abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89082997
Welkom An en Stef!!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_89083024
Stef gefeliciteerd!
pi_89083034
Sorbo, leg dat kleed dan ook ergens anders neer...niet te nemen hindernis :P

Ik lust zelf geen chilli, dus geen idee wat Driekus daar van vindt.
Heb net even mijn moeder gebeld, met Driekus ging het stukken beter. Niet meer hees, wel een soepoog en nog flink hoesten, maar koortsvrij. En vrolijk. En hij had bij haar in bed liggen slapen, doet ie thuis nooit.

En je hebt gelijk Claudia, tis heel fijn om zo'n vangnet te hebben, alleen jammer dat het zo ver weg is allemaal. Zowel mijn ouders als mijn schoonouders is drie kwartier rijden. De moeder van mijn man woont om de hoek, maar die durft niet op te passen. Dus dat is niet zo handig. Ach, deze dag vliegt vast voorbij en dan gaan we em al weer halen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_89083222
Isabeau "jaaa" O+
Knapperd!

Niels is ook gek op alles met bonen, mais of linzen :9 Als we wraps eten geef ik hem er rijst of pasta bij, de wraps krijgt hij niet weg.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_89083275
Wat een drollig filmpje van Isabeau! En grappig dat zoiets als een kleed dan een enorm obstakel lijkt.

Waarom durft de moeder van je man niet op te passen, mefke?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_89083328
Claudia, geen idee waarom. Ze vindt het eng. Ze is ook alleen en de relatie tussen haar en mij is niet heel goed. Misschien speelt dat ook nog mee. Maar handig is het niet in dit geval. Ze heeft in heel Driekus zijn leven pas twee avondjes opgepast. En in die twee avondjes werd dan haar hele appartement aangepast zodat ie zich niet kon stoten, niet kan vallen etc. Ik vind dat verder onzin, maar goed, als dat haar zekerder maakt.
Mijn ouders en mijn schoonouders (schoonvader + nieuwe vrouw) doen dat niet en daar gaat alles gewoon goed. Ja, hij kan vallen en zijn hoofd stoten, maar dat kan hier ook.
pi_89083553
Isabeau O+ Goed he, Sorbootje!

Senna houdt ook wel van de meer uitgesproken smaken. Gisteren aten we paella (uit de vriezer, over van de vorige keer) en ergens halverwege het eten kijkt ze me aan en zegt "lekker" O+ Ze was dan ook goed aan het eten. Zo grappig ook, want de eerste keer opscheppen had ze duidelijk honger, dus ging alles erin. De tweede keer opscheppen wasa de ergste honger over, en heeft ze stukjes inktvis en erwtjes eruit zitten vissen :D

Ze heeft trouwens het begrip aan-uit door :o zowel met geluid als met licht. Zo knap vind ik dat!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_89083574
Stef, gefeliciteerd met je verjaardag, jongen! 1 jaar alweer! *O*
En Inca, alweer 1 jaar moeder! O+
Fijne dag vandaag!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_89083591
Ik blijf me erover verbazen hoe gauw kinderen sommige dingen oppikken. Ik gaf Ivan vandaag een potlood en een stuk papier en hij ging ermee tekenen. Goed, hij zal er niet mee kunnen exposeeren, maar ik vond het zo wonderlijk!
pi_89083614
leuk is dat he Claudia!
Tess roept hier regelmatig tiekuh en dat is tekenen :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_89083625
isabeau O+

en kan iemand deOP lijst bevriezen, mijn kind blijft netjes 1 voorlopig :( (nog 10 jaar)
pi_89083650
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 09:22 schreef Vicky het volgende:
leuk is dat he Claudia!
Tess roept hier regelmatig tiekuh en dat is tekenen :D
elin schreeuwt TETTEEEEN en wijst dan naar mijn ketting, altijd leuk in t openbaar aangezien de ketting op tiethoogte hangt :(
pi_89083661
Ow ja, Senna wilde vanmorgen de tv aan en iets zien. Dus zei ze "Tullie" (dat is het programma) en toen wees ze naar de tv en zei "visie". Ze gaat zo hard met dat praten en het begrip ook van wat ze zegt.

Claudia, mooi is dat he? Exposeren hoeft ook neit, maar zo leuk dat ze dan weer iets anders hebben gevonden wat ze leuk vinden en mee kunnen experimenteren. In bad zijn dan ook de badkrijtjes van hema erg leuk!
pi_89083716
Leuk is dat Claudia! Ik hoop ook echt dat ik dat er bij Isabeau een beetje in kan rammen krijgen. Ik kom uit een teken- en schildernest en mijn moeder heeft me ook al vanaf heel vroeg laten tekenen. Ze bewaart nog steeds een tekening van mij, van toen ik nét twee was. Een poppetje met een hoofd, buik, benen én armen. Zelfs knopen op de buik en ogen en een mond. Ik vind dat zó bijzonder dat ik dat kon! Was vast niet gelukt als zij het niet al heel vroeg had gestimuleerd. En ik vind het zo'n rijkdom als kinderen zich kunnen vermaken met tekenen en knutselen!

Miss, wat een lekkerbekje die Senna, gewoon de inktvis eruit vissen! En gelijk heeft ze. Dat is zó lekker!

Isabeau heeft dat aan/uit principe (helaas) ook door. De tv wordt meteen uit gedrukt als ik even wil kijken. En weer aan......en weer uit.....en weer aan... etc.. :')
pi_89083728
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 09:23 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

elin schreeuwt TETTEEEEN en wijst dan naar mijn ketting, altijd leuk in t openbaar aangezien de ketting op tiethoogte hangt :(
_O-

Er wordt hier 's ochtens om 5.30 al om Bumba geroepen :')
En de woordenschat wordt steeds groter, zo leuk om te horen: poes pakken of tinkuh (drinken) of KOEKKKKKK (boterham/snijkoek/rijstewafel/kaakje)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_89083787
Ik denk dat ik daar momenteel nog het meest van geniet. Het geklets.

Gisteren ook. Liepen we van het KDV naar huis. En naar iedereen die we tegenkwamen zwaaide Isabeau en riep ze: "Hàààì" (als ze een jongentje was geweest zou Claudia's lief hem gay hebben gevonden)
pi_89083792
Haha Elin! _O-
pi_89083841
elin is een ontzettende 'tekenfan' die kan echt uren zitten en ik vind dat ze het echt heel knap doet, de pengreep heeft ze al een tijd onder de knie en ze maakt rondjes, op elkaar en gilt dan 'POES' 'LIEF' ze praat niet graag maar ze kent ontzettend veel woorden inmiddels, als ze in de mood is, dan zegt ze bijna elk woord na, alleen echt woorden combineren doet ze nog niet echt, maar t is dan UIT MAMA en even later ENIN BED NEE.
pi_89083853
Elin :D lekker ding O+

Senna doet het niet aan-uit, want dat mag ze niet en ze luistert eigenlijk best aardig, maar ze zegt het wel. En goed tekenen zal ze niet kunnen, want dat kunnen schaap en ik ook allebei bepaald niet, maar als ze er maar plezier in heeft.
pi_89083878
hahaha miss, maar t is wel een betere versie van jullie twee he, dus dat komt vast wel goed :P

elin is op t moment ook helemaal dol op poppen, ze heten allemaal lala en ze gaan nu ook mee naar bed en ze flikkert ze met een rotgang uit bed als ze wakker is, want dan moet iedereen eruit O+
pi_89083933
Senna is ook dol op haar pop, maar namen geeft ze nog niet. Wel gaat ze tegenwoordig vaak dansen met de pop. Dan begint ze te dansen, staat ineens stil, kijkt zoekend rond, ziet pop en pakt die aan de twee handjes op en dan gaan ze samen verder dansen O+

Dat ze een betere versie is van ons beiden, moge duidelijk wezen :P
pi_89083984
Tja... een betere versie van ons beiden zegt qua tekenen helemaal niks! Ik kan het goed, maar mijn lief is in het stadium van koppoters blijven steken (niemand wil bij hem in het team met pictionary, dat zegt wel genoeg).

Het tekentalent gaat in onze familie al generaties van moeder op kinderen over, dus wie weet :D
pi_89084008
Isabeau heeft geen interesse voor haar poppen. Stom vind ik dat. Ik vond het nog wel zo'n leuk verjaardagscadeautje... Nou ja, wat niet is kan nog komen.
pi_89084029
hehe,Sly, dat namen geven dat komt ook door mij, haar eerste pop kreeg ze van lilian dus noemde ik haar pop Lily, waardoor elin dacht dat pop 'lily'was, al kon ze de i en de l combi niet zo goed, vandaar LALA (hence r eigen naam, ze noemt haarzelf ENIN want ze krijgt gewoon die L er niet uit voor een i
pi_89084044
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 09:38 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau heeft geen interesse voor haar poppen. Stom vind ik dat. Ik vond het nog wel zo'n leuk verjaardagscadeautje... Nou ja, wat niet is kan nog komen.
dat komt toch wel spontaan, ze had er altijd 3 en pas sinds een week of wat zijn ze de wereld voor haar :)
pi_89084204
OH ja... geduld enzo :')
pi_89084267
Sorbo, geduld...is dat erfelijk :P
pi_89084337
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 09:38 schreef Sorbootje het volgende:
Amber is 5 en heeft er nog steeds geen interesse voor..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_89084416
YouTube. :r Ik probeer een filmpje van mezelf als tekenend meisje te uploaden, maar het verwerken duurt weer eens eeuwen.

Ik heb altijd met veel plezier getekend, maar ik ben er niet goed in. Je zult vast een dosis talent van je moeder hebben meegekregen, Sorbo!

Ivan heeft een nieuw woordje: "Ba." Helaas hebben we nog geen idee wat het betekent. De hypothese van mijn schoonouders was dat het om ronde voorwerpen ging (bal, mandarijn). In dat geval is Ivan blind of heeft 'ie een wel heel levendig verbeeldingsvermogen, want hij zegt het ook tegen een kop thee en tegen een groot deel van zijn speelgoed.
pi_89084503
haha Claudia :D Ik ben er wel achter dat ze linken leggen die wij in eerste instantie niet leggen, maar als ik me dan even probeer te verplaatsen in Senna, kan ik me toch wel voorstellen dat ze bepaalde dingen een bepaalde naam geeft.

Witte opgedroogde watervlekken in een plastic bak zijn bijvoorbeeld 'maan'. als je even probeert op een andere manier te denken, kan ik me er best iets bij voorstellen dat ze dat zo ziet.
pi_89084568
Claudia, Ba betekent hier kiekeboe!
pi_89084610
Het zou ook zoiets kunnen betekenen als "vind ik leuk" of "mooi". Nou ja, het is een raadsel! Ik ben benieuwd of we er binnenkort achter gaan komen. Zul je net zien dat 'ie er weer mee stopt.
pi_89084657
Tess loopt de hele dag te nep-niesen. ZO schattig, kijkt ze me aan etn doet ze hatjoieeee en dan ligt ze helemaal in een deuk. En ze is gek op tikkertje spelen. Komt ze op ons afrennen, vingertje naar vorige stoken, grijns van oor tot oor, raakt been aan en roept TIKKIEEEE en dan rent ze hard weg O+ _O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_89084731
Wat leuk al die kletsers :D
Lijkt me best lastig om erachter te komen wat ze bedoelen. Zo weet ik nog dat we er heel lang over hebben gedaan om erachter te komen wat Kyllian met "bash' bedoelde. Uiteindelijk bleek het dus lieveheersbeestje te zijn...'beestje=bash'.

Kan niet wachten tot Dyon echte woordjes gaat zeggen :) Die brabbelt alleen nog maar.
pi_89085032
elin had afgelopen week een traumatische ervaring.

ballon, boem, op ;( ;( ;(

daar is ze 5 keer door wakker geworden en dan hoorde ik r weer

'ballon boem op ? ;( HUUUUU)
  woensdag 24 november 2010 @ 10:21:12 #136
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_89085357
Zó lief dat jullie allemaal aan ons hebben gedacht! O+ Dank voor de felicitaties en het warme welkom! Tevens: hoi dus, hier zijn we dan.. We gaan zodadelijk naar de dierentuin (hoewel ik nu toch weer ga twijfelen want het weer lijkt erg te betrekken en optie B is me gisteren min of meer door mijn moeder verboden want daar willen mijn ouders Stef al een keer mee naartoe nemen :')), maar we gaan in elk geval iets leuks doen met z'n drietjes vandaag *O*

Nu mag ik ook een kleine fotospam, toch? Here goes!

In één jaar tijd van een kleine space-alien (ik bedoel dan vooral op deze foto hoor ;))

naar een dreumesje dat een taartje eet

(leker makkelijk, ctrl+c vanuit het baby'tjestopic ;))

Nouja, ik ga maar eens wat doen enzo :) Later!
3!
pi_89085517
trixje daar ben je *O* met je mooie jongen! Wat issie groot op die onderste foto, echt een dreumes O+ Fijne dag vandaag met z'n drietjes :*
pi_89085589
Die laatste foto is mooi!

Fijne dag samen!
pi_89085688
Dat is een ontzettend mooie foto! Veel plezier vandaag, Icantrix.
pi_89085739
Whoei, Trix, daar zijn jullie dan! Eindelijk weer eens gedegen samenvattingen! :P ;)

Gefeliciteerd met je mooie knul! En welkom hier natuurlijk!

Hieperdepiep hoeraaaaa! *O* *O* *O*

Blegh, ik ben ziek. Heb vannacht en vanmorgen een paar ontzettend enge aanvallen van duizeligheid en spugen gehad. De hele kamer draaide; het leek wel of ik in een foute trip was beland. Heel eng. En proberen in een emmer te kotsen terwijl je niet eens overeind kunt blijven staan, is ook geen succes. Ben in totaal drie keer omgelazerd, een keer op de wc tegen het wasbakje en twee keer onder de douche. Toen ben ik maar op bed gaan liggen en heb ik Nils gebeld om terug naar huis te komen. M'n ha was dit keer gelukkig wel meegaand. Hij denkt aan een ontstoken evenwichtsorgaan omdat ik al zo lang verkouden ben. Dus heb medicijnen. En geen ibuprofen zowaar dit keer. :')

Maar heb me dus weer ziek moeten melden op m'n werk. Wat voel ik me kansloos, zeg. Ik durfde nauwelijks te bellen, heb het idee dat ik totaal geen credits meer heb...

Maar goed, om het on topic te houden :P, Nils heeft Lente naar het kdv gebracht. Volgens de ha was de kans erg klein dat zij het ook zou krijgen; waarschijnljk heb ik het juist van haar. O+ ;)
pi_89085843
Hè getver Ssserpente, wat naar! Hoe gaat het nu? Al iets minder duizelig?

En ik snap hoe je je voelt mbt je werk. Kutgevoel!
pi_89085943
Sserpente, dat klinkt heel niet fijn, brrr. Ziek melden, ellendig is dat ook altijd en dan zeker als je dat een paar keer achter elkaar moet doen. Je weet zelf wel dat het echt is en je neit anders kunt, maar je bent dan toch bang dat ze slecht over je gaan denken.

Beterschap, ik hoop dat je gauw opknapt :*
pi_89086489
Ssserpente, die huisarts weet het leuk te brengen, dat je het van Lente hebt. Ik zou em (in betere, niet duizelige tijden) hebben toegebeten die ie je ook wel lekker lang heeft laten sukkelen met vanalles en nog wat. En voor je werk is het gewoon kut ja. Ken het gevoel.

Trix, waar heb jij die mooie dreumes ineens opgeduikeld? Wat is ie mooooi!

Hier schijnt ka-ka kraan te zijn en dus drinken te betekenen. Tenminste, dat zegt Driekus op het kdv. Thuis doet ie niet zo moeilijk, daar is smakken het teken voor drinken en eten. Veeeeel simpeler.
pi_89086568
hmm volgens mij zitten er kiezen ind e weg... Gister 4x schone kleren aan mogen doen omdat mevrouw doorgelekt was met heel vieze stinkende poep, en vanmorgen weer. Heb d'r maar onder de douche gezet, zo vies was het. D'r billen zijn ook weer helemal vuurrood...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_89086685
Sssserpente beterschap. Dat van dat ziekmelden had ik eerst ook wel een beetje (nu niet meer), sinds Seb er is ben ik meer ziek geweest dan in de 30 jaar daarvoor :o
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 24 november 2010 @ 11:04:37 #146
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89086707
Pssst, lieve schatjes! Zullen we updates over eigen ziek en zeer en leed voor de SC bewaren? O-) Houden we het hier op snotneusjes en andere ellende van de kleintjes. ;) :*

*disclaimer Echt niet lullig bedoeld, maar er ontstaan op deze manier allemaal mini-sc-tjes en dat is niet helemaal de bedoeling, de algeme SC is zo heel gezellig ook namelijk.
pi_89086788
vink ook weer zo wat.. om dan ineens de SC binnen te komen banjeren, terwijl ik daar anders nooit echt kom en hier de mensen zijn met wie ik het meest spreek... maar je hebt uiteraard gelijk.
pi_89086803
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:07 schreef Sorbootje het volgende:
vink ook weer zo wat.. om dan ineens de SC binnen te komen banjeren, terwijl ik daar anders nooit echt kom en hier de mensen zijn met wie ik het meest spreek... maar je hebt uiteraard gelijk.
via PM?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_89086821
maar als je het nou zo brengt dat je dreumes je aangestoken heeft? O-) :P

Seb heeft een bloedbad aangericht gisterochtend. Aldus mijn moeder. Hij had nog een keer een bloedneus. En nu wilde hij geen zakdoek en liep door de kamer te druppen. Denk verkoudheid of zo.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_89086903
Vicky, (ik spreek even voor mezelf) ik hoef het niet persé kwijt hoor, als er iets me is, dus pm'en is niet nodig :P, maar ik vertel het vaak gewoon automatisch als ik bv iets over mijn dag met Isabeau vertel. Het sluipt er al snel in.

Maar ik zal er op letten :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')