ja maar ik was nog nie klaaaaaahaaaaaaar!quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:43 schreef Brighteyes het volgende:
Ja zeg! Net een tel eerder zijn dan ik!
Maar ik heb het linkje naar het vorige topic erin!![]()
Zo... omdat het kan!
Precies!quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:43 schreef Estrys het volgende:
Maar BE maakt er eentje met een linkje naar het vorige topic dus deze telt
OE dat vind ik nou echt zooooo viesquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:45 schreef Ssserpente het volgende:
Ik krijg er ook honger van, Claudia.![]()
Nog ff mijn vraag in de herrrhaling:
Ik zit er aan te denken om Lente verse, rauwe melk direct van de koe te geven, da's hartstikke gezond. En lekker!Maar weet niet vanaf welke leeftijd dat veilig is ivm de lysteriabacterie. Iemand een idee?
Loop je dan niet het risico dat wanneer hij nog niet naar huis mag komen hij bij een ander pleeggezin ondergebracht gaat worden? Dan liever je ouders toch?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:51 schreef Brighteyes het volgende:
Stiekem zou ik dit geloof ik ook een keertje noemen in een gesprek met Jeugdzorg want het klinkt me wel heel vreemd in de oren. Lijkt me toch dat gezonde voeding aardig essentieel is...
Oh ja... hmmm... dat is ook weer zo.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:58 schreef Estrys het volgende:
[..]
Loop je dan niet het risico dat wanneer hij nog niet naar huis mag komen hij bij een ander pleeggezin ondergebracht gaat worden? Dan liever je ouders toch?
Ik ook niet. Gezonde voeding is toch best wel essentieel. Niet dat elke dag groente eten maar ik blijf wel van alles aanbieden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh ja... hmmm... dat is ook weer zo.
Maar ik zou er toch niet echt gelukkig van worden geloof ik...
Dat uiteraard ook.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:14 schreef miss_sly het volgende:
ow ja, een en ander ervan uitgaande dat Ingrid en Djeez het eigenlijk niet zo fijn vinden dat het zo gaat met het eten van Tyler. Als zij dat wel prima vinden, laten ze het natuurlijk gewoon zoals het is
nou ja zo achterbaks bedoelde ik het nou ook weer niet. Ik las het toch meer zoals jij beschrijft in je eerste regels. Maar ik schrijf het ook een beetje onhandig op geloof ikquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zei niets over stiekem aankaarten.
Maar ik had meer zoiets van 'thuis is het niet goed want, maar wij zorgden iig wel dat hij normaal at dus zo slecht is het thuis nog helemaal niet' oid.
Ik weet niet hoe ik het bedacht. Maar iig niet zo negatief of achterbaks als jij het nu brengt...
Ohw echt? En ze eet nu wel andere dingen? Dan is er nog hoop voor Timo. Die eet ook ongeveer dat, nog een paar dingen extra, maar niet veel.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:15 schreef Vicky het volgende:
En alternatieven aanbieden. Amber heeft 3 jr geleefd op fruit, tomaat, brood en komkommer, die at echt niks anders! Snoepjes eb koekjes kreeg ze zelden.
Amber eet nu sperziebonen, kidneybonen, doperwten, broccoli, gebakken aardappeltjes/krieltjes (gekookt moet ze nog steeds niks van weten), bloemkool. Het blijft nog steeds een lastige eter. Pasta moet het liefst zonder saus maar ik ben nu compromissen aan het sluiten met d'r. Ze moet een deel met en een deel zonder saus eten. Sinds mei eet ze pizza, daarvoor moest ze er niks van hebben.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:36 schreef Chan het volgende:
[..]
Ohw echt? En ze eet nu wel andere dingen? Dan is er nog hoop voor Timo. Die eet ook ongeveer dat, nog een paar dingen extra, maar niet veel.
Verder word ik een beetje moedeloos van dat Timo telkens ziek is.. Vandaag valt het gelukkig mee, alleen maar een loopoor en vreselijke stink-boeren. Maar hij heeft telkens zo'n last van zijn maag, ik snap niet waarom. Nu alweer een paar dagen niet gespuugd, maar die boeren die hij vandaag laat lijken me ook niet echt prettig voor m
Ik was voor m'n gevoel al een tijdje uit het grote baby'tjestopic gegroeid, maar gek genoeg vind ik Ivan nu ineens te klein voor dit topic. Allemachtig, wat een verschil zit er tussen een kind van 1 en 1,5, laat staan tussen een kind van 1 en bijna 2!quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:58 schreef Sorbootje het volgende:
wel hoor Groofs! Claudia was hier ook al wéééken verstekeling voor Ivan jarig was!
Ik bedoel dus ook niet jou. Want jij bent inderdaad overalquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:08 schreef Claudia_x het volgende:
Joh Groofsken, ik post werkelijk overal mee. Niet te serieus nemen, hoor.
Allereerst zou ik me er niet nu al druk om maken. Dikke kans dat hij gewoon weer gaat eten als hij zich lekkerder voelt. Ik zou Ivan zelf iets anders aanbieden als hij zijn eten niet lekker vindt en daardoor weinig eet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:45 schreef Aoraki het volgende:
Maar hierdoor ging ik nadenken over wat te doen als hij straks weer fit is en hij eet weinig omdat hij het niet lekker vindt. Moet je dan wat anders geven? Mijn gevoel zegt van niet, maar dan krijgt hij straks 's nachts honger (en dat is voor niemand leuk)
Ah kijk, meteen anekdotisch bewijs! Leuk om te lezen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:25 schreef McLaura het volgende:
Over appelmoes : Thijs at in het begin alleen maar pompoen, andere groente kreeg ik er niet of nauwelijks in. Ik heb toen zelf appelmoes gemaakt (appel gestoomd, gepureerd en in ijsblokjeszakjes ingevroren) en deed bij de 'nieuwe groente' de eerste dag 2 blokjes appelmoes, de tweede dag 1 blokje, en de derde dag alleen die groente. Dat ging prima. Appelmoes vond hij heerlijk, en zo wende hij met een 'vertrouwd bijsmaakje' aan de structuur van 'nieuw eten'.
elin schreeuwt TETTEEEEN en wijst dan naar mijn ketting, altijd leuk in t openbaar aangezien de ketting op tiethoogte hangtquote:Op woensdag 24 november 2010 09:22 schreef Vicky het volgende:
leuk is dat he Claudia!
Tess roept hier regelmatig tiekuh en dat is tekenen
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:23 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
elin schreeuwt TETTEEEEN en wijst dan naar mijn ketting, altijd leuk in t openbaar aangezien de ketting op tiethoogte hangt
dat komt toch wel spontaan, ze had er altijd 3 en pas sinds een week of wat zijn ze de wereld voor haarquote:Op woensdag 24 november 2010 09:38 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau heeft geen interesse voor haar poppen. Stom vind ik dat. Ik vond het nog wel zo'n leuk verjaardagscadeautje... Nou ja, wat niet is kan nog komen.
Amber is 5 en heeft er nog steeds geen interesse voor..quote:Op woensdag 24 november 2010 09:38 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau heeft geen interesse voor haar poppen. Stom vind ik dat. Ik vond het nog wel zo'n leuk verjaardagscadeautje... Nou ja, wat niet is kan nog komen.
via PM?quote:Op woensdag 24 november 2010 11:07 schreef Sorbootje het volgende:
vink ook weer zo wat.. om dan ineens de SC binnen te komen banjeren, terwijl ik daar anders nooit echt kom en hier de mensen zijn met wie ik het meest spreek... maar je hebt uiteraard gelijk.
Ditquote:Op woensdag 24 november 2010 11:10 schreef Sorbootje het volgende:
Vicky, (ik spreek even voor mezelf) ik hoef het niet persé kwijt hoor, als er iets me is, dus pm'en is niet nodig, maar ik vertel het vaak gewoon automatisch als ik bv iets over mijn dag met Isabeau vertel. Het sluipt er al snel in.
Maar ik zal er op letten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |