ja maar die TAL-topics heeft het merendeel wel in zijn history... ik kan Benny niet zo 1,2,3 linken aan bier of openbaar vervoer... dat zijn ook aanwijzingen in de moord he...
Dan stem jij niet op Bennyquote:Op maandag 29 november 2010 11:36 schreef TheVulture het volgende:
Nee maar als je je alleen op de TAL-topics baseert kunnen er wel 10 mensen net zo verdacht zijn als Benny...
quote:Op maandag 29 november 2010 11:42 schreef Sheepcidus het volgende:
Door dat stukje OV ging ik ook treinen zoeken in mensen hun post history, kwam het alleen bij Stijn tegen.
Waarom alleen treinen?quote:Op maandag 29 november 2010 11:47 schreef TheVulture het volgende:
Het zou ook nog kunnen dat iemand een treinfoto in het Fo-Bo heeft staan maar daar heb ik nog niet bij iedereen naar gekeken
aantal posts: 57937 (gemiddeld 102 per dag) Benny post als een treinquote:Op maandag 29 november 2010 11:51 schreef TheVulture het volgende:
Dat kan ook maar daar vind ik al helemaal geen bewijs van... plus het feit dat dat topic van Stijn in Klaagbaak staat... en de tekst verwijst naar klagen over het OV
Dit moet trouwens wel (3) bij Stijnda zijn zie ik net. Voor de volgende stemmer.quote:Op maandag 29 november 2010 11:42 schreef Sheepcidus het volgende:
Door dat stukje OV ging ik ook treinen zoeken in mensen hun post history, kwam het alleen bij Stijn tegen.
##vote Stijnda
Stijnda (2) TheVulture, Snickerdoodle, Sheep
iBenny (2) Zero, charmed_angel
Die tut heeft zelf de UI veranders (2 uur geleden)quote:Op maandag 29 november 2010 13:07 schreef Bartjebart het volgende:
Charmed_Angel is ook hatske verdacht nu; een UI met Ben, wat dan weer een liedje van Michael Jackson is (goeie van TV!)
quote:
omdat ik het beide niet benquote:
Hmm, Charmed_Angel, van jou had ik beter verwacht...quote:Op maandag 29 november 2010 11:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
StomKutjepikandijvie lekker wakker ben ik ook
Ik vond het geen moeilijke keuze eigenlijkquote:Op maandag 29 november 2010 13:05 schreef Bartjebart het volgende:
##vote StijnDa
Stijnda (5) TheVulture, Snickerdoodle, Sheep, Bartjebart, Klierkoorts
iBenny (2) Zero, charmed_angel
Sorry geen erg in gehadquote:Op maandag 29 november 2010 13:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hmm, Charmed_Angel, van jou had ik beter verwacht...
Tijd voor de eerste modkill, nog voor de komende nacht..
wat zijn jullie hardquote:Op maandag 29 november 2010 15:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Ndáááág!
quote:Op maandag 29 november 2010 15:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop maar dat C_A een complotpiet is dan
zeker weten?quote:Op maandag 29 november 2010 16:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb dan ook niemand overbooid gegooid en heb daar de middelen ook niet voor
hoezo?quote:Op maandag 29 november 2010 15:56 schreef Ladidadida het volgende:
Ik ga zo TV even onderzoeken, want dit gaat wel makkelijk.
hoezo niet?quote:
Men volgt hem te makkelijk. Voor hetzelfde geld is hij complotpiet en gaan we nu allemaal blind achter hem aan om straks een onschuldige Piet overboord te kieperen.quote:Op maandag 29 november 2010 16:36 schreef Klierkoorts het volgende:
[..]
Ik snap niet wat hij voor raars heeft gedaan dat het niet klopt
Het is een spel voor leugens en bedrogquote:Op maandag 29 november 2010 16:36 schreef Klierkoorts het volgende:
[..]
Ik snap niet wat hij voor raars heeft gedaan dat het niet klopt
Er zijn toch geen nieuwe hints? Waarom stem je dan eerst op de ander als je de andere hints beter vindquote:Op maandag 29 november 2010 17:53 schreef PatriQue89 het volgende:
##unvote Benny
## vote StijnDa
Aanwijzingen naar Stijn zijn sterker..
Stijnda (12) TheVulture, Snickerdoodle, Sheep, Bartjebart, Klierkoorts, de Stafpiet, IJsdraakje, PS,FaaLex, Ladi, Trev, PatriQue89
iBenny (3) Zero, charmed_angel, Stijn
Zeroku (1) iBenny
Ik ben altijd impulsief enzo...quote:Op maandag 29 november 2010 17:58 schreef Klierkoorts het volgende:
[..]
Er zijn toch geen nieuwe hints? Waarom stem je dan eerst op de ander als je de andere hints beter vind
Sorry manquote:Op maandag 29 november 2010 17:30 schreef StijnDa het volgende:
Wil jullie nog even meegeven dat ik het echt niet heb gedaan.
Hej, dat rijmt helemaal nietquote:Op maandag 29 november 2010 15:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Ndáááág!
zou ik ook zeggen, vrind!quote:Op maandag 29 november 2010 17:30 schreef StijnDa het volgende:
Wil jullie nog even meegeven dat ik het echt niet heb gedaan.
Wat is je rol dan?quote:Op maandag 29 november 2010 18:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat heb ik nog te verliezen/winnen?
Nee natuurlijk niet...quote:Op maandag 29 november 2010 18:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
of is het niet leuk als ik dat al vertel, dan edit ik wel even.
Ja oké maar ik vond het niet zo vanzelfsprekend als er bij jou uitkwam dusja.quote:Op maandag 29 november 2010 18:25 schreef Bartjebart het volgende:
En jij ook, dus geef ik net zo antwoord als jij
Spion + Maffiaquote:Op maandag 29 november 2010 19:28 schreef Beach het volgende:
Moet ik weer in de startpost gaan lezen wat die rollen betekenen
C_A zou vermoord worden door iemand gisteren maar dat werd geblokt... vandaag is ze alsnog gemodkilled door een UI-wijziging van haarzelfquote:Op maandag 29 november 2010 19:33 schreef Beach het volgende:
En C_A is vermoord dus door een speciale rol?
Dat ik maffia ben betekent niet dat ik de moord heb gepleegdquote:Op maandag 29 november 2010 19:33 schreef Beach het volgende:
Ja kudos voor degene die de hints bij Stijnda heeft geplaatst.
Niet echt slim om dat in de post te plaatsenquote:
oh modkill dus, vond ik erg onduidelijk op te maken.quote:Op maandag 29 november 2010 19:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
C_A zou vermoord worden door iemand gisteren maar dat werd geblokt... vandaag is ze alsnog gemodkilled door een UI-wijziging van haarzelf
Ow en iBenny is nu plat?quote:Op maandag 29 november 2010 19:35 schreef TheVulture het volgende:
Zeroku was volgens mij degene die Stijn wel heel erg beschermde en op Benny ging zitten...
Dank je voor de info en nu inhoudelijk bek dichtquote:Op maandag 29 november 2010 19:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat ik maffia ben betekent niet dat ik de moord heb gepleegd
Ja maak het nog duidelijker wie de maffia moet killen.quote:Op maandag 29 november 2010 19:38 schreef Ladidadida het volgende:
Mooi, dus TV is sowieso normale piet, en dat geldt hoogstwaarschijnlijk ook voor de eerste paar anderen die op Stijn hebben gestemd
Dan ben ik extra verdacht want ik benadrukte het nog even dat het een tegenstem was. Terwijl ik wist dat ik er niets meer aan kon veranderen.quote:Op maandag 29 november 2010 19:48 schreef TheVulture het volgende:
Degenen die niet StijnDa stemden zijn wat mij betreft verdacht
Stijn stemde ook op jou.quote:Op maandag 29 november 2010 19:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan ben ik extra verdacht want ik benadrukte het nog even dat het een tegenstem was. Terwijl ik wist dat ik er niets meer aan kon veranderen.
Ook dat nog.quote:
Dubbele blufquote:Op maandag 29 november 2010 19:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook dat nog.
Zou wel erg dom zijn als ik ondanks dat ik wist dat mijn maffiamaatje toch al dood ging nog even openlijk partij voor hem te kiezen denk je niet? Hmm?
Ik vertrouwde hem gewoon.
ja.quote:
Ik ben geen complotpiet en wist ook niet dat Stijnda dat wel was.quote:
maar ik vind je UI wel heel leukquote:Op maandag 29 november 2010 20:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben geen complotpiet en wist ook niet dat Stijnda dat wel was.
Maar dat zien jullie morgen dan wel.
Zelfs als BM ben ik vroeg in het spel dood.
Ja ik laat jou toch niet zomaar ongestraft vermoord wordenquote:
Ja.quote:Op maandag 29 november 2010 22:16 schreef Zeroku het volgende:
Hoofdpiet Liesje had op moment wel zin in wat plezier,
Dus belde ze haar Waakpiet Zeroku op, haar lievelingsdier
Ze belde en belde, maar er werd niet opgenomen.
En een avond zonder seks, daar kan ze niet inkomen.
quote:Op maandag 29 november 2010 19:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook dat nog.
Zou wel erg dom zijn als ik ondanks dat ik wist dat mijn maffiamaatje toch al dood ging nog even openlijk partij voor hem te kiezen denk je niet? Hmm?
Ik vertrouwde hem gewoon.
quote:Op maandag 29 november 2010 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Hier moest ik wel keihard om lachen
De trouwe Piet had het ergste wapen tot nu toe,
Zijn zogenaamde gonor-roe.
Waarmee hij menig Piet,
Van een gezellige druiper voorziet.
Je beschaamt het vertrouwenquote:
Ik ook nietquote:
Denk het niet, mijn nek is gebrokenquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:09 schreef Bartjebart het volgende:
Ben jij niet sowieso naar Spanje aan het terug zwemmen?
Liesje:quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Niets tegenkomen bij de derde moord? Jeez, try harder. Man o man, jullie zijn niets waard zonder mij
.
Staat niets over dat het niet mag in de OPquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:34 schreef Bartjebart het volgende:
Zou Liesje eigenlijk EN Hoofdpiet EN kut kind kunnen zijn uberhaubt?
wehebben toch zelf de hoofdpiet gestemt?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:34 schreef Bartjebart het volgende:
Zou Liesje eigenlijk EN Hoofdpiet EN kut kind kunnen zijn uberhaubt?
Ik vermoed dat de gekke dokter eerder zijn kill heeft ingestuurd.quote:Toch bleef het lijk niet lang opgemerkt,
Maar het medelijden was aardig beperkt
De snode Piet die op de deurdrempel stond,
Propte nog net een winterpeen in The_Vultures kont.
Dat was zijn enige aandeel in de nacht,
En ging hij weer terug naar zijn hut, op pottekijkers bedacht.
quote:De hoofdpiet is overboord gegooid, lang leve de hoofdpiet! Iedereen kan zich verkiesbaar stellen voor de positie van hoofdpiet, behalve de rollen waarin het vermeld wordt dat je het niet kan.
Ja mag welquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:49 schreef Bartjebart het volgende:
Wat ik meer bedoel is of iemand die zo'n rol heeft zichzelf kandidaa mag stellen voor Hoofdpiet?
In de voorgaande maffiarondes heb ik namelijk nog niet eerder meegemaakt dat iemand die gekke dokter of iets dergelijks was de BM rol vervulde.
Al Qaida ook denk ikquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:49 schreef snickerdoodle het volgende:
Vanwaar de stemmen op Liesje?
Vanwege haar avatar met koekje?
Noodlesquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Niets tegenkomen bij de derde moord? Jeez, try harder. Man o man, jullie zijn niets waard zonder mij
.
quote:
Doe volgend potje gewoon mee okee!quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:55 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vraag me af waar Ijsdraakje op gaat stemmen.
Alleen als jij hints gaat zoeken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Doe volgend potje gewoon mee okee!
Afgesproken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Alleen als jij hints gaat zoeken.
ga jij fietsenquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:11 schreef Trevland het volgende:
Ik heb geen flauw idee en hoe of wat dus ik begin nu van onderen
#Vote PS
liesje(3) Sheep, klierkoorts, snickerdoodle
ijsdraakje (2) liesje.
PS (1) Trev
ohja oeps hequote:Op dinsdag 30 november 2010 18:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Goh
liesje(7) Sheep, klierkoorts, snickerdoodle, Calex, Beach, IJsdraakje, PS
ijsdraakje (3) liesje. gomi
PS (1) Trev
Die van PS er ook bijgezet.
Ik ben spannend.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:00 schreef charmed_angel het volgende:
ik vind het ook wel spannend...
Jawel, maar die was niet voor 7 uur klaar, dus die komt er nog aan bij de nacht.quote:
ooooow okquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Jawel, maar die was niet voor 7 uur klaar, dus die komt er nog aan bij de nacht.
