MUWHUAHAHUAquote:Op donderdag 25 november 2010 14:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Shit, weer geen kut TT kunnen bedenken
dat is leuuukquote:Op donderdag 25 november 2010 14:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
OMG dogs 101 is op AP maar ik moet douchen
Ahwquote:Op donderdag 25 november 2010 14:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik ga het helaas niet redden zaterdag
quote:Op donderdag 25 november 2010 14:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik ga het helaas niet redden zaterdag
Dat doe ik binnen een kwartier.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:51 schreef Loqi het volgende:
Shit, in 2 dagen een chocoletter weggevreten
+1quote:Op donderdag 25 november 2010 15:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat doe ik binnen een kwartier.
Lekker danquote:Op donderdag 25 november 2010 15:06 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb een stagebegeleider toegewezen gekregen. Ik heb haar nog niet gezien en ik wil nu al een nieuwe. Mèèèn. Ze leest gewoon niet wat ik mail. Ik ben alleen op madiwo op school en mijn mentrix ook. Ik wil met mijn mentrix en de begeleidster op gesprek. Eerst had ik gemaild dat ik maandag ziek was, mailt ze: "Ik kan op maandag om half 12".
Goed, dan kon ik niet. Maandag erna? Ik kan alleen op maandag dinsdag en woensdag.
"Ik kan op donderdag. Op maandag niet. Schrijf maar op de lijst".Moet ik echt iemand in vertrouwen neemt die nieteens mijn mailtjes leest?
Nee want er zit een hele wetenschap achter het verdelen van stagebegeleiders.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kun je niet een verzoek tot andere stagebegeleider indienen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |