abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88993615
Voor de mensen die mij kennen uit eerdere topics: Ik heb een aantal maanden niet gepost. In de tussentijd is er niets veranderd. Nog steeds geen succes op het gebied van vrouwen, ik vraag me af of ik überhaupt een potentiële vrouw om mee verder te gaan ben tegengekomen. Sociaal leven is nog steeds matig, wel nieuwe teamsport begonnen, dat is wel leuk, maar dat is het verder. Tot zo ver de update, voor meer info zie andere topics.

In de tussentijd ben ik ook 24 geworden. Nog nooit enige vorm van seksueel contact gehad, zelfs niet gezoend. Veel mensen zeggen: 'het komt wel goed, je vindt vanzelf iemand.' Toch denk ik niet dat het zo makkelijk is. Na wat zoek werk heb ik de volgende statistieken gevonden:

• 10% van de 24 jarige jongens is maagd
• 8% van de 30 jarige mannen is maagd
• 5% van de totale bevolking zal als maagd sterven.

Bij vrouwen is het percentage maagden steeds lager dan bij mannen, het is dus aannemelijk dat de 5% van de bevolking die als maagd sterft, grotendeels man is.

Als ik dit zo bekijk, staat het er slecht voor. Meer dan 50% kans om als maagd te sterven. Slechts 20% kans om binnen nu en zes jaar seks te hebben. Daar ga ik me nou niet echt beter door voelen.

In m'n leven kom ik al erg weinig vrouwen tegen, de kassameisjes van de C1000 daargelaten. Mijn ervaring is nul, ik zou niet weten hoe ik dingen moet aanpakken, ben onzeker en heb geen idee van gewenst gedrag tijdens relaties. Zowel statistisch gezien als qua omstandigheden ziet het er niet echt gunstig uit.

De rest van m'n leven is nu ook weer niet heel slecht, ik ben niet heel lelijk, heb een goede opleiding met ook wat andere ervaringen ernaast en ik sport een aantal keer per week. Ik ga er vanuit dat ik wel een goede baan moet kunnen vinden. Toch is het altijd alleen zijn in de vrije tijd niet echt leuk, ik moet er eigenlijk ook niet aandenken om voor de rest van m'n leven alleen maar voor mezelf te koken en alleen aan de eettafel te zitten.

Hoe denkt men hierover? Is de algemene reactie nog steeds dat het wel goed komt en dat ik me geen zorgen hoef te maken?
pi_88993702
Geef je op voor "Take me out" !!
pi_88993777
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Geef je op voor "Take me out" !!
Haagse Sjonnie *O*
pi_88993820
of altijd nog de hoeren
''Altijd trek in een pilsje''
pi_88993879
Vervelend dat je met dit probleem zit en er mensen zijn die met zo'n rottige opmerkingen reageren (terwijl ze misschien zelf met hetzelfde zitten).
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
pi_88993931
Komt goed, ga lekker op stap met vrienden, ga sporten waar vrouwen ook sporten of misschien kom je op je werk eens iemand tegen??
pi_88993992
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:11 schreef Sam-x het volgende:
Vervelend dat je met dit probleem zit en er mensen zijn die met zo'n rottige opmerkingen reageren (terwijl ze misschien zelf met hetzelfde zitten).
Dan speel jij toch de barmhartige Samaritaan... bied jezelf aan!
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_88994008
Schrijf je in op een dating-site?
pi_88994037
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:12 schreef stepje10 het volgende:
Komt goed, ga lekker op stap met vrienden, ga sporten waar vrouwen ook sporten of misschien kom je op je werk eens iemand tegen??
Inderdaad, ga er niet te veel naar zoeken (hoe moeilijk het ook is). Komt vanzelf wel :)
  zondag 21 november 2010 @ 22:14:15 #10
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_88994093
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:13 schreef Sam-x het volgende:
Schrijf je in op een dating-site?
Inderdaad, Paiq.nl ofzo. :)
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_88994112
ga naar bijeenkomsten van clubs oid.
ga op een sport of een hobbyclubje.
Daar ontmoet je altijd wel vrouwen.
En aangezien je die ook vaker ziet dan zullen ze je van je beste kant zien ^O^
Dikke kans dat je dan wel een leuke dame tegenkomt hoor :Y
niet meer
pi_88994114
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:14 schreef L-ascorbinezuur het volgende:

[..]

Heb ik geen verstand van ;)
pi_88994202
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:14 schreef L-ascorbinezuur het volgende:

[..]

L-a O+ *O*
niet meer
pi_88994249
Ga naar de hoeren.
Heb je die onzin ook weer achter de rug.
pi_88994260
Misschien is de eerste stap simpelweg om seks niet als doel te stellen. Want het lijkt erop dat je dat nu wel doet. Probeer die gedachtes aan de kant te zetten.
pi_88994322
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:07 schreef OngeschiktX het volgende:
ik ben niet heel lelijk
Maar wel gewoon lelijk dus ?
pi_88994367
Voor sex als doel is de prostituee een goede optie. Natuurlijk niet een stoephoer uitzoeken, maar eentje in een nette club. 't Kost vast wel wat, maar dat heb je er dan toch wel voor over?
pi_88994402
ik ken het "probleem" (het is maar net hoe erg je er zelf een probleem van maakt..)
ik heb een redelijk "i dont give a fuck" houding, als het (leuke dame e.d.) komt, komt het., komt het niet? dan niet..

nou scheelt het wel dat ik zowiezo meer op mezelf ben (altijd al geweest)
pi_88994429
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:07 schreef OngeschiktX het volgende:
Voor de mensen die mij kennen uit eerdere topics: Ik heb een aantal maanden niet gepost. In de tussentijd is er niets veranderd. Nog steeds geen succes op het gebied van vrouwen, ik vraag me af of ik überhaupt een potentiële vrouw om mee verder te gaan ben tegengekomen. Sociaal leven is nog steeds matig, wel nieuwe teamsport begonnen, dat is wel leuk, maar dat is het verder. Tot zo ver de update, voor meer info zie andere topics.

In de tussentijd ben ik ook 24 geworden. Nog nooit enige vorm van seksueel contact gehad, zelfs niet gezoend. Veel mensen zeggen: 'het komt wel goed, je vindt vanzelf iemand.' Toch denk ik niet dat het zo makkelijk is. Na wat zoek werk heb ik de volgende statistieken gevonden:

• 10% van de 24 jarige jongens is maagd
• 8% van de 30 jarige mannen is maagd
• 5% van de totale bevolking zal als maagd sterven.

Bij vrouwen is het percentage maagden steeds lager dan bij mannen, het is dus aannemelijk dat de 5% van de bevolking die als maagd sterft, grotendeels man is.

Als ik dit zo bekijk, staat het er slecht voor. Meer dan 50% kans om als maagd te sterven. Slechts 20% kans om binnen nu en zes jaar seks te hebben. Daar ga ik me nou niet echt beter door voelen.

In m'n leven kom ik al erg weinig vrouwen tegen, de kassameisjes van de C1000 daargelaten. Mijn ervaring is nul, ik zou niet weten hoe ik dingen moet aanpakken, ben onzeker en heb geen idee van gewenst gedrag tijdens relaties. Zowel statistisch gezien als qua omstandigheden ziet het er niet echt gunstig uit.

De rest van m'n leven is nu ook weer niet heel slecht, ik ben niet heel lelijk, heb een goede opleiding met ook wat andere ervaringen ernaast en ik sport een aantal keer per week. Ik ga er vanuit dat ik wel een goede baan moet kunnen vinden. Toch is het altijd alleen zijn in de vrije tijd niet echt leuk, ik moet er eigenlijk ook niet aandenken om voor de rest van m'n leven alleen maar voor mezelf te koken en alleen aan de eettafel te zitten.

Hoe denkt men hierover? Is de algemene reactie nog steeds dat het wel goed komt en dat ik me geen zorgen hoef te maken?
Iemand die ik ken had op zn dertigste nog geen eens een vrouw gekust. Zijn vriendengroep heeft hem toen na het vele geklaag een schop onder zn kont gegeven. Hij is gaan afvallen en aan zichzelf gaan werken. En daardoor heeft hij laatst voor het eerst gezoend. Het kan dus gewoon maar je moet er wel wat voor willen doen.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  zondag 21 november 2010 @ 22:19:11 #20
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_88994451
Misschien zijn de hoeren idd niet zo'n gek idee.
Misschien dat je daarna iets losser wordt, waardoor je makkelijker tegen een meid aan loopt.

Maar een vriend van mij was 28 toen ie zijn eerste vriendinnetje had.
En nee daarvoor had ie nog nooit gerommeld, de rest van het vriendenclubje inclusief maakten hem altijd voor homo uit :@
pi_88994452
Statistieken en rekenen is denk ik wel het minst verstandige dat je kunt gaan doen nu. Dat is net als uitrekenen wat je minimaal moet halen voor een examen terwijl je eigenlijk zou moeten leren :D

Probeer seks eens niet te beschouwen als een heilig, onbereikbaar iets, maar gewoon als iets dat zomaar eens zou kunnen gebeuren als het meezit. Die kans wordt zeker groter als je er je best voor doet, maar erover piekeren helpt niet.
pi_88994503
"ik moet er eigenlijk ook niet aandenken om voor de rest van m'n leven alleen maar voor mezelf te koken en alleen aan de eettafel te zitten."
Daar hebben we in de westerse wereld medicijnen voor uitgevonden.
Waarom denk je dat 10-20% van de Nederlanders aan de anti-depressiva zit.
  zondag 21 november 2010 @ 22:20:16 #23
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_88994519
Ga roken, gezellig in het rookhok!
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
  zondag 21 november 2010 @ 22:20:20 #24
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_88994522
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:18 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Iemand die ik ken had op zn dertigste nog geen eens een vrouw gekust. Zijn vriendengroep heeft hem toen na het vele geklaag een schop onder zn kont gegeven. Hij is gaan afvallen en aan zichzelf gaan werken. En daardoor heeft hij laatst voor het eerst gezoend. Het kan dus gewoon maar je moet er wel wat voor willen doen.
Ook mee eens en met die statistieken neem je jezelf wel in een hokje gevangen. Terwijl het voor jou allemaal helemaal niet zo hoeft te zijn / lopen.
  zondag 21 november 2010 @ 22:28:43 #25
260175 Djahani
Dont do drugs, without me
pi_88995048
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:20 schreef dabadbass het volgende:
Ga roken, gezellig in het rookhok!
Je bent zo triest als je gaat roken om vrienden/vriendinnen te leren kennen. :{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')