Patje zal ook niet in staat zijn zijn eventuele nachtrol uit te oefenen.
Dat hebben we welquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:19 schreef IJsdraakje het volgende:
In de rijm staat toch dat we geen nieuwe HP nodig hebben?
Lijkt me niet meer dan logisch dat we dat wel nodig hebben.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:19 schreef IJsdraakje het volgende:
In de rijm staat toch dat we geen nieuwe HP nodig hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedequote:Op dinsdag 30 november 2010 19:44 schreef Bartjebart het volgende:
Hej waar is de post met mijn stem?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:44 schreef Bartjebart het volgende:
Hej waar is de post met mijn stem?
ik dacht echt dat ik vanmiddag op invoeren had gekliktquote:
Dan stem ik op Sheep omdat hij hints naar bad guys vind enzoquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:08 schreef Rave_NL het volgende:
Dan mogen jullie wat mij betreft een stem uitbrengen zodat we morgen een nieuwe Hoofdpiet hebben.
De nachtkill(s) komen er trouwens aan.
Nee, ik heb een leven.. sorryquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:18 schreef snickerdoodle het volgende:
Je heb nog geen enkele keer hints gezocht.
Doe dan bijvoorbeeld Sheep maar
Dan moet hij zit eerst beschikbaar stellen trouwens..quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:18 schreef snickerdoodle het volgende:
Je heb nog geen enkele keer hints gezocht.
Doe dan bijvoorbeeld Sheep maar
Nogal loos. sheep heeft zichzelf tenminste bewezen en wmb verdiend hij het dusquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, ik heb een leven.. sorrymaar komende 3 dagen kan ik me er voor de volle 100% instorten!
SL die niet weet wat die wilquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:36 schreef Rave_NL het volgende:
Ik weet ook niet beter dan dat er geen nieuwe BM werd gekozen zoals ik al aangaf, daarom begon ik te twijfelen.
Maar goed, bij deze:
ER WORDT GEEN NIEUWE HOOFDPIET GEKOZEN.
punt.
Dudequote:Op dinsdag 30 november 2010 21:36 schreef Rave_NL het volgende:
Ik weet ook niet beter dan dat er geen nieuwe BM werd gekozen zoals ik al aangaf, daarom begon ik te twijfelen.
Maar goed, bij deze:
ER WORDT GEEN NIEUWE HOOFDPIET GEKOZEN.
punt.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:10 schreef Rave_NL het volgende:
[ afbeelding ]
Nacht 3
Het was weer eens helder, zelfs crystalclear
Bartjebart (stafpiet) is er niet meer...
Toen waren wij er niet om te zeiken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:47 schreef gomi het volgende:
waarom ging t de keer met dat testament eigenlijk zonder ophef?
tien werd gewoon gedaan alsof t de normale gang van zaken was dat een bm een vervanger aanstelde
hehehe nah volgens mij speelde jij zelfs nog gewoon mee in die rondequote:Op dinsdag 30 november 2010 21:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Toen waren wij er niet om te zeiken.
Nee hoor, ik speelde niet mee, kende dit niet, of het moet na mijn dood gebeurd zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:50 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe nah volgens mij speelde jij zelfs nog gewoon mee in die ronde
ronde met erik als bm. was mijn1e ronde tbh dus vandaar dat ik aannam dat dat de normale procedure was
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Toen waren wij er niet om te zeiken.
Om zelf minder verdacht te lijken worden er weleens mensen opgeoffert.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:36 schreef snickerdoodle het volgende:
Stijnda heeft hints gezocht naar Gomi.
Dat zou maffia toch ook niet doen?
Wat heb ik jou nu weer aan gedaanquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:31 schreef CaLeX het volgende:
[..]
je had mogen zeiken wat je wilde, maar veranderen zouden we toch niet doen.
We hadden dit namelijk van te voren al afgesproken, en de toen malige BM (erik) had al voor zijn dood de opvolger aangekaart. En daarnaast, als ik jou kan etteren doe ik dat met alle liefde![]()
On topic, aangezien het kutkind dood is, en de complotpieten zo slim zijn om hun meelooppieten stemmen niet terug te lopen is iBenny GEEN complotpiet (aangezien mevrouw-ik-verander-mijn-UI-tijdens-het-spel op het gestemt heeft)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |