Er zijn toch geen nieuwe hints? Waarom stem je dan eerst op de ander als je de andere hints beter vindquote:Op maandag 29 november 2010 17:53 schreef PatriQue89 het volgende:
##unvote Benny
## vote StijnDa
Aanwijzingen naar Stijn zijn sterker..
Stijnda (12) TheVulture, Snickerdoodle, Sheep, Bartjebart, Klierkoorts, de Stafpiet, IJsdraakje, PS,FaaLex, Ladi, Trev, PatriQue89
iBenny (3) Zero, charmed_angel, Stijn
Zeroku (1) iBenny
Ik ben altijd impulsief enzo...quote:Op maandag 29 november 2010 17:58 schreef Klierkoorts het volgende:
[..]
Er zijn toch geen nieuwe hints? Waarom stem je dan eerst op de ander als je de andere hints beter vind
Sorry manquote:Op maandag 29 november 2010 17:30 schreef StijnDa het volgende:
Wil jullie nog even meegeven dat ik het echt niet heb gedaan.
Hej, dat rijmt helemaal nietquote:Op maandag 29 november 2010 15:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Ndáááág!
zou ik ook zeggen, vrind!quote:Op maandag 29 november 2010 17:30 schreef StijnDa het volgende:
Wil jullie nog even meegeven dat ik het echt niet heb gedaan.
Wat is je rol dan?quote:Op maandag 29 november 2010 18:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat heb ik nog te verliezen/winnen?
Nee natuurlijk niet...quote:Op maandag 29 november 2010 18:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
of is het niet leuk als ik dat al vertel, dan edit ik wel even.
Ja oké maar ik vond het niet zo vanzelfsprekend als er bij jou uitkwam dusja.quote:Op maandag 29 november 2010 18:25 schreef Bartjebart het volgende:
En jij ook, dus geef ik net zo antwoord als jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |