ja maar ik was nog nie klaaaaaahaaaaaaar!quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:43 schreef Brighteyes het volgende:
Ja zeg! Net een tel eerder zijn dan ik!
Maar ik heb het linkje naar het vorige topic erin!![]()
Zo... omdat het kan!
Precies!quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:43 schreef Estrys het volgende:
Maar BE maakt er eentje met een linkje naar het vorige topic dus deze telt
OE dat vind ik nou echt zooooo viesquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:45 schreef Ssserpente het volgende:
Ik krijg er ook honger van, Claudia.![]()
Nog ff mijn vraag in de herrrhaling:
Ik zit er aan te denken om Lente verse, rauwe melk direct van de koe te geven, da's hartstikke gezond. En lekker!Maar weet niet vanaf welke leeftijd dat veilig is ivm de lysteriabacterie. Iemand een idee?
Loop je dan niet het risico dat wanneer hij nog niet naar huis mag komen hij bij een ander pleeggezin ondergebracht gaat worden? Dan liever je ouders toch?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:51 schreef Brighteyes het volgende:
Stiekem zou ik dit geloof ik ook een keertje noemen in een gesprek met Jeugdzorg want het klinkt me wel heel vreemd in de oren. Lijkt me toch dat gezonde voeding aardig essentieel is...
Oh ja... hmmm... dat is ook weer zo.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:58 schreef Estrys het volgende:
[..]
Loop je dan niet het risico dat wanneer hij nog niet naar huis mag komen hij bij een ander pleeggezin ondergebracht gaat worden? Dan liever je ouders toch?
Ik ook niet. Gezonde voeding is toch best wel essentieel. Niet dat elke dag groente eten maar ik blijf wel van alles aanbieden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh ja... hmmm... dat is ook weer zo.
Maar ik zou er toch niet echt gelukkig van worden geloof ik...
Dat uiteraard ook.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:14 schreef miss_sly het volgende:
ow ja, een en ander ervan uitgaande dat Ingrid en Djeez het eigenlijk niet zo fijn vinden dat het zo gaat met het eten van Tyler. Als zij dat wel prima vinden, laten ze het natuurlijk gewoon zoals het is
nou ja zo achterbaks bedoelde ik het nou ook weer niet. Ik las het toch meer zoals jij beschrijft in je eerste regels. Maar ik schrijf het ook een beetje onhandig op geloof ikquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zei niets over stiekem aankaarten.
Maar ik had meer zoiets van 'thuis is het niet goed want, maar wij zorgden iig wel dat hij normaal at dus zo slecht is het thuis nog helemaal niet' oid.
Ik weet niet hoe ik het bedacht. Maar iig niet zo negatief of achterbaks als jij het nu brengt...
Ohw echt? En ze eet nu wel andere dingen? Dan is er nog hoop voor Timo. Die eet ook ongeveer dat, nog een paar dingen extra, maar niet veel.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:15 schreef Vicky het volgende:
En alternatieven aanbieden. Amber heeft 3 jr geleefd op fruit, tomaat, brood en komkommer, die at echt niks anders! Snoepjes eb koekjes kreeg ze zelden.
Amber eet nu sperziebonen, kidneybonen, doperwten, broccoli, gebakken aardappeltjes/krieltjes (gekookt moet ze nog steeds niks van weten), bloemkool. Het blijft nog steeds een lastige eter. Pasta moet het liefst zonder saus maar ik ben nu compromissen aan het sluiten met d'r. Ze moet een deel met en een deel zonder saus eten. Sinds mei eet ze pizza, daarvoor moest ze er niks van hebben.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:36 schreef Chan het volgende:
[..]
Ohw echt? En ze eet nu wel andere dingen? Dan is er nog hoop voor Timo. Die eet ook ongeveer dat, nog een paar dingen extra, maar niet veel.
Verder word ik een beetje moedeloos van dat Timo telkens ziek is.. Vandaag valt het gelukkig mee, alleen maar een loopoor en vreselijke stink-boeren. Maar hij heeft telkens zo'n last van zijn maag, ik snap niet waarom. Nu alweer een paar dagen niet gespuugd, maar die boeren die hij vandaag laat lijken me ook niet echt prettig voor m
Ik was voor m'n gevoel al een tijdje uit het grote baby'tjestopic gegroeid, maar gek genoeg vind ik Ivan nu ineens te klein voor dit topic. Allemachtig, wat een verschil zit er tussen een kind van 1 en 1,5, laat staan tussen een kind van 1 en bijna 2!quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:58 schreef Sorbootje het volgende:
wel hoor Groofs! Claudia was hier ook al wéééken verstekeling voor Ivan jarig was!
Ik bedoel dus ook niet jou. Want jij bent inderdaad overalquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:08 schreef Claudia_x het volgende:
Joh Groofsken, ik post werkelijk overal mee. Niet te serieus nemen, hoor.
Allereerst zou ik me er niet nu al druk om maken. Dikke kans dat hij gewoon weer gaat eten als hij zich lekkerder voelt. Ik zou Ivan zelf iets anders aanbieden als hij zijn eten niet lekker vindt en daardoor weinig eet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:45 schreef Aoraki het volgende:
Maar hierdoor ging ik nadenken over wat te doen als hij straks weer fit is en hij eet weinig omdat hij het niet lekker vindt. Moet je dan wat anders geven? Mijn gevoel zegt van niet, maar dan krijgt hij straks 's nachts honger (en dat is voor niemand leuk)
Ah kijk, meteen anekdotisch bewijs! Leuk om te lezen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:25 schreef McLaura het volgende:
Over appelmoes : Thijs at in het begin alleen maar pompoen, andere groente kreeg ik er niet of nauwelijks in. Ik heb toen zelf appelmoes gemaakt (appel gestoomd, gepureerd en in ijsblokjeszakjes ingevroren) en deed bij de 'nieuwe groente' de eerste dag 2 blokjes appelmoes, de tweede dag 1 blokje, en de derde dag alleen die groente. Dat ging prima. Appelmoes vond hij heerlijk, en zo wende hij met een 'vertrouwd bijsmaakje' aan de structuur van 'nieuw eten'.
elin schreeuwt TETTEEEEN en wijst dan naar mijn ketting, altijd leuk in t openbaar aangezien de ketting op tiethoogte hangtquote:Op woensdag 24 november 2010 09:22 schreef Vicky het volgende:
leuk is dat he Claudia!
Tess roept hier regelmatig tiekuh en dat is tekenen
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:23 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
elin schreeuwt TETTEEEEN en wijst dan naar mijn ketting, altijd leuk in t openbaar aangezien de ketting op tiethoogte hangt
dat komt toch wel spontaan, ze had er altijd 3 en pas sinds een week of wat zijn ze de wereld voor haarquote:Op woensdag 24 november 2010 09:38 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau heeft geen interesse voor haar poppen. Stom vind ik dat. Ik vond het nog wel zo'n leuk verjaardagscadeautje... Nou ja, wat niet is kan nog komen.
Amber is 5 en heeft er nog steeds geen interesse voor..quote:Op woensdag 24 november 2010 09:38 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau heeft geen interesse voor haar poppen. Stom vind ik dat. Ik vond het nog wel zo'n leuk verjaardagscadeautje... Nou ja, wat niet is kan nog komen.
via PM?quote:Op woensdag 24 november 2010 11:07 schreef Sorbootje het volgende:
vink ook weer zo wat.. om dan ineens de SC binnen te komen banjeren, terwijl ik daar anders nooit echt kom en hier de mensen zijn met wie ik het meest spreek... maar je hebt uiteraard gelijk.
Ditquote:Op woensdag 24 november 2010 11:10 schreef Sorbootje het volgende:
Vicky, (ik spreek even voor mezelf) ik hoef het niet persé kwijt hoor, als er iets me is, dus pm'en is niet nodig, maar ik vertel het vaak gewoon automatisch als ik bv iets over mijn dag met Isabeau vertel. Het sluipt er al snel in.
Maar ik zal er op letten
Ja, maar je moet toch ergens beginnen...quote:Op woensdag 24 november 2010 11:07 schreef Sorbootje het volgende:
vink ook weer zo wat.. om dan ineens de SC binnen te komen banjeren, terwijl ik daar anders nooit echt kom en hier de mensen zijn met wie ik het meest spreek... maar je hebt uiteraard gelijk.
Verbeter de wereld, begin bij jezelf.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:51 schreef Sorbootje het volgende:
De SC daar vind ik het meestal niet zo leuk. Maar nogmaals; je hebt gelijk! Dus da's vooral mijn probleem.
Hoewel het in het kleertjestopic ALTIJD over kleertjes gaat!
oh... afdruipt naar SCquote:Op woensdag 24 november 2010 12:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Verbeter de wereld, begin bij jezelf.Als jullie er met z'n allen heen trekken wordt het vanzelf leuk toch?
Jamaar jamaar...quote:Op woensdag 24 november 2010 12:50 schreef Claudia_x het volgende:
Dat vind ik nu juist niet offtopic, huup!
Gewoon inhaken en reageren op wat je wilt reageren.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:54 schreef Claudia_x het volgende:
Dank voor het rendangrecept!
Ik probeer het wel eens in de SC, maar dan voel ik me bezwaard om niks te zeggen over vreselijke operaties, leuke foto's en perikelen rondom kindjes die ik eigenlijk niet ken. De drempel is vrij hoog, zeg maar.
Dat doe ik overal en daarom kom ik ook in zo'n beetje elk topic. De enige twee uitzonderingen zijn de slowchat en 'hoe gaat met ons?'. Op een of andere manier zijn dat lastige reeksen om in te haken.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Gewoon inhaken en reageren op wat je wilt reageren.
En een aantal mensen reageert altijd op elkaar en de rest kletst maar een beetje in het luchtledige.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:06 schreef innepin het volgende:
Claudia, het leuke aan de SC is dat niemand het je kwalijk neemt als je niet overal op reageert![]()
quote:Op woensdag 24 november 2010 10:00 schreef Vicky het volgende:
Tess loopt de hele dag te nep-niesen. ZO schattig, kijkt ze me aan etn doet ze hatjoieeee en dan ligt ze helemaal in een deuk. En ze is gek op tikkertje spelen. Komt ze op ons afrennen, vingertje naar vorige stoken, grijns van oor tot oor, raakt been aan en roept TIKKIEEEE en dan rent ze hard weg![]()
Ik heb gedurende mijn jaren op Fok geregeld geprobeerd mee te posten in de SC, maar ik weet niet...het zal best aan mij liggen, hoor, maar ik vind het er gewoon niet zo leuk als bijv hier.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:16 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Miss, jullie (wij) zijn denk ik net zo goed een bepaalde groep waar mensen niet makkelijk tussenkomen hoor. Alleen deze 'groep' is van een generatie later dan de meesten in de sc, denk ik. Dus die zoeken een nieuwe sc. De ene keer is dat het kleertjestopic en de volgende keer het dreumestopic.
Wasco!quote:Op woensdag 24 november 2010 13:09 schreef mefke79 het volgende:
Ik heb wasco geprobeerd, maar dat ging nog niet echt.
Ja, ook een beetje in het luchtledige ofzo. Ik vind de mate van respons op anderen dan de mensen die er dagelijks veel posten niet echt heel groot.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:34 schreef Vicky het volgende:
Miss, volgens mij heb je toch een hele tijd in het sc topic meegepost....
Oh, ik ben er ook niet goed in hoor. Probeerde het slechts wat luchtiger te maken.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb gedurende mijn jaren op Fok geregeld geprobeerd mee te posten in de SC, maar ik weet niet...het zal best aan mij liggen, hoor, maar ik vind het er gewoon niet zo leuk als bijv hier.
Nep eten en drinken is ook zo grappig. En Tess geeft regelmatig diertjes in een boekje een slokje uit haar fles/beker en maakt daar ook van die smak/drinkgeluidjes bijquote:Op woensdag 24 november 2010 13:36 schreef Claudia_x het volgende:
Dat nepniezen van Tess vind ik ook weer zo'n onwijze mijlpaal, net als dat nep-eten van Ivan waar ik het pas over had. Er zit niet alleen iets van verbeelding in, maar ook van humor en een eigen draai geven aan iets.
Wat schattigquote:Op woensdag 24 november 2010 13:39 schreef Vicky het volgende:
[..]
Nep eten en drinken is ook zo grappig. En Tess geeft regelmatig diertjes in een boekje een slokje uit haar fles/beker en maakt daar ook van die smak/drinkgeluidjes bij
Maar hier is die respons wel heel groot, dus als deze groep daarheen trekt, en gewoon ook mee doet daar, dan is dat toch opgelost?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, ook een beetje in het luchtledige ofzo. Ik vind de mate van respons op anderen dan de mensen die er dagelijks veel posten niet echt heel groot.
Ja, maar toch, een zere knie of een griepje van een mama hoort hier gewoon niet...quote:groofs, misschien heb je wel gelijk. Ik vind deze groep erg prettig, fijne mensen, leuke discussies, ook al zijn we het lang niet altijd allemaal eens. Maar het is wel leuk om met al die mensen van gedachten tewisselen over allerlei dingen mbt onze dreumes.
Maar omdat het zo goed loopt, komen vanzelf andere dingen ook aan bod. Voelt ook een beetje raar om hier een halve psot te doen en dan met de andere helft naar de SC te gaan in de hoop dat degenen waarmee je in dit topic een gesprek hebt, het daar dan ook oppikken en op dat gedeelte reageren.
Maar dat heb ik dus hier.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:54 schreef Claudia_x het volgende:
Dank voor het rendangrecept!
Ik probeer het wel eens in de SC, maar dan voel ik me bezwaard om niks te zeggen over vreselijke operaties, leuke foto's en perikelen rondom kindjes die ik eigenlijk niet ken. De drempel is vrij hoog, zeg maar.
Dat vind ik wel een terechte vraag trouwens. Ik ga wel heel vaak overal en nergens off-topic. Dus I hear youquote:Op woensdag 24 november 2010 14:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het niet gezien, dus ik weet niet waar dat over ging. Masr ook daarvan zeg ik, jullie zijn met genieg, dan kan je het tij toch proberen te keren?
Nou ja goed, iig ik wil niemand nergens uit wegjagen of ergens juist heen dwingen, ik vroeg alleen of jullie een klein beetje de hoe gaat het met mama-posts kunnen minderen.
tja maar het blijft hoe dan ook een discussieforum.. de een heeft een andere manier van "praten" als een ander. Tis geen vriendengroepje waar iedereen hetzelfde denkt.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:11 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Heel eerlijk BE, toen ik laatst daar lekker aan het sc-en was, kwam memmel met een opmerking waardoor ik me echt niet meer prettig voelde daar (ze haalde hem direct weer weg, maar toch). Ik kreeg toen echt een beetje het gevoel dat het in de sc alleen voor bepaalde mensen is en voor bepaalde onderwerpen.
Beweer ik ergens iets anders?quote:Op woensdag 24 november 2010 14:24 schreef Vicky het volgende:
[..]
tja maar het blijft hoe dan ook een discussieforum.. de een heeft een andere manier van "praten" als een ander. Tis geen vriendengroepje waar iedereen hetzelfde denkt.
Je bent hier sowieso offtopic, want je hebt nog geen dreumesquote:Op woensdag 24 november 2010 14:23 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een terechte vraag trouwens. Ik ga wel heel vaak overal en nergens off-topic. Dus I hear you.
Nee dat zeg ik ook niet, ik bedoel ermee dat jij de opmerking van memmel niet leuk vond maar misschien bedoelde zij het anders. Internet kent geen visuele emoties. Je kan aan een post niet zien of het serieus of als geintje bedoeld is. Wat jij bot vindt kan een ander als grappig/niet bot zien.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:28 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Beweer ik ergens iets anders?
Nee natuurlijk niet. Tuurlijk mag iedereen op zijn eigen manier overal over praten of inhaken. Zelf zou ik, als ik met een onderwerp niks heb er gewoon niet over meepraten of over iets anders beginnen. En anderen doen dat anders. Die geven even bot aan dat ze het een stom onderwerp vinden en of het even ergens privé mag. Ieder zijn ding.
Maar het kan je wel doen besluiten dat je ergens kennelijk niet bij past en daar beter niet kunt lezen en posten.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:32 schreef Vicky het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik ook niet, ik bedoel ermee dat jij de opmerking van memmel niet leuk vond maar misschien bedoelde zij het anders. Internet kent geen visuele emoties. Je kan aan een post niet zien of het serieus of als geintje bedoeld is. Wat jij bot vindt kan een ander als grappig/niet bot zien.
Dat is waar. Maar zoals ik al eerder zei, jij hbt ook een tijd best fanatiek meegepost in de sc, toen met je broer. En ineens was je er niet meer. Ik vraag me dan af waar ineens die ommekeer kwam.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar het kan je wel doen besluiten dat je ergens kennelijk niet bij past en daar beter niet kunt lezen en posten.
Het kan ook best ana mij liggen, dat ik dingen anders lees en opneem dan ze bedoelt zijn, maar dan nog pas ik er dan toch niet bij? Of iig voel ik me er dan niet prettig. Dat is MIJN ding, niet iemand anders'schuld, maar het is gewoon zo.
Tot dat met mijn broer, denk ik. En het ging een tijd best aardig, inderdaad. Maar soms trek ik me dingen misschien een beetje te veel aan, en dan ben ik er klaar mee. En daarna heb ik het nog geprobeerd, maar ik voel me er gewoon niet meer lekker. In ieder geval niet zo lekker als hier, hier is het gewoon fijn, gezellig, leerzaam, leuk.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:39 schreef Vicky het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar zoals ik al eerder zei, jij hbt ook een tijd best fanatiek meegepost in de sc, toen met je broer. En ineens was je er niet meer. Ik vraag me dan af waar ineens die ommekeer kwam.
Mijn jongste zoon tekent en kleurt heel erg veel. Ik denk dat hij het van zijn vader heeft ofzo, die kan namelijk supergoed tekenen (hoewel hij dit al jaren niet meer doet)quote:Op woensdag 24 november 2010 12:36 schreef Claudia_x het volgende:
Ligt het nou aan mij of is dat meer een meisjesding? Ik kan me niet herinneren dat mijn broertje zoveel bezig was met tekenen en kleuren.
ik snap wat je bedoelt alleen weet ik nooit bij welke "generatie" ik hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 13:16 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Miss, jullie (wij) zijn denk ik net zo goed een bepaalde groep waar mensen niet makkelijk tussenkomen hoor. Alleen deze 'groep' is van een generatie later dan de meesten in de sc, denk ik.
Whaah, vergeet ik helemaal Isabeau. Ze loopt gewoon!quote:
yep, hier ookquote:Op woensdag 24 november 2010 16:24 schreef Ssserpente het volgende:
Hm, Lil, hoop dat het gaat lukken om het nog even vol te houden. Blegh, stoppen voelt voor mij zo als een afsluiting van een periode. En ik ben al zo goed in afscheid nemen.Dat is het hele eieren eten eigenlijk.
Dat snap ik ook, hoor! Sorry, ik bedoelde niet te zeggen dat het voor moeders die er nog een (of tweequote:Op woensdag 24 november 2010 16:35 schreef huuphuup het volgende:
T is wel een van de redenen waarom ik blij ben dat het hier toen zo gelopen is met de borstvoeding door de zwangerschap.
Ik vind/vond het erg jammer, het had van mij nog wel een paar maanden langer gemogen, maar ik ben wel blij dat de keuze voor ons gemaakt is, dat er weinig te kiezen was en dat er ook weinig af te bouwen viel (en ik daar dus ook niet over na moest denken ofzo).
En dit is niet mijn laatste maar ik vond het wel heel naar hoor, het is echt een afsluiting en ik heb er wel een (kleine) traan om gelaten, maar misschien ook omdat het niet anders was dat ik me er makkelijker bij neer gelegd heb toen. Kan me wel voorstellen dat de fase afsluiten nog definitiever is als het je laatste is. net als spullen en kleertjes weg doen.
T is wel weer iets waar ik heel erg naar uit kijk straks, die bv-periode
Xeentje had gisteren ook een bloedneus, ik schrok me wild. Zou dat gewoon door verkoudheid kunnen komen inderdaad?quote:Op woensdag 24 november 2010 11:07 schreef Estrys het volgende:
Seb heeft een bloedbad aangericht gisterochtend. Aldus mijn moeder. Hij had nog een keer een bloedneus. En nu wilde hij geen zakdoek en liep door de kamer te druppen. Denk verkoudheid of zo.
ja, geweldig is het heh!quote:Op woensdag 24 november 2010 16:35 schreef huuphuup het volgende:
T is wel weer iets waar ik heel erg naar uit kijk straks, die bv-periode
Oh nee ik bedoelde het niet zo van ja hallo maar hier is t ook naar hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 16:39 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dat snap ik ook, hoor! Sorry, ik bedoelde niet te zeggen dat het voor moeders die er nog een (of twee) op de planning hebben staan minder moeilijk is. Kan me echt goed voorstellen dat je ernaar uitkijkt.
Misschien een domme opmerking hoor, zou je het niet kunnen mengen, en dan op die mannier rustig aan afbouwen?quote:Op woensdag 24 november 2010 15:54 schreef Ssserpente het volgende:
Heel naar, idd. Buh.
Maar m'n voornaamste zorg is nu dat Lente zich niet afgewezen voelt. Zo leek ze het de laatste keer (toen had ik 's avonds 'een' borrel op dus mocht ze 's ochtends niet drinken) wel te ervaren. Dat was zo zielig, ze snapte er geen snars van. Morgen maar proberen dus om d'r helemaal niet bij me in bed te nemen, maar direct de huiskamer in te gaan en een fles te geven oid.
Zit alleen nog ff te dubben of ik 'r dan opvolgmelk, gewone melk of pap ga geven. Pap leek ze niet lekker te vinden, maar mss uit een fles wel.
Ik zei vandaag nog tegen Ivan dat hij een voorstelling gaf van het niveau Arnie uit GTST.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:16 schreef huuphuup het volgende:
ik moet zo lachen iedere keerik geloof niet dat ze actrice hoeft te worden
waarschijnlijk vannacht al wel, als ze dan bij ons in bed een nachtfles drinkt en dan weer zo'n helicopter-poepie laatquote:Op donderdag 25 november 2010 19:35 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Beterschap aan alle zieke kindjes.![]()
Ik heb in de buurt muziek-op-schootlessen gevonden, kwartiertje fietsen in plaats van ruim een half uur en het is goedkoper dan 'in den verre'. Dat vind ik nu fijn.Kan ze eindelijk weer met muziek bezig zijn, want dat vind Annicka wel fijn. Ze wil dat de kinderliedjes de hele dag opstaan...
Huup, ik hoop dat je geen spijt krijgt morgen...![]()
In dat geval: sterkte voor vannacht...quote:Op donderdag 25 november 2010 19:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
waarschijnlijk vannacht al wel, als ze dan bij ons in bed een nachtfles drinkt en dan weer zo'n helicopter-poepie laatlekker hoor, liggen wij daarna nog een tijd in de knoflook geur
![]()
Arme tess
Ja, toevallig vandaag gekocht! Geniaal spul. Ik vind het zo sneu, ze had in anderhalf uur DRIE keer echte tandjespoep, en als ik dan ook nog had moeten smeren.. spuiten is super! Tis wel verrekte duur zegquote:Op donderdag 25 november 2010 19:58 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Innepin, vervelend dat ze zo'n last van die doorkomende kies heeft....en die billetjes...heb je al Zarqa in huis? Ik vind het geweldig spul.
86,5 cm en 12.475 gr.... de reus! Prikjes wel gehad, in zijn armpjes, de koorts kwam vermoedelijk van de hoektand aangezien hij nergens last van heeft. De arts heeft nog even longen geluisterd etc.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:58 schreef XXXKarinXXX het volgende:
McLaura, kom je de specs van Thijs nog even vertellen? Prikjes niet gehad denk ik?
Ik heb sinds gisteren een documentje gemaakt, omdat hij nu echt 'streken' begint uit te halen. Leuk om even op te schrijven, anders ga ik het echt vergeten!quote:25-11-2010 Op het Consultatiebureau
Thijs kreeg een bak met blokjes, arts haalde ze eruit, deed er weer 1 in en Thijs :
Pakt er 1, doet hem erin, pakt er nog 1, doet hem erin, en pakt er nog 1 en smijt hem weg en koerst richting haar pc.
Er stond een tafeltje en een stoeltje in de spreekkamer, en Thijs klom via de stoel op de tafel, dus die arts zet de stoel weg. Thijs probeerde eerst in één keer op de tafel te klimmen, en ging toen die stoel weer halen!
mijn kleine breezertje <3quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:33 schreef Sorbootje het volgende:
Oh dat is echt té lief gewoon! Hoe ze met die heupjes staat te draaien <3
Er was trouwens een co-assistent bij de CB-arts. Dat lijkt me nou een leuke co-plek!quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:38 schreef Sorbootje het volgende:
Haha BrEezAhEliN
McLaura, goed dat je het opschrijft! En dat zijn idd de betere streken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |