Nee, ik heb een leven.. sorryquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:18 schreef snickerdoodle het volgende:
Je heb nog geen enkele keer hints gezocht.
Doe dan bijvoorbeeld Sheep maar
Dan moet hij zit eerst beschikbaar stellen trouwens..quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:18 schreef snickerdoodle het volgende:
Je heb nog geen enkele keer hints gezocht.
Doe dan bijvoorbeeld Sheep maar
Nogal loos. sheep heeft zichzelf tenminste bewezen en wmb verdiend hij het dusquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, ik heb een leven.. sorrymaar komende 3 dagen kan ik me er voor de volle 100% instorten!
SL die niet weet wat die wilquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:36 schreef Rave_NL het volgende:
Ik weet ook niet beter dan dat er geen nieuwe BM werd gekozen zoals ik al aangaf, daarom begon ik te twijfelen.
Maar goed, bij deze:
ER WORDT GEEN NIEUWE HOOFDPIET GEKOZEN.
punt.
Dudequote:Op dinsdag 30 november 2010 21:36 schreef Rave_NL het volgende:
Ik weet ook niet beter dan dat er geen nieuwe BM werd gekozen zoals ik al aangaf, daarom begon ik te twijfelen.
Maar goed, bij deze:
ER WORDT GEEN NIEUWE HOOFDPIET GEKOZEN.
punt.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:10 schreef Rave_NL het volgende:
[ afbeelding ]
Nacht 3
Het was weer eens helder, zelfs crystalclear
Bartjebart (stafpiet) is er niet meer...
Toen waren wij er niet om te zeiken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:47 schreef gomi het volgende:
waarom ging t de keer met dat testament eigenlijk zonder ophef?
tien werd gewoon gedaan alsof t de normale gang van zaken was dat een bm een vervanger aanstelde
hehehe nah volgens mij speelde jij zelfs nog gewoon mee in die rondequote:Op dinsdag 30 november 2010 21:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Toen waren wij er niet om te zeiken.
Nee hoor, ik speelde niet mee, kende dit niet, of het moet na mijn dood gebeurd zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:50 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe nah volgens mij speelde jij zelfs nog gewoon mee in die ronde
ronde met erik als bm. was mijn1e ronde tbh dus vandaar dat ik aannam dat dat de normale procedure was
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Toen waren wij er niet om te zeiken.
Om zelf minder verdacht te lijken worden er weleens mensen opgeoffert.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:36 schreef snickerdoodle het volgende:
Stijnda heeft hints gezocht naar Gomi.
Dat zou maffia toch ook niet doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |