Mijn jongste zoon tekent en kleurt heel erg veel. Ik denk dat hij het van zijn vader heeft ofzo, die kan namelijk supergoed tekenen (hoewel hij dit al jaren niet meer doet)quote:Op woensdag 24 november 2010 12:36 schreef Claudia_x het volgende:
Ligt het nou aan mij of is dat meer een meisjesding? Ik kan me niet herinneren dat mijn broertje zoveel bezig was met tekenen en kleuren.
ik snap wat je bedoelt alleen weet ik nooit bij welke "generatie" ik hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 13:16 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Miss, jullie (wij) zijn denk ik net zo goed een bepaalde groep waar mensen niet makkelijk tussenkomen hoor. Alleen deze 'groep' is van een generatie later dan de meesten in de sc, denk ik.
Whaah, vergeet ik helemaal Isabeau. Ze loopt gewoon!quote:
yep, hier ookquote:Op woensdag 24 november 2010 16:24 schreef Ssserpente het volgende:
Hm, Lil, hoop dat het gaat lukken om het nog even vol te houden. Blegh, stoppen voelt voor mij zo als een afsluiting van een periode. En ik ben al zo goed in afscheid nemen.Dat is het hele eieren eten eigenlijk.
Dat snap ik ook, hoor! Sorry, ik bedoelde niet te zeggen dat het voor moeders die er nog een (of tweequote:Op woensdag 24 november 2010 16:35 schreef huuphuup het volgende:
T is wel een van de redenen waarom ik blij ben dat het hier toen zo gelopen is met de borstvoeding door de zwangerschap.
Ik vind/vond het erg jammer, het had van mij nog wel een paar maanden langer gemogen, maar ik ben wel blij dat de keuze voor ons gemaakt is, dat er weinig te kiezen was en dat er ook weinig af te bouwen viel (en ik daar dus ook niet over na moest denken ofzo).
En dit is niet mijn laatste maar ik vond het wel heel naar hoor, het is echt een afsluiting en ik heb er wel een (kleine) traan om gelaten, maar misschien ook omdat het niet anders was dat ik me er makkelijker bij neer gelegd heb toen. Kan me wel voorstellen dat de fase afsluiten nog definitiever is als het je laatste is. net als spullen en kleertjes weg doen.
T is wel weer iets waar ik heel erg naar uit kijk straks, die bv-periode
Incantrix welkom Xeentje had gisteren ook een bloedneus, ik schrok me wild. Zou dat gewoon door verkoudheid kunnen komen inderdaad?quote:Op woensdag 24 november 2010 11:07 schreef Estrys het volgende:
Seb heeft een bloedbad aangericht gisterochtend. Aldus mijn moeder. Hij had nog een keer een bloedneus. En nu wilde hij geen zakdoek en liep door de kamer te druppen. Denk verkoudheid of zo.
ja, geweldig is het heh!quote:Op woensdag 24 november 2010 16:35 schreef huuphuup het volgende:
T is wel weer iets waar ik heel erg naar uit kijk straks, die bv-periode
Oh nee ik bedoelde het niet zo van ja hallo maar hier is t ook naar hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 16:39 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dat snap ik ook, hoor! Sorry, ik bedoelde niet te zeggen dat het voor moeders die er nog een (of twee) op de planning hebben staan minder moeilijk is. Kan me echt goed voorstellen dat je ernaar uitkijkt.
Misschien een domme opmerking hoor, zou je het niet kunnen mengen, en dan op die mannier rustig aan afbouwen?quote:Op woensdag 24 november 2010 15:54 schreef Ssserpente het volgende:
Heel naar, idd. Buh.
Maar m'n voornaamste zorg is nu dat Lente zich niet afgewezen voelt. Zo leek ze het de laatste keer (toen had ik 's avonds 'een' borrel op dus mocht ze 's ochtends niet drinken) wel te ervaren. Dat was zo zielig, ze snapte er geen snars van. Morgen maar proberen dus om d'r helemaal niet bij me in bed te nemen, maar direct de huiskamer in te gaan en een fles te geven oid.
Zit alleen nog ff te dubben of ik 'r dan opvolgmelk, gewone melk of pap ga geven. Pap leek ze niet lekker te vinden, maar mss uit een fles wel.
Ik zei vandaag nog tegen Ivan dat hij een voorstelling gaf van het niveau Arnie uit GTST.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:16 schreef huuphuup het volgende:
ik moet zo lachen iedere keerik geloof niet dat ze actrice hoeft te worden
waarschijnlijk vannacht al wel, als ze dan bij ons in bed een nachtfles drinkt en dan weer zo'n helicopter-poepie laatquote:Op donderdag 25 november 2010 19:35 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Beterschap aan alle zieke kindjes.![]()
Ik heb in de buurt muziek-op-schootlessen gevonden, kwartiertje fietsen in plaats van ruim een half uur en het is goedkoper dan 'in den verre'. Dat vind ik nu fijn.Kan ze eindelijk weer met muziek bezig zijn, want dat vind Annicka wel fijn. Ze wil dat de kinderliedjes de hele dag opstaan...
Huup, ik hoop dat je geen spijt krijgt morgen...![]()
In dat geval: sterkte voor vannacht...quote:Op donderdag 25 november 2010 19:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
waarschijnlijk vannacht al wel, als ze dan bij ons in bed een nachtfles drinkt en dan weer zo'n helicopter-poepie laatlekker hoor, liggen wij daarna nog een tijd in de knoflook geur
![]()
Arme tess
Ja, toevallig vandaag gekocht! Geniaal spul. Ik vind het zo sneu, ze had in anderhalf uur DRIE keer echte tandjespoep, en als ik dan ook nog had moeten smeren.. spuiten is super! Tis wel verrekte duur zegquote:Op donderdag 25 november 2010 19:58 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Innepin, vervelend dat ze zo'n last van die doorkomende kies heeft....en die billetjes...heb je al Zarqa in huis? Ik vind het geweldig spul.
86,5 cm en 12.475 gr.... de reus! Prikjes wel gehad, in zijn armpjes, de koorts kwam vermoedelijk van de hoektand aangezien hij nergens last van heeft. De arts heeft nog even longen geluisterd etc.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:58 schreef XXXKarinXXX het volgende:
McLaura, kom je de specs van Thijs nog even vertellen? Prikjes niet gehad denk ik?
Ik heb sinds gisteren een documentje gemaakt, omdat hij nu echt 'streken' begint uit te halen. Leuk om even op te schrijven, anders ga ik het echt vergeten!quote:25-11-2010 Op het Consultatiebureau
Thijs kreeg een bak met blokjes, arts haalde ze eruit, deed er weer 1 in en Thijs :
Pakt er 1, doet hem erin, pakt er nog 1, doet hem erin, en pakt er nog 1 en smijt hem weg en koerst richting haar pc.
Er stond een tafeltje en een stoeltje in de spreekkamer, en Thijs klom via de stoel op de tafel, dus die arts zet de stoel weg. Thijs probeerde eerst in één keer op de tafel te klimmen, en ging toen die stoel weer halen!
mijn kleine breezertje <3quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:33 schreef Sorbootje het volgende:
Oh dat is echt té lief gewoon! Hoe ze met die heupjes staat te draaien <3
Er was trouwens een co-assistent bij de CB-arts. Dat lijkt me nou een leuke co-plek!quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:38 schreef Sorbootje het volgende:
Haha BrEezAhEliN
McLaura, goed dat je het opschrijft! En dat zijn idd de betere streken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |