abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89086931
Maar zal er op letten :P
pi_89087069
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:10 schreef Sorbootje het volgende:
Vicky, (ik spreek even voor mezelf) ik hoef het niet persé kwijt hoor, als er iets me is, dus pm'en is niet nodig :P, maar ik vertel het vaak gewoon automatisch als ik bv iets over mijn dag met Isabeau vertel. Het sluipt er al snel in.

Maar ik zal er op letten :P
Dit :Y

maar als ik ziek zou zijn en ik gooi het erop dat het lastig is met de zorg voor Senna 9zoals Sserpente nu ook Nils moest vragen thuis te komen en de ha had gezegd dat Lente haar had aangestoken) is het natuurlijk gewoon dreumestopic-proof :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_89087132
Ja precies! Mijn knie-gedoe is ook heel lastig in relatie tot het wandelen met Isabeau :D En dan kan ik ook nog vragen of dat niet van invloed zal zijn op haar motorische ontwikkeling!
pi_89087141
Is een grapje hè BE. Ik zit je niet belachelijk te maken hoor! :*
pi_89087607
Ahum.... gaat eindelijk het slapen van Roy weer een beetje beter, deed ik gisteravond een beetje "dom"
We leggen zoals elke avond samen Roy op bed, een klein verhaaltje erbij een kus en dan lekker slapen.
Nu was het zo dat m'n vriend net iets eerder het kamertje uitging, ik gaf Roy nog een kus zette het muziekje aan en ging naar beneden.
Na een dik kwartier vol hevigheid huilen, kom m'n vriend naar beneden en zegt.
Bar nu slaapt Roy eindelijk weer een beetje snachts, waarom laat je het dan zijn licht branden?

Kortom Roy kon helemaal niet slapen omdat het heel erg licht op zijn kamer was, mama had het grote licht aangelaten....

Gelukkig na een dikke knuffel van papa en het licht uit, ging hij lekker slapen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 24 november 2010 @ 11:47:14 #156
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89088212
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:07 schreef Sorbootje het volgende:
vink ook weer zo wat.. om dan ineens de SC binnen te komen banjeren, terwijl ik daar anders nooit echt kom en hier de mensen zijn met wie ik het meest spreek... maar je hebt uiteraard gelijk.
Ja, maar je moet toch ergens beginnen...
Jullie kleppen in 2 topics, hier en in het kleertjes topic. Je kan dat ook gewoon naar de SC verplaatsen, niemand die je daar gek op aan zal kijken. ;)
En de SC kan wel wat input gebruiken. Die valt soms urenlang stil. Alle ruimte om te keuvelen over van alles. :Y

Zoals gezegd, het is niet lullig bedoeld, maar dit is wel het dreumestopic en niet het 'hoe gaat het met de mama's van de dreumesen'. Zelfs niet als je door je dreumes aangestoken bent. ;)
pi_89088384
De SC daar vind ik het meestal niet zo leuk. Maar nogmaals; je hebt gelijk! Dus da's vooral mijn probleem.

Hoewel het in het kleertjestopic ALTIJD over kleertjes gaat! :P
  woensdag 24 november 2010 @ 12:21:04 #158
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89089571
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:51 schreef Sorbootje het volgende:
De SC daar vind ik het meestal niet zo leuk. Maar nogmaals; je hebt gelijk! Dus da's vooral mijn probleem.

Hoewel het in het kleertjestopic ALTIJD over kleertjes gaat! :P
Verbeter de wereld, begin bij jezelf. ;) Als jullie er met z'n allen heen trekken wordt het vanzelf leuk toch?
pi_89090240
Da's het voordeel van zwanger zijn: dan heb je weer een topic erbij om over jezelf te ouwehoeren. :7

Afijn, het ging over tekenen:

:+

Ligt het nou aan mij of is dat meer een meisjesding? Ik kan me niet herinneren dat mijn broertje zoveel bezig was met tekenen en kleuren.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_89090312
Sorbo, toch beterschap ;) (ookal is het offtopic)

Bar, oeps ;). Wel fijn dat hij daarna toch lekker is gaan slapen!
Fake it till you make it...
pi_89090609
quote:
14s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:21 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Verbeter de wereld, begin bij jezelf. ;) Als jullie er met z'n allen heen trekken wordt het vanzelf leuk toch?
oh... afdruipt naar SC :+

dreumes-mama's met interesse in een rendang-recept dat goed voor kleintjes kan ook. In de SC dus! :P
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89090773
Dat vind ik nu juist niet offtopic, huup!
pi_89090829
quote:
3s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:50 schreef Claudia_x het volgende:
Dat vind ik nu juist niet offtopic, huup!
Jamaar jamaar...

in de sc zitten ook mama's, en ik denk... weet t niet zeker hoor... :P dat die hun kinders ook te eten geven. Dus dan maar daar :+

hij staat in de sc in elk geval!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89090935
Dank voor het rendangrecept!

Ik probeer het wel eens in de SC, maar dan voel ik me bezwaard om niks te zeggen over vreselijke operaties, leuke foto's en perikelen rondom kindjes die ik eigenlijk niet ken. De drempel is vrij hoog, zeg maar.
pi_89090970
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:54 schreef Claudia_x het volgende:

Ik probeer het wel eens in de SC, maar dan voel ik me bezwaard om niks te zeggen over vreselijke operaties, leuke foto's en perikelen rondom kindjes die ik eigenlijk niet ken. De drempel is vrij hoog, zeg maar.
Gewoon inhaken en reageren op wat je wilt reageren.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89091008
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:55 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Gewoon inhaken en reageren op wat je wilt reageren.
Dat doe ik overal en daarom kom ik ook in zo'n beetje elk topic. De enige twee uitzonderingen zijn de slowchat en 'hoe gaat met ons?'. Op een of andere manier zijn dat lastige reeksen om in te haken.

Maar goed, dit is helemaal niet ontopic. :+
pi_89091326
Claudia, het leuke aan de SC is dat niemand het je kwalijk neemt als je niet overal op reageert ;)

Incantrix, welkom! En Stef, gefeliciteerd! *O*

Isabeau aan de wandel, woohoo, wat goed! *O*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_89091452
Tekenen en kleuren is in onze familie dan weer weer mannelijk dan vrouwelijk. Alhoewel ik er ook dol op was. Mijn zusje niet. Ik heb nog voor haar teken-huiswerk gemaakt op de middelbare school. En mijn man heeft nog eindexamen tekenen gedaan, dus benieuwd wat driekus er van maakt.
Zijn er eigenlijk speciale kleurpotloden voor die ukken? Dus wat groter en zo gemaakt dat ze wat minder hard hoeven drukken? Ik heb wasco geprobeerd, maar dat ging nog niet echt.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_89091554
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:06 schreef innepin het volgende:
Claudia, het leuke aan de SC is dat niemand het je kwalijk neemt als je niet overal op reageert ;)

En een aantal mensen reageert altijd op elkaar en de rest kletst maar een beetje in het luchtledige.

Ik vind het hier veel gezelliger, veel meer mensen die met hetzelfde (een dreumes in dit geval) bezig zijn :)
pi_89091709
Miss, jullie (wij) zijn denk ik net zo goed een bepaalde groep waar mensen niet makkelijk tussenkomen hoor. Alleen deze 'groep' is van een generatie later dan de meesten in de sc, denk ik. Dus die zoeken een nieuwe sc. De ene keer is dat het kleertjestopic en de volgende keer het dreumestopic.
  woensdag 24 november 2010 @ 13:20:07 #171
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_89091850
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:00 schreef Vicky het volgende:
Tess loopt de hele dag te nep-niesen. ZO schattig, kijkt ze me aan etn doet ze hatjoieeee en dan ligt ze helemaal in een deuk. En ze is gek op tikkertje spelen. Komt ze op ons afrennen, vingertje naar vorige stoken, grijns van oor tot oor, raakt been aan en roept TIKKIEEEE en dan rent ze hard weg O+ _O-
O+
pi_89092269
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:16 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Miss, jullie (wij) zijn denk ik net zo goed een bepaalde groep waar mensen niet makkelijk tussenkomen hoor. Alleen deze 'groep' is van een generatie later dan de meesten in de sc, denk ik. Dus die zoeken een nieuwe sc. De ene keer is dat het kleertjestopic en de volgende keer het dreumestopic.
Ik heb gedurende mijn jaren op Fok geregeld geprobeerd mee te posten in de SC, maar ik weet niet...het zal best aan mij liggen, hoor, maar ik vind het er gewoon niet zo leuk als bijv hier.
pi_89092370
Misschien dat je dan beter bij 'deze groep' past? Want volgens mij is het net zo goed een beetje een gelsoten kringetje. Dat bedoel ik ermee te zeggen.

Dat bedoel ik niet persé negatief, maar wel als realiteit ofzo. Maar misschien zie ik het wel helemaal verkeerd hoor.

Ik merk iig aan mezelf dat ik deze groep volg en dus meeklets waar zij kletsen. :P

En k ben uiteraard geen meeloper :+
pi_89092458
Miss, volgens mij heb je toch een hele tijd in het sc topic meegepost....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_89092464
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:09 schreef mefke79 het volgende:
Ik heb wasco geprobeerd, maar dat ging nog niet echt.
Wasco! :o Jij bent dapper.
  woensdag 24 november 2010 @ 13:35:00 #176
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_89092497
Mefke, wij hebben een tijdje terug bij Action peuter-kleurpotloodjes gekocht, kleine dikke potloodjes. Bram kleurt er heerlijk mee. Volgens mij waren ze ¤0.69. Je hebt ze ook van Bruynzeel, Kortjakjes
pi_89092554
Dat nepniezen van Tess vind ik ook weer zo'n onwijze mijlpaal, net als dat nep-eten van Ivan waar ik het pas over had. Er zit niet alleen iets van verbeelding in, maar ook van humor en een eigen draai geven aan iets.
  woensdag 24 november 2010 @ 13:37:51 #178
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_89092640
Mefke, ik heb waskrijtjes van Nijntje, dat lukt ook prima hier. Ik plak het tekenpapier wel even vast aan de tafel, anders schuift het en dan lukt tekenen niet zo goed. Verven is hier ook een hit trouwens!
pi_89092674
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:34 schreef Vicky het volgende:
Miss, volgens mij heb je toch een hele tijd in het sc topic meegepost....
Ja, ook een beetje in het luchtledige ofzo. Ik vind de mate van respons op anderen dan de mensen die er dagelijks veel posten niet echt heel groot.

groofs, misschien heb je wel gelijk. Ik vind deze groep erg prettig, fijne mensen, leuke discussies, ook al zijn we het lang niet altijd allemaal eens. Maar het is wel leuk om met al die mensen van gedachten tewisselen over allerlei dingen mbt onze dreumes.
Maar omdat het zo goed loopt, komen vanzelf andere dingen ook aan bod. Voelt ook een beetje raar om hier een halve psot te doen en dan met de andere helft naar de SC te gaan in de hoop dat degenen waarmee je in dit topic een gesprek hebt, het daar dan ook oppikken en op dat gedeelte reageren.
pi_89092700
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik heb gedurende mijn jaren op Fok geregeld geprobeerd mee te posten in de SC, maar ik weet niet...het zal best aan mij liggen, hoor, maar ik vind het er gewoon niet zo leuk als bijv hier.
Oh, ik ben er ook niet goed in hoor. Probeerde het slechts wat luchtiger te maken.
Bovendien ben ik dan ook wel weer zo'n kneus die d'r eigen raad niet opvolgt en geen mensen wil overslaan (en het vervolgen stiekempjes heel erg vindt als niemand op mijn posts reageert), blabla, veel te veel stress. :P Dus ik haak af en toe in.

Ontopic: had over het tikkertje spelen van Tess heengelezen, wat enorm schattig! O+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_89092721
quote:
Op woensdag 24 november 2010 13:36 schreef Claudia_x het volgende:
Dat nepniezen van Tess vind ik ook weer zo'n onwijze mijlpaal, net als dat nep-eten van Ivan waar ik het pas over had. Er zit niet alleen iets van verbeelding in, maar ook van humor en een eigen draai geven aan iets.
Nep eten en drinken is ook zo grappig. En Tess geeft regelmatig diertjes in een boekje een slokje uit haar fles/beker en maakt daar ook van die smak/drinkgeluidjes bij O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 24 november 2010 @ 13:44:23 #182
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_89092901
Nepniezen is hier ook een garantie voor slappe lach!

Wasco (krijtjes) hebben we hier ook, maar die worden opgegeten (waar zijn mijn smilies?!?)
pi_89093236
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:39 schreef Vicky het volgende:

[..]

Nep eten en drinken is ook zo grappig. En Tess geeft regelmatig diertjes in een boekje een slokje uit haar fles/beker en maakt daar ook van die smak/drinkgeluidjes bij O+
Wat schattig O+

en over kleurtjes, je hebt toch van die klein duimpjes ofzo? Vroeger heetten die zo geloof ik, van die dikke korte potloodjes.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 24 november 2010 @ 14:05:00 #184
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89093691
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, ook een beetje in het luchtledige ofzo. Ik vind de mate van respons op anderen dan de mensen die er dagelijks veel posten niet echt heel groot.
Maar hier is die respons wel heel groot, dus als deze groep daarheen trekt, en gewoon ook mee doet daar, dan is dat toch opgelost? ;)

quote:
groofs, misschien heb je wel gelijk. Ik vind deze groep erg prettig, fijne mensen, leuke discussies, ook al zijn we het lang niet altijd allemaal eens. Maar het is wel leuk om met al die mensen van gedachten tewisselen over allerlei dingen mbt onze dreumes.
Maar omdat het zo goed loopt, komen vanzelf andere dingen ook aan bod. Voelt ook een beetje raar om hier een halve psot te doen en dan met de andere helft naar de SC te gaan in de hoop dat degenen waarmee je in dit topic een gesprek hebt, het daar dan ook oppikken en op dat gedeelte reageren.
Ja, maar toch, een zere knie of een griepje van een mama hoort hier gewoon niet...
Het idee van OUD is nou juist dat iedereen overal post, anders kunnen we net zo goed van die enge 'Januari 2010' topics gaan starten zoals op zo veel andere baby en kinder sites. Dat zou ik echt heel jammer vinden.

quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:54 schreef Claudia_x het volgende:

Maar dat heb ik dus hier. ;) Vervelend dat iemand ziek is, maar ik heb iig hier geen zin om erop te reageren, en dan voel ik me weer zo'n trut dat ik het niet doe etc. etc. ;)
  woensdag 24 november 2010 @ 14:10:13 #185
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_89093860
Huup, dat zijn de waskrijtjes, de potloodjes heten kortjakjes
pi_89093915
Heel eerlijk BE, toen ik laatst daar lekker aan het sc-en was, kwam memmel met een opmerking waardoor ik me echt niet meer prettig voelde daar (ze haalde hem direct weer weg, maar toch). Ik kreeg toen echt een beetje het gevoel dat het in de sc alleen voor bepaalde mensen is en voor bepaalde onderwerpen.
pi_89094114
Dáár komt de aap uit de mouw! Je wilt je gewoon geen trut voelen BE! :P

Wat ik wel vind is er hier helemaal niet veel over anderen dingen wordt gepraat. Het gaat nagenoeg altijd over de dreumesen. Ok, ik vertelde gisteren over mijn knie, omdat hier nu eenmaal een aantal mensen zijn die daar in geinteresseerd zijn. Zo van, dan zijn die ook weer op de hoogte. Toen ik het plaatste dacht ik al, hmm, past hier eigenlijk niet. Maar op een paar zijdelingse opmerkingen na vind ik niet dat er hier veel off topic gegaan wordt.

Hoewel..... nu even wel natuurlijk ;)
  woensdag 24 november 2010 @ 14:18:12 #188
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89094157
Ik heb het niet gezien, dus ik weet niet waar dat over ging. Masr ook daarvan zeg ik, jullie zijn met genieg, dan kan je het tij toch proberen te keren?

Nou ja goed, iig ik wil niemand nergens uit wegjagen of ergens juist heen dwingen, ik vroeg alleen of jullie een klein beetje de hoe gaat het met mama-posts kunnen minderen.
pi_89094185
Is goed!
  woensdag 24 november 2010 @ 14:20:34 #190
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_89094230
We zijn vanmorgen weer naar de speelochtend geweest van de spelotheek, en Annicka heeft zich er best vermaakt. Het eerste half uur werd ik er nog een paar keer bijgesleept, daarna vond ze een vriendinnetje van drie jaar, die haar rondduwde in de poppen-buggy en waarmee ze samen op de trampoline aan het springen was (twee exemplaren die ik tegen elkaar had geschoven). Ze heeft op een geven moment wel een tand door de lip gehad, dat vond ze wel wat minder... ;(

Maar we gaan dit vanaf nu iedere week doen, kijken of ze het leuk blijft vinden. :)
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_89094307
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het niet gezien, dus ik weet niet waar dat over ging. Masr ook daarvan zeg ik, jullie zijn met genieg, dan kan je het tij toch proberen te keren?

Nou ja goed, iig ik wil niemand nergens uit wegjagen of ergens juist heen dwingen, ik vroeg alleen of jullie een klein beetje de hoe gaat het met mama-posts kunnen minderen.
Dat vind ik wel een terechte vraag trouwens. Ik ga wel heel vaak overal en nergens off-topic. Dus I hear you ^O^ .
pi_89094360
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:11 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Heel eerlijk BE, toen ik laatst daar lekker aan het sc-en was, kwam memmel met een opmerking waardoor ik me echt niet meer prettig voelde daar (ze haalde hem direct weer weg, maar toch). Ik kreeg toen echt een beetje het gevoel dat het in de sc alleen voor bepaalde mensen is en voor bepaalde onderwerpen.
tja maar het blijft hoe dan ook een discussieforum.. de een heeft een andere manier van "praten" als een ander. Tis geen vriendengroepje waar iedereen hetzelfde denkt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_89094499
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:24 schreef Vicky het volgende:

[..]

tja maar het blijft hoe dan ook een discussieforum.. de een heeft een andere manier van "praten" als een ander. Tis geen vriendengroepje waar iedereen hetzelfde denkt.
Beweer ik ergens iets anders?

Nee natuurlijk niet. Tuurlijk mag iedereen op zijn eigen manier overal over praten of inhaken. Zelf zou ik, als ik met een onderwerp niks heb er gewoon niet over meepraten of over iets anders beginnen. En anderen doen dat anders. Die geven even bot aan dat ze het een stom onderwerp vinden en of het even ergens privé mag. Ieder zijn ding ^O^ .
pi_89094529
Goed, terug ontopic..
Mijn dochter zei vanmorgen op z'n allerschattigst doeiiii tegen dr vader O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_89094543
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:23 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Dat vind ik wel een terechte vraag trouwens. Ik ga wel heel vaak overal en nergens off-topic. Dus I hear you ^O^ .
Je bent hier sowieso offtopic, want je hebt nog geen dreumes }:|
Ow en ik ook niet :P
pi_89094670
quote:
Op woensdag 24 november 2010 14:28 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Beweer ik ergens iets anders?

Nee natuurlijk niet. Tuurlijk mag iedereen op zijn eigen manier overal over praten of inhaken. Zelf zou ik, als ik met een onderwerp niks heb er gewoon niet over meepraten of over iets anders beginnen. En anderen doen dat anders. Die geven even bot aan dat ze het een stom onderwerp vinden en of het even ergens privé mag. Ieder zijn ding ^O^ .
Nee dat zeg ik ook niet, ik bedoel ermee dat jij de opmerking van memmel niet leuk vond maar misschien bedoelde zij het anders. Internet kent geen visuele emoties. Je kan aan een post niet zien of het serieus of als geintje bedoeld is. Wat jij bot vindt kan een ander als grappig/niet bot zien.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_89094775
Ook nog eens ja. Lastig hoor, dat hele internet. ;)

Ik heb trouwens niks tegen Memmel hoor :o, als ik dat wel had, zou ik het hier niet zo makkelijk gezegd hebben :@.
pi_89094792
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:32 schreef Vicky het volgende:

[..]

Nee dat zeg ik ook niet, ik bedoel ermee dat jij de opmerking van memmel niet leuk vond maar misschien bedoelde zij het anders. Internet kent geen visuele emoties. Je kan aan een post niet zien of het serieus of als geintje bedoeld is. Wat jij bot vindt kan een ander als grappig/niet bot zien.
Maar het kan je wel doen besluiten dat je ergens kennelijk niet bij past en daar beter niet kunt lezen en posten.
Het kan ook best ana mij liggen, dat ik dingen anders lees en opneem dan ze bedoelt zijn, maar dan nog pas ik er dan toch niet bij? Of iig voel ik me er dan niet prettig. Dat is MIJN ding, niet iemand anders'schuld, maar het is gewoon zo.
pi_89094903
quote:
Op woensdag 24 november 2010 14:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar het kan je wel doen besluiten dat je ergens kennelijk niet bij past en daar beter niet kunt lezen en posten.
Het kan ook best ana mij liggen, dat ik dingen anders lees en opneem dan ze bedoelt zijn, maar dan nog pas ik er dan toch niet bij? Of iig voel ik me er dan niet prettig. Dat is MIJN ding, niet iemand anders'schuld, maar het is gewoon zo.
Dat is waar. Maar zoals ik al eerder zei, jij hbt ook een tijd best fanatiek meegepost in de sc, toen met je broer. En ineens was je er niet meer. Ik vraag me dan af waar ineens die ommekeer kwam.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_89094962
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:39 schreef Vicky het volgende:

[..]

Dat is waar. Maar zoals ik al eerder zei, jij hbt ook een tijd best fanatiek meegepost in de sc, toen met je broer. En ineens was je er niet meer. Ik vraag me dan af waar ineens die ommekeer kwam.
Tot dat met mijn broer, denk ik. En het ging een tijd best aardig, inderdaad. Maar soms trek ik me dingen misschien een beetje te veel aan, en dan ben ik er klaar mee. En daarna heb ik het nog geprobeerd, maar ik voel me er gewoon niet meer lekker. In ieder geval niet zo lekker als hier, hier is het gewoon fijn, gezellig, leerzaam, leuk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')