Spion + Maffiaquote:Op maandag 29 november 2010 19:28 schreef Beach het volgende:
Moet ik weer in de startpost gaan lezen wat die rollen betekenen
C_A zou vermoord worden door iemand gisteren maar dat werd geblokt... vandaag is ze alsnog gemodkilled door een UI-wijziging van haarzelfquote:Op maandag 29 november 2010 19:33 schreef Beach het volgende:
En C_A is vermoord dus door een speciale rol?
Dat ik maffia ben betekent niet dat ik de moord heb gepleegdquote:Op maandag 29 november 2010 19:33 schreef Beach het volgende:
Ja kudos voor degene die de hints bij Stijnda heeft geplaatst.
Niet echt slim om dat in de post te plaatsenquote:
oh modkill dus, vond ik erg onduidelijk op te maken.quote:Op maandag 29 november 2010 19:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
C_A zou vermoord worden door iemand gisteren maar dat werd geblokt... vandaag is ze alsnog gemodkilled door een UI-wijziging van haarzelf
Ow en iBenny is nu plat?quote:Op maandag 29 november 2010 19:35 schreef TheVulture het volgende:
Zeroku was volgens mij degene die Stijn wel heel erg beschermde en op Benny ging zitten...
Dank je voor de info en nu inhoudelijk bek dichtquote:Op maandag 29 november 2010 19:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat ik maffia ben betekent niet dat ik de moord heb gepleegd
Ja maak het nog duidelijker wie de maffia moet killen.quote:Op maandag 29 november 2010 19:38 schreef Ladidadida het volgende:
Mooi, dus TV is sowieso normale piet, en dat geldt hoogstwaarschijnlijk ook voor de eerste paar anderen die op Stijn hebben gestemd
Dan ben ik extra verdacht want ik benadrukte het nog even dat het een tegenstem was. Terwijl ik wist dat ik er niets meer aan kon veranderen.quote:Op maandag 29 november 2010 19:48 schreef TheVulture het volgende:
Degenen die niet StijnDa stemden zijn wat mij betreft verdacht
Stijn stemde ook op jou.quote:Op maandag 29 november 2010 19:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan ben ik extra verdacht want ik benadrukte het nog even dat het een tegenstem was. Terwijl ik wist dat ik er niets meer aan kon veranderen.
Ook dat nog.quote:
Dubbele blufquote:Op maandag 29 november 2010 19:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook dat nog.
Zou wel erg dom zijn als ik ondanks dat ik wist dat mijn maffiamaatje toch al dood ging nog even openlijk partij voor hem te kiezen denk je niet? Hmm?
Ik vertrouwde hem gewoon.
ja.quote:
Ik ben geen complotpiet en wist ook niet dat Stijnda dat wel was.quote:
maar ik vind je UI wel heel leukquote:Op maandag 29 november 2010 20:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben geen complotpiet en wist ook niet dat Stijnda dat wel was.
Maar dat zien jullie morgen dan wel.
Zelfs als BM ben ik vroeg in het spel dood.
Ja ik laat jou toch niet zomaar ongestraft vermoord wordenquote:
Ja.quote:Op maandag 29 november 2010 22:16 schreef Zeroku het volgende:
Hoofdpiet Liesje had op moment wel zin in wat plezier,
Dus belde ze haar Waakpiet Zeroku op, haar lievelingsdier
Ze belde en belde, maar er werd niet opgenomen.
En een avond zonder seks, daar kan ze niet inkomen.
quote:Op maandag 29 november 2010 19:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook dat nog.
Zou wel erg dom zijn als ik ondanks dat ik wist dat mijn maffiamaatje toch al dood ging nog even openlijk partij voor hem te kiezen denk je niet? Hmm?
Ik vertrouwde hem gewoon.
quote:Op maandag 29 november 2010 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Hier moest ik wel keihard om lachen
De trouwe Piet had het ergste wapen tot nu toe,
Zijn zogenaamde gonor-roe.
Waarmee hij menig Piet,
Van een gezellige druiper voorziet.
Je beschaamt het vertrouwenquote:
Ik ook nietquote:
Denk het niet, mijn nek is gebrokenquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:09 schreef Bartjebart het volgende:
Ben jij niet sowieso naar Spanje aan het terug zwemmen?
Liesje:quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Niets tegenkomen bij de derde moord? Jeez, try harder. Man o man, jullie zijn niets waard zonder mij
.
Staat niets over dat het niet mag in de OPquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:34 schreef Bartjebart het volgende:
Zou Liesje eigenlijk EN Hoofdpiet EN kut kind kunnen zijn uberhaubt?
wehebben toch zelf de hoofdpiet gestemt?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:34 schreef Bartjebart het volgende:
Zou Liesje eigenlijk EN Hoofdpiet EN kut kind kunnen zijn uberhaubt?
Ik vermoed dat de gekke dokter eerder zijn kill heeft ingestuurd.quote:Toch bleef het lijk niet lang opgemerkt,
Maar het medelijden was aardig beperkt
De snode Piet die op de deurdrempel stond,
Propte nog net een winterpeen in The_Vultures kont.
Dat was zijn enige aandeel in de nacht,
En ging hij weer terug naar zijn hut, op pottekijkers bedacht.
quote:De hoofdpiet is overboord gegooid, lang leve de hoofdpiet! Iedereen kan zich verkiesbaar stellen voor de positie van hoofdpiet, behalve de rollen waarin het vermeld wordt dat je het niet kan.
Ja mag welquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:49 schreef Bartjebart het volgende:
Wat ik meer bedoel is of iemand die zo'n rol heeft zichzelf kandidaa mag stellen voor Hoofdpiet?
In de voorgaande maffiarondes heb ik namelijk nog niet eerder meegemaakt dat iemand die gekke dokter of iets dergelijks was de BM rol vervulde.
Al Qaida ook denk ikquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:49 schreef snickerdoodle het volgende:
Vanwaar de stemmen op Liesje?
Vanwege haar avatar met koekje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |