MUWHUAHAHUAquote:Op donderdag 25 november 2010 14:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Shit, weer geen kut TT kunnen bedenken
dat is leuuukquote:Op donderdag 25 november 2010 14:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
OMG dogs 101 is op AP maar ik moet douchen
Ahwquote:Op donderdag 25 november 2010 14:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik ga het helaas niet redden zaterdag
quote:Op donderdag 25 november 2010 14:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik ga het helaas niet redden zaterdag
Dat doe ik binnen een kwartier.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:51 schreef Loqi het volgende:
Shit, in 2 dagen een chocoletter weggevreten
+1quote:Op donderdag 25 november 2010 15:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat doe ik binnen een kwartier.
Lekker danquote:Op donderdag 25 november 2010 15:06 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb een stagebegeleider toegewezen gekregen. Ik heb haar nog niet gezien en ik wil nu al een nieuwe. Mčččn. Ze leest gewoon niet wat ik mail. Ik ben alleen op madiwo op school en mijn mentrix ook. Ik wil met mijn mentrix en de begeleidster op gesprek. Eerst had ik gemaild dat ik maandag ziek was, mailt ze: "Ik kan op maandag om half 12".
Goed, dan kon ik niet. Maandag erna? Ik kan alleen op maandag dinsdag en woensdag.
"Ik kan op donderdag. Op maandag niet. Schrijf maar op de lijst".Moet ik echt iemand in vertrouwen neemt die nieteens mijn mailtjes leest?
Nee want er zit een hele wetenschap achter het verdelen van stagebegeleiders.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kun je niet een verzoek tot andere stagebegeleider indienen?
Alles bespreken met je mentrix?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee want er zit een hele wetenschap achter het verdelen van stagebegeleiders.
Ofzo.
Zie hierbovenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Alles bespreken met je mentrix?
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:18 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb echt een slecht geweten, ik schrik altijd van de deurbel.![]()
Maar mijn bestelde schoentjes zijn binnen, hoop dat ze passen.
Ja, ik schaam me diep, maar ik schrik me altijd dood.quote:
Neh niet saai, profielwerkstukquote:Op donderdag 25 november 2010 15:24 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Saai? Ik wil volgend semester Amerikaans Staatsrecht gaan volgen.
Iew, brings back memories. Mijne ging over Jack the Ripperquote:Op donderdag 25 november 2010 15:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neh niet saai, profielwerkstuk
piccxxxxxquote:Op donderdag 25 november 2010 15:26 schreef princess-a het volgende:
Ik ben naar de kapper geweest en goed gekniptwieeeehiieeee
Foto!quote:Op donderdag 25 november 2010 15:26 schreef princess-a het volgende:
Ik ben naar de kapper geweest en goed gekniptwieeeehiieeee
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:34 schreef Loqi het volgende:
Eh wacht... die waren niet van jou die hammies
Ik wéét niet eens of ik er een gedaan hebquote:Op donderdag 25 november 2010 15:26 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Iew, brings back memories. Mijne ging over Jack the Ripper.
Dan zal het toch wel, als je je diploma hebt?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik wéét niet eens of ik er een gedaan hebIk weet wel dat het moest.
Ja, alleen het heette een sectorwerkstuk. Mavo enzo. We moesten er we; een doen maar of ik dat gedaan heb is de vraagquote:Op donderdag 25 november 2010 15:38 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dan zal het toch wel, als je je diploma hebt?
sterktequote:Op donderdag 25 november 2010 15:49 schreef Loqi het volgende:
Mijn vriends oma is net bediend, ze denken dat ze het weekend niet gaat halen
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:49 schreef Loqi het volgende:
Stektequote:Op donderdag 25 november 2010 15:49 schreef Loqi het volgende:
Sterktequote:Op donderdag 25 november 2010 15:49 schreef Loqi het volgende:
Hahahquote:
Leuk!quote:Op donderdag 25 november 2010 16:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahah
Ik heb een sloom hoofd vandaag naar ben dan ook erg moe, het is nog iets langer dan op de foto te zien is en van de achterkant ziet het er heeel mooi uit maar dat krijg ik dus niet goed op de foto omdat het te lang is
[ afbeelding ]
Loqi sterkte meid
Ik vind het altijd leuk als ik dan een mutsje op heb, en binnen 3 weken is het toch weer een lok en na een week of 6 kan het alweer achter mn oorquote:Op donderdag 25 november 2010 16:36 schreef Loqi het volgende:
dank jullie wel allemaal
[..]
Leuk!
door dit soort fotos wil ik ook altijd weer een pony, maar ik weet dat ik dat niet moet doen omdat ik er na 2 weken weer genoeg van heb en die dingen bijgroeien zo kut is
Zo is mijn vriend ook. Hij heeft het er dan wel moeilijk mee maar zou het nooit laten merken of zeggen, terwijl ik dan juist zo'n emotioneel wrak ben die hem dan moet gaan ''steunen'' is soms best lastig.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:03 schreef Loqi het volgende:
Sorry voor de domper op t vrolijke topic![]()
Ik kan hier zo slecht mee omgaan. Ik wil er zijn voor m'nom hem te steunen, maar ik vind dat zo moeilijk als ik zelf op t punt sta in janken uit te barsten. Terwijl hij zich juist helemaal emotioneel afsluit en er niks aan hem te merken is, en daar kan ik dan nog moeilijker mee omgaan, raak ik helemaal van in de war
Geen sorry voor nodig, je mag hier alles neerplompen!quote:Op donderdag 25 november 2010 16:03 schreef Loqi het volgende:
Sorry voor de domper op t vrolijke topic![]()
Ik kan hier zo slecht mee omgaan. Ik wil er zijn voor m'nom hem te steunen, maar ik vind dat zo moeilijk als ik zelf op t punt sta in janken uit te barsten. Terwijl hij zich juist helemaal emotioneel afsluit en er niks aan hem te merken is, en daar kan ik dan nog moeilijker mee omgaan, raak ik helemaal van in de war
Sorry, wat is bediend?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:49 schreef Loqi het volgende:
Als de ziekenzalving toegediend wordt, t laatste sacramentquote:Op donderdag 25 november 2010 16:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Sorry, wat is bediend?
Niet goed zo te lezen in ieder geval, succes
Het wordt door de priester toegediend aan zieken die in doodsgevaar verkeren; zij worden op het voorhoofd en op de handen (in oude ritus op voorhoofd, neus, oren, ogen, mond, handen en soms voeten) gezalfd met speciaal hiervoor gezegende pure olijfolie (materie: oleum infirmorum, zijnde ziekenolie), waarbij tegenwoordig slechts eenmaal deze woorden worden uitgesproken:quote:Op donderdag 25 november 2010 16:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Sorry, wat is bediend?
Niet goed zo te lezen in ieder geval, succes
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:52 schreef Loqi het volgende:
[..]
Als de ziekenzalving toegediend wordt, t laatste sacrament
Oh, helemaal nieuw voor mij. Maar ik ken dan ook niemand die gelovig is.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het wordt door de priester toegediend aan zieken die in doodsgevaar verkeren; zij worden op het voorhoofd en op de handen (in oude ritus op voorhoofd, neus, oren, ogen, mond, handen en soms voeten) gezalfd met speciaal hiervoor gezegende pure olijfolie (materie: oleum infirmorum, zijnde ziekenolie), waarbij tegenwoordig slechts eenmaal deze woorden worden uitgesproken:
"Moge onze Heer Jezus Christus door deze heilige zalving en door Zijn liefdevolle barmhartigheid u bijstaan met de genade van Zijn Heilige Geest. Moge Hij u van zonden bevrijden, u heil brengen en verlichting geven".
Wat schattigquote:Op donderdag 25 november 2010 17:24 schreef Lindytje het volgende:
Sterkte Loqi!![]()
Princess-a: je haar is mooiIk vind jou zo'n leuk hoofd hebben
Ja, ik wist het wel... heb mijn wekker niet gehoord. Of niet goed gezet..quote:Op donderdag 25 november 2010 17:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat schattigIk heb heel veel foto's gewist, dan staan mn ogen naar beneden, dan kijk ik scheel, arrogant ben niet zo van de foto's haha
Wat erg dat je je hebt verslapenof wist je het gewoon niet? Wij gaan zo uiteten en ik kom níét door mn rapporten heen
Lawllquote:Op donderdag 25 november 2010 18:24 schreef Lindytje het volgende:
Ghehe,en ik zitten naar elkaar te mailen over wat we gaan eten en wie dat dan moet halen.... (ik zit beneden, zij boven
)
Krijg ik dit:
We hebben ook nog frietekes en loempiaatjes en we kennen ook wat bestellen bij de digitale turk.
![]()
![]()
De digitale turk. Die had ik nou nog nooit gehoord!
daar gaat het al fout,quote:Op donderdag 25 november 2010 18:24 schreef Lindytje het volgende:
Ghehe,en ik zitten naar elkaar te mailen over wat we gaan eten en wie dat dan moet halen.... (ik zit beneden, zij boven
)
Krijg ik dit:
We hebben ook nog frietekes en loempiaatjes en we kennen ook wat bestellen bij de digitale turk.
![]()
![]()
De digitale turk. Die had ik nou nog nooit gehoord!
Nee fiets, helaas. Het is friet!quote:Op donderdag 25 november 2010 18:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
daar gaat het al fout,
het is patat.
dan heb je vast het verkeerde gepakt toen je bij het vriesvak in de supermarkt stond... je had patat moeten pakkenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee fiets, helaas. Het is friet!
Hallo, het is frietquote:Op donderdag 25 november 2010 18:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan heb je vast het verkeerde gepakt toen je bij het vriesvak in de supermarkt stond... je had patat moeten pakken
Nope, beneden de riolen, dus friet!quote:Op donderdag 25 november 2010 18:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan heb je vast het verkeerde gepakt toen je bij het vriesvak in de supermarkt stond... je had patat moeten pakken
Dat dusquote:
Ja, baas had het gewoon verkeerd gezegdquote:Op donderdag 25 november 2010 18:15 schreef Lindytje het volgende:
Oh, ik zie het al Joysa... wat stom!! Mag dat zomaar?
IJs!! Wat doe je! Je voetstuk!quote:
Oh, lekker handig van m...quote:Op donderdag 25 november 2010 18:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja, baas had het gewoon verkeerd gezegd
Ja maar ik ben van boven de riolen.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
IJs!! Wat doe je! Je voetstuk!![]()
Je dondert er ineens vanaf na deze vreselijke uitspraak
Oeh, ja, pizza!!quote:Op donderdag 25 november 2010 18:40 schreef Sharana_LV het volgende:
New york pizza komt hierheen ... als je op thuisbezorgd.nl bij new york pizza kijkt en dan die bovenste nieuwe pizza, DIE IS ECHT ZOOOOO NOM!!!
Jamaar, jamaar.... toch!quote:Op donderdag 25 november 2010 18:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar ik ben van boven de riolen.
Dat dus! Ben jij oorspronkelijk ook van beneden de rivieren?quote:
of deezquote:Op donderdag 25 november 2010 18:40 schreef Sharana_LV het volgende:
New york pizza komt hierheen ... als je op thuisbezorgd.nl bij new york pizza kijkt en dan die bovenste nieuwe pizza, DIE IS ECHT ZOOOOO NOM!!!
Het is sterker dan mezelfquote:
Nee maar friet klinkt leukerquote:Op donderdag 25 november 2010 18:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat dus! Ben jij oorspronkelijk ook van beneden de rivieren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |