ik denk dat van die 5% die als maagd sterft, een zeer groot deel 'te jong' is overledenquote:Op maandag 22 november 2010 03:05 schreef Kieswiel het volgende:
Het lijkt me trouwens dat die 5% die als maagd sterft voor een dikke 4% bestaat uit de zwaar autistische, hondslelijke borderliners o.i.d. Aangezien jij dat niet bent kan jij je kansen wel wat hoger inschatten.
QFTquote:Op maandag 22 november 2010 00:41 schreef Maanvis het volgende:
Je bent een wandelende self fulfilling prophecy. Door zo na te denken over wat je allemaal niet hebt vergeet je te leven en lol te maken. Je bent bang dat je als maagd zult sterven, je bent bang dat je alleen zult blijven, je bent bang voor dit en bang voor dat, en hierdoor zal dit ook uit komen.
Jouw leven zal nooit veranderen omdat je jezelf in de put hebt gepraat en er uit weigert te komen.
Ik denk dat je je daar behoorlijk in vergist.quote:Op maandag 22 november 2010 03:05 schreef Kieswiel het volgende:
Het lijkt me trouwens dat die 5% die als maagd sterft voor een dikke 4% bestaat uit de zwaar autistische, hondslelijke borderliners o.i.d. Aangezien jij dat niet bent kan jij je kansen wel wat hoger inschatten.
Nou over een paar maanden weer. Sterkte.quote:Op maandag 22 november 2010 08:26 schreef QuincydeKoster het volgende:
TS: Ik had dat tot voor kort ook maar sinds een week of 2 heb ik zoiets van fuck it.. And it helped.
Ik sta niet echt bekend om succes bij de meiden maar het enige wat echt boeit is zelfvertrouwen.. And I sure as hell got that now.quote:Op maandag 22 november 2010 08:27 schreef Molurus het volgende:
[..]
Nou over een paar maanden weer. Sterkte.
Dat zelfvertrouwen wordt met de tijd vanzelf weer minder.quote:Op maandag 22 november 2010 08:29 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik sta niet echt bekend om succes bij de meiden maar het enige wat echt boeit is zelfvertrouwen.. And I sure as hell got that now.
Dat hele boek "The Game" staat vol met dingen die elk normaal persoon (niet autistisch of te nerd voor woorden) gewoon doet maar ja, sommige mensen hebben zelfs bij de meest natuurlijke handelingen regels en uitleg nodigquote:Op maandag 22 november 2010 09:06 schreef EviL_AleX het volgende:
Een boek als "Rules Of The Game" lijkt me iets voor jou. Het is een heel praktisch boek dat je stap voor stap over de door jou genoemde problemen helpt, en je zal helpen bij het krijgen van dates. Daar kan dan je gewenste relatie uit voortkomen.
De wortels van het boek liggen echter wel in de PUA-scene, en dat levert negatieve waarderingen op. Echter kan lezen geen kwaad, hoe je met die informatie omgaat maakt of je een foute player bent, of iemand die wat praktisch advies kan gebruiken.
Mogelijk kan je ook niet goed inschatten wanneer iemand interesse in je heeft. Dat kunnen zien is ook te leren. Mocht dat je interesseren dan kun je me een PM sturen.
Je komt er nog wel!Pas inderdaad op voor een self-fulfilling prophecy, regel 1 is toch echt wel zelfvertrouwen, je op je gemak voelen in bijna alle omstandigheden.
quote:Op zondag 21 november 2010 22:16 schreef captainkid het volgende:
Ga naar de hoeren.
Heb je die onzin ook weer achter de rug.
Of bewust maagd blijft of zelf gewoon complete retards zijn.quote:Op maandag 22 november 2010 03:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik denk dat van die 5% die als maagd sterft, een zeer groot deel 'te jong' is overleden
No shit. Maar mensen reageren bot omdat het je zoveelste klaagtopic is. Wat probeer je te bereiken, dat een vrouwlijke fokster je uit medelijden dan maar een charityfuck kado doet?quote:Op zondag 21 november 2010 23:05 schreef OngeschiktX het volgende:
Het is voor mensen die dit probleem hebben blijkbaar erg lastig voor te stellen dat het echt een probleem is en dat je hier heel erg mee kan zitten.
Kanslozer dan dat programma kan niet. Ik zou gewoon een leuke vriendengroep zoeken, 3-4x per week sporten, studie/ werken aan je toekomst werken. Meestal komen dingen zoals een relatie vanzelf. Maar als je zorgt dat je jou leven een beetje op orde hebt, leuke dingen doet met vrienden. Stappen, avondjes uit gaan, verjaardagen zit je goed in je vel en kom je veel nieuwe mensen tegen.quote:
Ik vraag me af of ze dat meetellenquote:Op maandag 22 november 2010 03:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik denk dat van die 5% die als maagd sterft, een zeer groot deel 'te jong' is overleden
Pastors die achter koorknaapjes aangaan zullen ook wel te boek staan als 'maagd'.quote:Op maandag 22 november 2010 16:05 schreef Hexagon het volgende:
Ik vraag me af of ze dat meetellen
Ik denk eerder aan christelijke lui die nooit aan de vrouw gekomen zijn en ook niet voor het huwelijk batsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |