Drie knikkers en een aardappel.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:52 schreef Mylene het volgende:
Ik zie het nog wel gebeuren dat SBS zo verzwakt raakt dat de Mol die zender opkoopt.
volgens mij heb ik ergens gelezen dat De Mol daar wel interesse in hadquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:52 schreef Mylene het volgende:
Ik zie het nog wel gebeuren dat SBS zo verzwakt raakt dat de Mol die zender opkoopt.
En net een slechte Springsteen cover. Ik was al geen fan van Go back to the zoo.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:43 schreef marcodej het volgende:
Zo, dat is wel een hele slechte Doors-cover.
dat laatstequote:Op vrijdag 26 november 2010 19:53 schreef Silenus het volgende:
Als je met die dochter in bed ligt denk je toch dat je met Harry Mulisch aan het neuken bent of niet?
(Of ben ik nu een pervert)
zoveel nog?quote:
Ze kunnen het beter bij hun eigen spullen houden.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
En net een slechte Springsteen cover. Ik was al geen fan van Go back to the zoo.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:53 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
volgens mij heb ik ergens gelezen dat De Mol daar wel interesse in had
bronquote:Gaat John de Mol zich revancheren voor het Talpa-debacle? De Mol, grootaandeelhouder bij RTL, lijkt te wachten op het moment dat het nu zieltogende SBS in de verkoop gaat! Als SBS ooit te koop staat, zo kondigt John de Mol aan, gaat hij in ieder geval een kijkje nemen. De Mol denkt ook dat het programma Popstars slachtoffer is geworden van de zakelijk leiders achter SBS.
Ja en ik weet NU al dat het nooit kan tippen aan het origineelquote:
Of medewerker in een dierentuinquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:58 schreef Cee het volgende:
Word dan bakker, of slager, of ambtenaar of zo. Maar geen zanger. Damn.
Nou, niet alleen een pianofailquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |