abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89002081
Het lijkt me trouwens dat die 5% die als maagd sterft voor een dikke 4% bestaat uit de zwaar autistische, hondslelijke borderliners o.i.d. Aangezien jij dat niet bent kan jij je kansen wel wat hoger inschatten.
  maandag 22 november 2010 @ 03:09:42 #52
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_89002091
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 03:05 schreef Kieswiel het volgende:
Het lijkt me trouwens dat die 5% die als maagd sterft voor een dikke 4% bestaat uit de zwaar autistische, hondslelijke borderliners o.i.d. Aangezien jij dat niet bent kan jij je kansen wel wat hoger inschatten.
ik denk dat van die 5% die als maagd sterft, een zeer groot deel 'te jong' is overleden
pi_89002751
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 00:41 schreef Maanvis het volgende:
Je bent een wandelende self fulfilling prophecy. Door zo na te denken over wat je allemaal niet hebt vergeet je te leven en lol te maken. Je bent bang dat je als maagd zult sterven, je bent bang dat je alleen zult blijven, je bent bang voor dit en bang voor dat, en hierdoor zal dit ook uit komen.
Jouw leven zal nooit veranderen omdat je jezelf in de put hebt gepraat en er uit weigert te komen.
QFT

Het is hard, maar waar. Doe er wat mee!
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  maandag 22 november 2010 @ 08:22:17 #54
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_89002853
Sowieso moet je je niet te druk maken TS. Ik heb hier nog even over zitten nadenken, en ik ben net zoals jij 24 maar als je leven ook maar enigzins op dat van mij lijkt, dan beschik jij over al meer dan genoeg ervaring op dit gebied. Het probleem wat er bij jou fout gaat is zelfvertrouwen, op het moment dat je je er niet druk over maakt komt het goed.
Bekijk het maar zo, een piloot die de eerste keer in het vliegtuig stapt heeft ook alleen maar ervaring door simulaties en instructie filmpjes :+
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_89002859
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 03:05 schreef Kieswiel het volgende:
Ik denk dat je je daar behoorlijk in vergist.

@ TS: klinkt akelig bekend.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  maandag 22 november 2010 @ 08:26:01 #56
258706 QuincydeKoster
Gamer in CPU en RAMgeheugen :D
pi_89002884
TS: Ik had dat tot voor kort ook maar sinds een week of 2 heb ik zoiets van fuck it.. And it helped.
Dit is mijn signature.
pi_89002896
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 08:26 schreef QuincydeKoster het volgende:
TS: Ik had dat tot voor kort ook maar sinds een week of 2 heb ik zoiets van fuck it.. And it helped.
Nou over een paar maanden weer. Sterkte. :P
  maandag 22 november 2010 @ 08:29:46 #58
258706 QuincydeKoster
Gamer in CPU en RAMgeheugen :D
pi_89002917
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 08:27 schreef Molurus het volgende:

[..]

Nou over een paar maanden weer. Sterkte. :P
Ik sta niet echt bekend om succes bij de meiden maar het enige wat echt boeit is zelfvertrouwen.. And I sure as hell got that now. :P
Dit is mijn signature.
pi_89002935
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 08:29 schreef QuincydeKoster het volgende:

[..]

Ik sta niet echt bekend om succes bij de meiden maar het enige wat echt boeit is zelfvertrouwen.. And I sure as hell got that now. :P
Dat zelfvertrouwen wordt met de tijd vanzelf weer minder. :{
  maandag 22 november 2010 @ 09:06:46 #60
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_89003331
Een boek als "Rules Of The Game" lijkt me iets voor jou. Het is een heel praktisch boek dat je stap voor stap over de door jou genoemde problemen helpt, en je zal helpen bij het krijgen van dates. Daar kan dan je gewenste relatie uit voortkomen.

De wortels van het boek liggen echter wel in de PUA-scene, en dat levert negatieve waarderingen op. Echter kan lezen geen kwaad, hoe je met die informatie omgaat maakt of je een foute player bent, of iemand die wat praktisch advies kan gebruiken.

Mogelijk kan je ook niet goed inschatten wanneer iemand interesse in je heeft. Dat kunnen zien is ook te leren. Mocht dat je interesseren dan kun je me een PM sturen.

Je komt er nog wel! :) Pas inderdaad op voor een self-fulfilling prophecy, regel 1 is toch echt wel zelfvertrouwen, je op je gemak voelen in bijna alle omstandigheden.
pi_89003411
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 09:06 schreef EviL_AleX het volgende:
Een boek als "Rules Of The Game" lijkt me iets voor jou. Het is een heel praktisch boek dat je stap voor stap over de door jou genoemde problemen helpt, en je zal helpen bij het krijgen van dates. Daar kan dan je gewenste relatie uit voortkomen.

De wortels van het boek liggen echter wel in de PUA-scene, en dat levert negatieve waarderingen op. Echter kan lezen geen kwaad, hoe je met die informatie omgaat maakt of je een foute player bent, of iemand die wat praktisch advies kan gebruiken.

Mogelijk kan je ook niet goed inschatten wanneer iemand interesse in je heeft. Dat kunnen zien is ook te leren. Mocht dat je interesseren dan kun je me een PM sturen.

Je komt er nog wel! :) Pas inderdaad op voor een self-fulfilling prophecy, regel 1 is toch echt wel zelfvertrouwen, je op je gemak voelen in bijna alle omstandigheden.
Dat hele boek "The Game" staat vol met dingen die elk normaal persoon (niet autistisch of te nerd voor woorden) gewoon doet maar ja, sommige mensen hebben zelfs bij de meest natuurlijke handelingen regels en uitleg nodig :')
pi_89003484
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:16 schreef captainkid het volgende:
Ga naar de hoeren.
Heb je die onzin ook weer achter de rug.
  maandag 22 november 2010 @ 09:24:38 #63
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_89003588
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 03:09 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik denk dat van die 5% die als maagd sterft, een zeer groot deel 'te jong' is overleden
Of bewust maagd blijft of zelf gewoon complete retards zijn.
pi_89003760
Ik denk dat van die 5% een zeer groot gedeelte op Fok! zit als je dit soort topics ziet :')

TS kan misschien aankloppen bij, pick-up artists, gasten die lui zoals TS trainen vrouwen te versieren, kost tussen de 1250 en 3000, en daarvoor krijg je een paar dagen 'bootcamp'. In navolging van het boek Rules of the game, zou je 'Magic Bullets' van Savoy ook wel eens kunnen lezen.
#winning
pi_89004134
Ga naar de hoeren, neuk, en kom erachter dat je jezelf al tig jaar voor de gek houdt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 22 november 2010 @ 10:03:57 #66
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89004401
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 23:05 schreef OngeschiktX het volgende:
Het is voor mensen die dit probleem hebben blijkbaar erg lastig voor te stellen dat het echt een probleem is en dat je hier heel erg mee kan zitten.
No shit. Maar mensen reageren bot omdat het je zoveelste klaagtopic is. Wat probeer je te bereiken, dat een vrouwlijke fokster je uit medelijden dan maar een charityfuck kado doet?

Je vertelt alleen maar over wat niet lukt, zo'n negatieve instelling is compleet oninteressant. Vertel eens wat je WEL doet en wat je daar uit haalt. Teamsport is een goeie start, wat doe je dan? Het is vrijwel onmogelijk een teamsport te doen en daar geen vrienden aan over te houden, maar dat kost wel tijd die je daar in moet investeren, en je zult je wel een beetje assertief op moeten stellen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_89006333
Toch 750.000 die als maagd sterven best veel eigenlijk..
  maandag 22 november 2010 @ 12:43:13 #68
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_89008828
Jongen, Ongeschikt als username klinkt al zo positief....
Je bevestigt alleen maar hoe je over jezelf denkt.
Probleem zit ´m vaak niet in uitelijk, maar in je eigen terughoudendheid.

Wil je een relatie of wil je seks?
Wat betreft het eerste heb je gelijk als je zegt dat het niet zo makkelijk is. Een relatie krijg je niet zomaar.
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_89009151
Zijn die statistieken gebaseerd op degelijk onderzoek of een greep gedaan door iemand die graag een artikeltje wilde printen.
  maandag 22 november 2010 @ 13:13:00 #70
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_89009739
Lastig... je maagdelijkheid kwijt raken lijkt me niet zo heel moeilijk, maar om iemand te vinden waar je degelijke relatie mee kunt opbouwen is niet voor iedereen weg gelegd.

Persoonlijk denk ik dat je liefde en sex moet kunnen scheiden, ze hebben wel raakvlakken maar in jou geval zou je eens een bewuste keuze maken...
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_89009892
Wat een jank topic, je studeert toch? Ga bij een vereniging, iedereen wil daar neuken.
pi_89012674
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Geef je op voor "Take me out" !!
Kanslozer dan dat programma kan niet. Ik zou gewoon een leuke vriendengroep zoeken, 3-4x per week sporten, studie/ werken aan je toekomst werken. Meestal komen dingen zoals een relatie vanzelf. Maar als je zorgt dat je jou leven een beetje op orde hebt, leuke dingen doet met vrienden. Stappen, avondjes uit gaan, verjaardagen zit je goed in je vel en kom je veel nieuwe mensen tegen.
  maandag 22 november 2010 @ 16:05:09 #73
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_89015943
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 03:09 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Ik vraag me af of ze dat meetellen

Ik denk eerder aan christelijke lui die nooit aan de vrouw gekomen zijn en ook niet voor het huwelijk batsen
  maandag 22 november 2010 @ 16:08:21 #74
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89016073
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 16:05 schreef Hexagon het volgende:
Ik vraag me af of ze dat meetellen

Ik denk eerder aan christelijke lui die nooit aan de vrouw gekomen zijn en ook niet voor het huwelijk batsen
Pastors die achter koorknaapjes aangaan zullen ook wel te boek staan als 'maagd'.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 22 november 2010 @ 16:12:50 #75
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_89016247
1. Richt je leven in zodat je eens iemand ontmoet

2. Ga eens uit

3. Wacht op de testosteron downfall, Treedt in als je de 28 gepasseerd bent. Je hebt dan minder behoefte aan vrouwen omdat je testosteron productie minder groot is dan voorheen. Bevalt erg goed kan ik je zeggen.
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
pi_89016248
Ga eens op stap, en wees eens eerlijk tegen een groep vrouwen. Ga naar een groep vrouwen toe, vraag de aandacht, geef een korte speech dat je nog nooit gezoend hebt, en biedt ze wat te drinken aan. Als je niet durft, ik ga mee en doe het voor je.. :)
  maandag 22 november 2010 @ 16:14:20 #77
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_89016298
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Inderdaad, ga er niet te veel naar zoeken (hoe moeilijk het ook is). Komt vanzelf wel :)
Komt vanzelf wel _O- :')

Niet dus, als je echt wilt moet je je leven inrichten zodat je eens iemand ontmoet. Kies een leuke sport, pik de juiste vakanties. Dat soort dingen. Ga echter geen dingen tegen je zin in doen.
  maandag 22 november 2010 @ 16:15:41 #78
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_89016355
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 16:12 schreef Oksel het volgende:
Ga eens op stap, en wees eens eerlijk tegen een groep vrouwen. Ga naar een groep vrouwen toe, vraag de aandacht, geef een korte speech dat je nog nooit gezoend hebt, en biedt ze wat te drinken aan. Als je niet durft, ik ga mee en doe het voor je.. :)
was even bang dat dit serieus bedoelt was :')
  maandag 22 november 2010 @ 16:18:07 #79
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_89016461
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:19 schreef Daniel1976 het volgende:
Misschien zijn de hoeren idd niet zo'n gek idee.
Misschien dat je daarna iets losser wordt, waardoor je makkelijker tegen een meid aan loopt.

Maar een vriend van mij was 28 toen ie zijn eerste vriendinnetje had.
En nee daarvoor had ie nog nooit gerommeld, de rest van het vriendenclubje inclusief maakten hem altijd voor homo uit :@
Die gast had tenminste nog vrienden die wel goed scoorden, mensen in mijn vriendengroep zijn nog kanslozer dan ik :')
pi_89016547
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 16:15 schreef Outlined het volgende:

[..]

was even bang dat dit serieus bedoelt was :')
Dat is het! En het kan nog werken ook. Er is echt wel een chick die dat sexy vind.. :P
  maandag 22 november 2010 @ 16:32:07 #81
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_89016982
Btw is hezelf afschrijven op je 24e belachelijk en onnodig

Je geeft zelf al aan dat je de zaken voor de rest wel aardig voor elkaar hebt. Er zijn 2 belangrijke problemen waar je mee zit als ik zo lees.

1. Je komt bijna geen vrouwen tegen
2. Je mist de handigheid die nodig is om te versieren en je durft niks te doen

Ik zou als ik jou was veel meer proberen vertrouwd te raken met vrouwen. Door je meer op plekken te begeven waar vrouwen zijn. Ga bijvoorbeeld andere sporten of hobby's zoeken waar je meer in contact komt met vrouwen. Het is in ieder geval niet handig om in een wereldje te blijven rondhangen waar nauwelijks iets vrouwelijks komt. Dat zie ik ook wel eens bij collega's en vroeger bij studiegenoten (ben ICT er). Zo'n groepsreis is bijvoorbeeld ook een goed idee (maar dat heb je al overgenomen zie ik)

Het versieren zelf is een kwestie van vallen en opstaan. Het is bijna niet uit te leggen en de handigheid krijg je vooral door het te proberen en te doen. En vooral niet opgeven. Daarbij kun je ook best een beetje afkijken van anderen. Toen ik 17 werd had ik nog nooit gezoend. Maar dat was ik helemaal zat en wilde voor mn 18e dat toch eens gedaan hebben. Ik besloot toen eens te kijken hoe die jongens dat nu deden. Een tijdje wat observeren en na niet al te lange tijd eens wat uitproberen. De eerste twee keer faalden jammerlijk maar ik leerde er wel van. En de derde keer was het bingo.

En die statistieken moet je negeren. Ik ken veel jongens die tot ver in hun 20e hetzelfde hadden maar die uiteindelijk toch wel een prima vrouw gevonden hebben.
pi_89017168
Over die 5%, was een onderzoek dat 5% van de mensen van 55 en ouder nog nooit sex heeft gehad, ik heb dat maar even doorgetrokken naar als maagd sterven, ik verwacht niet dat het op die leeftijd nog wat wordt. Alle cijfers zijn afkomstig van onderzoeken, één daarvan was wel wat jaartjes oud, maar het gaat om het idee.

quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 16:20 schreef Oksel het volgende:

[..]

Dat is het! En het kan nog werken ook. Er is echt wel een chick die dat sexy vind.. :P
Ik zie me dat al echt voor me. :') "Hey dames, hij hier.. hij heeft nog nooit gezoend. Veel plezier." :D Gaat vast niet werken.

quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 16:14 schreef Outlined het volgende:

[..]

Komt vanzelf wel _O- :')

Niet dus, als je echt wilt moet je je leven inrichten zodat je eens iemand ontmoet. Kies een leuke sport, pik de juiste vakanties. Dat soort dingen. Ga echter geen dingen tegen je zin in doen.
Maar je leven inrichten zodat ik wel iemand ontmoet én geen dingen tegen m'n zin doen, is best lastig te combineren. Qua werk en studie kom ik al geen vrouwen tegen, dan blijven alleen hobbies over. Ik zie er ook niet zo veel in om te gaan dansen of wat dan ook.

Die testesteron downfall van je klinkt trouwens alsof je over het hoogtepunt van je leven heen bent. Dan is het toch jammer dat ik alles zo'n beetje heb gemist. ;(

quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 13:17 schreef Radioheart het volgende:
Wat een jank topic, je studeert toch? Ga bij een vereniging, iedereen wil daar neuken.
Dat had ik moeten doen ja, maar ik ben nu bijna klaar. Ben alleen lid en ook redelijk actief geweest bij m'n studievereniging, maar ja, daar waren geen vrouwen.

quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 10:03 schreef Catbert het volgende:

[..]

No shit. Maar mensen reageren bot omdat het je zoveelste klaagtopic is. Wat probeer je te bereiken, dat een vrouwlijke fokster je uit medelijden dan maar een charityfuck kado doet?

Je vertelt alleen maar over wat niet lukt, zo'n negatieve instelling is compleet oninteressant. Vertel eens wat je WEL doet en wat je daar uit haalt. Teamsport is een goeie start, wat doe je dan? Het is vrijwel onmogelijk een teamsport te doen en daar geen vrienden aan over te houden, maar dat kost wel tijd die je daar in moet investeren, en je zult je wel een beetje assertief op moeten stellen.
Nee ik verwacht geen charity fuck, meer gewoon even van me afschrijven om te zorgen dat ik niet echt gefrustreerd gaat worden.

Ik voetbal, een studentenvoetbal team 7 vs 7 man. Verder wil ik ivm herkenning niet al te veel details weggeven. Nadeel van dit is, dat als ik klaar ben met m'n studie, dat ik het maar de vraag is of ik wel door kan gaan daarmee. Het is op het sportcentrum van de universiteit, de rest van het team moet nog zo'n 3 jaar studeren, da's wel jammer. Van m'n vorige team zijn er een aantal in het buitenland en een paar al klaar met de studie. Dat is ook de reden dat contact met m'n oude vrienden een heel stuk minder is.
pi_89017172
Je verstopt je achter cijfertjes. Je zegt nu al: zie je wel. Het gaat toch niet lukken. Kom op zeg. De moed erin. Je hebt maar één vrouw nodig om van de hatelijke nul af te komen.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  maandag 22 november 2010 @ 16:38:36 #84
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_89017252
quote:
Die testesteron downfall van je klinkt trouwens alsof je over het hoogtepunt van je leven heen bent. Dan is het toch jammer dat ik alles zo'n beetje heb gemist.
tuurlijk is dat balen maar in mijn geval is het nou eenmaal zo.
pi_89017534
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 16:32 schreef Hexagon het volgende:
Btw is hezelf afschrijven op je 24e belachelijk en onnodig

Je geeft zelf al aan dat je de zaken voor de rest wel aardig voor elkaar hebt. Er zijn 2 belangrijke problemen waar je mee zit als ik zo lees.

1. Je komt bijna geen vrouwen tegen
2. Je mist de handigheid die nodig is om te versieren en je durft niks te doen

Ik zou als ik jou was veel meer proberen vertrouwd te raken met vrouwen. Door je meer op plekken te begeven waar vrouwen zijn. Ga bijvoorbeeld andere sporten of hobby's zoeken waar je meer in contact komt met vrouwen. Het is in ieder geval niet handig om in een wereldje te blijven rondhangen waar nauwelijks iets vrouwelijks komt. Dat zie ik ook wel eens bij collega's en vroeger bij studiegenoten (ben ICT er). Zo'n groepsreis is bijvoorbeeld ook een goed idee (maar dat heb je al overgenomen zie ik)

Het versieren zelf is een kwestie van vallen en opstaan. Het is bijna niet uit te leggen en de handigheid krijg je vooral door het te proberen en te doen. En vooral niet opgeven. Daarbij kun je ook best een beetje afkijken van anderen. Toen ik 17 werd had ik nog nooit gezoend. Maar dat was ik helemaal zat en wilde voor mn 18e dat toch eens gedaan hebben. Ik besloot toen eens te kijken hoe die jongens dat nu deden. Een tijdje wat observeren en na niet al te lange tijd eens wat uitproberen. De eerste twee keer faalden jammerlijk maar ik leerde er wel van. En de derde keer was het bingo.

En die statistieken moet je negeren. Ik ken veel jongens die tot ver in hun 20e hetzelfde hadden maar die uiteindelijk toch wel een prima vrouw gevonden hebben.
Ik denk dat als ik veel vrouwen tegengekomen was, dat het uiteindelijk wel gelukt was. Ik zou dan nog steeds niet de grootste player, maar het had het wel makkelijker gemaakt. Ik ben nu ook weer niet iemand die compleet gefaald is op sociaal gebied.

Ik zou alleen niet goed weten hoe ik in contact kom met meer vrouwen. Ik wil m'n hoop niet vestigen op alleen uitgaan. Hoe kom ik erachter wat voor hobby ik leuk vind, waarmee ik in contact met vrouwen kom? Zoals ik al eerder zei, ik wil niet gaan dansen, alleen omdat ik meer vrouwen wil tegenkomen. Dat zou nogal kansloos zijn en ik vind dat waarschijnlijk ook helemaal niet leuk.
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 08:31 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dat zelfvertrouwen wordt met de tijd vanzelf weer minder. :{
Dat is dus ook het probleem. Zelfvertrouwen, op dit gebied in ieder geval, neemt gewoon af als je nooit succes hebt. Vicieuze circel dus, daar moet ik uit komen.
  maandag 22 november 2010 @ 16:48:37 #86
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_89017674
en dan ben je 24 en dan zie je het: 'had ik maar geen informatica aan de UTwente gestudeerd' :')
  maandag 22 november 2010 @ 16:55:40 #87
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_89018024
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 16:45 schreef OngeschiktX het volgende:

Ik zou alleen niet goed weten hoe ik in contact kom met meer vrouwen. Ik wil m'n hoop niet vestigen op alleen uitgaan. Hoe kom ik erachter wat voor hobby ik leuk vind, waarmee ik in contact met vrouwen kom? Zoals ik al eerder zei, ik wil niet gaan dansen, alleen omdat ik meer vrouwen wil tegenkomen. Dat zou nogal kansloos zijn en ik vind dat waarschijnlijk ook helemaal niet leuk.
Het is een kwestie van dingen proberen. En dat hoeft niet zo structureel. Bezoek bijvoorbeeld eens lezingen bij andere universiteiten. Of ga naar congressen over bepaalde onderwerpen.

Ook op het gebied van vrijwilligerswerk kun je met heel erg veel mensen in contact komen.

Ik kom zelf bijvoorbeeld met mijn politieke activiteiten meer mensen tegen dan ooit.
  maandag 22 november 2010 @ 16:57:35 #88
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_89018103
heb je nog een andere tip voor vrijwilligersactiviteiten
  maandag 22 november 2010 @ 17:07:28 #89
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_89018490
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 16:57 schreef Outlined het volgende:
heb je nog een andere tip voor vrijwilligersactiviteiten
-Organisaties van gratis evenementen
-Mileu-activisme
-Liefdadigheidswerk
-Ontwikkelingssamenwerking
......

Je kunt het zo gek niet bedenken of het is er (als politicus krijg je namelijk met hen allemaal tegelijk te maken.)
pi_89018998
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 16:48 schreef Outlined het volgende:
en dan ben je 24 en dan zie je het: 'had ik maar geen informatica aan de UTwente gestudeerd' :')
Ik ben er al jaren achter dat ik geen technische studie had moeten doen. Ik raad het iedereen ook af, zelfs al is het onderwerp nog zo leuk, als het de rest van je leven verneukt.. Hoeft niet voor iedereen te gelden,maar wel voor mensen zoals ik.
pi_89019408
Als je nou eerst eens in jezelf ging geloven, gaan anderen dat misschien ook doen.
  maandag 22 november 2010 @ 18:00:25 #92
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_89020595
Volgens de statistieken was het ook zo goed als onmogelijk dat Spanje wereldkampioen werd.
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_89020876
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 18:00 schreef Bonzai. het volgende:
Volgens de statistieken was het ook zo goed als onmogelijk dat Spanje wereldkampioen werd.
Dat kan ik ook nog steeds niet geloven.
  maandag 22 november 2010 @ 18:12:39 #94
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_89020990
Denk maar zo, seks is overrated. Je hebt altijd nog jouw rechterhand.
Ga gewoon op zoek naar een leuke relatie en dan komt het allemaal vanzelf wel.

Het is best lastig meisjes te ontmoeten, zolang jij gewoon jezelf bent en niet iets probeert te zijn wat je niet bent komen die meiden vanzelf wel.
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
  maandag 22 november 2010 @ 18:14:40 #95
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_89021050
En hoe kom je er achter wat voor hobbies je leuk vindt.
Gewoon doen!
Neem een kookcursus, ga een instrument leren, boogschieten, karten, ballet whatever.
Als je op cursus gaat ontmoet je weer nieuwe mensen.
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
pi_89022334
Herkenbaar ik ben 27 en ook nog maagd. Een keer heb ik een korte tijd iets gehad met een meisje. Rond mijn 18e verjaardag net na mn havo-examens kwam ik bij een evenement een meisje tegen en daar heb ik die zomer veel mee gechat, dat werd een date en nog een paar dates met zoenen. Helaas werd het uiteindelijk niets.

Was nooit populair bij vrouwen daarvoor. Tijdens mn studie zat ik net als jij ook gevangen in een mannenwereld. En heb door allerlei domme keuzes nooit goed de gelegenheid gehad om te kunnen versieren.

Toch zie ik het zo zwart niet in. Ik woon sinds kort in een nieuwe stad en onderneem dingen om een nieuw leven op te zetten.

En dat heeft me voor Donderdag aanstaande een date opgeleverd *O*
pi_89023885
Uitgaan samen met een vriend die goed ligt bij de vrouwtjes wil nogal eens helpen, vooral als hij veel mensen kent en jij niet zodat hij je kan introduceren. Met een grote groep uitgaan is meestal wel weer een dooddoener, alhoewel dat aan je vrienden en de uitgaansgelegenheid ligt.

Als je niet kan dansen kan je het beste naar een uitgaansgelegenheid gaan waar niet veel gedanst word, dat voorkomt vervelende situaties. (Er zijn genoeg toffe cafeetjes waar vrouwen komen en niet gedanst word)
pi_89024240
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 16:12 schreef Oksel het volgende:
Goed idee!
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_89024649
Je bent veel te obsessief bezig met die statistieken. Die tratistieken zeggen niets over jou als persoon.
Life is what YOU make it. Niet statistieken.
pi_89024703
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 18:00 schreef Bonzai. het volgende:
De meeste mensen hadden die kans juist groot ingeschat.
Dus dat vind ik vreemd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')