Lawllquote:Op donderdag 25 november 2010 18:24 schreef Lindytje het volgende:
Ghehe,en ik zitten naar elkaar te mailen over wat we gaan eten en wie dat dan moet halen.... (ik zit beneden, zij boven
)
Krijg ik dit:
We hebben ook nog frietekes en loempiaatjes en we kennen ook wat bestellen bij de digitale turk.
![]()
![]()
De digitale turk. Die had ik nou nog nooit gehoord!
daar gaat het al fout,quote:Op donderdag 25 november 2010 18:24 schreef Lindytje het volgende:
Ghehe,en ik zitten naar elkaar te mailen over wat we gaan eten en wie dat dan moet halen.... (ik zit beneden, zij boven
)
Krijg ik dit:
We hebben ook nog frietekes en loempiaatjes en we kennen ook wat bestellen bij de digitale turk.
![]()
![]()
De digitale turk. Die had ik nou nog nooit gehoord!
Nee fiets, helaas. Het is friet!quote:Op donderdag 25 november 2010 18:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
daar gaat het al fout,
het is patat.
dan heb je vast het verkeerde gepakt toen je bij het vriesvak in de supermarkt stond... je had patat moeten pakkenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee fiets, helaas. Het is friet!
Hallo, het is frietquote:Op donderdag 25 november 2010 18:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan heb je vast het verkeerde gepakt toen je bij het vriesvak in de supermarkt stond... je had patat moeten pakken
Nope, beneden de riolen, dus friet!quote:Op donderdag 25 november 2010 18:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan heb je vast het verkeerde gepakt toen je bij het vriesvak in de supermarkt stond... je had patat moeten pakken
Dat dusquote:
Ja, baas had het gewoon verkeerd gezegdquote:Op donderdag 25 november 2010 18:15 schreef Lindytje het volgende:
Oh, ik zie het al Joysa... wat stom!! Mag dat zomaar?
IJs!! Wat doe je! Je voetstuk!quote:
Oh, lekker handig van m...quote:Op donderdag 25 november 2010 18:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja, baas had het gewoon verkeerd gezegd
Ja maar ik ben van boven de riolen.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
IJs!! Wat doe je! Je voetstuk!![]()
Je dondert er ineens vanaf na deze vreselijke uitspraak
Oeh, ja, pizza!!quote:Op donderdag 25 november 2010 18:40 schreef Sharana_LV het volgende:
New york pizza komt hierheen ... als je op thuisbezorgd.nl bij new york pizza kijkt en dan die bovenste nieuwe pizza, DIE IS ECHT ZOOOOO NOM!!!
Jamaar, jamaar.... toch!quote:Op donderdag 25 november 2010 18:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar ik ben van boven de riolen.
Dat dus! Ben jij oorspronkelijk ook van beneden de rivieren?quote:
of deezquote:Op donderdag 25 november 2010 18:40 schreef Sharana_LV het volgende:
New york pizza komt hierheen ... als je op thuisbezorgd.nl bij new york pizza kijkt en dan die bovenste nieuwe pizza, DIE IS ECHT ZOOOOO NOM!!!
Het is sterker dan mezelfquote:
Nee maar friet klinkt leukerquote:Op donderdag 25 november 2010 18:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat dus! Ben jij oorspronkelijk ook van beneden de rivieren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |