Liesje:quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Niets tegenkomen bij de derde moord? Jeez, try harder. Man o man, jullie zijn niets waard zonder mij
.
Staat niets over dat het niet mag in de OPquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:34 schreef Bartjebart het volgende:
Zou Liesje eigenlijk EN Hoofdpiet EN kut kind kunnen zijn uberhaubt?
wehebben toch zelf de hoofdpiet gestemt?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:34 schreef Bartjebart het volgende:
Zou Liesje eigenlijk EN Hoofdpiet EN kut kind kunnen zijn uberhaubt?
Ik vermoed dat de gekke dokter eerder zijn kill heeft ingestuurd.quote:Toch bleef het lijk niet lang opgemerkt,
Maar het medelijden was aardig beperkt
De snode Piet die op de deurdrempel stond,
Propte nog net een winterpeen in The_Vultures kont.
Dat was zijn enige aandeel in de nacht,
En ging hij weer terug naar zijn hut, op pottekijkers bedacht.
quote:De hoofdpiet is overboord gegooid, lang leve de hoofdpiet! Iedereen kan zich verkiesbaar stellen voor de positie van hoofdpiet, behalve de rollen waarin het vermeld wordt dat je het niet kan.
Ja mag welquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:49 schreef Bartjebart het volgende:
Wat ik meer bedoel is of iemand die zo'n rol heeft zichzelf kandidaa mag stellen voor Hoofdpiet?
In de voorgaande maffiarondes heb ik namelijk nog niet eerder meegemaakt dat iemand die gekke dokter of iets dergelijks was de BM rol vervulde.
Al Qaida ook denk ikquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:49 schreef snickerdoodle het volgende:
Vanwaar de stemmen op Liesje?
Vanwege haar avatar met koekje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |