abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89095560
SC kom ik ook niet zoveel, probeer er wel af en toe een beetje in te lezen, maar reageren meestal niet. Voel me een beetje een indringer. :@

Incantrix, hoera je ventje is 1!!! Gefeliciteerd! *O* *O* *O* *O* *O* *O* En hij is zonder helm nu he? Gaaf!
Hoop dat jullie een leuke dag hebben! :Y

Mikoxx, hoe is het daar met ziekenboeg dan? :*

Lars heeft alweer koorts.....stom! }:|
Dit keer zal het de bijwerking van de BMR wel echt zijn, en dan was vorige week een virus denk ik.
Nou ja, hij is er wel goed om te spreken. Merk verder niks aan hem, behalve warmte.

Lars heeft vanmorgen voor papa geverfd. :) (za jarig) eerst met kwasten en daarna met de vingertjes. Heerlijk klaaien.
En gewoon een stukje krant eronder en een verfschortje aan.

Lars is nog helemaal into het lopen, hij sjouwt de hele dag in het rond met een grijns van oor tot oor. Vandaag ook weer, komt ie bij me....knuffel.....loopt weer weg, zwaait "dada" en hoppa weer een rondje O+ O+ O+ O+ O+ O+

Hoe irritant, als ik op een smiley druk komen er meteen een stuk of 5? oO/ oO/ oO/ oO/ oO/ oO/
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_89097478
Alweer koorts, Karin? Blegh! Fijn dat ie er iig geen last van lijkt te hebben.

Ik vind het ook lastig om aansluiting te vinden in SC. Ik post er nauwelijks dus als ik dan een keer iets over mezelf kwijt wil, vind ik het een beetje aso om zomaar ineens binnen te vallen met m'n eigen sores en weer te verdwijnen zodra ik m'n hart heb gelucht. Want eerlijk is eerlijk, ik reageer ook nauwelijks op de rest. Simpelweg omdat ik hen nauwelijks ken er er dus geen klik mee heb.

Maar desondanks vind ik je opmerking terecht, BE. En 'Januari 2010 moederstopics' moeten we hier idd niet hebben. Ril! Ik zal de SC eens wat vaker bezoeken en een kans geven. Misschien is m'n gevoel onterecht.

Alleen een ochtendborstvoeding leek hier wonderbaarlijk goed te gaan. Ik had verwacht dat m'n productie dat na het stoppen met de Domperidon en het wegblijven van een middagvoeding niet zou trekken, maar tnt ging het prima! Tnt dus. :{ Want met de medicijnen die ik nu heb gekregen, mag ik niet eens bv geven. En hiernaast hebben ze een negatieve invloed op de productie. -O- 't Is nu helemaal over dus. Ik zoek alleen nog een manier om dat aan Lente te vertellen, want die is ontroostbaar als ze 's ochtends de borst niet krijgt. Ik ga maar eens proberen om het flesje al klaar te hebben zodra ze wakker wordt en d'r niet bij me in bed te nemen om zo het hele patroon en ritueel maar te doorbereken. Dat maakt het hopelijk iets makkelijker.
pi_89097574
Grrr dat is wel heel naar dat het dan op zo'n manier moet eindigen Ssserpente.
En die arme Lente, ze snapt er natuurlijk helemaal niks van ook.
Sterkte met het afkicken.... :P :*
pi_89097803
Heel naar, idd. Buh.

Maar m'n voornaamste zorg is nu dat Lente zich niet afgewezen voelt. Zo leek ze het de laatste keer (toen had ik 's avonds 'een' borrel op dus mocht ze 's ochtends niet drinken) wel te ervaren. Dat was zo zielig, ze snapte er geen snars van. Morgen maar proberen dus om d'r helemaal niet bij me in bed te nemen, maar direct de huiskamer in te gaan en een fles te geven oid.

Zit alleen nog ff te dubben of ik 'r dan opvolgmelk, gewone melk of pap ga geven. Pap leek ze niet lekker te vinden, maar mss uit een fles wel.
pi_89098029
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:36 schreef Claudia_x het volgende:
Ligt het nou aan mij of is dat meer een meisjesding? Ik kan me niet herinneren dat mijn broertje zoveel bezig was met tekenen en kleuren.
Mijn jongste zoon tekent en kleurt heel erg veel. Ik denk dat hij het van zijn vader heeft ofzo, die kan namelijk supergoed tekenen (hoewel hij dit al jaren niet meer doet)
pi_89098223
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:16 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Miss, jullie (wij) zijn denk ik net zo goed een bepaalde groep waar mensen niet makkelijk tussenkomen hoor. Alleen deze 'groep' is van een generatie later dan de meesten in de sc, denk ik.
ik snap wat je bedoelt alleen weet ik nooit bij welke "generatie" ik hoor :D

Ik kom al sinds 1999 op fok, heb kinderen van 0 tot 10 maar ben ook nog altijd zoekende. Ik klik overal en nergens en blaat net daar waar het me uitkomt.
Ik krijg ook vaker geen reacties maar dat geeft ook niks want dat doe ik net zo hard. Ik reageer echt alleen maar op datgene wat ik toevallig lees (en dat ik heel veel niet) of als ik er wat op te zeggen heb.
Kan alle kanten op...
pi_89098595
oh, en Ssserpente, einde borstvoeding dus... ;(
Ik vind het altijd zo moeilijk heh! Ik denk dat het bij ons er ook aan zit te komen. Kolven lukt in ieder geval niet meer. Drinken wel nog (vooral in bed lukt het goed). Kijken of ik het over het jaar krijg getild.

ben benieuwd wat Lente zal "zeggen"
pi_89098606
Lily, vanaf 99 al :D OUDje :P Ik nu ook alweer 8 jaar op Fok zie ik, maar niet in OUD ;)
Mn eerste kennismaking met Fok was een minifokmeeting :') En ow wat voelde ik me daar onprettig, snapte niets van die taal van fokkers...en ik wist dus uberhaupt niet eens wat Fok was.

Zo ben ik ook eens offtopic geweest :P

En nu zal ik proberen hier nog 24 daagjes weg te blijven ;)
pi_89098675
Ssserpente, lijkt me ook moeilijk zeg... Leg dat idd maar eens uit. Hopelijk gaat ze een flesje ook lekker vinden.
pi_89098780
Oeh da's even slikken Ssserpente!
pi_89098848
Ssserpente, wie weet kan je gewoon vertellen dat het niet meer kan en niet meer lekker is, daar snapt ze waarschijnlijk niet veel van, maar wie weet ook wel. En ik doe niet meer aan opvolgmelk, Driekus lust ineens gewone, dus dan krijgt ie ook gewone.

Wasco? Wat is daar durf aan? Ik had me bedacht dat dat al makkelijker vast te houden is dan potloden en dat je er minder kracht voor hoeft te zetten. Dat vastplakken van het papier ga ik ook onthouden. En ik ga maar eens op zoek naar vingerverf. Heb hier wel verf, maar die is niet proeven-proof zeg maar.
Ook een idee trouwens: mijn vader heeft me ooit verteld dat ze bij mensen die een zware verstandelijke beperking ook aan vingerverven doen, alleen...die eten ook alles op en uiteindelijk in hoeveelheden die echt niet goed zijn. Toen hebben ze heel lang gezocht naar verf die zou mogen en kwamen uiteindelijk uit bij: de allergoedkoopste poeder-in-melk pudding (Saroma geloof ik). DIe kan je opeten en je kan er prima mee verven. Dus ook dat is nog een optie!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_89098979
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 16:16 schreef Sorbootje het volgende:
Oeh da's even slikken Ssserpente!
Whaah, vergeet ik helemaal Isabeau. Ze loopt gewoon! *O* Grappig he, dat stappen tellen, deed ik ook. "Nils! ze deed er al 17!" :D
pi_89099142
Hm, Lil, hoop dat het gaat lukken om het nog even vol te houden. Blegh, stoppen voelt voor mij zo als een afsluiting van een periode. En ik ben al zo goed in afscheid nemen. :') Dat is het hele eieren eten eigenlijk.

Maar goed, het moest er toch een keer van komen. :P
pi_89099202
Ahw Sserpente, wat lijkt me dat lastig! Precies een van de redenen waarom ik nog steeds voed.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_89099372
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 16:24 schreef Ssserpente het volgende:
Hm, Lil, hoop dat het gaat lukken om het nog even vol te houden. Blegh, stoppen voelt voor mij zo als een afsluiting van een periode. En ik ben al zo goed in afscheid nemen. :') Dat is het hele eieren eten eigenlijk.
yep, hier ook

afscheid nemen...bah bah bah
pi_89099488
Zou het komen omdat het voor ons alle drie de laatste is?
pi_89099570
speelt natuurlijk wel mee ja...bij mij dan
pi_89099638
T is wel een van de redenen waarom ik blij ben dat het hier toen zo gelopen is met de borstvoeding door de zwangerschap.

Ik vind/vond het erg jammer, het had van mij nog wel een paar maanden langer gemogen, maar ik ben wel blij dat de keuze voor ons gemaakt is, dat er weinig te kiezen was en dat er ook weinig af te bouwen viel (en ik daar dus ook niet over na moest denken ofzo).

En dit is niet mijn laatste maar ik vond het wel heel naar hoor, het is echt een afsluiting en ik heb er wel een (kleine) traan om gelaten, maar misschien ook omdat het niet anders was dat ik me er makkelijker bij neer gelegd heb toen. Kan me wel voorstellen dat de fase afsluiten nog definitiever is als het je laatste is. net als spullen en kleertjes weg doen.

T is wel weer iets waar ik heel erg naar uit kijk straks, die bv-periode O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89099830
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 16:35 schreef huuphuup het volgende:
T is wel een van de redenen waarom ik blij ben dat het hier toen zo gelopen is met de borstvoeding door de zwangerschap.

Ik vind/vond het erg jammer, het had van mij nog wel een paar maanden langer gemogen, maar ik ben wel blij dat de keuze voor ons gemaakt is, dat er weinig te kiezen was en dat er ook weinig af te bouwen viel (en ik daar dus ook niet over na moest denken ofzo).

En dit is niet mijn laatste maar ik vond het wel heel naar hoor, het is echt een afsluiting en ik heb er wel een (kleine) traan om gelaten, maar misschien ook omdat het niet anders was dat ik me er makkelijker bij neer gelegd heb toen. Kan me wel voorstellen dat de fase afsluiten nog definitiever is als het je laatste is. net als spullen en kleertjes weg doen.

Dat snap ik ook, hoor! Sorry, ik bedoelde niet te zeggen dat het voor moeders die er nog een (of twee :P) op de planning hebben staan minder moeilijk is. Kan me echt goed voorstellen dat je ernaar uitkijkt. O+
pi_89099845
Stef gefeliciteerd! static.gif Incantrix welkom :*

quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:07 schreef Estrys het volgende:
Seb heeft een bloedbad aangericht gisterochtend. Aldus mijn moeder. Hij had nog een keer een bloedneus. En nu wilde hij geen zakdoek en liep door de kamer te druppen. Denk verkoudheid of zo.
Xeentje had gisteren ook een bloedneus, ik schrok me wild. Zou dat gewoon door verkoudheid kunnen komen inderdaad?

Ze heeft momenteel veel tandjes en zelfs een kies die tegelijkertijd doorkomen. Maar ik heb een spulletje uit Engeland laten overkomen en dat helpt heel goed. Geen zere billetjes dit keer en ook geen slapeloze nachten.*afklopt*

Het wordt echt steeds leuker. Gisteren was ik op handen en voeten de vloer onder haar stoel aan het dweilen, kwam ze met haar hoofd naar beneden voor mijn ogen en zei "Heeey" O+
pi_89099866
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 16:35 schreef huuphuup het volgende:
ja, geweldig is het heh!
Ik heb het drie keer mogen doen en mijn bv tijd zit er (bijna) op. Het is zoals het is. Klaar. Mooi. Maar ook moeilijk.

en wacht maar tot ze naar school gaan, ook zoiets..

en "dadelijk" als mijn oudste naar de middelbare gaat....brr
pi_89100015
Xeentje O+

Ik denk dat einde bv vaak iets moeilijks is. Het is toch best een speciaal iets tussen moeder en kind voor veel moeders en dat is moeilijk om afscheid van te nemen. En als je dan ook nog weet dat het niet meer gaat gebeuren, ook neit met een volgend kind, en het een heel definitief einde is, is dat wel verdrietig.

Ik ben er ergens een beetje klaar mee, met de bv, maar ik wilde het zo graag aan Senna laten wanneer te stoppen. Maar ik vrees dat het dan wel eens nog heel lang door zou kunnen gaan. En van zodra ik denk: nu gaan we echt afbouwen, ben ik weer helemaal emo en dnek ik: nah, het kan nog wel even, ze gaat vast binnenkort zelf stoppen.
pi_89100060
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 16:39 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Dat snap ik ook, hoor! Sorry, ik bedoelde niet te zeggen dat het voor moeders die er nog een (of twee :P) op de planning hebben staan minder moeilijk is. Kan me echt goed voorstellen dat je ernaar uitkijkt. O+
Oh nee ik bedoelde het niet zo van ja hallo maar hier is t ook naar hoor :D

ik bedoelde gewoon dat zo'n afsluiting van een periode altijd wel raar is of t nou je eerste en enige is of je laatste uit een rijtje van 6 of gewoon de middelste.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89100191
Ik wist trouwens na kind 1 helemaal niet of er uberhaupt ooit een tweede zou komen en na kind 2 was het eigenlijk zeker dat er geen 3de zou komen.
Ik ben dus al 2 keer gestopt met de gedachte dat het de laatste keer was, haha

edit; oh, maar nu is het echt de laatste keer hoor :+
pi_89100251
maar eigenlijk is dit weer off-topic (er is een bv topic) :P
pi_89100518
Ik vind het wel ontopic, want het gaat toch in dit geval ook om dreumessen die bv krijgen en hoe dat af te bouwen enzo?
pi_89100631
ja, dat is ook weer zo
pi_89100673
Haha, Xeentje. O+ Ik vind het ook steeds leuker worden, Xenia. O+ Wat fijn dat je goed spul hebt voor d'r kiesjes! Oh, en een bloedneus heeft Lente hier ook regelmatig als ze verkouden is.
pi_89101194
Over dat spelen van onze kinderen O+

Roy speelt hier thuis zo leuk met zijn auto's, gezellig door de woonkamer laten rijden.
En hij vind het kralending van de Ikea ook zo leuk, met die spiralen. zou niet weten hoe zoiets heet.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_89101333
Ik kan me heel goed voorstellen dat het moeilijk is om te beslissen te stoppen met borstvoeding. Ik heb tranen met tuiten gehuild dat het bij mij niet op gang kwam. Gekolfd tot de blaren letterlijk op mijn borsten stonden. En na twee maanden resultaatloos blijven proberen, zei ik dagelijks tegen mijn vriend dat ik het nu toch echt op ging geven, om 10 minuten later toch weer die kolf te pakken. En nog heb ik het er moeilijk mee :o

Dus toch gewoon door verkoudheid, dat is een pak van mijn hart Serpente. En beterschap voor jou!

Kralenspiraal Bar :) Daar is Xeentje ook gek op. We hebben een grote, maar ook een kleinere die ze krijgt als ze vervelend wordt onder het eten. Dan is ze altijd weer een kwartiertje rustig ;)
pi_89101502
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 15:54 schreef Ssserpente het volgende:
Heel naar, idd. Buh.

Maar m'n voornaamste zorg is nu dat Lente zich niet afgewezen voelt. Zo leek ze het de laatste keer (toen had ik 's avonds 'een' borrel op dus mocht ze 's ochtends niet drinken) wel te ervaren. Dat was zo zielig, ze snapte er geen snars van. Morgen maar proberen dus om d'r helemaal niet bij me in bed te nemen, maar direct de huiskamer in te gaan en een fles te geven oid.

Zit alleen nog ff te dubben of ik 'r dan opvolgmelk, gewone melk of pap ga geven. Pap leek ze niet lekker te vinden, maar mss uit een fles wel.
Misschien een domme opmerking hoor, zou je het niet kunnen mengen, en dan op die mannier rustig aan afbouwen?
pi_89101532
En dan ben ik ook nog eens vergeten Stef te feliciteren met zijn aller eerste verjaardag *O*
Hiep Hiep Hoeraaaaaa Stef, en dat er nog maar vele mogen volgen!!!
pi_89103617
Oooh heb ik stef en trix al gefeliciteerd? volgens mij niet hè?
Van harte lieve trix met je mooie grote zoon O+ wat een ongelofelijk mooie foto!! O+ O+ echt heel erg! <3
Hoop dat jullie een toffe dag hebben gehad.

Hihi Amélie heeft het nep-huilen ook ontdekt sinds een paar dagen :D
dan zet ze een heel moeilijk krampachtig toetje op en dan doet ze èèèèèè, even stoppen en naar mij kijken wat ik daarop doe :D en afhankelijk daarvan maakt ze een verder plan van aanpak :D
ik moet zo lachen iedere keer :@ ik geloof niet dat ze actrice hoeft te worden _O-
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89104023
Hahaha Amélie! Ik zie 't snoetje al voor me!

Ssserpente, ik hoef niet meer te tellen nu. Ik was net aan het koken, komt Isabeau gewoon de keuken in lópen! :o
pi_89104912
Iris is woorden aan het verzamelen volgens mij. Nieuwste aanwinst: "kaak" (kaas...) en net na het eten "kaaaah, toetuh...?! *)"
Fake it till you make it...
pi_89105929
Nijna, zo leuk he O+
schaap komt Senna halen om in bad te doen, dus ik zeg: tot zo....dus Senna 'tozzo' :D

Amélie :D nephuilen haha, even kijken of het effect heeft op mama :D

Sorbootje, bizar he? Ik vond dat zo wennen in het begin, dat ik haar zomaar ergens lopend zag :o
pi_89106008
oh Sorbo ik ben me de eerste keer echt het apelazarus geschrokken toen Amélie ineens achter me stond in de keuken terwijl ze een paar seconden eerder nog in de woonkamer was :') :D
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89106649
`Haha Miss "tozzo" O+

En ik stond ook wel even raar te kijken hoor. Komt die smurf ineens om de hoek wandelen!

Ze is al twee dagen vreselijk vrolijk. Als ik het vergelijk met de dagen ervoor... Zou ze gewoon tegen dat lopen aangehangen hebben?

Op weg van het kdv naar de supermarkt bleef ze maar kletsen. Een soort Isabeaumoneaulogen;

blablablaaaa
hoi
hoi (zwaai naar voorbijganger)
poes!
poes! (Er liep inderdaad in de verte een poes)
papa
papa (nergens te bekennen)
hallohallo hoooi (voorbijganger)
blablablablabla
hotje hotje waf! (was nieuw voor mij, maar we kwmane een hond tegen en kennelijk kent ze dat woord)
ohohohoh
moooi moooi
mooi lamp (lantaarnpaal)
blablabla

enz enz enz
pi_89107321
Nephuilen :') soms zou het kunnen werken ;).

Senna, tozzo :)

Isabeau heeft vast tegen dat lopen aangehangen sorbo... zoveel verschil nu ineens...
Leuk Sorbo dat geklets :)
Fake it till you make it...
pi_89107428
Isabeau O+
Wat een heerlijk kletskous :o En dat ze lopen is tof he O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 24 november 2010 @ 20:05:19 #241
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_89108407
Aaahhh Isabeaumeauneauleaugen!!!! :D

En Stef *O* gefeliciteerd!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_89109898
Ssserpente wat jammer dat je nu zo plots moet stoppen met de borstvoeding :* Welke medicijnen moet je slikken? Ik heb dat helemaal niet meegekregen :@

Isabeau, kletskousje O+ En al 17 stapjes gezet!

Nu al aan het tekenen met de dreumesjes? Ik loop geloof ik achter, ik denk nog steeds dat ze erg klein zijn :D Dat moet ik ook maar eens gaan proberen met Niels! *O* O+ Goed idee, wasco!

Ik voel me in SC ook niet thuis, maar BE heeft wel een punt :Y gewoon met z'n allen daar gaan zitten.

Ik ben Niels aan het trainen om onder een dekentje te liggen. Het wil alleen nog niet echt lukken, hij gaat er steeds bovenop liggen :P Gelukkig is hij niet meer bang voor het dekentje.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_89112105
Incantrix en de jarige Stef, van harte gefeliciteerd *O*

Isabeau aan de wandel, wat goed joh!

Mefke, wat een briljante tip van die Saroma, dat ga ik ook eens proberen.

Ssserpente :*
Ik kan me goed voorstellen dat je het moeilijk vindt om het bv-hoofdstuk zo abrupt af te moeten sluiten.
Zelf heb ik er ook wat over te zeggen, zal stras wel even posten in het bv-topic.

Sorry, ben een beetje in de war geraakt van die hele discussie wat nou waar gepost moet worden :@ In het SC-topic heb ik tot nu toe maar een paar losse keren gepost toen ik met een dringende kwestie zat. Maar als er een paar van hier het "aaandurven" om er vaker te gaan posten dan ik misschien ook wel :) Als ik er aan denk tenminste, het is al lastig zat om de topics waar ik zelf actief in ben te blijven volgen...
Niet dat ik jullie niet interessant vind hoor, integendeel!! Maar het kost zoveel energie om me te focussen op tekst. Zeker nu mijn ogen de laatste tijd weer zo dwarsliggen kan ik na een drukke dag bijna niet meer uit mijn ogen kijken, laat staan lezen :{
.... met gevoel voor drama....
pi_89114416
driekus is weer thuis! Hij is helaas niet beter, dus morgen toch maar even naar de huisarts, hij hoest veel slijm op en lijkt het soms echt benauwd te hebben. Toch maar even naar laten kijken, z'n pufjes lijken niets te doen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_89115006
Hmm Mefke, wel fijn dat ie weer lekker bij jullie is, alleen nu nog een beetje opknappen, dat benauwd zijn helemaal, dat lijkt me zo naar!! :*

Ik heb ons gloeiwurmpie maar weer incl zetpil in bed liggen.... :{
Hopen dat het morgen wat beter gaat.

ik vind het wel grappig te merken hoeveel Lars al begrijpt. :Y
Als ik tegen hem zeg dat hij maar eens even een boekje moet ophalen dan snapt hij dat gewoon.
Wandelt naar de speelgoedkist, graaft tot hij een boekje tegen komt en komt dan met boekje weer terug..... ^O^
Echt zo bizar!
pi_89115327
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 18:16 schreef huuphuup het volgende:
ik moet zo lachen iedere keer :@ ik geloof niet dat ze actrice hoeft te worden _O-
Ik zei vandaag nog tegen Ivan dat hij een voorstelling gaf van het niveau Arnie uit GTST.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_89115676
Isabeau klinkt als een echte gezelligerd. O+ En wat knap dat ze ineens zoveel stappen kan zetten, Sorbo! Ik herken dat schrikken om je eigen kind ook héél erg. Ivan kan nu ineens terwijl hij los staat dansen, en hij gooit daarbij zijn armen in de lucht of houdt zijn handen tegen zijn hoofd (als in "op je boze bolletje"). Ik wist vandaag niet wat ik zag! Is dat mijn kind? Wat is 'ie groot, wat is 'ie leuk!

Ssserpente, ik vind het heel verdrietig voor je dat er zo een einde lijkt te komen aan de borstvoeding. Kun je nog iets symbolisch ondernemen waardoor je er op een of andere manier meer vrede mee hebt? Ik heb mijn vriend indertijd een paar mooie foto's laten nemen en dat maakte het voor mij iets makkelijker.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_89124899
Isabeau wat een gezellige kletskous :D O+

Beterschap voor de zieke, wat zijn het er toch weer veel :*

Vanmorgen zo moeten lachen om Roy, ineens een harde brul vanmorgen, toen een gil, dus m'n vriend toch maar even kijken.
Doet de deur bij Roy open, en ineens de slappe lach bij Roy, hij kwam serieus niet meer bij van het lachen. :D
pi_89124935
haha Roy, goed begin van de dag!

Hoe is het nu met de zieken? Driekus een goede nacht gemaakt? Sserpente, hoe is het met jou?

Ik had Lekker slapen zonder huilen besteld en gisteren binnen gekregen. Meteen in begonnen en ik moet zeggen dat het me wel aanspreekt. Ik ben er natuurlijk nog niet helemaal door heen, maar ik geloof dat de methode me wel aanspreekt. Zoals ik het nu zie, is het eigenlijk een vrij wetenschappeiljke aanpak van het slapen. Ze verdiept je in basale slaapfeiten, bekijkt de patronen die jij en je kind nu hebben en maakt een slaapplan om het huidige patroon te doorbreken. Dat plan volg je 10 dagen, daarna analyseer je het. Waar nodig pas je het aan, en volgt het weer 10 dagen, enz. Net zolang tot je een patroon hebt dat voo rjou en je kind werkt. Wat precies de tips zijn die ze heeft, weet ik nog niet, maar de aanpak an sich lijkt me wel wat.

Uiteraard heeft Senna vannacht laten zien dat het idioot is dat ik dat boek heb aangeschaft, want ze sliep voor 20 uur en is niet een keer wakker geweest tot vanochten 6.10 :')
pi_89125096
Thijs moet straks naar het CB (nog voor de 14 maanden check en prik) maar gisteravond was hij ineens ziek. Koorts (39.6) en toen we hem even uit bed haalden om nog even te temperaturen en wat drinken te geven, spuugde hij daarna alles eruit (en eronder, hmpf). We hebben even gedoucht (om 23:00) en hij was heerlijk in de douche aan het spelen.

Vannacht goed geslapen, en nu wakker met 37.3. Gelukkig moet hij naar de arts, en kan ik even overleggen of de BMR een goed idee is nu. Ik ben wel heel benieuwd naar lengte en gewicht, aangezien de broeken in 86 en de shirts in 92 die klein vallen, al aan de krappe kant zijn!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')