abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89084204
OH ja... geduld enzo :')
pi_89084267
Sorbo, geduld...is dat erfelijk :P
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_89084337
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 09:38 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau heeft geen interesse voor haar poppen. Stom vind ik dat. Ik vond het nog wel zo'n leuk verjaardagscadeautje... Nou ja, wat niet is kan nog komen.
Amber is 5 en heeft er nog steeds geen interesse voor..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_89084416
YouTube. :r Ik probeer een filmpje van mezelf als tekenend meisje te uploaden, maar het verwerken duurt weer eens eeuwen.

Ik heb altijd met veel plezier getekend, maar ik ben er niet goed in. Je zult vast een dosis talent van je moeder hebben meegekregen, Sorbo!

Ivan heeft een nieuw woordje: "Ba." Helaas hebben we nog geen idee wat het betekent. De hypothese van mijn schoonouders was dat het om ronde voorwerpen ging (bal, mandarijn). In dat geval is Ivan blind of heeft 'ie een wel heel levendig verbeeldingsvermogen, want hij zegt het ook tegen een kop thee en tegen een groot deel van zijn speelgoed.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_89084503
haha Claudia :D Ik ben er wel achter dat ze linken leggen die wij in eerste instantie niet leggen, maar als ik me dan even probeer te verplaatsen in Senna, kan ik me toch wel voorstellen dat ze bepaalde dingen een bepaalde naam geeft.

Witte opgedroogde watervlekken in een plastic bak zijn bijvoorbeeld 'maan'. als je even probeert op een andere manier te denken, kan ik me er best iets bij voorstellen dat ze dat zo ziet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_89084568
Claudia, Ba betekent hier kiekeboe!
pi_89084610
Het zou ook zoiets kunnen betekenen als "vind ik leuk" of "mooi". Nou ja, het is een raadsel! Ik ben benieuwd of we er binnenkort achter gaan komen. Zul je net zien dat 'ie er weer mee stopt.
pi_89084657
Tess loopt de hele dag te nep-niesen. ZO schattig, kijkt ze me aan etn doet ze hatjoieeee en dan ligt ze helemaal in een deuk. En ze is gek op tikkertje spelen. Komt ze op ons afrennen, vingertje naar vorige stoken, grijns van oor tot oor, raakt been aan en roept TIKKIEEEE en dan rent ze hard weg O+ _O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_89084731
Wat leuk al die kletsers :D
Lijkt me best lastig om erachter te komen wat ze bedoelen. Zo weet ik nog dat we er heel lang over hebben gedaan om erachter te komen wat Kyllian met "bash' bedoelde. Uiteindelijk bleek het dus lieveheersbeestje te zijn...'beestje=bash'.

Kan niet wachten tot Dyon echte woordjes gaat zeggen :) Die brabbelt alleen nog maar.
pi_89085032
elin had afgelopen week een traumatische ervaring.

ballon, boem, op ;( ;( ;(

daar is ze 5 keer door wakker geworden en dan hoorde ik r weer

'ballon boem op ? ;( HUUUUU)
  woensdag 24 november 2010 @ 10:21:12 #136
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_89085357
Zó lief dat jullie allemaal aan ons hebben gedacht! O+ Dank voor de felicitaties en het warme welkom! Tevens: hoi dus, hier zijn we dan.. We gaan zodadelijk naar de dierentuin (hoewel ik nu toch weer ga twijfelen want het weer lijkt erg te betrekken en optie B is me gisteren min of meer door mijn moeder verboden want daar willen mijn ouders Stef al een keer mee naartoe nemen :')), maar we gaan in elk geval iets leuks doen met z'n drietjes vandaag *O*

Nu mag ik ook een kleine fotospam, toch? Here goes!

In één jaar tijd van een kleine space-alien (ik bedoel dan vooral op deze foto hoor ;))

naar een dreumesje dat een taartje eet

(leker makkelijk, ctrl+c vanuit het baby'tjestopic ;))

Nouja, ik ga maar eens wat doen enzo :) Later!
3!
pi_89085517
trixje daar ben je *O* met je mooie jongen! Wat issie groot op die onderste foto, echt een dreumes O+ Fijne dag vandaag met z'n drietjes :*
pi_89085589
Die laatste foto is mooi!

Fijne dag samen!
pi_89085688
Dat is een ontzettend mooie foto! Veel plezier vandaag, Icantrix.
pi_89085739
Whoei, Trix, daar zijn jullie dan! Eindelijk weer eens gedegen samenvattingen! :P ;)

Gefeliciteerd met je mooie knul! En welkom hier natuurlijk!

Hieperdepiep hoeraaaaa! *O* *O* *O*

Blegh, ik ben ziek. Heb vannacht en vanmorgen een paar ontzettend enge aanvallen van duizeligheid en spugen gehad. De hele kamer draaide; het leek wel of ik in een foute trip was beland. Heel eng. En proberen in een emmer te kotsen terwijl je niet eens overeind kunt blijven staan, is ook geen succes. Ben in totaal drie keer omgelazerd, een keer op de wc tegen het wasbakje en twee keer onder de douche. Toen ben ik maar op bed gaan liggen en heb ik Nils gebeld om terug naar huis te komen. M'n ha was dit keer gelukkig wel meegaand. Hij denkt aan een ontstoken evenwichtsorgaan omdat ik al zo lang verkouden ben. Dus heb medicijnen. En geen ibuprofen zowaar dit keer. :')

Maar heb me dus weer ziek moeten melden op m'n werk. Wat voel ik me kansloos, zeg. Ik durfde nauwelijks te bellen, heb het idee dat ik totaal geen credits meer heb...

Maar goed, om het on topic te houden :P, Nils heeft Lente naar het kdv gebracht. Volgens de ha was de kans erg klein dat zij het ook zou krijgen; waarschijnljk heb ik het juist van haar. O+ ;)
pi_89085843
Hè getver Ssserpente, wat naar! Hoe gaat het nu? Al iets minder duizelig?

En ik snap hoe je je voelt mbt je werk. Kutgevoel!
pi_89085943
Sserpente, dat klinkt heel niet fijn, brrr. Ziek melden, ellendig is dat ook altijd en dan zeker als je dat een paar keer achter elkaar moet doen. Je weet zelf wel dat het echt is en je neit anders kunt, maar je bent dan toch bang dat ze slecht over je gaan denken.

Beterschap, ik hoop dat je gauw opknapt :*
pi_89086489
Ssserpente, die huisarts weet het leuk te brengen, dat je het van Lente hebt. Ik zou em (in betere, niet duizelige tijden) hebben toegebeten die ie je ook wel lekker lang heeft laten sukkelen met vanalles en nog wat. En voor je werk is het gewoon kut ja. Ken het gevoel.

Trix, waar heb jij die mooie dreumes ineens opgeduikeld? Wat is ie mooooi!

Hier schijnt ka-ka kraan te zijn en dus drinken te betekenen. Tenminste, dat zegt Driekus op het kdv. Thuis doet ie niet zo moeilijk, daar is smakken het teken voor drinken en eten. Veeeeel simpeler.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_89086568
hmm volgens mij zitten er kiezen ind e weg... Gister 4x schone kleren aan mogen doen omdat mevrouw doorgelekt was met heel vieze stinkende poep, en vanmorgen weer. Heb d'r maar onder de douche gezet, zo vies was het. D'r billen zijn ook weer helemal vuurrood...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_89086685
Sssserpente beterschap. Dat van dat ziekmelden had ik eerst ook wel een beetje (nu niet meer), sinds Seb er is ben ik meer ziek geweest dan in de 30 jaar daarvoor :o
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 24 november 2010 @ 11:04:37 #146
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89086707
Pssst, lieve schatjes! Zullen we updates over eigen ziek en zeer en leed voor de SC bewaren? O-) Houden we het hier op snotneusjes en andere ellende van de kleintjes. ;) :*

*disclaimer Echt niet lullig bedoeld, maar er ontstaan op deze manier allemaal mini-sc-tjes en dat is niet helemaal de bedoeling, de algeme SC is zo heel gezellig ook namelijk.
pi_89086788
vink ook weer zo wat.. om dan ineens de SC binnen te komen banjeren, terwijl ik daar anders nooit echt kom en hier de mensen zijn met wie ik het meest spreek... maar je hebt uiteraard gelijk.
pi_89086803
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:07 schreef Sorbootje het volgende:
vink ook weer zo wat.. om dan ineens de SC binnen te komen banjeren, terwijl ik daar anders nooit echt kom en hier de mensen zijn met wie ik het meest spreek... maar je hebt uiteraard gelijk.
via PM?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_89086821
maar als je het nou zo brengt dat je dreumes je aangestoken heeft? O-) :P

Seb heeft een bloedbad aangericht gisterochtend. Aldus mijn moeder. Hij had nog een keer een bloedneus. En nu wilde hij geen zakdoek en liep door de kamer te druppen. Denk verkoudheid of zo.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_89086903
Vicky, (ik spreek even voor mezelf) ik hoef het niet persé kwijt hoor, als er iets me is, dus pm'en is niet nodig :P, maar ik vertel het vaak gewoon automatisch als ik bv iets over mijn dag met Isabeau vertel. Het sluipt er al snel in.

Maar ik zal er op letten :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')