Spion + Maffiaquote:Op maandag 29 november 2010 19:28 schreef Beach het volgende:
Moet ik weer in de startpost gaan lezen wat die rollen betekenen
C_A zou vermoord worden door iemand gisteren maar dat werd geblokt... vandaag is ze alsnog gemodkilled door een UI-wijziging van haarzelfquote:Op maandag 29 november 2010 19:33 schreef Beach het volgende:
En C_A is vermoord dus door een speciale rol?
Dat ik maffia ben betekent niet dat ik de moord heb gepleegdquote:Op maandag 29 november 2010 19:33 schreef Beach het volgende:
Ja kudos voor degene die de hints bij Stijnda heeft geplaatst.
Niet echt slim om dat in de post te plaatsenquote:
oh modkill dus, vond ik erg onduidelijk op te maken.quote:Op maandag 29 november 2010 19:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
C_A zou vermoord worden door iemand gisteren maar dat werd geblokt... vandaag is ze alsnog gemodkilled door een UI-wijziging van haarzelf
Ow en iBenny is nu plat?quote:Op maandag 29 november 2010 19:35 schreef TheVulture het volgende:
Zeroku was volgens mij degene die Stijn wel heel erg beschermde en op Benny ging zitten...
Dank je voor de info en nu inhoudelijk bek dichtquote:Op maandag 29 november 2010 19:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat ik maffia ben betekent niet dat ik de moord heb gepleegd
Ja maak het nog duidelijker wie de maffia moet killen.quote:Op maandag 29 november 2010 19:38 schreef Ladidadida het volgende:
Mooi, dus TV is sowieso normale piet, en dat geldt hoogstwaarschijnlijk ook voor de eerste paar anderen die op Stijn hebben gestemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |