elin schreeuwt TETTEEEEN en wijst dan naar mijn ketting, altijd leuk in t openbaar aangezien de ketting op tiethoogte hangtquote:Op woensdag 24 november 2010 09:22 schreef Vicky het volgende:
leuk is dat he Claudia!
Tess roept hier regelmatig tiekuh en dat is tekenen
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:23 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
elin schreeuwt TETTEEEEN en wijst dan naar mijn ketting, altijd leuk in t openbaar aangezien de ketting op tiethoogte hangt
dat komt toch wel spontaan, ze had er altijd 3 en pas sinds een week of wat zijn ze de wereld voor haarquote:Op woensdag 24 november 2010 09:38 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau heeft geen interesse voor haar poppen. Stom vind ik dat. Ik vond het nog wel zo'n leuk verjaardagscadeautje... Nou ja, wat niet is kan nog komen.
Amber is 5 en heeft er nog steeds geen interesse voor..quote:Op woensdag 24 november 2010 09:38 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau heeft geen interesse voor haar poppen. Stom vind ik dat. Ik vond het nog wel zo'n leuk verjaardagscadeautje... Nou ja, wat niet is kan nog komen.
via PM?quote:Op woensdag 24 november 2010 11:07 schreef Sorbootje het volgende:
vink ook weer zo wat.. om dan ineens de SC binnen te komen banjeren, terwijl ik daar anders nooit echt kom en hier de mensen zijn met wie ik het meest spreek... maar je hebt uiteraard gelijk.
Ditquote:Op woensdag 24 november 2010 11:10 schreef Sorbootje het volgende:
Vicky, (ik spreek even voor mezelf) ik hoef het niet persé kwijt hoor, als er iets me is, dus pm'en is niet nodig, maar ik vertel het vaak gewoon automatisch als ik bv iets over mijn dag met Isabeau vertel. Het sluipt er al snel in.
Maar ik zal er op letten
Ja, maar je moet toch ergens beginnen...quote:Op woensdag 24 november 2010 11:07 schreef Sorbootje het volgende:
vink ook weer zo wat.. om dan ineens de SC binnen te komen banjeren, terwijl ik daar anders nooit echt kom en hier de mensen zijn met wie ik het meest spreek... maar je hebt uiteraard gelijk.
Verbeter de wereld, begin bij jezelf.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:51 schreef Sorbootje het volgende:
De SC daar vind ik het meestal niet zo leuk. Maar nogmaals; je hebt gelijk! Dus da's vooral mijn probleem.
Hoewel het in het kleertjestopic ALTIJD over kleertjes gaat!
oh... afdruipt naar SCquote:Op woensdag 24 november 2010 12:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Verbeter de wereld, begin bij jezelf.Als jullie er met z'n allen heen trekken wordt het vanzelf leuk toch?
Jamaar jamaar...quote:Op woensdag 24 november 2010 12:50 schreef Claudia_x het volgende:
Dat vind ik nu juist niet offtopic, huup!
Gewoon inhaken en reageren op wat je wilt reageren.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:54 schreef Claudia_x het volgende:
Dank voor het rendangrecept!
Ik probeer het wel eens in de SC, maar dan voel ik me bezwaard om niks te zeggen over vreselijke operaties, leuke foto's en perikelen rondom kindjes die ik eigenlijk niet ken. De drempel is vrij hoog, zeg maar.
Dat doe ik overal en daarom kom ik ook in zo'n beetje elk topic. De enige twee uitzonderingen zijn de slowchat en 'hoe gaat met ons?'. Op een of andere manier zijn dat lastige reeksen om in te haken.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Gewoon inhaken en reageren op wat je wilt reageren.
En een aantal mensen reageert altijd op elkaar en de rest kletst maar een beetje in het luchtledige.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:06 schreef innepin het volgende:
Claudia, het leuke aan de SC is dat niemand het je kwalijk neemt als je niet overal op reageert![]()
quote:Op woensdag 24 november 2010 10:00 schreef Vicky het volgende:
Tess loopt de hele dag te nep-niesen. ZO schattig, kijkt ze me aan etn doet ze hatjoieeee en dan ligt ze helemaal in een deuk. En ze is gek op tikkertje spelen. Komt ze op ons afrennen, vingertje naar vorige stoken, grijns van oor tot oor, raakt been aan en roept TIKKIEEEE en dan rent ze hard weg![]()
Ik heb gedurende mijn jaren op Fok geregeld geprobeerd mee te posten in de SC, maar ik weet niet...het zal best aan mij liggen, hoor, maar ik vind het er gewoon niet zo leuk als bijv hier.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:16 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Miss, jullie (wij) zijn denk ik net zo goed een bepaalde groep waar mensen niet makkelijk tussenkomen hoor. Alleen deze 'groep' is van een generatie later dan de meesten in de sc, denk ik. Dus die zoeken een nieuwe sc. De ene keer is dat het kleertjestopic en de volgende keer het dreumestopic.
Wasco!quote:Op woensdag 24 november 2010 13:09 schreef mefke79 het volgende:
Ik heb wasco geprobeerd, maar dat ging nog niet echt.
Ja, ook een beetje in het luchtledige ofzo. Ik vind de mate van respons op anderen dan de mensen die er dagelijks veel posten niet echt heel groot.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:34 schreef Vicky het volgende:
Miss, volgens mij heb je toch een hele tijd in het sc topic meegepost....
Oh, ik ben er ook niet goed in hoor. Probeerde het slechts wat luchtiger te maken.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb gedurende mijn jaren op Fok geregeld geprobeerd mee te posten in de SC, maar ik weet niet...het zal best aan mij liggen, hoor, maar ik vind het er gewoon niet zo leuk als bijv hier.
Nep eten en drinken is ook zo grappig. En Tess geeft regelmatig diertjes in een boekje een slokje uit haar fles/beker en maakt daar ook van die smak/drinkgeluidjes bijquote:Op woensdag 24 november 2010 13:36 schreef Claudia_x het volgende:
Dat nepniezen van Tess vind ik ook weer zo'n onwijze mijlpaal, net als dat nep-eten van Ivan waar ik het pas over had. Er zit niet alleen iets van verbeelding in, maar ook van humor en een eigen draai geven aan iets.
Wat schattigquote:Op woensdag 24 november 2010 13:39 schreef Vicky het volgende:
[..]
Nep eten en drinken is ook zo grappig. En Tess geeft regelmatig diertjes in een boekje een slokje uit haar fles/beker en maakt daar ook van die smak/drinkgeluidjes bij
Maar hier is die respons wel heel groot, dus als deze groep daarheen trekt, en gewoon ook mee doet daar, dan is dat toch opgelost?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, ook een beetje in het luchtledige ofzo. Ik vind de mate van respons op anderen dan de mensen die er dagelijks veel posten niet echt heel groot.
Ja, maar toch, een zere knie of een griepje van een mama hoort hier gewoon niet...quote:groofs, misschien heb je wel gelijk. Ik vind deze groep erg prettig, fijne mensen, leuke discussies, ook al zijn we het lang niet altijd allemaal eens. Maar het is wel leuk om met al die mensen van gedachten tewisselen over allerlei dingen mbt onze dreumes.
Maar omdat het zo goed loopt, komen vanzelf andere dingen ook aan bod. Voelt ook een beetje raar om hier een halve psot te doen en dan met de andere helft naar de SC te gaan in de hoop dat degenen waarmee je in dit topic een gesprek hebt, het daar dan ook oppikken en op dat gedeelte reageren.
Maar dat heb ik dus hier.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:54 schreef Claudia_x het volgende:
Dank voor het rendangrecept!
Ik probeer het wel eens in de SC, maar dan voel ik me bezwaard om niks te zeggen over vreselijke operaties, leuke foto's en perikelen rondom kindjes die ik eigenlijk niet ken. De drempel is vrij hoog, zeg maar.
Dat vind ik wel een terechte vraag trouwens. Ik ga wel heel vaak overal en nergens off-topic. Dus I hear youquote:Op woensdag 24 november 2010 14:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het niet gezien, dus ik weet niet waar dat over ging. Masr ook daarvan zeg ik, jullie zijn met genieg, dan kan je het tij toch proberen te keren?
Nou ja goed, iig ik wil niemand nergens uit wegjagen of ergens juist heen dwingen, ik vroeg alleen of jullie een klein beetje de hoe gaat het met mama-posts kunnen minderen.
tja maar het blijft hoe dan ook een discussieforum.. de een heeft een andere manier van "praten" als een ander. Tis geen vriendengroepje waar iedereen hetzelfde denkt.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:11 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Heel eerlijk BE, toen ik laatst daar lekker aan het sc-en was, kwam memmel met een opmerking waardoor ik me echt niet meer prettig voelde daar (ze haalde hem direct weer weg, maar toch). Ik kreeg toen echt een beetje het gevoel dat het in de sc alleen voor bepaalde mensen is en voor bepaalde onderwerpen.
Beweer ik ergens iets anders?quote:Op woensdag 24 november 2010 14:24 schreef Vicky het volgende:
[..]
tja maar het blijft hoe dan ook een discussieforum.. de een heeft een andere manier van "praten" als een ander. Tis geen vriendengroepje waar iedereen hetzelfde denkt.
Je bent hier sowieso offtopic, want je hebt nog geen dreumesquote:Op woensdag 24 november 2010 14:23 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een terechte vraag trouwens. Ik ga wel heel vaak overal en nergens off-topic. Dus I hear you.
Nee dat zeg ik ook niet, ik bedoel ermee dat jij de opmerking van memmel niet leuk vond maar misschien bedoelde zij het anders. Internet kent geen visuele emoties. Je kan aan een post niet zien of het serieus of als geintje bedoeld is. Wat jij bot vindt kan een ander als grappig/niet bot zien.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:28 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Beweer ik ergens iets anders?
Nee natuurlijk niet. Tuurlijk mag iedereen op zijn eigen manier overal over praten of inhaken. Zelf zou ik, als ik met een onderwerp niks heb er gewoon niet over meepraten of over iets anders beginnen. En anderen doen dat anders. Die geven even bot aan dat ze het een stom onderwerp vinden en of het even ergens privé mag. Ieder zijn ding.
Maar het kan je wel doen besluiten dat je ergens kennelijk niet bij past en daar beter niet kunt lezen en posten.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:32 schreef Vicky het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik ook niet, ik bedoel ermee dat jij de opmerking van memmel niet leuk vond maar misschien bedoelde zij het anders. Internet kent geen visuele emoties. Je kan aan een post niet zien of het serieus of als geintje bedoeld is. Wat jij bot vindt kan een ander als grappig/niet bot zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |