abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88993615
Voor de mensen die mij kennen uit eerdere topics: Ik heb een aantal maanden niet gepost. In de tussentijd is er niets veranderd. Nog steeds geen succes op het gebied van vrouwen, ik vraag me af of ik überhaupt een potentiële vrouw om mee verder te gaan ben tegengekomen. Sociaal leven is nog steeds matig, wel nieuwe teamsport begonnen, dat is wel leuk, maar dat is het verder. Tot zo ver de update, voor meer info zie andere topics.

In de tussentijd ben ik ook 24 geworden. Nog nooit enige vorm van seksueel contact gehad, zelfs niet gezoend. Veel mensen zeggen: 'het komt wel goed, je vindt vanzelf iemand.' Toch denk ik niet dat het zo makkelijk is. Na wat zoek werk heb ik de volgende statistieken gevonden:

• 10% van de 24 jarige jongens is maagd
• 8% van de 30 jarige mannen is maagd
• 5% van de totale bevolking zal als maagd sterven.

Bij vrouwen is het percentage maagden steeds lager dan bij mannen, het is dus aannemelijk dat de 5% van de bevolking die als maagd sterft, grotendeels man is.

Als ik dit zo bekijk, staat het er slecht voor. Meer dan 50% kans om als maagd te sterven. Slechts 20% kans om binnen nu en zes jaar seks te hebben. Daar ga ik me nou niet echt beter door voelen.

In m'n leven kom ik al erg weinig vrouwen tegen, de kassameisjes van de C1000 daargelaten. Mijn ervaring is nul, ik zou niet weten hoe ik dingen moet aanpakken, ben onzeker en heb geen idee van gewenst gedrag tijdens relaties. Zowel statistisch gezien als qua omstandigheden ziet het er niet echt gunstig uit.

De rest van m'n leven is nu ook weer niet heel slecht, ik ben niet heel lelijk, heb een goede opleiding met ook wat andere ervaringen ernaast en ik sport een aantal keer per week. Ik ga er vanuit dat ik wel een goede baan moet kunnen vinden. Toch is het altijd alleen zijn in de vrije tijd niet echt leuk, ik moet er eigenlijk ook niet aandenken om voor de rest van m'n leven alleen maar voor mezelf te koken en alleen aan de eettafel te zitten.

Hoe denkt men hierover? Is de algemene reactie nog steeds dat het wel goed komt en dat ik me geen zorgen hoef te maken?
pi_88993702
Geef je op voor "Take me out" !!
pi_88993777
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Haagse Sjonnie *O*
pi_88993820
of altijd nog de hoeren
''Altijd trek in een pilsje''
pi_88993879
Vervelend dat je met dit probleem zit en er mensen zijn die met zo'n rottige opmerkingen reageren (terwijl ze misschien zelf met hetzelfde zitten).
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
pi_88993931
Komt goed, ga lekker op stap met vrienden, ga sporten waar vrouwen ook sporten of misschien kom je op je werk eens iemand tegen??
pi_88993992
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:11 schreef Sam-x het volgende:
Vervelend dat je met dit probleem zit en er mensen zijn die met zo'n rottige opmerkingen reageren (terwijl ze misschien zelf met hetzelfde zitten).
Dan speel jij toch de barmhartige Samaritaan... bied jezelf aan!
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_88994008
Schrijf je in op een dating-site?
pi_88994037
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:12 schreef stepje10 het volgende:
Komt goed, ga lekker op stap met vrienden, ga sporten waar vrouwen ook sporten of misschien kom je op je werk eens iemand tegen??
Inderdaad, ga er niet te veel naar zoeken (hoe moeilijk het ook is). Komt vanzelf wel :)
  zondag 21 november 2010 @ 22:14:15 #10
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_88994093
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:13 schreef Sam-x het volgende:
Inderdaad, Paiq.nl ofzo. :)
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_88994112
ga naar bijeenkomsten van clubs oid.
ga op een sport of een hobbyclubje.
Daar ontmoet je altijd wel vrouwen.
En aangezien je die ook vaker ziet dan zullen ze je van je beste kant zien ^O^
Dikke kans dat je dan wel een leuke dame tegenkomt hoor :Y
niet meer
pi_88994114
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:14 schreef L-ascorbinezuur het volgende:

[..]

Heb ik geen verstand van ;)
pi_88994202
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:14 schreef L-ascorbinezuur het volgende:

[..]

L-a O+ *O*
niet meer
pi_88994249
Ga naar de hoeren.
Heb je die onzin ook weer achter de rug.
pi_88994260
Misschien is de eerste stap simpelweg om seks niet als doel te stellen. Want het lijkt erop dat je dat nu wel doet. Probeer die gedachtes aan de kant te zetten.
pi_88994322
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:07 schreef OngeschiktX het volgende:
ik ben niet heel lelijk
Maar wel gewoon lelijk dus ?
pi_88994367
Voor sex als doel is de prostituee een goede optie. Natuurlijk niet een stoephoer uitzoeken, maar eentje in een nette club. 't Kost vast wel wat, maar dat heb je er dan toch wel voor over?
pi_88994402
ik ken het "probleem" (het is maar net hoe erg je er zelf een probleem van maakt..)
ik heb een redelijk "i dont give a fuck" houding, als het (leuke dame e.d.) komt, komt het., komt het niet? dan niet..

nou scheelt het wel dat ik zowiezo meer op mezelf ben (altijd al geweest)
pi_88994429
quote:
Voor de mensen die mij kennen uit eerdere topics: Ik heb een aantal maanden niet gepost. In de tussentijd is er niets veranderd. Nog steeds geen succes op het gebied van vrouwen, ik vraag me af of ik überhaupt een potentiële vrouw om mee verder te gaan ben tegengekomen. Sociaal leven is nog steeds matig, wel nieuwe teamsport begonnen, dat is wel leuk, maar dat is het verder. Tot zo ver de update, voor meer info zie andere topics.

In de tussentijd ben ik ook 24 geworden. Nog nooit enige vorm van seksueel contact gehad, zelfs niet gezoend. Veel mensen zeggen: 'het komt wel goed, je vindt vanzelf iemand.' Toch denk ik niet dat het zo makkelijk is. Na wat zoek werk heb ik de volgende statistieken gevonden:

Bij vrouwen is het percentage maagden steeds lager dan bij mannen, het is dus aannemelijk dat de 5% van de bevolking die als maagd sterft, grotendeels man is.

Als ik dit zo bekijk, staat het er slecht voor. Meer dan 50% kans om als maagd te sterven. Slechts 20% kans om binnen nu en zes jaar seks te hebben. Daar ga ik me nou niet echt beter door voelen.

In m'n leven kom ik al erg weinig vrouwen tegen, de kassameisjes van de C1000 daargelaten. Mijn ervaring is nul, ik zou niet weten hoe ik dingen moet aanpakken, ben onzeker en heb geen idee van gewenst gedrag tijdens relaties. Zowel statistisch gezien als qua omstandigheden ziet het er niet echt gunstig uit.

De rest van m'n leven is nu ook weer niet heel slecht, ik ben niet heel lelijk, heb een goede opleiding met ook wat andere ervaringen ernaast en ik sport een aantal keer per week. Ik ga er vanuit dat ik wel een goede baan moet kunnen vinden. Toch is het altijd alleen zijn in de vrije tijd niet echt leuk, ik moet er eigenlijk ook niet aandenken om voor de rest van m'n leven alleen maar voor mezelf te koken en alleen aan de eettafel te zitten.

Hoe denkt men hierover? Is de algemene reactie nog steeds dat het wel goed komt en dat ik me geen zorgen hoef te maken?
Iemand die ik ken had op zn dertigste nog geen eens een vrouw gekust. Zijn vriendengroep heeft hem toen na het vele geklaag een schop onder zn kont gegeven. Hij is gaan afvallen en aan zichzelf gaan werken. En daardoor heeft hij laatst voor het eerst gezoend. Het kan dus gewoon maar je moet er wel wat voor willen doen.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  zondag 21 november 2010 @ 22:19:11 #20
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_88994451
Misschien zijn de hoeren idd niet zo'n gek idee.
Misschien dat je daarna iets losser wordt, waardoor je makkelijker tegen een meid aan loopt.

Maar een vriend van mij was 28 toen ie zijn eerste vriendinnetje had.
En nee daarvoor had ie nog nooit gerommeld, de rest van het vriendenclubje inclusief maakten hem altijd voor homo uit :@
pi_88994452
Statistieken en rekenen is denk ik wel het minst verstandige dat je kunt gaan doen nu. Dat is net als uitrekenen wat je minimaal moet halen voor een examen terwijl je eigenlijk zou moeten leren :D

Probeer seks eens niet te beschouwen als een heilig, onbereikbaar iets, maar gewoon als iets dat zomaar eens zou kunnen gebeuren als het meezit. Die kans wordt zeker groter als je er je best voor doet, maar erover piekeren helpt niet.
pi_88994503
"ik moet er eigenlijk ook niet aandenken om voor de rest van m'n leven alleen maar voor mezelf te koken en alleen aan de eettafel te zitten."
Daar hebben we in de westerse wereld medicijnen voor uitgevonden.
Waarom denk je dat 10-20% van de Nederlanders aan de anti-depressiva zit.
  zondag 21 november 2010 @ 22:20:16 #23
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_88994519
Ga roken, gezellig in het rookhok!
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
  zondag 21 november 2010 @ 22:20:20 #24
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_88994522
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:18 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Iemand die ik ken had op zn dertigste nog geen eens een vrouw gekust. Zijn vriendengroep heeft hem toen na het vele geklaag een schop onder zn kont gegeven. Hij is gaan afvallen en aan zichzelf gaan werken. En daardoor heeft hij laatst voor het eerst gezoend. Het kan dus gewoon maar je moet er wel wat voor willen doen.
Ook mee eens en met die statistieken neem je jezelf wel in een hokje gevangen. Terwijl het voor jou allemaal helemaal niet zo hoeft te zijn / lopen.
  zondag 21 november 2010 @ 22:28:43 #25
260175 Djahani
Dont do drugs, without me
pi_88995048
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:20 schreef dabadbass het volgende:
Ga roken, gezellig in het rookhok!
Je bent zo triest als je gaat roken om vrienden/vriendinnen te leren kennen. :{w
pi_88995127
Seks is niet het doel, maar seks is wel onderdeel van een normale relatie, maar daar waren geen cijfers over te vinden. Een prostitue vind ik geen optie, nog niet, misschien over een aantal jaar wel maar nu niet. Ik denk niet dat het wat oplost. Dat zou een oplossing zijn als ik onzeker zou zijn over alleen het seks hebben. Ik wil uiteindelijk gewoon een relatie krijgen en niet meer alleen zijn.
pi_88995187
Ga uit met een vriend die wel sjans heeft als wingman. Ik zou met je meegaan als ik in NL was, al was het om eindelijk eens 1 van die mijn-leven-suckt-klagers die zich op R&P meldt in het echt te ontmoeten en van zijn problemen op de simpelste manieren af te komen.
  zondag 21 november 2010 @ 22:33:05 #28
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_88995338
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:29 schreef OngeschiktX het volgende:
Seks is niet het doel, maar seks is wel onderdeel van een normale relatie, maar daar waren geen cijfers over te vinden. Een prostitue vind ik geen optie, nog niet, misschien over een aantal jaar wel maar nu niet. Ik denk niet dat het wat oplost. Dat zou een oplossing zijn als ik onzeker zou zijn over alleen het seks hebben. Ik wil uiteindelijk gewoon een relatie krijgen en niet meer alleen zijn.
Nou dan ga je speed daten, op een vrijgezellen vakantie groepreis etc etc etc.
Wel zorgen dat je je van je beste kant laat zien en hup.
  zondag 21 november 2010 @ 22:38:48 #29
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_88995723
quote:
Op zondag 21 november 2010 22:29 schreef OngeschiktX het volgende:
Ga nou maar gewoon een hoertje neuken goos dan krijg je meer zekerheid in jezelf. Dan weet je tenminste wat het is en is je piemol niet alleen maar voor het pisje wat je dagelijks doet.

Just do it!!! Do it!! Do it!! En deel je ervaring.

[ Bericht 7% gewijzigd door Joe-Momma op 21-11-2010 22:45:28 ]
pi_88995746
Er zijn toch statistisch gezien best veel mensen die via hun werk hun partner leren kennen? Misschien jij ook wel, of werk je in de IT?
pi_88995784
Je maakt jezelf te afhankelijk van de wereldse geschiedenis als je je kansen inschat aan de hand van statistieken. Je beroofd jezelf van zelfrespect en je beroofd jezelf van het idee dat jij na gemaakte de statistieken bestaat. Jij bent iemand die nog te maken statistieken zal beïnvloeden.
Jou hele bestaan en de kansen die er in liggen hebben niets van doen met de statistieken.

Maar weet jij eigenlijk wel wat je wilt als je zegt dat je een relatie wilt ? Je hebt geen flauw idee hoe het is. Het ervaren van een relatie is anders dan er een te aanschouwen. Je moet niet verlangen naar dit totaal abstracte begrip, maar naar een vrouw, eentje met een naam. Ongetwijfeld heb je wel intimiteit ervaren, maar weet je nog hoe je dit moet ontvangen ? Het is wel even wat anders dan ouderlijke-intimiteit. Je verlangt naar iets dat je niet kent. Verlang meer naar iets specifieks, een specifieke vrouw die je tegenkomt. Je zult zien dat de rollen zullen omdraaien; de vrouw moet jou eerst aanspreken ipv dat de vrouw je per direct aanspreekt omdat het idee van een relatie je aanspreekt. Dit is namelijk wat een grote zwakte, wellicht dé grootste, is, dat enorme verlangen. Het maakt het groter, onmogelijker en het lijkt enkel mogelijk als een fantasie.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2010 22:42:36 ]
pi_88996156
Met zo'n instelling kom je er wel ja. :')
No resentment ever evened out a weaker hand
  zondag 21 november 2010 @ 22:48:10 #33
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_88996314
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:45 schreef Silv het volgende:
Met zo'n instelling kom je er wel ja. :')
Tsja het is een probleem omdat TS er een probleem van maakt.
Het is wel logisch dat TS het na 24 jaar als een probleem gaat zien, aan de andere kant.
Als je stopt met er een probleem van te maken gaat het ook makkelijker.

Andere vriend van mij was 25 dat is ook nog altijd ouder dan dat jij nu bent.
  zondag 21 november 2010 @ 22:49:52 #34
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_88996399
Als het je echt zo dwars zit, ga dan gewoon naar de hoeren. Het komt op mij over dat het feit dat je maagd bent je zelfvertrouwen onderuit haalt en daardoor juist je toekomstige relaties in de weg zit. In plaats van een paar honderd euro aan een psycholoog uit te geven over een aantal jaar om je depresiviteit te behandelen kan je dat nu voor veel minder geld al oplossen. En ja, hoe een grote klootzak je mij hier ook voor mag vinden, ik meen dit serieus.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_88996649
Jemig is nog 10 % maagd op zn 24ste? Meer dan ik dacht nog.

Maar het lijkt me wel een probleem ja. Waarom denk je dat je geen succes hebt met vrouwen? Je zegt dat je niet lelijk bent en volgens mij ben je best slim maar er moet toch iets ten grondslag liggen aan het feit dat je nog nooit ook maar gezoend hebt met een meisje. Of ben je bang dat je gebrek aan ervaring wordt opgemerkt en staat dat je in de weg? Zo ja zou ook ik zeggen, ga naar een (degelijke) hoer zodat je ervaart dat het niet zoveel voorstelt allemaal.

Heb je last van overgewicht, acne, beetje mensenschuw of nooit echt interesse gehad in het andere geslacht? Heb je het je vrienden weleens gevraagd wat het zou kunnen zijn? Die kennen je beter dan wij en als je goeie vrienden hebt en ze vraagt eerlijk te zijn kun je daar best wijzer van worden.
pi_88996783
Goede opmerking jolene
  zondag 21 november 2010 @ 23:03:19 #37
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_88997167
Ga niet op zoek naar iemand om het bed mee te delen, dat ruiken ze.

Ga op zoek naar leuke mensen. Maak lol met die leuke mensen, dan komt het vanzelf goed ;)
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_88997277
Het is voor mensen die dit probleem hebben blijkbaar erg lastig voor te stellen dat het echt een probleem is en dat je hier heel erg mee kan zitten. Gewoon nooit intimiteit ervaren is echt niet leuk. Nogmaals een hoer gaat niet helpen, dat heb ik nog steeds geen vrouw 'versiert', nog steeds niet gezoend en nog steeds geen relatie gehad. Die onzekerheid blijft. Misschien dat ik het later nog wel eens doe, maar op dit moment is het gebrek aan seks niet het grootste probleem, de rest eromheen vind ik erger.

quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:53 schreef Jolene22 het volgende:
Jemig is nog 10 % maagd op zn 24ste? Meer dan ik dacht nog.

Maar het lijkt me wel een probleem ja. Waarom denk je dat je geen succes hebt met vrouwen? Je zegt dat je niet lelijk bent en volgens mij ben je best slim maar er moet toch iets ten grondslag liggen aan het feit dat je nog nooit ook maar gezoend hebt met een meisje. Of ben je bang dat je gebrek aan ervaring wordt opgemerkt en staat dat je in de weg? Zo ja zou ook ik zeggen, ga naar een (degelijke) hoer zodat je ervaart dat het niet zoveel voorstelt allemaal.

Heb je last van overgewicht, acne, beetje mensenschuw of nooit echt interesse gehad in het andere geslacht? Heb je het je vrienden weleens gevraagd wat het zou kunnen zijn?
Geen acne, geen overgewicht, ben juist redelijk gespierd, ook geen mensenschuw. Interesse in meisjes heb ik ook gewoon gehad, misschien iets laster dan normaal, maar niet heel veel later denk ik. Op m'n 15e voor het eerst verliefd geweest. Waar het voornamelijk aan ligt is verlegenheid en onzekerheid. Als ik een meisje tegenkom, tegenwoordig alleen maar tijdens uitgaan, dan weet ik gewoon echt niet hoe het aan moet pakken. Ben ook niet echt heel goed in dansen, dus er gewoon bij gaan staan doe ik ook niet echt. Wederom ook een soort van onzekerheid en angst om te falen in het bijzijn van anderen. Buiten het uitgaan kom ik vrijwel geen vrouwen tegen, iets dat ook deze situatie heeft veroorzaakt. Tip: als je niet heel goed met vrouwen bent, doe geen technische studie, ook niet als het echt je passie is.

quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:39 schreef AmorFati het volgende:
Je maakt jezelf te afhankelijk van de wereldse geschiedenis als je je kansen inschat aan de hand van statistieken. Je beroofd jezelf van zelfrespect en je beroofd jezelf van het idee dat jij na gemaakte de statistieken bestaat. Jij bent iemand die nog te maken statistieken zal beïnvloeden.
Jou hele bestaan en de kansen die er in liggen hebben niets van doen met de statistieken.

Maar weet jij eigenlijk wel wat je wilt als je zegt dat je een relatie wilt ? Je hebt geen flauw idee hoe het is. Het ervaren van een relatie is anders dan er een te aanschouwen. Je moet niet verlangen naar dit totaal abstracte begrip, maar naar een vrouw, eentje met een naam. Ongetwijfeld heb je wel intimiteit ervaren, maar weet je nog hoe je dit moet ontvangen ? Het is wel even wat anders dan ouderlijke-intimiteit. Je verlangt naar iets dat je niet kent. Verlang meer naar iets specifieks, een specifieke vrouw die je tegenkomt. Je zult zien dat de rollen zullen omdraaien; de vrouw moet jou eerst aanspreken ipv dat de vrouw je per direct aanspreekt omdat het idee van een relatie je aanspreekt. Dit is namelijk wat een grote zwakte, wellicht dé grootste, is, dat enorme verlangen. Het maakt het groter, onmogelijker en het lijkt enkel mogelijk als een fantasie.
Natuurlijk is dat wel zo, maar daarom heb ik ook m'n situatie erbij verteld. Die combinatie is toch niet echt hoopgevend te noemen of wel? Daarbij heb ik er tot een paar geleden niet zo heel veel omgegeven, maar de laatste tijd zit ik er wel mee en in die laatste jaren is niet veel veranderd. Het ziet er ook niet naar uit dat er veel gaat veranderen.

quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 23:03 schreef Tanin het volgende:
Ga niet op zoek naar iemand om het bed mee te delen, dat ruiken ze.

Ga op zoek naar leuke mensen. Maak lol met die leuke mensen, dan komt het vanzelf goed ;)
Ik heb niet het idee dat ik dat doe. Ik probeer gewoon nog wat van m'n leven te maken. Ben totaal niet overdreven opzoek in het uitgaansleven of op datingsites of dat soort dingen, toch lijkt het niet goed te komen.
pi_88997800
Je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn andere vraag, heb je het weleens aan je vrienden voorgelegd? Denk echt dat je daar wel wat wijzer van kan worden.
pi_88998158
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:12 schreef stepje10 het volgende:
Stappen doe ik af en toe nog eens, maar die omstandigheden werken voor mij niet. Ik weet niet hoe ik dat moet aanpakken. Ik sport nu bij het sportcentrum van de universiteit en daar zijn maar weinig vrouwen. Ik doe een technische studie en geloof me, er werken minder vrouwen dan in de IT.

quote:
Been there, dat is het niet. Je moet daar zoveel moeite doen om ook maar een kleine kans te maken. Ik vind het achter een pc hangen al helemaal niet leuk. Het is het niet voor mij. Ik heb verschillende dingen geprobeerd, ook dat paiq wat genoemd wordt, dat kost al helemaal belachelijk veel tijd om uberhaupt een foto te kunnen zien.

quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:14 schreef welkominspace het volgende:
ga naar bijeenkomsten van clubs oid.
ga op een sport of een hobbyclubje.
Daar ontmoet je altijd wel vrouwen.
En aangezien je die ook vaker ziet dan zullen ze je van je beste kant zien ^O^
Dikke kans dat je dan wel een leuke dame tegenkomt hoor :Y
Sporten doe ik dus al, drie verschillende sporten. Geen vrouwen. Hobbyclubje, tja wat? Ik speel ook nog twee instrumenten, dus zo heel veel tijd voor nog iets nieuws heb ik niet. Ik moet ook werken en studie volgen.
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:18 schreef mschol het volgende:
ik ken het "probleem" (het is maar net hoe erg je er zelf een probleem van maakt..)
ik heb een redelijk "i dont give a fuck" houding, als het (leuke dame e.d.) komt, komt het., komt het niet? dan niet..

nou scheelt het wel dat ik zowiezo meer op mezelf ben (altijd al geweest)
Mja ik vind het moeilijk te accepteren, zeker als je weer mensen om je heen ziet die een relatie hebben. Ik woon in een groot studentenhuis en toch vind ik het moeilijk om te zien dat mensen gewoon al samen tv aan het kijken zijn bijvoorbeeld. Ik weet niet hoe oud jij bent, maar veel mensen van mijn leeftijd hebben toch al meerdere relaties achter de rug en het begint wel allemaal serieus te worden.

quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:18 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik zou willen dat het zo makkelijk was te beginnen met iets. Als ik nou dik was, zou ik inderdaad gaan afvallen. Als ik lelijke kleding droeg, zou ik naar een winkel gaan. Maar hoe moet ik aan mezelf werken? Wat moet ik doen?

quote:
14s.gif Op zondag 21 november 2010 22:19 schreef svefn het volgende:
Statistieken en rekenen is denk ik wel het minst verstandige dat je kunt gaan doen nu. Dat is net als uitrekenen wat je minimaal moet halen voor een examen terwijl je eigenlijk zou moeten leren :D

Probeer seks eens niet te beschouwen als een heilig, onbereikbaar iets, maar gewoon als iets dat zomaar eens zou kunnen gebeuren als het meezit. Die kans wordt zeker groter als je er je best voor doet, maar erover piekeren helpt niet.
Piekeren helpt niet, maar dat overkomt me zo nu en dan eens. Ik zit ook echt niet elke avond alleen op m'n kamer te huilen. Als ik er weer serieus mee zit, open ik een topic of ik reageer in m'n ouder topics, dus zo heel vaak is dat ook niet. Ik wil m'n best er zeker voor doen, maar ik weet gewoon niet goed wat ik moet doen nu. Zie ook hierboven.
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:20 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ook mee eens en met die statistieken neem je jezelf wel in een hokje gevangen. Terwijl het voor jou allemaal helemaal niet zo hoeft te zijn / lopen.
Natuurlijk hoeft het niet zo te lopen, maar de kans dat het zo loopt wordt natuurlijk wel steeds groter en daar wil ik iets aan doen.
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:30 schreef Gamesua het volgende:
Ga uit met een vriend die wel sjans heeft als wingman. Ik zou met je meegaan als ik in NL was, al was het om eindelijk eens 1 van die mijn-leven-suckt-klagers die zich op R&P meldt in het echt te ontmoeten en van zijn problemen op de simpelste manieren af te komen.
Vroeger ging ik wel vaker uit, ook met vrienden die heel makkelijk waren met vrouwen. Die hebben me ook nog wel een een duwtje geven, maar ik kom zo geforceerd over, dat het elke keer weer snel was afgelopen. Ik heb het nooit echt aan vrienden voorgelegd of iets afgesproken, dat is ook een beetje schaamte. Ik heb eigenlijk ook nooit verteld dat ik nog maagd ben, al hebben sommigen naar al die jaren vast wel zo'n vermoeden.
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:33 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Nou dan ga je speed daten, op een vrijgezellen vakantie groepreis etc etc etc.
Wel zorgen dat je je van je beste kant laat zien en hup.
Met een groepsreis mee ben ik aan het overwegen voor de wintersport, omdat ik niet met vrienden mee kan dit jaar, vorig jaar ben ik helemaal niet op wintersport geweest, dus nu wil ik wel graag. Ik ben nog opzoek naar een reis.
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:39 schreef Dipkip het volgende:
Er zijn toch statistisch gezien best veel mensen die via hun werk hun partner leren kennen? Misschien jij ook wel, of werk je in de IT?
Technische kant, nog erger volgens mij. Tijdens m'n eerste jaar was 95% man, ik weet niet hoe het is als ik een baan heb, maar zo heel anders zal ook niet zijn. En die ene secretaresse neukt vast de baas. :')
pi_88998353
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 23:16 schreef Jolene22 het volgende:
Je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn andere vraag, heb je het weleens aan je vrienden voorgelegd? Denk echt dat je daar wel wat wijzer van kan worden.
Nee dus, heb ook nooit verteld dat ik maagd ben. Altijd wanneer ze vroegen naar mijn vriendinnen of scharrels, heb ik er een beetje omheen gedraaid of maar wat verzonnen bij minder goede vrienden om van die vraag af te zijn. Ik denk dat een paar mensen zijn die het wel weten. Verder is het contact met vrienden de laatste jaren een heel stuk minder geworden, eigenlijk zoveel minder dat je niet echt meer van goede vrienden kunt spreken. Daarnaast ben ik gewoon niet echt in situaties met vrouwen geweest, dus ik weet niet of (voormalig) vrienden daar over kunnen oordelen. Het is ook wel moeilijk om zoiets te vragen, ik denk dat ik toch wel een soort van emotioneel kan worden. Een beetje vreemd en ik moet me dan van m'n zwakste kant laten zien. :{
pi_88998843
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 23:25 schreef OngeschiktX het volgende:
Mja ik vind het moeilijk te accepteren, zeker als je weer mensen om je heen ziet die een relatie hebben. Ik woon in een groot studentenhuis en toch vind ik het moeilijk om te zien dat mensen gewoon al samen tv aan het kijken zijn bijvoorbeeld. Ik weet niet hoe oud jij bent, maar veel mensen van mijn leeftijd hebben toch al meerdere relaties achter de rug en het begint wel allemaal serieus te worden.
25 jaar, en ja ik zie ook dat veel mensen om mij heen 1 of meerdere relatie's hebben gehad.
maar het kan mij niet schelen wat andere doen..
tuurlijk heb ik af en toe ook wel het "verlangen" (niet helemaal zeker of ik het zo zou moeten noemen) om iig met iemand samen te zijn, maar over het algemeen zijn dat (relatief) erg weinig en vooral korte momenten.
pi_88999084
Ok, kan natuurlijk verschillen. Ik heb ook niet altijd heel erg zo'n verlangen gehad, maar de laatste twee jaar is dat toch wel meer geworden. Ook doordat contacten met vrienden wat minder zijn geworden en ik nu vaker thuis ben.
  maandag 22 november 2010 @ 00:08:37 #44
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_88999680
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:16 schreef captainkid het volgende:
Ga naar de hoeren.
Dit is niet eens zo hele gekke reactie.
Het klinkt een beetje als het roze olifantje.
Je denkt er de hele tijd aan, en daardoor ga je dingen forceren. Je hoort aan alle kanten van mensen die op zoek gaan naar een vrouw en er geen vinden. Totdat ze het opgeven/loslaten en plots vinden ze de vrouw van hun dromen.

Echt, je kan jezelf niet helpen met piekeren en problemen blijven zien bij dingen waar je geen directe invloed op heb.

Komop, borst vooruit, hoofd omhoog, en leef je leven zoals het is, en je zult zien dat het allemaal goed komt! ^O^
  maandag 22 november 2010 @ 00:26:10 #45
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_89000217
-edit-

[ Bericht 49% gewijzigd door Schenkstroop op 22-11-2010 14:04:47 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 22 november 2010 @ 00:28:32 #46
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_89000274
-edit-

[ Bericht 49% gewijzigd door Schenkstroop op 22-11-2010 14:04:54 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 22 november 2010 @ 00:41:07 #47
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89000580
Je bent een wandelende self fulfilling prophecy. Door zo na te denken over wat je allemaal niet hebt vergeet je te leven en lol te maken. Je bent bang dat je als maagd zult sterven, je bent bang dat je alleen zult blijven, je bent bang voor dit en bang voor dat, en hierdoor zal dit ook uit komen.
Jouw leven zal nooit veranderen omdat je jezelf in de put hebt gepraat en er uit weigert te komen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_89001273
quote:
Hier dus niet naar luisteren TS.
pi_89001349
Als je er zo erg mee zit waarom benader je dan niet mensen die wel veel succes met vrouwen hebben? Zeg gewoon eerlijk in welke situatie je zit en dat je er iets aan wilt doen.

Mannen helpen elkaar wel als het op dit soort dingen aankomt. Samen uitgaan, van diegene leren etc.
Mooooooooo
pi_89001960
Tip als je geen goede danser bent.. Zorg dat je aan de bar staat. Daar komen de vrouwen vanzelf naartoe.. En dan kun je daar een praatje beginnen aan te knopen. Gewoon casual. "Jij kan goed dansen.. " Of " Krijg je dorst van he.. van dansen" Of gewoon koetjes en kalfjes.

Ook is bijv. een forum als dit een leuk medium. Gewoon lekker mee-ouwehoeren en evt naar meetings gaan. Biertje erbij en lekker ouwehoeren. Wie weet wat eruit voort kan komen.. :)
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_89002081
Het lijkt me trouwens dat die 5% die als maagd sterft voor een dikke 4% bestaat uit de zwaar autistische, hondslelijke borderliners o.i.d. Aangezien jij dat niet bent kan jij je kansen wel wat hoger inschatten.
  maandag 22 november 2010 @ 03:09:42 #52
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_89002091
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 03:05 schreef Kieswiel het volgende:
Het lijkt me trouwens dat die 5% die als maagd sterft voor een dikke 4% bestaat uit de zwaar autistische, hondslelijke borderliners o.i.d. Aangezien jij dat niet bent kan jij je kansen wel wat hoger inschatten.
ik denk dat van die 5% die als maagd sterft, een zeer groot deel 'te jong' is overleden
pi_89002751
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 00:41 schreef Maanvis het volgende:
Je bent een wandelende self fulfilling prophecy. Door zo na te denken over wat je allemaal niet hebt vergeet je te leven en lol te maken. Je bent bang dat je als maagd zult sterven, je bent bang dat je alleen zult blijven, je bent bang voor dit en bang voor dat, en hierdoor zal dit ook uit komen.
Jouw leven zal nooit veranderen omdat je jezelf in de put hebt gepraat en er uit weigert te komen.
QFT

Het is hard, maar waar. Doe er wat mee!
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  maandag 22 november 2010 @ 08:22:17 #54
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_89002853
Sowieso moet je je niet te druk maken TS. Ik heb hier nog even over zitten nadenken, en ik ben net zoals jij 24 maar als je leven ook maar enigzins op dat van mij lijkt, dan beschik jij over al meer dan genoeg ervaring op dit gebied. Het probleem wat er bij jou fout gaat is zelfvertrouwen, op het moment dat je je er niet druk over maakt komt het goed.
Bekijk het maar zo, een piloot die de eerste keer in het vliegtuig stapt heeft ook alleen maar ervaring door simulaties en instructie filmpjes :+
pi_89002859
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 03:05 schreef Kieswiel het volgende:
Ik denk dat je je daar behoorlijk in vergist.

@ TS: klinkt akelig bekend.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  maandag 22 november 2010 @ 08:26:01 #56
258706 QuincydeKoster
Gamer in CPU en RAMgeheugen :D
pi_89002884
TS: Ik had dat tot voor kort ook maar sinds een week of 2 heb ik zoiets van fuck it.. And it helped.
Dit is mijn signature.
pi_89002896
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 08:26 schreef QuincydeKoster het volgende:
TS: Ik had dat tot voor kort ook maar sinds een week of 2 heb ik zoiets van fuck it.. And it helped.
Nou over een paar maanden weer. Sterkte. :P
  maandag 22 november 2010 @ 08:29:46 #58
258706 QuincydeKoster
Gamer in CPU en RAMgeheugen :D
pi_89002917
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 08:27 schreef Molurus het volgende:

[..]

Nou over een paar maanden weer. Sterkte. :P
Ik sta niet echt bekend om succes bij de meiden maar het enige wat echt boeit is zelfvertrouwen.. And I sure as hell got that now. :P
Dit is mijn signature.
pi_89002935
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 08:29 schreef QuincydeKoster het volgende:

[..]

Ik sta niet echt bekend om succes bij de meiden maar het enige wat echt boeit is zelfvertrouwen.. And I sure as hell got that now. :P
Dat zelfvertrouwen wordt met de tijd vanzelf weer minder. :{
  maandag 22 november 2010 @ 09:06:46 #60
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_89003331
Een boek als "Rules Of The Game" lijkt me iets voor jou. Het is een heel praktisch boek dat je stap voor stap over de door jou genoemde problemen helpt, en je zal helpen bij het krijgen van dates. Daar kan dan je gewenste relatie uit voortkomen.

De wortels van het boek liggen echter wel in de PUA-scene, en dat levert negatieve waarderingen op. Echter kan lezen geen kwaad, hoe je met die informatie omgaat maakt of je een foute player bent, of iemand die wat praktisch advies kan gebruiken.

Mogelijk kan je ook niet goed inschatten wanneer iemand interesse in je heeft. Dat kunnen zien is ook te leren. Mocht dat je interesseren dan kun je me een PM sturen.

Je komt er nog wel! :) Pas inderdaad op voor een self-fulfilling prophecy, regel 1 is toch echt wel zelfvertrouwen, je op je gemak voelen in bijna alle omstandigheden.
pi_89003411
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 09:06 schreef EviL_AleX het volgende:
Een boek als "Rules Of The Game" lijkt me iets voor jou. Het is een heel praktisch boek dat je stap voor stap over de door jou genoemde problemen helpt, en je zal helpen bij het krijgen van dates. Daar kan dan je gewenste relatie uit voortkomen.

De wortels van het boek liggen echter wel in de PUA-scene, en dat levert negatieve waarderingen op. Echter kan lezen geen kwaad, hoe je met die informatie omgaat maakt of je een foute player bent, of iemand die wat praktisch advies kan gebruiken.

Mogelijk kan je ook niet goed inschatten wanneer iemand interesse in je heeft. Dat kunnen zien is ook te leren. Mocht dat je interesseren dan kun je me een PM sturen.

Je komt er nog wel! :) Pas inderdaad op voor een self-fulfilling prophecy, regel 1 is toch echt wel zelfvertrouwen, je op je gemak voelen in bijna alle omstandigheden.
Dat hele boek "The Game" staat vol met dingen die elk normaal persoon (niet autistisch of te nerd voor woorden) gewoon doet maar ja, sommige mensen hebben zelfs bij de meest natuurlijke handelingen regels en uitleg nodig :')
pi_89003484
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:16 schreef captainkid het volgende:
Ga naar de hoeren.
  maandag 22 november 2010 @ 09:24:38 #63
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_89003588
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 03:09 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik denk dat van die 5% die als maagd sterft, een zeer groot deel 'te jong' is overleden
Of bewust maagd blijft of zelf gewoon complete retards zijn.
pi_89003760
Ik denk dat van die 5% een zeer groot gedeelte op Fok! zit als je dit soort topics ziet :')

TS kan misschien aankloppen bij, pick-up artists, gasten die lui zoals TS trainen vrouwen te versieren, kost tussen de 1250 en 3000, en daarvoor krijg je een paar dagen 'bootcamp'. In navolging van het boek Rules of the game, zou je 'Magic Bullets' van Savoy ook wel eens kunnen lezen.
#winning
pi_89004134
Ga naar de hoeren, neuk, en kom erachter dat je jezelf al tig jaar voor de gek houdt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 22 november 2010 @ 10:03:57 #66
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89004401
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 23:05 schreef OngeschiktX het volgende:
Het is voor mensen die dit probleem hebben blijkbaar erg lastig voor te stellen dat het echt een probleem is en dat je hier heel erg mee kan zitten.
No shit. Maar mensen reageren bot omdat het je zoveelste klaagtopic is. Wat probeer je te bereiken, dat een vrouwlijke fokster je uit medelijden dan maar een charityfuck kado doet?

Je vertelt alleen maar over wat niet lukt, zo'n negatieve instelling is compleet oninteressant. Vertel eens wat je WEL doet en wat je daar uit haalt. Teamsport is een goeie start, wat doe je dan? Het is vrijwel onmogelijk een teamsport te doen en daar geen vrienden aan over te houden, maar dat kost wel tijd die je daar in moet investeren, en je zult je wel een beetje assertief op moeten stellen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_89006333
Toch 750.000 die als maagd sterven best veel eigenlijk..
  maandag 22 november 2010 @ 12:43:13 #68
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_89008828
Jongen, Ongeschikt als username klinkt al zo positief....
Je bevestigt alleen maar hoe je over jezelf denkt.
Probleem zit ´m vaak niet in uitelijk, maar in je eigen terughoudendheid.

Wil je een relatie of wil je seks?
Wat betreft het eerste heb je gelijk als je zegt dat het niet zo makkelijk is. Een relatie krijg je niet zomaar.
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_89009151
Zijn die statistieken gebaseerd op degelijk onderzoek of een greep gedaan door iemand die graag een artikeltje wilde printen.
  maandag 22 november 2010 @ 13:13:00 #70
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_89009739
Lastig... je maagdelijkheid kwijt raken lijkt me niet zo heel moeilijk, maar om iemand te vinden waar je degelijke relatie mee kunt opbouwen is niet voor iedereen weg gelegd.

Persoonlijk denk ik dat je liefde en sex moet kunnen scheiden, ze hebben wel raakvlakken maar in jou geval zou je eens een bewuste keuze maken...
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_89009892
Wat een jank topic, je studeert toch? Ga bij een vereniging, iedereen wil daar neuken.
pi_89012674
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Kanslozer dan dat programma kan niet. Ik zou gewoon een leuke vriendengroep zoeken, 3-4x per week sporten, studie/ werken aan je toekomst werken. Meestal komen dingen zoals een relatie vanzelf. Maar als je zorgt dat je jou leven een beetje op orde hebt, leuke dingen doet met vrienden. Stappen, avondjes uit gaan, verjaardagen zit je goed in je vel en kom je veel nieuwe mensen tegen.
  maandag 22 november 2010 @ 16:05:09 #73
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_89015943
quote:

[..]

Ik vraag me af of ze dat meetellen

Ik denk eerder aan christelijke lui die nooit aan de vrouw gekomen zijn en ook niet voor het huwelijk batsen
  maandag 22 november 2010 @ 16:08:21 #74
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89016073
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 16:05 schreef Hexagon het volgende:
Ik vraag me af of ze dat meetellen

Ik denk eerder aan christelijke lui die nooit aan de vrouw gekomen zijn en ook niet voor het huwelijk batsen
Pastors die achter koorknaapjes aangaan zullen ook wel te boek staan als 'maagd'.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 22 november 2010 @ 16:12:50 #75
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_89016247
1. Richt je leven in zodat je eens iemand ontmoet

2. Ga eens uit

3. Wacht op de testosteron downfall, Treedt in als je de 28 gepasseerd bent. Je hebt dan minder behoefte aan vrouwen omdat je testosteron productie minder groot is dan voorheen. Bevalt erg goed kan ik je zeggen.
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
pi_89016248
Ga eens op stap, en wees eens eerlijk tegen een groep vrouwen. Ga naar een groep vrouwen toe, vraag de aandacht, geef een korte speech dat je nog nooit gezoend hebt, en biedt ze wat te drinken aan. Als je niet durft, ik ga mee en doe het voor je.. :)
  maandag 22 november 2010 @ 16:14:20 #77
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_89016298
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Inderdaad, ga er niet te veel naar zoeken (hoe moeilijk het ook is). Komt vanzelf wel :)
Komt vanzelf wel _O- :')

Niet dus, als je echt wilt moet je je leven inrichten zodat je eens iemand ontmoet. Kies een leuke sport, pik de juiste vakanties. Dat soort dingen. Ga echter geen dingen tegen je zin in doen.
  maandag 22 november 2010 @ 16:15:41 #78
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_89016355
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 16:12 schreef Oksel het volgende:
Ga eens op stap, en wees eens eerlijk tegen een groep vrouwen. Ga naar een groep vrouwen toe, vraag de aandacht, geef een korte speech dat je nog nooit gezoend hebt, en biedt ze wat te drinken aan. Als je niet durft, ik ga mee en doe het voor je.. :)
was even bang dat dit serieus bedoelt was :')
  maandag 22 november 2010 @ 16:18:07 #79
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_89016461
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:19 schreef Daniel1976 het volgende:
Misschien zijn de hoeren idd niet zo'n gek idee.
Misschien dat je daarna iets losser wordt, waardoor je makkelijker tegen een meid aan loopt.

Maar een vriend van mij was 28 toen ie zijn eerste vriendinnetje had.
En nee daarvoor had ie nog nooit gerommeld, de rest van het vriendenclubje inclusief maakten hem altijd voor homo uit :@
Die gast had tenminste nog vrienden die wel goed scoorden, mensen in mijn vriendengroep zijn nog kanslozer dan ik :')
pi_89016547
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 16:15 schreef Outlined het volgende:

[..]

was even bang dat dit serieus bedoelt was :')
Dat is het! En het kan nog werken ook. Er is echt wel een chick die dat sexy vind.. :P
  maandag 22 november 2010 @ 16:32:07 #81
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_89016982
Btw is hezelf afschrijven op je 24e belachelijk en onnodig

Je geeft zelf al aan dat je de zaken voor de rest wel aardig voor elkaar hebt. Er zijn 2 belangrijke problemen waar je mee zit als ik zo lees.

1. Je komt bijna geen vrouwen tegen
2. Je mist de handigheid die nodig is om te versieren en je durft niks te doen

Ik zou als ik jou was veel meer proberen vertrouwd te raken met vrouwen. Door je meer op plekken te begeven waar vrouwen zijn. Ga bijvoorbeeld andere sporten of hobby's zoeken waar je meer in contact komt met vrouwen. Het is in ieder geval niet handig om in een wereldje te blijven rondhangen waar nauwelijks iets vrouwelijks komt. Dat zie ik ook wel eens bij collega's en vroeger bij studiegenoten (ben ICT er). Zo'n groepsreis is bijvoorbeeld ook een goed idee (maar dat heb je al overgenomen zie ik)

Het versieren zelf is een kwestie van vallen en opstaan. Het is bijna niet uit te leggen en de handigheid krijg je vooral door het te proberen en te doen. En vooral niet opgeven. Daarbij kun je ook best een beetje afkijken van anderen. Toen ik 17 werd had ik nog nooit gezoend. Maar dat was ik helemaal zat en wilde voor mn 18e dat toch eens gedaan hebben. Ik besloot toen eens te kijken hoe die jongens dat nu deden. Een tijdje wat observeren en na niet al te lange tijd eens wat uitproberen. De eerste twee keer faalden jammerlijk maar ik leerde er wel van. En de derde keer was het bingo.

En die statistieken moet je negeren. Ik ken veel jongens die tot ver in hun 20e hetzelfde hadden maar die uiteindelijk toch wel een prima vrouw gevonden hebben.
pi_89017168
Over die 5%, was een onderzoek dat 5% van de mensen van 55 en ouder nog nooit sex heeft gehad, ik heb dat maar even doorgetrokken naar als maagd sterven, ik verwacht niet dat het op die leeftijd nog wat wordt. Alle cijfers zijn afkomstig van onderzoeken, één daarvan was wel wat jaartjes oud, maar het gaat om het idee.

quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 16:20 schreef Oksel het volgende:

[..]

Dat is het! En het kan nog werken ook. Er is echt wel een chick die dat sexy vind.. :P
Ik zie me dat al echt voor me. :') "Hey dames, hij hier.. hij heeft nog nooit gezoend. Veel plezier." :D Gaat vast niet werken.

quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 16:14 schreef Outlined het volgende:

[..]

Komt vanzelf wel _O- :')

Niet dus, als je echt wilt moet je je leven inrichten zodat je eens iemand ontmoet. Kies een leuke sport, pik de juiste vakanties. Dat soort dingen. Ga echter geen dingen tegen je zin in doen.
Maar je leven inrichten zodat ik wel iemand ontmoet én geen dingen tegen m'n zin doen, is best lastig te combineren. Qua werk en studie kom ik al geen vrouwen tegen, dan blijven alleen hobbies over. Ik zie er ook niet zo veel in om te gaan dansen of wat dan ook.

Die testesteron downfall van je klinkt trouwens alsof je over het hoogtepunt van je leven heen bent. Dan is het toch jammer dat ik alles zo'n beetje heb gemist. ;(

quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 13:17 schreef Radioheart het volgende:
Wat een jank topic, je studeert toch? Ga bij een vereniging, iedereen wil daar neuken.
Dat had ik moeten doen ja, maar ik ben nu bijna klaar. Ben alleen lid en ook redelijk actief geweest bij m'n studievereniging, maar ja, daar waren geen vrouwen.

quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 10:03 schreef Catbert het volgende:

[..]

No shit. Maar mensen reageren bot omdat het je zoveelste klaagtopic is. Wat probeer je te bereiken, dat een vrouwlijke fokster je uit medelijden dan maar een charityfuck kado doet?

Je vertelt alleen maar over wat niet lukt, zo'n negatieve instelling is compleet oninteressant. Vertel eens wat je WEL doet en wat je daar uit haalt. Teamsport is een goeie start, wat doe je dan? Het is vrijwel onmogelijk een teamsport te doen en daar geen vrienden aan over te houden, maar dat kost wel tijd die je daar in moet investeren, en je zult je wel een beetje assertief op moeten stellen.
Nee ik verwacht geen charity fuck, meer gewoon even van me afschrijven om te zorgen dat ik niet echt gefrustreerd gaat worden.

Ik voetbal, een studentenvoetbal team 7 vs 7 man. Verder wil ik ivm herkenning niet al te veel details weggeven. Nadeel van dit is, dat als ik klaar ben met m'n studie, dat ik het maar de vraag is of ik wel door kan gaan daarmee. Het is op het sportcentrum van de universiteit, de rest van het team moet nog zo'n 3 jaar studeren, da's wel jammer. Van m'n vorige team zijn er een aantal in het buitenland en een paar al klaar met de studie. Dat is ook de reden dat contact met m'n oude vrienden een heel stuk minder is.
pi_89017172
Je verstopt je achter cijfertjes. Je zegt nu al: zie je wel. Het gaat toch niet lukken. Kom op zeg. De moed erin. Je hebt maar één vrouw nodig om van de hatelijke nul af te komen.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  maandag 22 november 2010 @ 16:38:36 #84
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_89017252
quote:
Die testesteron downfall van je klinkt trouwens alsof je over het hoogtepunt van je leven heen bent. Dan is het toch jammer dat ik alles zo'n beetje heb gemist.
tuurlijk is dat balen maar in mijn geval is het nou eenmaal zo.
pi_89017534
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 16:32 schreef Hexagon het volgende:
Btw is hezelf afschrijven op je 24e belachelijk en onnodig

Je geeft zelf al aan dat je de zaken voor de rest wel aardig voor elkaar hebt. Er zijn 2 belangrijke problemen waar je mee zit als ik zo lees.

1. Je komt bijna geen vrouwen tegen
2. Je mist de handigheid die nodig is om te versieren en je durft niks te doen

Ik zou als ik jou was veel meer proberen vertrouwd te raken met vrouwen. Door je meer op plekken te begeven waar vrouwen zijn. Ga bijvoorbeeld andere sporten of hobby's zoeken waar je meer in contact komt met vrouwen. Het is in ieder geval niet handig om in een wereldje te blijven rondhangen waar nauwelijks iets vrouwelijks komt. Dat zie ik ook wel eens bij collega's en vroeger bij studiegenoten (ben ICT er). Zo'n groepsreis is bijvoorbeeld ook een goed idee (maar dat heb je al overgenomen zie ik)

Het versieren zelf is een kwestie van vallen en opstaan. Het is bijna niet uit te leggen en de handigheid krijg je vooral door het te proberen en te doen. En vooral niet opgeven. Daarbij kun je ook best een beetje afkijken van anderen. Toen ik 17 werd had ik nog nooit gezoend. Maar dat was ik helemaal zat en wilde voor mn 18e dat toch eens gedaan hebben. Ik besloot toen eens te kijken hoe die jongens dat nu deden. Een tijdje wat observeren en na niet al te lange tijd eens wat uitproberen. De eerste twee keer faalden jammerlijk maar ik leerde er wel van. En de derde keer was het bingo.

En die statistieken moet je negeren. Ik ken veel jongens die tot ver in hun 20e hetzelfde hadden maar die uiteindelijk toch wel een prima vrouw gevonden hebben.
Ik denk dat als ik veel vrouwen tegengekomen was, dat het uiteindelijk wel gelukt was. Ik zou dan nog steeds niet de grootste player, maar het had het wel makkelijker gemaakt. Ik ben nu ook weer niet iemand die compleet gefaald is op sociaal gebied.

Ik zou alleen niet goed weten hoe ik in contact kom met meer vrouwen. Ik wil m'n hoop niet vestigen op alleen uitgaan. Hoe kom ik erachter wat voor hobby ik leuk vind, waarmee ik in contact met vrouwen kom? Zoals ik al eerder zei, ik wil niet gaan dansen, alleen omdat ik meer vrouwen wil tegenkomen. Dat zou nogal kansloos zijn en ik vind dat waarschijnlijk ook helemaal niet leuk.
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 08:31 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dat zelfvertrouwen wordt met de tijd vanzelf weer minder. :{
Dat is dus ook het probleem. Zelfvertrouwen, op dit gebied in ieder geval, neemt gewoon af als je nooit succes hebt. Vicieuze circel dus, daar moet ik uit komen.
  maandag 22 november 2010 @ 16:48:37 #86
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_89017674
en dan ben je 24 en dan zie je het: 'had ik maar geen informatica aan de UTwente gestudeerd' :')
  maandag 22 november 2010 @ 16:55:40 #87
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_89018024
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 16:45 schreef OngeschiktX het volgende:

Ik zou alleen niet goed weten hoe ik in contact kom met meer vrouwen. Ik wil m'n hoop niet vestigen op alleen uitgaan. Hoe kom ik erachter wat voor hobby ik leuk vind, waarmee ik in contact met vrouwen kom? Zoals ik al eerder zei, ik wil niet gaan dansen, alleen omdat ik meer vrouwen wil tegenkomen. Dat zou nogal kansloos zijn en ik vind dat waarschijnlijk ook helemaal niet leuk.
Het is een kwestie van dingen proberen. En dat hoeft niet zo structureel. Bezoek bijvoorbeeld eens lezingen bij andere universiteiten. Of ga naar congressen over bepaalde onderwerpen.

Ook op het gebied van vrijwilligerswerk kun je met heel erg veel mensen in contact komen.

Ik kom zelf bijvoorbeeld met mijn politieke activiteiten meer mensen tegen dan ooit.
  maandag 22 november 2010 @ 16:57:35 #88
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_89018103
heb je nog een andere tip voor vrijwilligersactiviteiten
  maandag 22 november 2010 @ 17:07:28 #89
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_89018490
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 16:57 schreef Outlined het volgende:
heb je nog een andere tip voor vrijwilligersactiviteiten
-Organisaties van gratis evenementen
-Mileu-activisme
-Liefdadigheidswerk
-Ontwikkelingssamenwerking
......

Je kunt het zo gek niet bedenken of het is er (als politicus krijg je namelijk met hen allemaal tegelijk te maken.)
pi_89018998
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 16:48 schreef Outlined het volgende:
en dan ben je 24 en dan zie je het: 'had ik maar geen informatica aan de UTwente gestudeerd' :')
Ik ben er al jaren achter dat ik geen technische studie had moeten doen. Ik raad het iedereen ook af, zelfs al is het onderwerp nog zo leuk, als het de rest van je leven verneukt.. Hoeft niet voor iedereen te gelden,maar wel voor mensen zoals ik.
pi_89019408
Als je nou eerst eens in jezelf ging geloven, gaan anderen dat misschien ook doen.
  maandag 22 november 2010 @ 18:00:25 #92
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_89020595
Volgens de statistieken was het ook zo goed als onmogelijk dat Spanje wereldkampioen werd.
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_89020876
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 18:00 schreef Bonzai. het volgende:
Volgens de statistieken was het ook zo goed als onmogelijk dat Spanje wereldkampioen werd.
Dat kan ik ook nog steeds niet geloven.
  maandag 22 november 2010 @ 18:12:39 #94
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_89020990
Denk maar zo, seks is overrated. Je hebt altijd nog jouw rechterhand.
Ga gewoon op zoek naar een leuke relatie en dan komt het allemaal vanzelf wel.

Het is best lastig meisjes te ontmoeten, zolang jij gewoon jezelf bent en niet iets probeert te zijn wat je niet bent komen die meiden vanzelf wel.
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
  maandag 22 november 2010 @ 18:14:40 #95
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_89021050
En hoe kom je er achter wat voor hobbies je leuk vindt.
Gewoon doen!
Neem een kookcursus, ga een instrument leren, boogschieten, karten, ballet whatever.
Als je op cursus gaat ontmoet je weer nieuwe mensen.
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
pi_89022334
Herkenbaar ik ben 27 en ook nog maagd. Een keer heb ik een korte tijd iets gehad met een meisje. Rond mijn 18e verjaardag net na mn havo-examens kwam ik bij een evenement een meisje tegen en daar heb ik die zomer veel mee gechat, dat werd een date en nog een paar dates met zoenen. Helaas werd het uiteindelijk niets.

Was nooit populair bij vrouwen daarvoor. Tijdens mn studie zat ik net als jij ook gevangen in een mannenwereld. En heb door allerlei domme keuzes nooit goed de gelegenheid gehad om te kunnen versieren.

Toch zie ik het zo zwart niet in. Ik woon sinds kort in een nieuwe stad en onderneem dingen om een nieuw leven op te zetten.

En dat heeft me voor Donderdag aanstaande een date opgeleverd *O*
pi_89023885
Uitgaan samen met een vriend die goed ligt bij de vrouwtjes wil nogal eens helpen, vooral als hij veel mensen kent en jij niet zodat hij je kan introduceren. Met een grote groep uitgaan is meestal wel weer een dooddoener, alhoewel dat aan je vrienden en de uitgaansgelegenheid ligt.

Als je niet kan dansen kan je het beste naar een uitgaansgelegenheid gaan waar niet veel gedanst word, dat voorkomt vervelende situaties. (Er zijn genoeg toffe cafeetjes waar vrouwen komen en niet gedanst word)
pi_89024240
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 16:12 schreef Oksel het volgende:
Goed idee!
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_89024649
Je bent veel te obsessief bezig met die statistieken. Die tratistieken zeggen niets over jou als persoon.
Life is what YOU make it. Niet statistieken.
pi_89024703
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 18:00 schreef Bonzai. het volgende:
De meeste mensen hadden die kans juist groot ingeschat.
Dus dat vind ik vreemd.
pi_89024705
24 is de leeftijd dat je iemand van hetzelfde geslacht maar moet uitproberen.. en anders.. :')
pi_89024781
quote:

[..]

Dat kan ook nog eens. :Y

Of echt mensen met ernstige geestelijke problemen.

Al kan je hoerenlopers ook geen maagd meer noemen natuurlijk....
pi_89024825
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 19:33 schreef fenixs het volgende:
24 is de leeftijd dat je iemand van hetzelfde geslacht maar moet uitproberen.. en anders.. :')
Ach kom, zo'n ramp is 24 ook weer niet.

Anders kan je ook altijd voor de cougars gaan. :o Die zijn al blij met een jonge vent.
Zijn speciale sites voor.
pi_89025395
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat kan ook nog eens. :Y

Of echt mensen met ernstige geestelijke problemen.

Al kan je hoerenlopers ook geen maagd meer noemen natuurlijk....
Aan de hand van Aristoteles z'n logische systeem moet ik hieruit opmaken dat hoerenlopers mensen met ernstige geestelijke problemen zijn ? :P
  maandag 22 november 2010 @ 19:50:39 #105
222384 Bonzai.
pi_89025681
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 19:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

De meeste mensen hadden die kans juist groot ingeschat.
Ik bedoel, als je naar het verleden kijkt. Spanje raakt nooit ver.
waarin de stenen rusten,
pi_89026477
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 19:45 schreef AmorFati het volgende:

[..]

Aan de hand van Aristoteles z'n logische systeem moet ik hieruit opmaken dat hoerenlopers mensen met ernstige geestelijke problemen zijn ? :P
Nee, ik bedoelde dat ik dus niet weet of hoerenlopers bij die 5% horen, terwijl zij zichzelf misschien wel als maagd zien omdat ze nooit een echte vriendin hebben gehad, enkel hoeren. :P
pi_89026551
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 19:50 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Ik bedoel, als je naar het verleden kijkt. Spanje raakt nooit ver.
Ze hadden het EK toch gewonnen?
Daarom dacht men dat ze op het WK ook ver konden komen of zelfs winnen.
pi_89026779
Ga korfballen.
  maandag 22 november 2010 @ 20:31:08 #109
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89027181
quote:
14s.gif Op maandag 22 november 2010 20:23 schreef Sloggi het volgende:
Ga korfballen.
Ja dan wordt de TS vanzelf wel homo ja...
  maandag 22 november 2010 @ 20:47:38 #110
222384 Bonzai.
pi_89028099
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 20:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ze hadden het EK toch gewonnen?
Daarom dacht men dat ze op het WK ook ver konden komen of zelfs winnen.
OK, vervang WK 2010 dan door EK 2008 en de theorie klopt :')
waarin de stenen rusten,
pi_89028211
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 20:47 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

OK, vervang WK 2010 dan door EK 2008 en de theorie klopt :')
Ja zo kan ik het ook!
pi_89028593
Tuurlijk komt het niet gewoon goed. Daar ben jij namelijk hoofdrolspeler in, en er wordt geen script voor je geschreven. Je moet het zelf doen. Huur een escort, is mijn advies. Dan sterf je sowieso niet als maagd en krijg je wellicht wat meer zelfvertrouwen ("ik heb wel eens seks gehad") zodat je ook vrouwen zonder te betalen kunt krijgen.

Jij praat er over alsof het iets is dat je overkomt, je doet dit helemaal zelf. Je kunt er gewoon voor kiezen niet te sterven als maagd, en zo moeilijk is het nou ook weer niet. Giet er wat drank in en ga internetdaten, of, zoals eerder gezegd: betaal er voor.
pi_89028956
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 20:31 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja dan wordt de TS vanzelf wel homo ja...
Gemengde sport.

Vrouwen en homo's.
  maandag 22 november 2010 @ 21:10:29 #114
282425 Morton_Koopa
De eckte sinds 1988
pi_89029215
Als je constant denkt "het komt wel goed" en verder niks onderneemt dan gebeurt er natuurlijk ook niks. Dat jij nu op een team sport zit betekend nog niet dat je direct vrouwen aantrekt. Tis maar een sport.
Je moet er wel voor werken, maar als je steeds jezelf demotiveert (zoals je al laat zien in je post) dan gaat het natuurlijk nooit lukken.
Ik zelf heb ook op relatief late leeftijd voor het eerst gezoend, maar het verschil met jou is dat ik het niet als mijn doel zag. Het kon me niet zo erg interesseren en als het er komt dan komt het er.
En toen kwam het. En zo bijzonder was het eigenlijk helemaal niet :)

Dus wat ik je aanraad is gewoon jezelf verbeteren. Vraag om tips van andere mensen (een balkje op Fok! kan wonderen doen :D ). Maar wordt er niet door geobsedeerd. Je werkt neem ik aan dus misschien dat als je positief veranderd krijg je misschien wel een complimentje.
Doe daar wat mee.

Succes kerel! ^O^

Edit: Ik raad je ook aan om naar een escort te gaan. Een privé huis bijvoorbeeld. Vriend van mij deed hetzelfde en het heeft echt heel erg geholpen in de zelf vertrouwen. Het voelde voor hem alsof eindelijk zijn grote betonnen muur gesloopt was.
Voor bepaalde mensen kan dit als onzin over komen, maar dit is gewoon voor elk mens anders.
Op vrijdag 8 april 2011 22:44 schreef Nikmans het volgende:
sowieso kwaliteitsuser die TS
pi_89029683
Naar de hoeren gaan heeft die jongen toch niks aan? Dan leert ie nog steeds niet hoe ie een meisje aan moet spreken en aan moet geven wel verder met haar te willen.

Ik zit overigens in exact dezelfde situatie.
  maandag 22 november 2010 @ 21:29:53 #116
282425 Morton_Koopa
De eckte sinds 1988
pi_89030197
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 21:20 schreef mranon het volgende:
Naar de hoeren gaan heeft die jongen toch niks aan? Dan leert ie nog steeds niet hoe ie een meisje aan moet spreken en aan moet geven wel verder met haar te willen.

Dat is dus een mythe. Je leert juist (uit verhalen gehoord van vrienden die hetzelfde hebben gedaan) dat het een enorme ego boost geeft. Je bent immers met een dame alleen en naakt en je hebt, het belangrijkste, coïtus.
Dit doet wat met je. Je leert namelijk toch communiceren met het andere geslacht op 100%. Geen bullshit er om heen.
pi_89030201
quote:

Het is een vicieuze cirkel, hij denkt 'ik heb nog nooit seks gehad, hoe kan ik nu ooit een vrouw in bed krijgen', en terecht, want ik zou ook niet met een vierentwintig jarige maagd naar bed willen. Als gevolg van deze gedachte duurt het dus nóg langer voor hij seks krijgt, of gewoon nooit. Omdat 'ie niet durft. Bang dat ie niet goed is, of bang dat de vrouw in kwestie door heeft dat hij het nog nooit heeft gedaan en hem als loser ziet.
Als 'ie het nou al eens gedaan heeft met een escort komt hij in ieder geval niet meer voor verrassingen te staan en kan hij gewoon tegen zichzelf zeggen dat hij geen maagd is, dat is dus geen barriere meer. Natuurlijk maakt 1 keer neuken hem geen seksgod, maar het verschil met nooit geneukt hebben is wel enorm groot, vooral mentaal. Denk ik.
pi_89030285
Zo'n gast uit mijn klas is fucking lelijk kwa gezicht, maar zijn lichaam doet 't wel goed bij de meisjes.
Tis maar een hint.
#freefrederike
pi_89030458
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 21:29 schreef Taurus het volgende:

[..]

Het is een vicieuze cirkel, hij denkt 'ik heb nog nooit seks gehad, hoe kan ik nu ooit een vrouw in bed krijgen', en terecht, want ik zou ook niet met een vierentwintig jarige maagd naar bed willen. Als gevolg van deze gedachte duurt het dus nóg langer voor hij seks krijgt, of gewoon nooit. Omdat 'ie niet durft. Bang dat ie niet goed is, of bang dat de vrouw in kwestie door heeft dat hij het nog nooit heeft gedaan en hem als loser ziet.
Als 'ie het nou al eens gedaan heeft met een escort komt hij in ieder geval niet meer voor verrassingen te staan en kan hij gewoon tegen zichzelf zeggen dat hij geen maagd is, dat is dus geen barriere meer. Natuurlijk maakt 1 keer neuken hem geen seksgod, maar het verschil met nooit geneukt hebben is wel enorm groot, vooral mentaal. Denk ik.
Ja ik maak mij daar dus niet zo druk om, als ik een leuk meisje leer kennen en dat wordt alleen niks omdat ik nog maagd ben vind ik haar gewoon triest :'). Dat je geen one night stand wilt met een maagd kan ik me dan wel weer voorstellen.
  maandag 22 november 2010 @ 21:36:26 #120
282425 Morton_Koopa
De eckte sinds 1988
pi_89030503
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 21:31 schreef PizzaMizza het volgende:
Zo'n gast uit mijn klas is fucking lelijk kwa gezicht, maar zijn lichaam doet 't wel goed bij de meisjes.
Tis maar een hint.
Het is vaak zo dat vele mensen niet eens vallen op uiterlijk. Uiteindelijk. Dames zijn daar volgens mij sneller in. Je ziet immers veel dat een knap meisje met een lelijke jongen rond loopt, ze valt gewoon op het innerlijke van de jongen.

Zolang het innerlijk goed is dan kom je er wel. Maar je moet het wel uiten.
pi_89030536
quote:

Ligt helemaal aan de persoon denk ik. De een heeft seks met een hoer en daarna is hij meer ontspannen, puur omdat hij nu weet hoe seks is, of omdat hij niet meer over zichzelf denkt in termen van maagdelijkheid en de daaraan mentaal verbonden clichees. Daardoor stelt hij zich anders op naar vrouwen.

Maar een ander persoon kan juist de conclusie trekken dat vrouwen je alleen willen om dingen als geld, of dat hij ook nog eens een falende penis blijkt te hebben, of dat hij blijkbaar zo'n sneu iemand is dat alleen hoeren hem willen. Dan werkt het juist negatief.

Als je puur zit met het idee van ik ben maagd, dan denk ik dat het kan helpen. Als je jezelf als een enorme loser ziet dan denk ik niet dat het er beter van wordt om een keer een hoer te neuken.
pi_89030759
Als je 24 bent zit je in de hotzone knapper kan je praktischer niet worden als man.
UITGESCHREVEN
pi_89030889
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 21:36 schreef Morton_Koopa het volgende:

[..]

Het is vaak zo dat vele mensen niet eens vallen op uiterlijk. Uiteindelijk. Dames zijn daar volgens mij sneller in. Je ziet immers veel dat een knap meisje met een lelijke jongen rond loopt, ze valt gewoon op het innerlijke van de jongen.

Dat wat ik heb vetgedrukt valt me idd vaak op :{ :'( .
Maar ik zeg dan ook maar wat he. Een lichaam kan je een boost geven, t is niet zo dat je lichaam alles doet.
#freefrederike
pi_89031055
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 21:36 schreef Morton_Koopa het volgende:

[..]

Heeft niks met innerlijk te maken ik ken een oerlelijke gast 1.60, lijkt op bart de graaf en loopt de hele dag ernstige ziektes te vloeken zodat iedereen het kan horen. Zo erg dat je plaatsvervangende schaamte krijgt als die naast je staat, maar hij heeft een enorm grote bek en een knappe vriendin en is altijd de kleine/rat dondersteen op feestjes.
UITGESCHREVEN
pi_89031147
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 21:43 schreef PizzaMizza het volgende:
Dat wat ik heb vetgedrukt valt me idd vaak op :{ :'( .
Maar ik zeg dan ook maar wat he. Een lichaam kan je een boost geven, t is niet zo dat je lichaam alles doet.
Waarom is dat :'( ?
  maandag 22 november 2010 @ 22:12:10 #126
282425 Morton_Koopa
De eckte sinds 1988
pi_89032435
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 21:47 schreef picardmike het volgende:

[..]

Heeft niks met innerlijk te maken ik ken een oerlelijke gast 1.60, lijkt op bart de graaf en loopt de hele dag ernstige ziektes te vloeken zodat iedereen het kan horen. Zo erg dat je plaatsvervangende schaamte krijgt als die naast je staat, maar hij heeft een enorm grote bek en een knappe vriendin en is altijd de kleine/rat dondersteen op feestjes.
Zijn vriendin valt blijkbaar op een vloekende bart de graaf lookalike :')
pi_89032688
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 22:12 schreef Morton_Koopa het volgende:

[..]

Zijn vriendin valt blijkbaar op een vloekende bart de graaf lookalike :')
Het scheelt wel dat het een boer is en in een dorp leeft wat iets anders werkt als in de stad en in de wijde omtrek blijkbaar de enige boeiende gast is. Maar de correlatie invloed en vrouwen kom je overal tegen ipv innerlijk.
UITGESCHREVEN
  maandag 22 november 2010 @ 22:19:47 #128
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_89032861
quote:

Meer dan 50% kans om als maagd te sterven. Slechts 20% kans om binnen nu en zes jaar seks te hebben.

:o
Dat zijn inderdaad niet zulke mooie statistieken voor de 24-jarige Fok!kers :o
Bron?

quote:
1s.gif Op

zondag 21 november 2010 22:20 schreef captainkid het volgende:

dat 10-20% van de Nederlanders aan de anti-depressiva zit.
:o
bron?
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_89033672
quote:

Hahahaahahaahahaha douchebag..
  maandag 22 november 2010 @ 22:35:50 #130
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_89033750
28 en nog maagd
  maandag 22 november 2010 @ 22:36:13 #131
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_89033776
Dan tel ik die dikke negerin even niet mee :@
  maandag 22 november 2010 @ 22:38:06 #132
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_89033894
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 22:36 schreef skippy22 het volgende:
Dan tel ik die dikke negerin even niet mee :@
huh wat!
vertel
edit:
was het zon dikke negerin op de wallen?
die zijn altijd zo aggresief met 'klantjes' werven, dat is echt niet normaal idd.
ik heb altijd nog maar net genoeg lef gehad om er op tijd weg te geraken als ze zo tegen me begonnen te doen. daar heb ik nog net genoeg eigenwaarde voor
  maandag 22 november 2010 @ 23:02:54 #133
298024 HalloweenJack
Mein Führer! I can walk!
pi_89035405
Vet, ik ga die 5% zijn!
Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde
  maandag 22 november 2010 @ 23:14:39 #134
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_89035888
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 21:29 schreef Taurus het volgende:

[..]

want ik zou ook niet met een vierentwintig jarige maagd naar bed willen.
why not? Als er nou goeie redenen zijn dat hij nog maagd is. Misschien is het niet zo iemand die zijn lul achterna loopt en hem overal in ramt. Misschien ontmoet hij zelden iemand. Dus nogmaals, waarom zou dat een barrière zijn ?
pi_89037134
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 23:14 schreef Outlined het volgende:

[..]

why not? Als er nou goeie redenen zijn dat hij nog maagd is. Misschien is het niet zo iemand die zijn lul achterna loopt en hem overal in ramt. Misschien ontmoet hij zelden iemand. Dus nogmaals, waarom zou dat een barrière zijn ?
Er zijn geen goede redenen om op je vierentwintigste nog maagd te zijn, als het aan mij ligt. 'Hem er overal in rammen' is wat lullig uitgedrukt, kom op zeg, het is volkomen gezond om hem al verscheidene keren ergens in te hebben geramd voor je vierentwintigste en de redenen die iemand heeft om dat nog nooit te hebben gedaan zijn voor mij niet bepaald een turn-on.

Vraag het aan die maagden zelf, ik ben er zeker van dat zij niet trots zijn op hun maagdelijkheid dus in die zin is het wel degelijk een barriere, je bent immers een uitzondering, wijkt af van de norm, en dat is zelden aantrekkelijk voor mensen die wel aan die norm voldoen. Wat ik TS dus ook nog zou kunnen aanraden is vrouwelijke maagden van die leeftijd 'zoeken', en daar leent denk ik internet zich uitstekend voor.
pi_89037168
Kom op man, niet een handvol maar een landvol. Ga eens bij een vereniging ofzo. Spreek in de kroeg een meisje aan.

Ik zou het trouwens liever met een 24-jarige maagd doen dan met iemand die zich heeft laten ontmaagden door een prostituee. Iedereen is ooit maagd geweest, niks om je voor te schamen.
Thou shalt not worship pop idols or follow lost prophets.
  maandag 22 november 2010 @ 23:53:56 #137
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_89037780
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 23:39 schreef Taurus het volgende:

[..]

Er zijn geen goede redenen om op je vierentwintigste nog maagd te zijn, als het aan mij ligt.
Erg overtuigd van je eigen gelijk (maar dat zeg je gelukkig zelf al) en weinig begrip voor situaties van andere mensen. Wat als je vrienden nooit zin hebben om uit te gaan? Of een studie doet waar alleen maar mannen rondlopen?
pi_89038382
http://www.pick-up-artist-forum.com/

Niet alles klakkeloos aan-of overnemen, maar er staan zeker dingen bij die je kunnen helpen makkelijk om te gaan in bepaalde situaties mocht je een vrouw tegenkomen. Als je zegt dat je er niet idioot slecht uitziet kan je met kleine gesprekjes bij de kassa, bij een receptie, in een winkel, bij de sportschool of waar dan ook waar een vrouw werkt stap voor stap werken naar betere communicatie en uitstraling die dus aantrekkingskracht oplevert.

Ga naar een Douglas of ICI Paris waar vrouwen van rond jouw leeftijd werken en laat je adviseren. Het gaat dan niet zozeer om het luchtje zelf (hoewel dit natuurlijk wel handig is) maar meer om het feit dat je voor iets langere tijd interactie hebt met een vrouw. Zij is er op dat moment voor jou en hoewel je ook maar een klant ben zal zeker in een parfumerie aandacht naar jouw persoon uitgaan omdat een parfum iets persoonlijks is en dus meer 'intensiteit' (als je dat al zo kunt noemen) oplevert in de korte omgang tussen jou en die vrouw.

En probeer écht andere dingen waar je ook een échte interesse in hebt en waar vrouwen zijn, echtheid valt niet te faken en schept interesse ^O^

Succes en kop op! In nieuwe omgevingen kent NIEMAND je achtergrond en ben je een blanco vel die je zelf kan invullen om zo een persoon te die al jouw kwaliteiten bevat en waar je mee kan scoren :Y
pi_89038465
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 23:53 schreef Outlined het volgende:

[..]

Erg overtuigd van je eigen gelijk (maar dat zeg je gelukkig zelf al) en weinig begrip voor situaties van andere mensen. Wat als je vrienden nooit zin hebben om uit te gaan? Of een studie doet waar alleen maar mannen rondlopen?
Kom nou, je kunt best aan vrienden komen die wel uit willen gaan, dat is een kwestie van selecteren en gedeelde interesses (waarom zijn dat je vrienden?) En mijn bedpartners heb ik ook niet alleen maar via mijn studie of uitgaan verkregen, als die bedpartners uitblijven heeft dat hele andere redenen.

Overigens zei ik alleen dat ik er niet mee naar bed wil, dat is mijn goed recht, lijkt me. Als je op je vierentwintigste maagd bent is de voornaamste reden onzekerheid (en dat heeft weer andere vaak onaantrekkelijke redenen) of bij uitzondering streng gelovig, en beiden types ben ik nog nooit mee in een seksueel beladen situatie beland. Daar kan ik niet per se iets aan doen, dat gebeurt gewoon niet. Waarom zou ik een vierentwintig jarige maagd willen als er voldoende seksueel ervaren mannen rondlopen waarmee het gesprek alleen al een stuk soepeler verloopt? Ik weet zeker dat dit voor het overgrote deel van de vrouwen geldt, als je vierentwintig bent en nog maagd zul je er zelf iets aan moeten doen, klaar. Niemand komt uit liefdadigheid op je zitten zonder dat jij een 'move' maakt.
pi_89038534
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 23:40 schreef RabbitHeart het volgende:
Kom op man, niet een handvol maar een landvol. Ga eens bij een vereniging ofzo. Spreek in de kroeg een meisje aan.

Ik zou het trouwens liever met een 24-jarige maagd doen dan met iemand die zich heeft laten ontmaagden door een prostituee. Iedereen is ooit maagd geweest, niks om je voor te schamen.
En iedereen neukt voor het plezier, ook niks om je voor te schamen. Waarom je dus krampachtig bij een prostituee, of zelfs bij iemand die ontmaagd is door een prostituee vandaan blijft is me een raadsel.
pi_89038952
quote:
Op dinsdag 23 november 2010 00:11 schreef Taurus het volgende:

[..]

En iedereen neukt voor het plezier, ook niks om je voor te schamen. Waarom je dus krampachtig bij een prostituee, of zelfs bij iemand die ontmaagd is door een prostituee vandaan blijft is me een raadsel.
Waardigheid bij 1e keer.
pi_89038967
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 00:11 schreef Taurus het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik het niet hoor.

Als je je laat ontmaagden door een prostituee maak je alleen het neuken zelf mee. Ik vond mijn eerste keer niet zo'n big deal, ik vond de eerste keer zoenen en de eerste keer een relatie een veel grotere ervaring. Dat mis je dus als je het de eerste keer met een prostituee doet.

Ik vind het iets triestigs hebben, je eerste keer met een prostituee. Dat betekent niet dat ik iedereen mijn bed uit zal schoppen die het ooit met een prostituee heeft gedaan.
pi_89039468
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 21:35 schreef mranon het volgende:

[..]

Ja ik maak mij daar dus niet zo druk om, als ik een leuk meisje leer kennen en dat wordt alleen niks omdat ik nog maagd ben vind ik haar gewoon triest :'). Dat je geen one night stand wilt met een maagd kan ik me dan wel weer voorstellen.
O+

(anon? /b/ ganger? :o dan snap ik waarom je maagd bent haha...nee hoor, grapje ;) )
pi_89039518
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 22:38 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

huh wat!
vertel
edit:
was het zon dikke negerin op de wallen?
die zijn altijd zo aggresief met 'klantjes' werven, dat is echt niet normaal idd.
ik heb altijd nog maar net genoeg lef gehad om er op tijd weg te geraken als ze zo tegen me begonnen te doen. daar heb ik nog net genoeg eigenwaarde voor
Dat nam je toch niet serieus hè....
  dinsdag 23 november 2010 @ 00:44:44 #145
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_89039547
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 00:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

O+

(anon? /b/ ganger? :o dan snap ik waarom je maagd bent haha...nee hoor, grapje ;) )
waarom kans zo klein is om na je 24ste nog ontmaagd te worden ,is omdat je dan al x aantal jaren heb 'gefaald' en de kans klein is dat het dan in de jaren erna 'wel lukt' ook niet groot is.
of omdat er echt iets mis met je is

ik ben op me 19de naar een hoertje gegaan, omdat ik hier op me 19de al wat op vooruit liep omdat ik al wist dat het nooit wat zou worden.

hello MR anon .
hello /b/rother
pi_89039579
Heb het topic niet gelezen maar zit TS er echt mee?
pi_89039631
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 00:44 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

waarom kans zo klein is om na je 24ste nog ontmaagd te worden ,is omdat je dan al x aantal jaren heb 'gefaald' en de kans klein is dat het dan in de jaren erna 'wel lukt' ook niet groot is.
of omdat er echt iets mis met je is

ik ben op me 19de naar een hoertje gegaan, omdat ik hier op me 19de al wat op vooruit liep omdat ik al wist dat het nooit wat zou worden.

MR anon .
hello /b/rother
Jij moet gewoon je kop houden.
  dinsdag 23 november 2010 @ 00:48:22 #148
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_89039658
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 00:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jij moet gewoon je kop houden.
ejn waarom? als het niet door de hoeren was, was ik ook nog maagd geweest.

op na een keer dat ik niet hoefde te betalen, maar alsnog had ik haar dan nooit ontmoet
pi_89039686
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 00:48 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ejn waarom? als het niet door de hoeren was, was ik ook nog maagd geweest.

op na een keer dat ik niet hoefde te betalen, maar alsnog had ik haar dan nooit ontmoet
Omdat jij niet bent als TS. Jij verpest het voor jezelf en er is iets mis met je, maar je wil geen hulp zoeken.
  dinsdag 23 november 2010 @ 00:51:26 #150
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_89039739
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 00:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat jij niet bent als TS. Jij verpest het voor jezelf.
ik voel me nu wel weer wat anders hoor.

misschien dat als ik minder 'afkeer' tegen players krijg, en ietsjes zelf wat pua materiaal en ander advies wat ik heb gekregen voor 'een leuk sociaal leven' doe. dat het allemaal goedkomt.
zijn plannen/ideeen, maar er is hoop dat ik het niet 'blijf verpesten'(en alles verpesten voor mezelf is natuurlijk trouwens nooit me plan geweest :S:S:S:S)
pi_89039756
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 00:42 schreef -Strawberry- het volgende:
whut? :')
pi_89039766
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 00:51 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

misschien dat als ik minder 'afkeer' tegen players krijg, en ietsjes zelf wat pua materiaal en ander advies wat ik heb gekregen voor 'een leuk sociaal leven' doe. dat het allemaal goedkomt.
zijn plannen/ideeen, maar er is hoop dat ik het niet 'blijf verpesten'(en dat is natuurlijk trouwens nooit me plan geweest :S:S:S:S)
Je hebt wel door dat je al maanden roept dat het beter gaat hè?
En dat je dit jaar wel terug naar de uni zou gaan, maar nee...
Je beseft nog altijd niet dat een meisje krijgen niet de hoogste prioriteit heeft bij jou.
pi_89039786
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 00:52 schreef mschol het volgende:

[..]

whut? :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geloof me, je wil daar niet heen. ;)
  dinsdag 23 november 2010 @ 00:56:09 #154
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89039839
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 00:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geloof me, je wil daar niet heen. ;)
ik denk dat jij de nieuwe boxxy kunt wordn. maak eens een vidje.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_89039856
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 00:56 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik denk dat jij de nieuwe boxxy kunt wordn. maak eens een vidje.
Dat is een belediging. :{

Maar OT weer.
  dinsdag 23 november 2010 @ 00:59:30 #156
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_89039912
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 00:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat jij niet bent als TS. Jij verpest het voor jezelf en er is iets mis met je, maar je wil geen hulp zoeken.
ik heb ook geen hulp nodig.
ik moet gewoon eventjes naar uni gaan, en doorgaan zoals ik me vwo ook nog heb kunnen afmaken.

dat is alleen nu een beetje moeilijk om mee te beginnen omdat ik al 4 jaar beetje angstig binnen zit te zitten enzo(grotendeels, niet altijd)

maar ik heb geen hulp nodig, het licht allemaal aan mezelf.
  dinsdag 23 november 2010 @ 01:00:37 #157
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89039940
WTF MAAKT JOU BETER DAN BOXXY BITCH :D.
Een gedicht over Maanvis
pi_89039959
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 00:59 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik heb ook geen hulp nodig.
ik moet gewoon eventjes naar uni gaan, en doorgaan zoals ik me vwo ook nog heb kunnen afmaken.

dat is alleen nu een beetje moeilijk om mee te beginnen omdat ik al 4 jaar beetje angstig binnen zit te zitten enzo(grotendeels, niet altijd)

maar ik heb geen hulp nodig, het licht allemaal aan mezelf.
Het ligt ook aan jezelf, maar jij kan het niet oplossen blijkt wel.
Al snap ik niet dat je ouders zich niet meer met je bemoeien nadat alles uitkwam.
  dinsdag 23 november 2010 @ 01:02:32 #159
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_89039975
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 01:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het ligt ook aan jezelf, maar jij kan het niet oplossen blijkt wel.
Al snap ik niet dat je ouders zich niet meer met je bemoeien nadat alles uitkwam.
omdat ik heel goed 'normaal' kan lijken, en goed kan liegen

edit: goed genoeg kan liegen tegen me goedgelovige ouders

en zielig doen en faal toegeven aan ouders is irritant. daar schaam ik me voor
pi_89040067
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 01:02 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

m.a.w. je hebt een te groot ego om eerlijk te zijn tegen je ouders, das best zielig..
pi_89040194
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 01:02 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Wees er maar niet al te trots op. Je liegt de enige mensen voor die je kunnen helpen en waar je afhankelijk van bent.
pi_89040212
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 01:06 schreef mschol het volgende:

[..]

m.a.w. je hebt een te groot ego om eerlijk te zijn tegen je ouders, das best zielig..
Oh maar het is al eens uitgekomen (niet dankzij hem though, al was het volgens hem een beetje mijn schuld). Maar dat heeft niet geholpen blijkt wel.
  dinsdag 23 november 2010 @ 02:15:27 #163
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_89040945
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 01:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh maar het is al eens uitgekomen (niet dankzij hem though, al was het volgens hem een beetje mijn schuld). Maar dat heeft niet geholpen blijkt wel.
Totaal off-topic, maarehh, interessant geval... jullie zijn exen? familie?
is er ook een Mylifeisgrey's-issues-topic?
pi_89041091
Neem een deeltijdstudie psychologie. :) Veel chicks, en geeft je wat inzicht over het menselijk gedrag (ook al is sociale psychologie een heel klein onderdeel van de psychologie :D).
  dinsdag 23 november 2010 @ 02:45:31 #165
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_89041098
hmmn, dus als ik het goed begrijp laat TS zich emotioneel chanteren en sluist hij tienduizenden euros uitkeringsgeld en geld van zijn familie door naar prostituees... :{

TS, zoek een heel goed stel psychologen en psychiaters in, want anders gaat het nooit meer wat worden. Damn, dan dacht ik dat ik wereldvreemd was :{
  dinsdag 23 november 2010 @ 03:01:06 #166
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_89041158
Oh, en dan nog iets TS, stop eens met m'n belastinggeld aan luie crackhoeren te geven :r
  dinsdag 23 november 2010 @ 03:06:54 #167
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_89041182
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 02:45 schreef Chewbalhaar het volgende:
hmmn, dus als ik het goed begrijp laat TS zich emotioneel chanteren en sluist hij tienduizenden euros uitkeringsgeld en geld van zijn familie door naar prostituees... :{

TS, zoek een heel goed stel psychologen en psychiaters in, want anders gaat het nooit meer wat worden. Damn, dan dacht ik dat ik wereldvreemd was :{
nee dat ben ik
ts is iemand anders hoor

quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 02:15 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

nee geen exen of familie :o . daar beledig je aardbei aardig mee denk ik(als ik haar even voor mag zijn).
ze kent me niet.

en topics over mij zijn er niet echt/ een beetje.
klik maar op mijn naam voor mijn topics waar ik in post. me postgeschiedenis is voor minstens de helft redelijk schokkend.

[ Bericht 16% gewijzigd door mylifeisgrey op 23-11-2010 03:19:42 ]
pi_89041546
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 00:24 schreef RabbitHeart het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik het niet hoor.

Als je je laat ontmaagden door een prostituee maak je alleen het neuken zelf mee. Ik vond mijn eerste keer niet zo'n big deal, ik vond de eerste keer zoenen en de eerste keer een relatie een veel grotere ervaring. Dat mis je dus als je het de eerste keer met een prostituee doet.

Ik vind het iets triestigs hebben, je eerste keer met een prostituee. Dat betekent niet dat ik iedereen mijn bed uit zal schoppen die het ooit met een prostituee heeft gedaan.
Het stadium van 'triest' is allang bereikt. Je kunt toch gewoon de tweede keer als speciaal beschouwen dan? Ik weet mijn eerste zoen niet eens meer, ik weet hooguit met wie. Nouja, ligt er aan of je daar inderdaad veel waarde aan hecht maar ik als ik 24 ben zonder enige ervaring zou ik me daar niet meer al te druk om maken.
pi_89041622
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 00:51 schreef mylifeisgrey het volgende:

zijn plannen/ideeen, maar er is hoop dat ik het niet 'blijf verpesten'(en alles verpesten voor mezelf is natuurlijk trouwens nooit me plan geweest :S:S:S:S)
Wel jammer dan dat je gisteren nog post dat je nog steeds enorme geldbedragen overmaakt naar een hoer in de hoop dat ze je vriendin wil worden en dat je het wel aan ziet komen dat je binnenkort zelfmoord pleegt.
  dinsdag 23 november 2010 @ 07:31:52 #170
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_89041674
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 07:18 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Wel jammer dan dat je gisteren nog post dat je nog steeds enorme geldbedragen overmaakt naar een hoer in de hoop dat ze je vriendin wil worden en dat je het wel aan ziet komen dat je binnenkort zelfmoord pleegt.
ik heb geld overgemaakt:
-omdat ze me echt overhaalt
-(misschien wel een beetje dat ik geen waardebesef van geld heb)
-het is echt-echt heel zielig
-beetje wanhopig ben ik ook

en dat van zelfmoord is mits samenkomst van omstandigheden:
stel dat ik morgen op het treinperron sta, en iemand schelt me net uit waardoor de wereld onder me schoenen vandaan valt, en de hele-wereld-is-tegen me gevoel krijg ik. en ook nog wat ander kutsamenkomst van omstandigheden, dan kan ik weleens in een opwelling zelfmoord doen.
en ik mensen me zie uitlachen e.d.

dat soort dingen heb ik echt vaker - vooral op de middelbare school nog wel vaak last van gehad dat ik totaal flipte, en bezorgde leraren me achterna kwamen, en ik huilen etc

maar dat heeft iedereen toch een beetje? alleen ik zie het bij mij sneller gebeuren omdat ik me vaak slecht voel

edit: + kans op dat ik morgen buitenkom is aardig klein
pi_89041693
Tip aan TS: Als je twee instrumenten bespeeld, kan je ook bij een leuk studentenorkest gaan. Heb je gelijk een gezamenlijke interesse, zitten veel studentes op, het kost niet veel tijd (een avond in de week 3 uur) en je kan er vrienden maken *O*
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_89041698
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 10:03 schreef Catbert het volgende:

[..]

Zeldzaam eens met Catbert, dit wilde ik ook zeggen.

Het is niet je uiterlijk, je gebrek aan ervaring, je verlegenheid of studie die een vrouw afschrikt, maar je negatieve houding die doorwerkt in alles.

Lethargisch zielig doen is in ieder geval nooit aantrekkelijk. En in jouw geval: QED.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 23 november 2010 @ 07:37:59 #173
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_89041713
speelt ts instrument?. mensen die dat kunnen zijn meestal best tof.

ik speel zelf redelijk piano maar aan piano heb je geen ruk.
pi_89041730
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 07:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
speelt ts instrument?. mensen die dat kunnen zijn meestal best tof.

ik speel zelf redelijk piano maar aan piano heb je geen ruk.
TS en jij delen een passie voor de fluit. :')
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

dinsdag 23 november 2010 @ 07:44:07 #175
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_89041753
sommige muziekinstrumenten zijn populair en goed voor sociaal contact.
piano of fluit niet.
pi_89041760
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 07:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
sommige muziekinstrumenten zijn populair en goed voor sociaal contact.
piano of fluit niet.
Doe er dan wat aan, negatief kutklagertje. :W

pi_89043068
Je zou "internetdatesites" als serieuze optie moeten zien. Als je het goed aanpakt dan is de kans op een afspraak zeker aanwezig.
pi_89045607
Ik heb jouw probleem ook een tijdje gehad hoor, en ik kan me goed voorstellen dat het na een tijdje klote gaat voelen en dat je daardoor gaat twijfelen aan jezelf...

Ik heb in mijn leven 1 serieuze relatie gehad, en die begon iets langer dan een jaar geleden en ging 5 maanden geleden uit...
Ik was erg laat met zoenen voor de eerste keer (18) en same story goes for sex...

Vooral omdat mijn vrienden wel omschreven kunnen worden als echte vrouwenverslinders kreeg ik ook steeds vaker dat nare gevoel niet goed in de markt te liggen bij de vrouwen.

Reden daarvoor bij mij was onzekerheid, hetgeen waarschijnlijk ook bij jou het geval is. Bij mij ging dit vooral om mijn uiterlijk. Krijg regelmatig te horen dat ik er goed uitzie, van goede vrienden die zeggen dat ik iedereen kan krijgen, tot zelfs mijn afdelingsleidster die mij destijds complimenten gaf over mijn uiterlijk ;( Maar soms hoorde ik ook maanden niets, en als ik in de spiegel kijk vind ik mijzelf soms heel knap, maar soms ook echt lelijk :P

Maargoed daar koop je allemaal weinig voor, en ik dacht tja ik zie er kennelijk niet slecht uit maar waar blijft dan de aandacht van meisjes? Oke ik ben zelf niet de spontaanste, maar bij andere jongens zie ik toch vaak dat meiden ook initiatief nemen tot contact, waarom gebeurt dit bij mij dan maar zelden?
Inmiddels heb ik gemerkt, dat wanneer ik mijn beste beentje voorzet bij een meid, dit zich vaak terugbetaald in aandacht of een krabbel op hyves de volgende dag oid.... Vind het vaak nog steeds eng en ben nog altijd bang voor afwijzing maar mensen zoals ik en jij stralen misschien een bepaalde afstandelijkheid uit die afschrikt voor vrouwen... Dat moet doorbroken worden...
pi_89047820
LOL op je 18e zoenen en seks is echt niet HEEL laat. gewoon iets later, maar mijn vriend was ook 18 toen hij de eerste keer seks had, is gewoon normaal hoor.
pi_89048047
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 02:15 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Nee ik was zijn halve PM therapeut ( :') ) maar toen had ik er genoeg van.
pi_89048118
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 07:31 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik heb geld overgemaakt:
-omdat ze me echt overhaalt
-(misschien wel een beetje dat ik geen waardebesef van geld heb)
-het is echt-echt heel zielig
-beetje wanhopig ben ik ook

en dat van zelfmoord is mits samenkomst van omstandigheden:
stel dat ik morgen op het treinperron sta, en iemand schelt me net uit waardoor de wereld onder me schoenen vandaan valt, en de hele-wereld-is-tegen me gevoel krijg ik. en ook nog wat ander kutsamenkomst van omstandigheden, dan kan ik weleens in een opwelling zelfmoord doen.
en ik mensen me zie uitlachen e.d.

dat soort dingen heb ik echt vaker - vooral op de middelbare school nog wel vaak last van gehad dat ik totaal flipte, en bezorgde leraren me achterna kwamen, en ik huilen etc

maar dat heeft iedereen toch een beetje? alleen ik zie het bij mij sneller gebeuren omdat ik me vaak slecht voel

edit: + kans op dat ik morgen buitenkom is aardig klein
Als je zelfmoord pleegt, waag het niet om voor een trein te springen.

En zoek hulp. Maar dat komt toch niet aan, dat weet ik onderhand wel.
  dinsdag 23 november 2010 @ 12:33:58 #182
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_89048122
moet je nagaan ts...straks zal je sterven als een maagd

( ts als je zelfmoord pleegt weet je zeker dat je als maagd sterft )
pi_89048162
quote:
Datingsites zijn fake. Alleen maar nep profielen en je betaalt er zwaar voor. En dan nog, denk je dat de leuke vrouwen op datingsites inschrijven? Alleen de allerlelijksten zonder zelfvertrouwen vind je daar, als het al geen nepprofelen zijn.
  dinsdag 23 november 2010 @ 12:38:07 #184
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89048253
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 12:35 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Datingsites zijn fake. Alleen maar nep profielen en je betaalt er zwaar voor. En dan nog, denk je dat de leuke vrouwen op datingsites inschrijven? Alleen de allerlelijksten zonder zelfvertrouwen vind je daar, als het al geen nepprofelen zijn.
Nou, ik kwam laatst mijn (aantrekkelijke) buurvrouw nog tegen op Relatieplanet :D.
Een gedicht over Maanvis
pi_89048273
quote:

[..]

Er zijn heus wel echte datingsites. :P
Op fok zijn daar ook topics over om ervaringen te delen.
pi_89048325
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 12:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Er zijn heus wel echte datingsites. :P
Op fok zijn daar ook topics over om ervaringen te delen.
Nou, er zitten misschien een handjevol echte profielen tussen (van wijven dik/lelijk/zonder zelfvertrouwen), maar het gros is gewoon nep. Ze (eigenaar van de site) willen gewoon dat je zwaar betaalt.
pi_89048977
quote:

[..]

En wat doet jou vermoeden dat TS bulkt van het zelfvertrouwen? :') Op datingsites vind je juist inderdaad de vrouwen die waarschijnlijk ook nog geen seksueel contact hebben gehad, prima voor TS, lijkt me.
  dinsdag 23 november 2010 @ 13:26:31 #188
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89049735
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 13:02 schreef Taurus het volgende:
En wat doet jou vermoeden dat TS bulkt van het zelfvertrouwen? :') Op datingsites vind je juist inderdaad de vrouwen die waarschijnlijk ook nog geen seksueel contact hebben gehad, prima voor TS, lijkt me.
Ik heb op RP genoeg meiden die ik al ken langs zien komen, en dat waren niet echt de geen seks voor 't huwelijk types.
pi_89049887
Datingsites werken soms en soms niet. Het nadeel is dat de ratio mannen/vrouwen compleet scheef is. Je duikelt nog eerder een vrijgezelle vrouw op op een feestje van technische natuurkunde in Delft dan op een datingsite, dunkt me.

Bovendien zijn datingsitevrouwen vooral de degelijke, burgerlijke types (duidelijk niet mijn types dus). De leukere gekkere exemplaren doen daar meestal niet aan.

dinsdag 23 november 2010 @ 13:35:35 #190
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89050050
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 november 2010 13:30 schreef El_Matador het volgende:
Bovendien zijn datingsitevrouwen vooral de degelijke, burgerlijke types (duidelijk niet mijn types dus). De leukere gekkere exemplaren doen daar meestal niet aan.
Mwoa, wat ik langs zie komen (heb nog steeds een leeg RP profiel omdat ik vaak bekenden spot, erg leuk) is redelijk divers hoor. Maar de meiden waarvan je denkt "joh jij krijgt genoeg aandacht in de kroeg" doen het ook alleen maar voor de lol en haken af als ze 500 "psst meisje nueken?" berichtjes gehad hebben in 2 uur tijd.
pi_89065257
Ik heb totaal geen ervaring met zo'n datingsite, maar ik heb wel eens uit nieuwsgierigheid gekeken. Meest wazige profielen met een idiote lijst waar een persoon aan moet voldoen. Niks voor mij.

Over dit topic, het valt me op dat mannen over dit onderwerp meer problemen hebben dan vrouwen. Alsof zij meer waarde hechten aan het ontmaagd worden. Tenminste, zo zie ik het. als het niet zo is, hoor ik het graag. :D
signatuurloos
  dinsdag 23 november 2010 @ 20:02:24 #192
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_89065385
quote:

[..]

Alleen de allerlelijksten zonder zelfvertrouwen vind je daar, als het al geen nepprofelen zijn.
niet waar, e-matching staan genoeg aantrekkelijke vrouwen op.
pi_89065394
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 19:59 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik heb totaal geen ervaring met zo'n datingsite, maar ik heb wel eens uit nieuwsgierigheid gekeken. Meest wazige profielen met een idiote lijst waar een persoon aan moet voldoen. Niks voor mij.

Over dit topic, het valt me op dat mannen over dit onderwerp meer problemen hebben dan vrouwen. Alsof zij meer waarde hechten aan het ontmaagd worden. Tenminste, zo zie ik het. als het niet zo is, hoor ik het graag. :D
Voor mannen is het nou eenmaal veel moeilijker om seks te krijgen.

En voor vrouwen weer moeilijker om goeie seks te krijgen... ;)

pi_89071210
quote:

Zelfde probeem als jij :P behalve dan dat ik bijna 27 ben ;). Dat men na 24 of 30 nog maagd is komt volgens mij grotendeels uit geloofsovertuiging van geen sex voor het huwelijk. ''
Tegen mij zei men ook wel eens dat het wel goed komt. Mja ik geloof er vrij weinig van.
Het is een vervelende situatie. Maar in onze situatie is de kans klein ooit iemand tegen te komen daarom is het het beste te accepteren om alleen te blijven en alleen met extreem veel geluk iemand tegen te komen die ook nog eens je onhandigheid accepteerd en de nodige tijd erin wilt steken.
Als je het echt wilt proberen dat is de beste optie: krachttraining om je beter en zelfverzekerder te voelen. Betere houding aannemen, aan je uitstraling werken, mooie kleding dragen.
Negatieve gedachtes uitschakelen, lef tonen, initiatief nemen, actief opstellen, over je verlegenheid heen stappen.
Je moet zelfverzekerd en relaxt proberen over te komen.
Ga uit en probeer een praatje te maken met een meisje zonder bang te zijn om afgewezen te worden. Als dit wel gebeurd dan ga je net zolang door totdat je wel iemand gevonden hebt.
het is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk maar op jouw leeftijd zal ik dit nog proberen in elk geval tot je 30ste. Je mag geen moment aan jezelf twijfelen anders gaat het verkeerd. Vrouwen ruiken onzekerheid en zijn meedogenloos.Niet dat ze je haten ofzo maar ze zullen je nooit meer zien als een potentiële partner. Dit beeld kan niet meer veranderen.

Zie jij er toevallig ook veel jonger uit? Ik word nog regelmatig 18 - 20 geschat
Voorbeeld: op mn 24ste dacht mn rijinstructeur dat ik 18 was. Ik moet me regelmatig legitimeren als ik een kraslot ofzo wil kopen, Collegas op mn werk schatten me 18.
. Dit kan een probleem zijn. Vrouwen vallen toch op wat oudere mannen en misschien zien ze je dan niet als een potentiële partner. Vooral de vrouwen op mijn werk zien mij echt nog als een "jochie "zeg maar.

[ Bericht 0% gewijzigd door richard_prf op 23-11-2010 22:02:16 ]
pi_89071551
Interessant topic :o Even volgen hehe
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_89072826
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 19:59 schreef Captain_Maximum het volgende:

Niet zozeer maagd blijven is het probleem... Maar altijd alleen blijven je hele leven en uiteindelijk eenzaam en alleen sterven. Altijd het gevoel hebben dat er iets mis is met je. Ik vind het behoorlijk wreed dat geen enkele vrouw bestaat die je ziet zitten als je jong bent. Dat je genegeerd wordt door ze alsof je niet bestaat.
Ik ben mede hierdoor mijn levenslust verloren en daardoor ook impotent geworden.
ik leef vooral omdat het moet en ben nauwelijks in staat nog positief te denken.
Ben wel erg blij met de hulp hier van sommige mensen zoals Strawberry.

[ Bericht 1% gewijzigd door richard_prf op 23-11-2010 22:23:58 ]
pi_89073170
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 12:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Lijkt me ook niet verstandig, je richt dan onherstelbare financiële schade en emotionele schade aan.
Eigenlijk zou er gewoon een zelfmoord pil moeten bestaan om dit soort praktijken te voorkomen.
pi_89073372
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 22:15 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Niet zozeer maagd blijven is het probleem... Maar altijd alleen blijven je hele leven en uiteindelijk eenzaam en alleen sterven. Altijd het gevoel hebben dat er iets mis is met je. Ik vind het behoorlijk wreed dat geen enkele vrouw bestaat die je ziet zitten als je jong bent. Dat je genegeerd wordt door ze alsof je niet bestaat.
Ik ben mede hierdoor mijn levenslust verloren en daardoor ook impotent geworden.
ik leef vooral omdat het moet en ben nauwelijks in staat nog positief te denken.
Je hoeft niet alleen te sterven als je nog familie en vrienden hebt. :)
Heb jij al eens een datingsite overwogen eigenlijk?
En dankje. :@
pi_89073469
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 22:20 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Lijkt me ook niet verstandig, je richt dan onherstelbare financiële schade en emotionele schade aan.
Eigenlijk zou er gewoon een zelfmoord pil moeten bestaan om dit soort praktijken te voorkomen.
Zo'n zelfmoordpil heeft ook wel weer nadelen. En die zouden ze enkel in euthanasie gevallen verstrekken, net zoals nu met van die drankjes. :P Of zijn daar inmiddels al pillen voor? Weet ik niet.
pi_89075091
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 november 2010 22:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je hoeft niet alleen te sterven als je nog familie en vrienden hebt. :)
Heb jij al eens een datingsite overwogen eigenlijk?
En dankje. :@
Datingsite is niks voor mij. Ik bezoek soms wel eens wat chatboxen. En probeer ik hun msn te krijgen en vaak lukt dat ook.
Grappig en zelfverzekerd zijn is de sleutel tot succes. En vooral niet opdringerig zijn.
pi_89075280
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 22:55 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Datingsite is niks voor mij. Ik bezoek soms wel eens wat chatboxen. En probeer ik hun msn te krijgen en vaak lukt dat ook.
Grappig en zelfverzekerd zijn is de sleutel tot succes. En vooral niet opdringerig zijn.
Waarom dan? Omdat de drempel dan te hoog wordt om in het echt af te spreken?
  dinsdag 23 november 2010 @ 23:03:29 #202
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_89075643
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 22:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waarom dan? Omdat de drempel dan te hoog wordt om in het echt af te spreken?
Hoe is het met je?
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_89075775
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 23:03 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Hoe is het met je?
:D Kut, ik ga van studie veranderen en dat is een hoop gezeik.
Vandaar dat ik nogal actief ben op het forum, tijdelijk geen colleges/uni...
  dinsdag 23 november 2010 @ 23:09:30 #204
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_89076011
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 23:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:D Kut, ik ga van studie veranderen en dat is een hoop gezeik.
Vandaar dat ik nogal actief ben op het forum, tijdelijk geen colleges/uni...
Is wel gezellig hoor. :P
Welke switch ga je maken?
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_89076049
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 23:09 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Is wel gezellig hoor. :P
Welke switch ga je maken?
Nou ik stop iig met sociologie, maar ik moet nog goed nadenken over een nieuwe studie.
pi_89076442
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 23:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nou ik stop iig met sociologie, maar ik moet nog goed nadenken over een nieuwe studie.
Fixed.

Sociologie. :')

dinsdag 23 november 2010 @ 23:37:04 #207
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_89077494
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 23:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

of je doet zoals sato van 'welcome to the nhk' (de beste anime ooit)

tevens maagd 24 statistisch gezien -> voor sommigen het noodlot blabla
pi_89077541
Heb alles gelezen, alleen niet zo veel tijd om uitgebreid te reageren. Richard, ik word niet echt veel ouder of jonger geschat geloof ik, uiterlijk klopt aardig met m'n leeftijd denk ik zo. Fitnessen doe ik al, kleding is ook niet heel slecht denk ik. Het is voornamelijk dit wat fout gaat:

quote:
Negatieve gedachtes uitschakelen, lef tonen, initiatief nemen, actief opstellen, over je verlegenheid heen stappen.
Je moet zelfverzekerd en relaxt proberen over te komen.
En het feit dat ik gewoon weinig vrouwen tegenkom om te 'oefenen'.
  dinsdag 23 november 2010 @ 23:52:31 #209
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_89078228
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 23:38 schreef OngeschiktX het volgende:
Heb alles gelezen, alleen niet zo veel tijd om uitgebreid te reageren. Richard, ik word niet echt veel ouder of jonger geschat geloof ik, uiterlijk klopt aardig met m'n leeftijd denk ik zo. Fitnessen doe ik al, kleding is ook niet heel slecht denk ik. Het is voornamelijk dit wat fout gaat:

[..]

Denk dat dit het hele probleem was, veel jaar geleden was ik net zo'n ramp als de gemiddelde falende gast hier. Echter ik ben erg verandert, alleen ontmoet ik nu nagenoeg nooit meer iemand. ;(
Ik heb het idee dat ik net te laat ben in dit leven.
pi_89080129
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 november 2010 23:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Fixed.

Sociologie. :')
}:|

Het doel was ook criminologie trouwens, niet sociologie.

[ Bericht 5% gewijzigd door -Strawberry- op 24-11-2010 12:38:07 ]
  woensdag 24 november 2010 @ 02:30:11 #211
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_89081278
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 23:38 schreef OngeschiktX het volgende:

De trein is een goede plaats.
Als-ie komt aanrollen, check jij (vanaf het perron) al de dames, en dan met name degene waarnaast je gaat zitten.
Daarna geef je het even tijd en laat je haar lachen. En dan nog eens.
Wees assertief bij het afscheid: scoor e-mail-adres dan wel telefoonnummer. Ofzo.

Verder: zet tijdens je 'jacht' het doel (voor zover dat er is) uit je hoofd!
Stap voor stap - dan kom je er wel.
  woensdag 24 november 2010 @ 02:34:09 #212
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_89081307
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 02:30 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Als-ie komt aanrollen, check jij (vanaf het perron) al de dames, en dan met name degene waarnaast je gaat zitten.
Wees assertief bij het afscheid: scoor e-mail-adres dan wel telefoonnummer. Ofzo.

en eh . . . als het target al een relatie heeft geeft ze ook haar contact info af denk je?
  woensdag 24 november 2010 @ 03:03:19 #213
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_89081419
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 02:34 schreef Outlined het volgende:

en eh . . . als het target al een relatie heeft geeft ze ook haar contact info af denk je?
Geen idee. Waarschijnlijk niet.
Niet elke poging levert succes op. Maar dat wist je vast al.
pi_89085483
Hoe zit het met je standaarden?
Ben je heel erg kritisch over meiden, of maakt het niet zoveel uit?
Waar val je op, of beter gezegd: Waar zou je op kunnen vallen? Nog beter: Waar zou je nooit op kunnen vallen, en waarom is dat zo?
Kan het zijn dat je misschien desinteresse uitstraalt naar vrouwen toe?
  woensdag 24 november 2010 @ 12:11:48 #215
58948 Daboy
ModelBeleggen
pi_89089167
Er is maar één oplossing:

Vakantie naar Thailand / Filipijnen... alleen wel goed kijken of het geen mannetje is.
pi_89089599
Een dating site is echt wel een goede oplossing. Waarom is het niks voor jou? Het kan echt werken! Ik ken mijn vriendin ook via een datingsite en we zijn nu 2,5 jaar samen. Ik had er ook een vreemd gevoel bij maar zo gek is het eigenlijk helemaal niet. Zodra je eenmaal samen op date gaat ben je alweer vergeten dat je elkaar via internet kent. Dan ben je gewoon face to face aan het daten. Er zitten ook echt niet alleen maar lelijke desperate mensen op ofzo. Ik ken mensen die 'in het echt' genoeg succes hebben maar toch ook af en toe eens dates hebben via een dating site. Mensen vinden het vaak gewoon handig. Mocht je het toch gaan proberen kan ik je wel de tip geven om niet te lang te blijven hangen in mailgesprekken maar om als het lijkt te klikken gewoon eens in het echt af te spreken. Gewoon een keer wat drinken in een cafe ofzo, als het dan niks is ben je na een paar uurtjes klaar en kun je verder zoeken. Als je er heel veel tijd in steekt (mailen enzo) en het wordt dan niks is dat ontzettend ontmoedigend en krijg je het gevoel dat het nooit lukt, dus je moet er gewoon niet te lang mee wachten. Andere mensen hebben ook vaak oneindig veel dates en relaties gehad voor ze de ware vinden. B.t.w. bij mij ging het toevallig heel snel. Eerste date raak. ;)
Serieus, gewoon proberen! Wat heb je te verliezen, en hoeveel heb je wel niet te winnen? Ik had precies dezelfde zorgen als jij en nu kan ik me er niets mee bij voorstellen dat ik ooit single was. Voor mij was het de uitkomst dus waarom voor jou niet.
En je moet niet denken in termen als '50% kans' enzo. Op die manier geef je jezelf de illusie dat je er geen controle over hebt. Dat heb je wel! En als je aan jezelf twijfelt: kijk eens rond naar al die lelijke, onaardige en domme mensen die allemaal een relatie hebben! Als zij het kunnen, kan jij het zeker!
Hoe dan ook, veel succes!

[ Bericht 6% gewijzigd door Mellow_Yellow op 24-11-2010 12:42:27 ]
pi_89089673

[ Bericht 51% gewijzigd door Mellow_Yellow op 24-11-2010 12:42:42 ]
pi_89090320
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 02:30 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Dat zou bij mij dus echt niet werken. Ik heb daar tijdens een treinreis helemaal geen zin in.
pi_89090339
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:11 schreef Daboy het volgende:
Er is maar één oplossing:

Vakantie naar Thailand / Filipijnen... alleen wel goed kijken of het geen mannetje is.
Inderdaad, score!

Als het in nederland niet lukt, kan je het altijd ergens anders proberen.
pi_89090402
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:21 schreef Mellow_Yellow het volgende:
Een dating site is echt wel een goede oplossing. Waarom is het niks voor jou? Het kan echt werken! Ik ken mijn vriendin ook via een datingsite en we zijn nu 2,5 jaar samen. Ik had er ook een vreemd gevoel bij maar zo gek is het eigenlijk helemaal niet. Zodra je eenmaal samen op date gaat ben je alweer vergeten dat je elkaar via internet kent. Dan ben je gewoon face to face aan het daten. Er zitten ook echt niet alleen maar lelijke desperate mensen op ofzo. Ik ken mensen die 'in het echt' genoeg succes hebben maar toch ook af en toe eens dates hebben via een dating site. Mensen vinden het vaak gewoon handig. Mocht je het toch gaan proberen kan ik je wel de tip geven om niet te lang te blijven hangen in mailgesprekken maar om als het lijkt te klikken gewoon eens in het echt af te spreken. Gewoon een keer wat drinken in een cafe ofzo, als het dan niks is ben je na een paar uurtjes klaar en kun je verder zoeken.
Serieus, gewoon proberen! Wat heb je te verliezen, en hoeveel heb je wel niet te winnen? Ik had precies dezelfde zorgen als jij en nu kan ik me er niets mee bij voorstellen dat ik ooit single was. Voor mij was het de uitkomst dus waarom voor jou niet.
En je moet niet denken in termen als '50% kans' enzo. Op die manier geef je jezelf de illusie dat je er geen controle over hebt. Dat heb je wel! En als je aan jezelf twijfelt: kijk eens rond naar al die lelijke, onaardige en domme mensen die allemaal een relatie hebben! Als zij het kunnen, kan jij het zeker!
Hoe dan ook, veel succes!
^O^
  woensdag 24 november 2010 @ 13:09:36 #221
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89091444
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat zou bij mij dus echt niet werken. Ik heb daar tijdens een treinreis helemaal geen zin in.
Ik ben als ik in de trein zit sowieso meestal niet in een opperbeste stemming als dat ding stampevol zit.
pi_89091506
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:09 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik ben als ik in de trein zit sowieso meestal niet in een opperbeste stemming als dat ding stampevol zit.
Dat ook nog eens ja.
pi_89102504
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Sowieso zou ik niet aan een onbekende mij gegevens geven.
signatuurloos
pi_89102672
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 22:15 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Alsof het leven alleen maar om relaties draait. Ik heb ook nooit een relatie gehad, maar ik weiger om me daardoor klote te voelen. Sowieso zou ik geen goede relatiemateriaal zijn, maar dat is weer een ander verhaal. ;)
signatuurloos
  woensdag 24 november 2010 @ 17:59:19 #225
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_89102969
quote:
15s.gif Op woensdag 24 november 2010 17:52 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Alsof het leven alleen maar om relaties draait. Ik heb ook nooit een relatie gehad, maar ik weiger om me daardoor klote te voelen. Sowieso zou ik geen goede relatiemateriaal zijn, maar dat is weer een ander verhaal. ;)
Ja, wel grotendeels.
Dan wel relaties als in liefdes- EN vriendschapsrelaties.
Overigens heeft elke vrouw die niet spuuglelijk en compleet gestoord is nog perspectief, terwijl je als jongen alleen maar verlegen en onzeker hoeft te zijn om vrijwel geen enkele kans meer te maken.

Waarom zou jij geen relatiemateriaal zijn?

Ik zie overigens wel een leuke date in de maak tussen jou en Richard_prf, mylifeisgrey en TS :9
pi_89109209
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 17:59 schreef Chewbalhaar het volgende:
Overigens heeft elke vrouw die niet spuuglelijk en compleet gestoord is nog perspectief, terwijl je als jongen alleen maar verlegen en onzeker hoeft te zijn om vrijwel geen enkele kans meer te maken.
Dat is onzin, ik was ook verliefd op een heel verlegen jongen in mijn klas, Chinees ook nog eens. O+ Dat is dan uiteindelijk niets geworden, want als meisje neem je minder snel die eerste stap, maar dat kwam in mijn geval ook door onzekerheid en omdat ik toch dacht dat hij wel op aziatische meisjes zou vallen (wat ik niet ben).

quote:
Ik zie overigens wel een leuke date in de maak tussen jou en Richard_prf, mylifeisgrey en TS :9
Mylifeisgrey is niet klaar voor een relatie...echt niet.

De andere twee zijn good to go, voor zover ik weet. O+
  woensdag 24 november 2010 @ 20:57:04 #227
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_89111225
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 20:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is onzin, ik was ook verliefd op een heel verlegen jongen in mijn klas, Chinees ook nog eens. O+ Dat is dan uiteindelijk niets geworden, want als meisje neem je minder snel die eerste stap, maar dat kwam in mijn geval ook door onzekerheid en omdat ik toch dacht dat hij wel op aziatische meisjes zou vallen (wat ik niet ben).

[..]

Een meisje zal inderdaad eens een keer een kansje mislopen. Voor een heel onzekere/verlegen jongen is het gewoon praktisch onmogelijk een meisje te scoren, laat staan te houden. Dat bevestig je juist ook zelf al door te zeggen dat jongens de eerste stap moeten nemen. Ook daarom hebben onzekere meisjes die kans wel.

ach, een date is geen relatie, wie weet kunnen ze elkaar een beetje opvrolijken.
SPOILER
pi_89111431
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 20:57 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Een meisje zal inderdaad eens een keer een kansje mislopen. Voor een heel onzekere/verlegen jongen is het gewoon praktisch onmogelijk een meisje te scoren, laat staan te houden. Dat bevestig je juist ook zelf al door te zeggen dat jongens de eerste stap moeten nemen. Ook daarom hebben onzekere meisjes die kans wel.
Als ik het idee had gehad dat hij me ook wel zag zitten had ik wel de eerste stap genomen. :)

Eigenlijk heb ik dat ook gedaan, had hem toegevoegd op msn.
pi_89111531
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 17:59 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Ja, wel grotendeels.
Dan wel relaties als in liefdes- EN vriendschapsrelaties.

Waarom zou jij geen relatiemateriaal zijn?

Bedankt voor het aanbod, maar ik ben meer van de vrouwen.

De reden waarom ik mezelf nog niet in een relatie zie is onder ander omdat ik op dit moment nog vrij labiel ben. Last van persoonlijkheidsstoornissen, je weet wel. ;)
signatuurloos
pi_89114599
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 20:21 schreef -Strawberry- het volgende:

Denk het niet eerlijk gezegd. Ik vind het toch te laat nu en begin er eigenlijk wel steeds meer aan gewend te raken aan het idee. Ben nu bijna 27 jaar en heb echt totaal geen ervaring.
Mn psychiater heeft me de voordelen van het alleen leven laten zien. Ik hou bijvoorbeeld erg veel vrije tijd over wat ik voor mijn hobbys kan gebruiken. Ik ben afgelopen maandag in een gekke bui naar parijs gereden gewoon voor fun. Beviel me wel, erg mooie stad. Ik doe gewoon waar ik zin in heb. Relatie is voor mij een gesloten boek en ik begin het steeds minder te missen. Ik ga gewoon vooruit kijken nu en laat het verleden achter me.

Ook mn vader heeft aangegeven dat het beter is te accepteren om in mn eentje een bestaan op te bouwen.
Ik vind het eigenlijk wel prima zo. Ik zal dan ook niet meer klagen verder :).
pi_89115423
Maar vrouwen houden wel van een spontane man die ze een weekendje meeneemt naar parijs. Ik zou het tof vinden.
pi_89115612
Dat is een goede instelling :) .

Misschien kom je ooit nog iemand tegen. Mijn neef is 27 en heeft nu ook voor het eerst een vriendin. Niemand (inclusief hemzelf) die dit had verwacht. Hij zat ook niet zielig in een hoekje, heeft een leuke baan en ging dus op vakantie naar Thailand, waar hij haar heeft ontmoet.

Ik wil nog wel even dit zeggen, ik heb een paar vluchtige relaties achter de rug en dat is ook niet alles. Ik was in die periode eigenlijk veel liever alleen geweest. Je moet ervoor zorgen dat je leven top is in je eentje, en dat een partner dan een leuke toevoeging is maar niet noodzakelijk.

En jup, zo'n spontane actie zou bij mij ook goed vallen.
pi_89115680
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 21:45 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Denk het niet eerlijk gezegd. Ik vind het toch te laat nu en begin er eigenlijk wel steeds meer aan gewend te raken aan het idee. Ben nu bijna 27 jaar en heb echt totaal geen ervaring.
Mn psychiater heeft me de voordelen van het alleen leven laten zien. Ik hou bijvoorbeeld erg veel vrije tijd over wat ik voor mijn hobbys kan gebruiken. Ik ben afgelopen maandag in een gekke bui naar parijs gereden gewoon voor fun. Beviel me wel, erg mooie stad. Ik doe gewoon waar ik zin in heb. Relatie is voor mij een gesloten boek en ik begin het steeds minder te missen. Ik ga gewoon vooruit kijken nu en laat het verleden achter me.

Ook mn vader heeft aangegeven dat het beter is te accepteren om in mn eentje een bestaan op te bouwen.
Ik vind het eigenlijk wel prima zo. Ik zal dan ook niet meer klagen verder :).
Als ik jou was zou ik nog wel open blijven staan voor relaties, je weet maar nooit.
Al is het wel goed om je te focussen op wat je wel hebt en niet wanhopig op zoek te gaan, dat werkt vaak niet. Blijf vooral leuke dingen ondernemen en plezier uit het leven halen in je eentje. :) Maar mocht je een keer een vrouw hebben die jou leuk vindt, waag die kans dan ook, al heb je geen ervaring.
pi_89115706
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 21:56 schreef Radioheart het volgende:
Maar vrouwen houden wel van een spontane man die ze een weekendje meeneemt naar parijs. Ik zou het tof vinden.
Heheh heb dat wel eens gedaan met een meisje wat ik net één dag kende. Eerste date op vrijdag avond, iets gedronken, en toen wisten we niets meer te doen.. 'Zullen we naar Parijs gaan?' vroeg ik voor de grap, en ze zei ja. Toen twee dagen Parijs geweest _O-
pi_89115737
Die liz die een date had vertelde dat het niks is geworden op msn. En hier kan ik ook uit opmaken dat het gewoon allemaal te laat is :) Zij is 24 overigens.

21-11-2010 19:45:16 Eliz richard hey rich..
21-11-2010 19:45:19 Eliz richard k voel me kut
21-11-2010 19:45:23 richard Eliz Wat
21-11-2010 19:45:26 richard Eliz is er gebeurd
21-11-2010 19:45:31 Eliz richard k ben nie verliefd op hem ofzo..
21-11-2010 19:45:34 Eliz richard en k denk hij wel
21-11-2010 19:45:48 richard Eliz Ok dat is lastig
21-11-2010 19:45:55 Eliz richard kweenie wat ik moet doen :(
21-11-2010 19:46:02 richard Eliz Nee maar dat is klote :P
21-11-2010 19:46:07 Eliz richard ja :(
21-11-2010 19:46:10 richard Eliz Afstand houden
21-11-2010 19:46:12 richard Eliz Is beste?
21-11-2010 19:46:13 Eliz richard hij is echt lief enal maar..
21-11-2010 19:46:24 Eliz richard hij snapt mijn humor helemaal niet..
21-11-2010 19:46:37 Eliz richard hij is anders dan mij.. vult mij niet aan..
21-11-2010 19:46:38 richard Eliz pfff :P
21-11-2010 19:46:41 Eliz richard hij vind alles best..
21-11-2010 19:46:49 Eliz richard :(
21-11-2010 19:48:03 richard Eliz Misschien verbaast die erover dat het uberhaupt mogelijk is dat een vrouw humor kan hebben :P
21-11-2010 19:48:24 richard Eliz Moet proberen afstand te houden dan en hem eerlijk vertellen.
21-11-2010 19:49:06 Eliz richard hehe :P ja en maar eerlijk vertelle..
21-11-2010 19:50:09 Eliz richard doe k ook..
21-11-2010 19:51:24 Eliz richard Mja hij kwam echt over als een heel onervaren en onzeker persoon... :( daar hou ik nie van hoor.. hij had ook pas 2 keer eerder korte relaties gehad en da was te merken :/
21-11-2010 19:51:32 richard Eliz Nee ok dat kan ik begrijpen dat je dat niet leuk vind.
pi_89115904
Dat is dan een meisje die daar niet van houdt. En er zijn wel manieren om ervaring op te doen en zelfverzekerder te worden, dus dit gesprek hierboven is geen bewijs dat het écht onmogelijk is voor jou, alleen moeilijker.
  woensdag 24 november 2010 @ 22:03:52 #237
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_89115960
Er zijn zat vrouwen die niet alleen ervaring eisen, sowieso lijkt het mij nog altijd geweldig om een keer aan een vrouw te vragen of het haar eerste keer is, om zeker te weten dan ten minste een van ons weet wat ze doet :D

Ik denk dat als een meid je echt leuk vind, dat gebrek aan ervaring voor lief genomen wordt. Misschien leef ik op een roze wolk hiermee maar daar kom ik nog wel ooit achter.
pi_89115987
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 22:00 schreef FeestBoek het volgende:

[..]

Heheh heb dat wel eens gedaan met een meisje wat ik net één dag kende. Eerste date op vrijdag avond, iets gedronken, en toen wisten we niets meer te doen.. 'Zullen we naar Parijs gaan?' vroeg ik voor de grap, en ze zei ja. Toen twee dagen Parijs geweest _O-
Is dat nog wat geworden? :o .
pi_89117289
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 21:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik nog wel open blijven staan voor relaties, je weet maar nooit.
Al is het wel goed om je te focussen op wat je wel hebt en niet wanhopig op zoek te gaan, dat werkt vaak niet. Blijf vooral leuke dingen ondernemen en plezier uit het leven halen in je eentje. :) Maar mocht je een keer een vrouw hebben die jou leuk vindt, waag die kans dan ook, al heb je geen ervaring.
Ik zet het toch liever compleet uit mn hoofd. Eerst is het klote dat het nooit lukt en iedereen bouwt relaties op, krijgt kinderen , gaat trouwen enzo. Maar ik begin er echt aan gewend te raken dat dit niet voor iedereen is weggelegd :P. Werkelijk 0 ervaring met een vrouw (zelfs geen praatje) en genegeerd worden alsof je niet bestaat lijkt me voldoende om conclusie te trekken dat het een keer moet ophouden :P
Alleen leven kan ook prima. Ik bouw wel een soort fantasie wereld op om me heen, maar dat is ook logisch geen normaal mens kan 27 jaar volhouden zonder vrienden en familie. Ben alleen door me vader opgevoed en familie heb ik noot gekend.
Toen ik naar Frankrijk reed had ik ook het idee dat er iemand naast me zat en daardoor leek de rit ook veel korter.
pi_89117466
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 22:23 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik zet het toch liever compleet uit mn hoofd. Eerst is het klote dat het nooit lukt en iedereen bouwt relaties op, krijgt kinderen , gaat trouwen enzo. Maar ik begin er echt aan gewend te raken dat dit niet voor iedereen is weggelegd :P. Werkelijk 0 ervaring met een vrouw (zelfs geen praatje) en genegeerd worden alsof je niet bestaat lijkt me voldoende om conclusie te trekken dat het een keer moet ophouden :P
Alleen leven kan ook prima. Ik bouw wel een soort fantasie wereld op om me heen, maar dat is ook logisch geen normaal mens kan 27 jaar volhouden zonder vrienden.
Toen ik naar Frankrijk reed had ik ook het idee dat er iemand naast me zat en daardoor leek de rit ook veel korter.
Ja had toch vrienden zei je?

En dat je nooit een gesprek hebt gehad met vrouwen is omdat je gepest werd en omdat je dacht dat je heel HEEL lelijk was. Daar kan jij ook weinig aan doen. Maar doe waar jij je prettig bij voelt. :) Het is jammer, maar misschien voor jou wel beter om het te accepteren als je er echt geen vertrouwen in hebt. Zonder vertrouwen in jezelf lukt het toch niet.
pi_89117560
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 22:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja had toch vrienden zei je?

En dat je nooit een gesprek hebt gehad met vrouwen is omdat je gepest werd en omdat je dacht dat je heel HEEL lelijk was. Daar kan jij ook weinig aan doen. Maar doe waar jij je prettig bij voelt. :) Het is jammer, maar misschien voor jou wel beter om het te accepteren als je er echt geen vertrouwen in hebt. Zonder vertrouwen in jezelf lukt het toch niet.
Niet echt, laatste keer dat ik een schoolvriend had gezien was 10 jaar geleden :P, Nja aardige collegas heb ik wel ja :)
pi_89117628
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 22:27 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Niet echt, laatste keer dat ik een schoolvriend had gezien was 10 jaar geleden :P
Geef je dat dan ook meteen op, vrienden maken, of niet?
Anders kan je altijd nog emigreren naar het buitenland en daar opnieuw beginnen. :o

edit; ah collega's is al wat ja :P
pi_89117635
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 22:04 schreef RabbitHeart het volgende:

[..]

Is dat nog wat geworden? :o .
Nehh.. Contact was ontstaan uit een dronken one-night-stand de nacht ervoor, veel verder als dat weekend en een verloren zaterdag daarna is het niet gekomen.. Klinkt veel romatischer als dat het was :D
pi_89117746
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 22:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Geef je dat dan ook meteen op, vrienden maken, of niet?
Anders kan je altijd nog emigreren naar het buitenland en daar opnieuw beginnen. :o

edit; ah collega's is al wat ja :P
Ik ga maybe naar Noorwegen emigreren. Mooi land, veel natuur en ruimte :P
Ik heb wel verlangen naar vrienden enzo... Maar het lukt me steeds beter dit verlangen uit te schakelen.
pi_89118950
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 22:28 schreef FeestBoek het volgende:

[..]

Nehh.. Contact was ontstaan uit een dronken one-night-stand de nacht ervoor, veel verder als dat weekend en een verloren zaterdag daarna is het niet gekomen.. Klinkt veel romatischer als dat het was :D
Je hebt tenminste meer lef dan de meeste jongens :D .
pi_89119503
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 12:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Doet me denken aan mn Warcraft maatje, hij was 26 en had ook een beetje hetzelfde probleem als mij. Hij werd altijd uitgelachen door iedereen totdat hij het helemaal zat werd en voor een trein sprong. Ik heb vaak met hem gespeeld in arena en in zn raids enzo. Ja ik moet zeggen dat ik hem mis.

http://www.ed.nl/regio/ge(...)rd-op-NS-Geldrop.ece

http://forums.wow-europe.(...)06362&sid=1&pageNo=1
pi_89119879
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 22:49 schreef RabbitHeart het volgende:

[..]

Je hebt tenminste meer lef dan de meeste jongens :D .
Denk dat het meer aan dat meisje ligt hoor, die moet ook maar ja zeggen op een tripje Parijs :')

Wel mooi verhaal natuurlijk ^O^
pi_89120072
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 23:08 schreef Rookert het volgende:

[..]

Denk dat het meer aan dat meisje ligt hoor, die moet ook maar ja zeggen op een tripje Parijs :')

Wel mooi verhaal natuurlijk ^O^
Nu ben ik wel benieuwd hoewel meisjes er nee zouden zeggen op een leuke jongen die ze meevraagt naar Parijs.
pi_89120264
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 23:13 schreef RabbitHeart het volgende:

[..]

Nu ben ik wel benieuwd hoewel meisjes er nee zouden zeggen op een leuke jongen die ze meevraagt naar Parijs.
0
pi_89120364
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 23:00 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Doet me denken aan mn Warcraft maatje, hij was 26 en had ook een beetje hetzelfde probleem als mij. Hij werd altijd uitgelachen door iedereen totdat hij het helemaal zat werd en voor een trein sprong. Ik heb vaak met hem gespeeld in arena en in zn raids enzo. Ja ik moet zeggen dat ik hem mis.

http://www.ed.nl/regio/ge(...)rd-op-NS-Geldrop.ece

http://forums.wow-europe.(...)06362&sid=1&pageNo=1
Maar ik snap niet, hij werd uitgelachen om wat? Zijn uiterlijk? Zijn houding?
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')