wat zijn jullie hardquote:Op maandag 29 november 2010 15:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Ndáááág!
quote:Op maandag 29 november 2010 15:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop maar dat C_A een complotpiet is dan
zeker weten?quote:Op maandag 29 november 2010 16:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb dan ook niemand overbooid gegooid en heb daar de middelen ook niet voor
hoezo?quote:Op maandag 29 november 2010 15:56 schreef Ladidadida het volgende:
Ik ga zo TV even onderzoeken, want dit gaat wel makkelijk.
hoezo niet?quote:
Men volgt hem te makkelijk. Voor hetzelfde geld is hij complotpiet en gaan we nu allemaal blind achter hem aan om straks een onschuldige Piet overboord te kieperen.quote:Op maandag 29 november 2010 16:36 schreef Klierkoorts het volgende:
[..]
Ik snap niet wat hij voor raars heeft gedaan dat het niet klopt
Het is een spel voor leugens en bedrogquote:Op maandag 29 november 2010 16:36 schreef Klierkoorts het volgende:
[..]
Ik snap niet wat hij voor raars heeft gedaan dat het niet klopt
Er zijn toch geen nieuwe hints? Waarom stem je dan eerst op de ander als je de andere hints beter vindquote:Op maandag 29 november 2010 17:53 schreef PatriQue89 het volgende:
##unvote Benny
## vote StijnDa
Aanwijzingen naar Stijn zijn sterker..
Stijnda (12) TheVulture, Snickerdoodle, Sheep, Bartjebart, Klierkoorts, de Stafpiet, IJsdraakje, PS,FaaLex, Ladi, Trev, PatriQue89
iBenny (3) Zero, charmed_angel, Stijn
Zeroku (1) iBenny
Ik ben altijd impulsief enzo...quote:Op maandag 29 november 2010 17:58 schreef Klierkoorts het volgende:
[..]
Er zijn toch geen nieuwe hints? Waarom stem je dan eerst op de ander als je de andere hints beter vind
Sorry manquote:Op maandag 29 november 2010 17:30 schreef StijnDa het volgende:
Wil jullie nog even meegeven dat ik het echt niet heb gedaan.
Hej, dat rijmt helemaal nietquote:Op maandag 29 november 2010 15:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Ndáááág!
zou ik ook zeggen, vrind!quote:Op maandag 29 november 2010 17:30 schreef StijnDa het volgende:
Wil jullie nog even meegeven dat ik het echt niet heb gedaan.
Wat is je rol dan?quote:Op maandag 29 november 2010 18:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat heb ik nog te verliezen/winnen?
Nee natuurlijk niet...quote:Op maandag 29 november 2010 18:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
of is het niet leuk als ik dat al vertel, dan edit ik wel even.
Ja oké maar ik vond het niet zo vanzelfsprekend als er bij jou uitkwam dusja.quote:Op maandag 29 november 2010 18:25 schreef Bartjebart het volgende:
En jij ook, dus geef ik net zo antwoord als jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |