abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89125133
@Miss : ik wist niet dat Senna lastig is met slapen, maar hopelijk heb je iets aan dat boek!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_89125307
Wat naar dat Thijs gisteravond ineens ziek was. Even goed bespreken met de arts, idd :Y

Senna is niet dramatisch slecht met slapen, zoals je van sommigen hoort. ze slaapt alleen echt niet genoef, getuige ook haar vermoeidheid. Dus vooral voor haar is het goed als we een beter slaappatroon krijgen. En het boekje was maar 14,95 dus daarvoor wil ik het wel proberen!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_89125372
Nou idd Miss, 'dat kan lije'.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_89125967
Och Thijs niet helemaal fit. Goed om even te overleggen met de arts of je dan wel of niet de prik moet doen.

Miss, succes met het boek :)
Fake it till you make it...
pi_89127646
Kusje voor Thijs. Hopelijk blijft zijn temperatuur goed vandaag!

Miss, ik hoop voor jullie dat jullie een beter patroon kunnen creëren. Zou fijn zijn!
pi_89127672
Haha, Roy :D Liet jij je ouders even lekker schrikken zeg!

Succes op het CB vandaag McLaura, hopelijk is hij vandaag weer helemaal beter.

Miss_Sly wat fijn dat je denkt wat aan het boekje te hebben :) Succes!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  donderdag 25 november 2010 @ 10:30:44 #257
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_89127748
Awww beterschap voor alle zieken en slechtslapenden.
Flippie zit goed in zijn vel, heeft alleen een snotneusje
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_89127866
geen briljante nacht hier. Erg onrustig, veel hoesten, veel slijm. Vanochtend ogen weer dicht en echt benauwd. Wel vrolijk en met paracetamol naar het kdv. Daar haalt mijn man em vroeg op en dan naar de huisarts. Ik vind die benauwdheid zo naar om te zien, ik weet iets te goed hoe het voelt.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_89129419
Haha, alleen de aanschaf van het boekje bleek al effectief voor Senna. :D

Thijsje ook al ziek? Blegh! Ben benieuwd of ie z'n prik toch krijgt, Laura.

Wat sneu voor Driekus, Mef, vooral dat benauwde. Fijn dat jullie naar de ha gaan. Hoop dat ie iets kan doen.

Ik heb Lente vanmorgen gewoon borstvoeding gegeven. In de bijsluiter (en op alle digitale bijsluiters die ik heb gevonden) staat dat zuigelingen gevoelig zijn voor de werkzame stof; ze kunnen er wat suf van worden. Nu is Lente geen zuigeling meer, drinkt ze nog maar één keer per dag max 50 cc (itt tot zuigelingen die min. zes voedingen per dag krijgen) en had ik m'n laatste tabletje gistermiddag om 15:00 uur genomen. Ik durfde het wel aan dus. Het middel (iets tegen wagenziekte en zonder recept verkrijgbaar) vermindert alleen wel m'n productie, maar da's dan jammer. Ze mag wmb gewoon blijven drinken tot er geen druppel meer uitkomt. Op die manier kunnen we iig wat ontspannender stoppen.
pi_89129548
Groot gelijk Ssserpente, ik denk inderdaad dat je je niet zo druk hoeft te maken over de hoeveelheid die ze binnenkrijgt. Zo hoef je in ieder geval niet plotsklaps te stoppen, veel fijner en rustiger voor jullie beiden :Y
Rot hoor van die misselijk- en duizeligheid, mijn vriendin heeft dat ook eens gehad, ook een ontstoken evenwichtsorgaan. Was ze goed ziek van :X Beterschap! :*
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_89132063
Oh, wat hebben jullie veel gekletst!. Met mijn zieke hoofd ben ik wel bijgelezen, maar heb ik nauwelijks iets onthouden. :')

In elk geval beterschap voor alle zieke kindjes en mama's!

Een zoen voor Sserpente, dat jij en Lente rustig op jullie eigen manier afscheid kunnen nemen van een mooie tijd. En kunnen gaan genieten van nieuwe rituelen. Fijn dat je door kunt voeden tot het 'op' is! :*

Ko heeft me vannacht lekker lang laten slapen. Om half 7 wilde hij graag drinken, was zelfs erg boos dat ik niet meteen kwam en heeft daarna nog bij me geslapen tot half 9!
Dat was erg welkom. O+
Hij groeit zo snel, ik vind het zo bijzonder te zien hoe onderzoekend hij is. Ik geniet er zo van. Mijn jongetje! O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_89132349
't is gewoon niet meer bij te houden wie er allemaal ziek is joh :o Beterschap allemaal... stomme vriusjes ook.

Isabeau O+ Lekkere kletskous! Wat ontzettend leuk zo O+

Ik ben bang dat mijn kind zich ook mag melden in de ziekenboeg... hoewel ik hoop dat het 'slechts' een kies is die doorkomt en niet nog een griepje erbij. Ze wilde absoluut niet in haar bed liggen, helemaal hysterisch werd ze ervan, dus nu ligt ze op mijn bed en ik vind het maar eng want daar slaapt ze nooit, en dan ga ik me allemaal enge dingen indenken van wat daar kan gebeuren. :')
Nou ja, 't is ook een verwarrende week voor haar, zo vaak bij oma geslapen zodat wij konden verbouwen, komt ze terug, is er wéér een hoop totaal overhoop gegooid.
Dat + kies + compleet kapotte billetjes = een zielig hoopje kind ;(
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_89132689
Ssserpente, je hebt gelijk hoor! Op deze manier voelt het wat minder abrupt en onnatuurlijk.

Innepin, wat sneu voor je meisje! Alles tegelijk!

Ik heb zo'n zin in mijn vrije dag met Isabeau morgen! Ik hoop dat ze dan nog steeds zo vrolijk is. Gaan we lekker door de woonkamer wandelen en natuurlijk ook even buiten, maar dan mag ze op mijn rug. Gaan we de eendjes voeren!
pi_89132716
Isabeau loopt :D *O*

Sserpente fijn dat je het toch gewoon rustig kunt afbouwen! Lijkt me echt heel naar als het zo abrupt moet en Lente er zo verdrietig van wordt :*

Heleboel zieke kinders weer, :* voor allen en veel beterschap!

Stef van harte gefeliciteerd met je verjaardag! *O*

Oeke heerlijk :D Echt genieten is dat he O+

Zo zeg, jullie gaan wel hard! En dat icm veel ziek zijn en werken zorgt dat ik t amper meer kan bijbenen hier.
Timo krijgt het lopen al beter onder de knie, hij doet elke dag wat meer stapjes en lijkt zich elke dag zekerder te voelen :) Maar het bouwt wel erg rustig op bij hem, t was zeker niet dat hij van de ene op de andere dag ineens echt kon lopen. Maar elk stapje dat hij zet kijkt ie zo waanzinnig trots bij, echt heerlijk O+
pi_89137618
oordeel hier is bronchitis en 1 long die ook al mee begint te doen. Ab kuur dus.
pi_89137984
Mefke wat sneu! Hopelijk slaat de AB snel aan.
pi_89140485
Oooh, arme Driekus. Goed dat jullie gegaan zijn, Mef. Hoop dat de AB snel aanslaat. Arm manneke. O+

Grappig, Chan, hoe Timo het aanpakt vind ik precies bij hem passen. Rustig, kal, en beheerst. Maar ondertussen flikt ie het 'm toch maar mooi! Goed bezig!
pi_89147664
Ach arme Driekus. Hoop dat hij snel opknapt!

Timo rustig aan het opbouwen, goed zo!

innepin hoe is het met je meisje?
pi_89147686
och arme driekus hopelijk slaat het idd snel aan. Beterschap.

Oh Chan dat trotse toetje jaaaa dat is echt goud waard O+ zó leuk om te zien O+ doe ns foto's? O-) wat goed dat Timo zo stapt!

Meeeeen :D Amélie heeft net mexicaans zitten bunkeren mijn hemel zeg, gewoon een tweede keer opgeschept en dat ging ook schoon op. Ze vond het blijkbaar erg lekker :Y)
ben benieuwd naar de luiers morgen dan :+ ik ben niet te zuinig geweest met de bonen/ui en knoflook. :')
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 25 november 2010 @ 19:35:20 #270
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_89148350
Beterschap aan alle zieke kindjes. :*

Ik heb in de buurt muziek-op-schootlessen gevonden, kwartiertje fietsen in plaats van ruim een half uur en het is goedkoper dan 'in den verre'. Dat vind ik nu fijn. :P Kan ze eindelijk weer met muziek bezig zijn, want dat vind Annicka wel fijn. Ze wil dat de kinderliedjes de hele dag opstaan... :')

Huup, ik hoop dat je geen spijt krijgt morgen... :o
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_89148390
beterschap voor de zieke kindjes!
Tess is nog een beetje verkouden echter ze is nu wel flink aan het hoesten :(
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_89148486
Huup! Kruidige luiers morgen! Die hadden wij (of liever; het kdv) vandaag. Gisteren Chili! :D

Zo grappig dat kindjes allemaal hun eigen manier hebben om dingen te leren. Timo wil het gewoon goed doen. Gedegen voorwerk en een goede uitvoering ;)
pi_89148502
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:35 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Beterschap aan alle zieke kindjes. :*

Ik heb in de buurt muziek-op-schootlessen gevonden, kwartiertje fietsen in plaats van ruim een half uur en het is goedkoper dan 'in den verre'. Dat vind ik nu fijn. :P Kan ze eindelijk weer met muziek bezig zijn, want dat vind Annicka wel fijn. Ze wil dat de kinderliedjes de hele dag opstaan... :')

Huup, ik hoop dat je geen spijt krijgt morgen... :o
waarschijnlijk vannacht al wel, als ze dan bij ons in bed een nachtfles drinkt en dan weer zo'n helicopter-poepie laat :') lekker hoor, liggen wij daarna nog een tijd in de knoflook geur :+

Arme tess :*
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89148573
Hihi die kreeg ik vanavond ook in mijn neus gewapperd
pi_89149466
Haha eigen schuld Huup! Maar heerlijk he, dat ze zo geniet van wat jij hebt gemaakt....

McLaura, kom je de specs van Thijs nog even vertellen? Prikjes niet gehad denk ik?

Mefke, wat sneu zeg, bronchitis...balen!

Innepin, vervelend dat ze zo'n last van die doorkomende kies heeft....en die billetjes...heb je al Zarqa in huis? Ik vind het geweldig spul.

Lars heeft ook niet zo'n goeie dag gehad bij oma, hij had veel gehuild en koorts....
Sneu mannetje. Vanavond wel lekker met me gedouched, daar genoot hij zichtbaar van.
Hopelijk morgen een betere dag.....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_89149653
Moeders, ik kom even binnen walsen! Ik lees dat Isabeau loopt! *O*

Chan, ik kan het ook niet bijhouden hier in het dreumestopic!

Ik las ook over een boel zieke kindjes... bah, stom! Allemaal veel beterschap.

Amelie! Heerlijk gegeten lees ik :)

Joep heeft net geheel onverantwoord een stuk pizza met mij op zitten schransen O+
Niet mieten! Door gieten!
  donderdag 25 november 2010 @ 20:07:10 #277
12913 GreatWhiteSilence
pi_89149825
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:38 schreef huuphuup het volgende:

[..]

waarschijnlijk vannacht al wel, als ze dan bij ons in bed een nachtfles drinkt en dan weer zo'n helicopter-poepie laat :') lekker hoor, liggen wij daarna nog een tijd in de knoflook geur :+

Arme tess :*
In dat geval: sterkte voor vannacht... :+
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_89149930
GWS, leuk muziek op schoot! Ik weet dat snoopy hier in de buurt met Lis ging, en ik heb even gezocht en hier idd ook wat gevonden. Ik wil in januari ermee starten.

Vanavond volgens plan (niet volgens het boek trouwens) schaap het bed laten doen nadat ik het bad had gedaan. So far is het nog geen succes -O- Ze blijft onrustig, veel huilen en dan hoo rik ook heel zielig 'mama' uit de kamer komen :'( en dan vraag ik me af of ik de bv echt wil stoppen. Of iig op een andere manier, zoals in het boekje staat. Misschien toch niet vanavond moeten beginnen, maar even wachten tot ik het boek uit had en wist hoe en wat ik wilde gaan doen.
pi_89150453
Poeh Miss, dat lijkt me moeilijk zeg. ;(

Arme Driekus, beterschap! :*
En alle zieke kindjes, beterschap! :*

Timo, aan het oefenen. Goed hoor, lekker rustig aan tot je het helemaal doorhebt en dan als een haas ervandoor! :s)

Dingen die Ko de laatste tijd doet:

Dansen en proberen te springen. O+
Alleen nog maar zelf uit een gewone beker willen drinken, en ook heel netjes. Met af en toe een ongelukje.
Door de microfoon van de Fisher Price cassetterecorder zingen en praten.
Bijna over de rand van het bad in het vollopende bad kukelen. :o
Puzzels maken.
3 trappen op klimmen naar ons huis.
Zijn favoriete boekjes pakken om samen te lezen.
Hij wil de hele tijd het filmpje van Baloe kijken, uit Jungleboek en we denken dat dat is omdat de ene helft over fruit eten gaat en de andere helft over zwemmen. O+
Oh en Pocoyo vind ik zelf heel leuk, met dank aan Wickie! ^O^
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_89150486
Zelfs zonder het punt wel/geen borst kan het lastig zijn voor Senna dat het avondritueel ineens zo verandert. Kan je niet eerst een alternatief bedenken? Knuffelen/voorlezen op het grote bed, dansje met de knuffels, zoiets? Vanavond hadden wij hetzelfde probleem. Ik zit altijd naast Lieuwe tot hij slaapt, maar mijn hoogzwangere lijf trekt dat niet zo best meer. Mijn man zou hem dus naar bed brengen, tot Lieuwe op het kussen zag kloppen dat naast z'n bed ligt. "Mama!" Sja, daar ga je. Ik kan daar geen weerstand aan bieden (en dus zit ik er nog).
De avondvoeding afbouwen ging bij ons vrij makkelijk door het dus te vervangen door iets anders, in ons geval liedjes zingen.
pi_89150932
Ach Miss, ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk is om Senna dan zo te horen vanuit haar kamer. Hopelijk vinden jullie een weg die voor iedereen prettig is.

Arme Driekus! Dat is best heftig zeg, Mefke. Dat met zijn oogjes heeft hij toch ook al vaker gehad? Maar dat staat neem ik aan wel los van de bronchitis?

Arme Lars, hopelijk zal hij snel opknappen.

En Innepin, die open billen is ook echt zielig zeg.

Hier weer een mannetje zonder koorts. Maandag was hij ziek, dinsdagochtend geen koorts dus naar kdv. Hij had het daar heel goed gedaan, maar 's avonds weer wat verhoging. Op woensdag wat huilerig bij lief. Vandaag leek het weer goed te gaan. Zijn eetlust is alleen 's avonds een beetje weg. Eerst at hij zoveel aan avondhap, nu nog maar de helft. Misschien heeft hij gewoon minder nodig? Overdag eet hij wel als een beer.

Slapen overdag gaat steeds beter. Alleen 's nachts is al een aantal weken slecht (nouja, relatief dan, ik weet dat andere kindjes slechter slapen). Hij wordt dan huilend wakker, en na een paar minuten slaapt hij weer. Soms niet, dan moet ik eruit voor een speentje. Maar er zitten nachten bij dat hij echt 6x wakker wordt ofzo, en ik heb geen idee wat er aan de hand kan zijn.
pi_89152066
die oogjes staan los van de bronchitis, denk ik. Die bronchitis had ik zelf al wel verwacht, dat zijn long ook al niet goed klonk, niet. En ik ben er ook goed van geschrokken. En vanwege het werk van mijn man is ie nu weer logeren bij zijn opa en oma. Dit weekje loslaten is echt te voor mij, merk ik.
We kijken tot zaterdag aan of de Ab aanslaat zo niet dan wordt het de hap. Ik hoorde vanmiddag op het werk dat het eerste rs kindje was binnegebracht en met dat in je achterhoofd wordt je ook wat voorzichtiger.
Sugarsnap, reageert bram goed op de ab? En wanneer zag je verbetering?
pi_89152282
Pocoyo O+

Zo en nu ga ik even fatsoenlijk blijlezen, het is weekend!
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_89152835
Ik wals ook even binnen. Mijn kind heeft een uur zo rond gelopen: 8)7

ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_89153991
Seb :D

Pocoyo kende ik niet, zie het filmpje net voor het eerst, maar wat is dat LEUK!!
Ga ik kijken met oudste, Toby heeft absoluut nog geen geduld en aandacht voor beelden op de computer of TV. langer dan 3 seconden kan het hem meestal niet boeien.

Mefke, beterschap voor je mannetje!
En Willow, Tess, Lars, Timo en wie allemaal wel niet meer... te veel zieke kindjes, ook voor jullie allemaal beterschap :*

Toby z'n dag was duidelijk in tweeën gsplitst: de 1e helft kon hij alleen maar huilen en jengelen en wilde hij alleen maar worden vastgehouden... de 2e helft was hij knuffelig, heeft hij een paar keer de slappe lach gehad en was hij supervrolijk aan het spelen en stoeien O+
.... met gevoel voor drama....
pi_89154797
Chan, ik herken de manier waarop Timo leert lopen héél erg! Ivan is precies zo. Hij heeft heel goed door wat hij aan het doen is en is er heel trots op. Dan staat hij een tijdje los, wiegt hij wat met zijn heupen, gooit zijn handen in de lucht en als ik naar hem kijk kan er wel een stapje vanaf. Geweldig vindt hij het!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_89154977
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:58 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Innepin, vervelend dat ze zo'n last van die doorkomende kies heeft....en die billetjes...heb je al Zarqa in huis? Ik vind het geweldig spul.
Ja, toevallig vandaag gekocht! Geniaal spul. Ik vind het zo sneu, ze had in anderhalf uur DRIE keer echte tandjespoep, en als ik dan ook nog had moeten smeren.. spuiten is super! Tis wel verrekte duur zeg :{ Maar goed, het lijkt wel wat te helpen.

Pocoyo kende ik ook niet, morgen maar es proberen!

Hihi Seb _O-
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 26 november 2010 @ 00:11:06 #288
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_89162790
Mefke, we hebben maandag de ab gekregen en vanaf dinsdagmiddag/woensdag merkten we dat het weer een stukje beter ging. Vandaag is hij de hele dag huilerig/hangerig geweest, maar nadat hij rond 17 uur een mega poepluier produceerde was hij weer vrolijk. Ik ben bang dat de AB op zijn darmpjes werkt, maar dat stond ook in de bijsluiter.
Hij ziet verder nog wel erg bleek, en is flink afgevallen, maar de koorts is gelukkig weg.
  vrijdag 26 november 2010 @ 08:36:43 #289
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_89166713
Miss, voor jou en Senna :*

Hier vannacht ook een heel zielige Roy, en aan de vuurrode kabouterwangen te zien gok ik maar weer op tandjes.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_89167284
Zieke kindjes, tandjes kindjes en alle andere kindjes en mama's die een knuffel kunnen gebruiken :*

Wij hebben een flink rochelend meisje, maar de snot begint zo'n beetje weg te trekken dus ik denk dat dat gerochel ook op zn retour is.
Ze staat nu te "koken" O+ en ondertussen een luier te vullen...
Fake it till you make it...
pi_89168244
Wij hadden woensdagavond trouwens een voorlichtingsavond van de brandwondenstichting. In principe weet je de meeste dingen al, maar het is goed om er toch eens ECHT bij stil te staan. Daarom post ik het hier ook even, als je even tijd hebt ga dan naar hun site en neem snel de stappen nog eens door wat je nu exact moet doen...
  vrijdag 26 november 2010 @ 09:57:55 #292
12913 GreatWhiteSilence
pi_89168571
Ik zag gisteren een kleintje in zo'n programma en dat was bij een woningbrand zo erg verbrand geraakt. :( De moeder had ook veel brandwonden aan haar armen, die had het kind uit de woning gered. Maar het kind was helemaal ingepakt met verband, en je zag alleen nog het gezichtje dat ook nog eens onder de brandwonden zat. Zo erg... :'(
pi_89169221
we hebben hier een silent disco O+

die concentratie, koppie omhoog O+
pi_89169382
oooow wat een dotje is het ook O+
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_89169655
Oh dat is echt té lief gewoon! Hoe ze met die heupjes staat te draaien <3
pi_89169658
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:58 schreef XXXKarinXXX het volgende:

McLaura, kom je de specs van Thijs nog even vertellen? Prikjes niet gehad denk ik?

86,5 cm en 12.475 gr.... de reus! Prikjes wel gehad, in zijn armpjes, de koorts kwam vermoedelijk van de hoektand aangezien hij nergens last van heeft. De arts heeft nog even longen geluisterd etc.

Hij hield ze goed bezig daar, ik kopieer even uit het 'grapjesdocument' van Thijs

quote:
25-11-2010 Op het Consultatiebureau

Thijs kreeg een bak met blokjes, arts haalde ze eruit, deed er weer 1 in en Thijs :

Pakt er 1, doet hem erin, pakt er nog 1, doet hem erin, en pakt er nog 1 en smijt hem weg en koerst richting haar pc.

Er stond een tafeltje en een stoeltje in de spreekkamer, en Thijs klom via de stoel op de tafel, dus die arts zet de stoel weg. Thijs probeerde eerst in één keer op de tafel te klimmen, en ging toen die stoel weer halen!
Ik heb sinds gisteren een documentje gemaakt, omdat hij nu echt 'streken' begint uit te halen. Leuk om even op te schrijven, anders ga ik het echt vergeten!
pi_89169684
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 10:33 schreef Sorbootje het volgende:
Oh dat is echt té lief gewoon! Hoe ze met die heupjes staat te draaien <3
mijn kleine breezertje <3

kontjes draaien kontjes draaien kontjes draaien alle kindjes op de wereld doe mij naaaaaa
pi_89169854
Haha BrEezAhEliN

McLaura, goed dat je het opschrijft! En dat zijn idd de betere streken!
pi_89169888
Wat een prachtig filmpje van Elin zeg <3

Dat koppie, en even checken of de muziek uit de koptelefoon komt of ook zonder is te horen :D
pi_89169926
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 10:38 schreef Sorbootje het volgende:
Haha BrEezAhEliN

McLaura, goed dat je het opschrijft! En dat zijn idd de betere streken!
Er was trouwens een co-assistent bij de CB-arts. Dat lijkt me nou een leuke co-plek!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')