abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88993615
Voor de mensen die mij kennen uit eerdere topics: Ik heb een aantal maanden niet gepost. In de tussentijd is er niets veranderd. Nog steeds geen succes op het gebied van vrouwen, ik vraag me af of ik überhaupt een potentiële vrouw om mee verder te gaan ben tegengekomen. Sociaal leven is nog steeds matig, wel nieuwe teamsport begonnen, dat is wel leuk, maar dat is het verder. Tot zo ver de update, voor meer info zie andere topics.

In de tussentijd ben ik ook 24 geworden. Nog nooit enige vorm van seksueel contact gehad, zelfs niet gezoend. Veel mensen zeggen: 'het komt wel goed, je vindt vanzelf iemand.' Toch denk ik niet dat het zo makkelijk is. Na wat zoek werk heb ik de volgende statistieken gevonden:

• 10% van de 24 jarige jongens is maagd
• 8% van de 30 jarige mannen is maagd
• 5% van de totale bevolking zal als maagd sterven.

Bij vrouwen is het percentage maagden steeds lager dan bij mannen, het is dus aannemelijk dat de 5% van de bevolking die als maagd sterft, grotendeels man is.

Als ik dit zo bekijk, staat het er slecht voor. Meer dan 50% kans om als maagd te sterven. Slechts 20% kans om binnen nu en zes jaar seks te hebben. Daar ga ik me nou niet echt beter door voelen.

In m'n leven kom ik al erg weinig vrouwen tegen, de kassameisjes van de C1000 daargelaten. Mijn ervaring is nul, ik zou niet weten hoe ik dingen moet aanpakken, ben onzeker en heb geen idee van gewenst gedrag tijdens relaties. Zowel statistisch gezien als qua omstandigheden ziet het er niet echt gunstig uit.

De rest van m'n leven is nu ook weer niet heel slecht, ik ben niet heel lelijk, heb een goede opleiding met ook wat andere ervaringen ernaast en ik sport een aantal keer per week. Ik ga er vanuit dat ik wel een goede baan moet kunnen vinden. Toch is het altijd alleen zijn in de vrije tijd niet echt leuk, ik moet er eigenlijk ook niet aandenken om voor de rest van m'n leven alleen maar voor mezelf te koken en alleen aan de eettafel te zitten.

Hoe denkt men hierover? Is de algemene reactie nog steeds dat het wel goed komt en dat ik me geen zorgen hoef te maken?
pi_88993702
Geef je op voor "Take me out" !!
pi_88993777
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Geef je op voor "Take me out" !!
Haagse Sjonnie *O*
pi_88993820
of altijd nog de hoeren
''Altijd trek in een pilsje''
pi_88993879
Vervelend dat je met dit probleem zit en er mensen zijn die met zo'n rottige opmerkingen reageren (terwijl ze misschien zelf met hetzelfde zitten).
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
pi_88993931
Komt goed, ga lekker op stap met vrienden, ga sporten waar vrouwen ook sporten of misschien kom je op je werk eens iemand tegen??
pi_88993992
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:11 schreef Sam-x het volgende:
Vervelend dat je met dit probleem zit en er mensen zijn die met zo'n rottige opmerkingen reageren (terwijl ze misschien zelf met hetzelfde zitten).
Dan speel jij toch de barmhartige Samaritaan... bied jezelf aan!
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_88994008
Schrijf je in op een dating-site?
pi_88994037
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:12 schreef stepje10 het volgende:
Komt goed, ga lekker op stap met vrienden, ga sporten waar vrouwen ook sporten of misschien kom je op je werk eens iemand tegen??
Inderdaad, ga er niet te veel naar zoeken (hoe moeilijk het ook is). Komt vanzelf wel :)
  zondag 21 november 2010 @ 22:14:15 #10
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_88994093
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:13 schreef Sam-x het volgende:
Inderdaad, Paiq.nl ofzo. :)
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_88994112
ga naar bijeenkomsten van clubs oid.
ga op een sport of een hobbyclubje.
Daar ontmoet je altijd wel vrouwen.
En aangezien je die ook vaker ziet dan zullen ze je van je beste kant zien ^O^
Dikke kans dat je dan wel een leuke dame tegenkomt hoor :Y
niet meer
pi_88994114
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:14 schreef L-ascorbinezuur het volgende:

[..]

Heb ik geen verstand van ;)
pi_88994202
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:14 schreef L-ascorbinezuur het volgende:

[..]

L-a O+ *O*
niet meer
pi_88994249
Ga naar de hoeren.
Heb je die onzin ook weer achter de rug.
pi_88994260
Misschien is de eerste stap simpelweg om seks niet als doel te stellen. Want het lijkt erop dat je dat nu wel doet. Probeer die gedachtes aan de kant te zetten.
pi_88994322
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:07 schreef OngeschiktX het volgende:
ik ben niet heel lelijk
Maar wel gewoon lelijk dus ?
pi_88994367
Voor sex als doel is de prostituee een goede optie. Natuurlijk niet een stoephoer uitzoeken, maar eentje in een nette club. 't Kost vast wel wat, maar dat heb je er dan toch wel voor over?
pi_88994402
ik ken het "probleem" (het is maar net hoe erg je er zelf een probleem van maakt..)
ik heb een redelijk "i dont give a fuck" houding, als het (leuke dame e.d.) komt, komt het., komt het niet? dan niet..

nou scheelt het wel dat ik zowiezo meer op mezelf ben (altijd al geweest)
pi_88994429
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:07 schreef OngeschiktX het volgende:
Voor de mensen die mij kennen uit eerdere topics: Ik heb een aantal maanden niet gepost. In de tussentijd is er niets veranderd. Nog steeds geen succes op het gebied van vrouwen, ik vraag me af of ik überhaupt een potentiële vrouw om mee verder te gaan ben tegengekomen. Sociaal leven is nog steeds matig, wel nieuwe teamsport begonnen, dat is wel leuk, maar dat is het verder. Tot zo ver de update, voor meer info zie andere topics.

In de tussentijd ben ik ook 24 geworden. Nog nooit enige vorm van seksueel contact gehad, zelfs niet gezoend. Veel mensen zeggen: 'het komt wel goed, je vindt vanzelf iemand.' Toch denk ik niet dat het zo makkelijk is. Na wat zoek werk heb ik de volgende statistieken gevonden:

• 10% van de 24 jarige jongens is maagd
• 8% van de 30 jarige mannen is maagd
• 5% van de totale bevolking zal als maagd sterven.

Bij vrouwen is het percentage maagden steeds lager dan bij mannen, het is dus aannemelijk dat de 5% van de bevolking die als maagd sterft, grotendeels man is.

Als ik dit zo bekijk, staat het er slecht voor. Meer dan 50% kans om als maagd te sterven. Slechts 20% kans om binnen nu en zes jaar seks te hebben. Daar ga ik me nou niet echt beter door voelen.

In m'n leven kom ik al erg weinig vrouwen tegen, de kassameisjes van de C1000 daargelaten. Mijn ervaring is nul, ik zou niet weten hoe ik dingen moet aanpakken, ben onzeker en heb geen idee van gewenst gedrag tijdens relaties. Zowel statistisch gezien als qua omstandigheden ziet het er niet echt gunstig uit.

De rest van m'n leven is nu ook weer niet heel slecht, ik ben niet heel lelijk, heb een goede opleiding met ook wat andere ervaringen ernaast en ik sport een aantal keer per week. Ik ga er vanuit dat ik wel een goede baan moet kunnen vinden. Toch is het altijd alleen zijn in de vrije tijd niet echt leuk, ik moet er eigenlijk ook niet aandenken om voor de rest van m'n leven alleen maar voor mezelf te koken en alleen aan de eettafel te zitten.

Hoe denkt men hierover? Is de algemene reactie nog steeds dat het wel goed komt en dat ik me geen zorgen hoef te maken?
Iemand die ik ken had op zn dertigste nog geen eens een vrouw gekust. Zijn vriendengroep heeft hem toen na het vele geklaag een schop onder zn kont gegeven. Hij is gaan afvallen en aan zichzelf gaan werken. En daardoor heeft hij laatst voor het eerst gezoend. Het kan dus gewoon maar je moet er wel wat voor willen doen.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  zondag 21 november 2010 @ 22:19:11 #20
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_88994451
Misschien zijn de hoeren idd niet zo'n gek idee.
Misschien dat je daarna iets losser wordt, waardoor je makkelijker tegen een meid aan loopt.

Maar een vriend van mij was 28 toen ie zijn eerste vriendinnetje had.
En nee daarvoor had ie nog nooit gerommeld, de rest van het vriendenclubje inclusief maakten hem altijd voor homo uit :@
pi_88994452
Statistieken en rekenen is denk ik wel het minst verstandige dat je kunt gaan doen nu. Dat is net als uitrekenen wat je minimaal moet halen voor een examen terwijl je eigenlijk zou moeten leren :D

Probeer seks eens niet te beschouwen als een heilig, onbereikbaar iets, maar gewoon als iets dat zomaar eens zou kunnen gebeuren als het meezit. Die kans wordt zeker groter als je er je best voor doet, maar erover piekeren helpt niet.
pi_88994503
"ik moet er eigenlijk ook niet aandenken om voor de rest van m'n leven alleen maar voor mezelf te koken en alleen aan de eettafel te zitten."
Daar hebben we in de westerse wereld medicijnen voor uitgevonden.
Waarom denk je dat 10-20% van de Nederlanders aan de anti-depressiva zit.
  zondag 21 november 2010 @ 22:20:16 #23
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_88994519
Ga roken, gezellig in het rookhok!
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
  zondag 21 november 2010 @ 22:20:20 #24
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_88994522
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:18 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Iemand die ik ken had op zn dertigste nog geen eens een vrouw gekust. Zijn vriendengroep heeft hem toen na het vele geklaag een schop onder zn kont gegeven. Hij is gaan afvallen en aan zichzelf gaan werken. En daardoor heeft hij laatst voor het eerst gezoend. Het kan dus gewoon maar je moet er wel wat voor willen doen.
Ook mee eens en met die statistieken neem je jezelf wel in een hokje gevangen. Terwijl het voor jou allemaal helemaal niet zo hoeft te zijn / lopen.
  zondag 21 november 2010 @ 22:28:43 #25
260175 Djahani
Dont do drugs, without me
pi_88995048
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:20 schreef dabadbass het volgende:
Ga roken, gezellig in het rookhok!
Je bent zo triest als je gaat roken om vrienden/vriendinnen te leren kennen. :{w
pi_88995127
Seks is niet het doel, maar seks is wel onderdeel van een normale relatie, maar daar waren geen cijfers over te vinden. Een prostitue vind ik geen optie, nog niet, misschien over een aantal jaar wel maar nu niet. Ik denk niet dat het wat oplost. Dat zou een oplossing zijn als ik onzeker zou zijn over alleen het seks hebben. Ik wil uiteindelijk gewoon een relatie krijgen en niet meer alleen zijn.
pi_88995187
Ga uit met een vriend die wel sjans heeft als wingman. Ik zou met je meegaan als ik in NL was, al was het om eindelijk eens 1 van die mijn-leven-suckt-klagers die zich op R&P meldt in het echt te ontmoeten en van zijn problemen op de simpelste manieren af te komen.
  zondag 21 november 2010 @ 22:33:05 #28
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_88995338
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:29 schreef OngeschiktX het volgende:
Seks is niet het doel, maar seks is wel onderdeel van een normale relatie, maar daar waren geen cijfers over te vinden. Een prostitue vind ik geen optie, nog niet, misschien over een aantal jaar wel maar nu niet. Ik denk niet dat het wat oplost. Dat zou een oplossing zijn als ik onzeker zou zijn over alleen het seks hebben. Ik wil uiteindelijk gewoon een relatie krijgen en niet meer alleen zijn.
Nou dan ga je speed daten, op een vrijgezellen vakantie groepreis etc etc etc.
Wel zorgen dat je je van je beste kant laat zien en hup.
  zondag 21 november 2010 @ 22:38:48 #29
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_88995723
quote:
Op zondag 21 november 2010 22:29 schreef OngeschiktX het volgende:
Ga nou maar gewoon een hoertje neuken goos dan krijg je meer zekerheid in jezelf. Dan weet je tenminste wat het is en is je piemol niet alleen maar voor het pisje wat je dagelijks doet.

Just do it!!! Do it!! Do it!! En deel je ervaring.

[ Bericht 7% gewijzigd door Joe-Momma op 21-11-2010 22:45:28 ]
pi_88995746
Er zijn toch statistisch gezien best veel mensen die via hun werk hun partner leren kennen? Misschien jij ook wel, of werk je in de IT?
pi_88995784
Je maakt jezelf te afhankelijk van de wereldse geschiedenis als je je kansen inschat aan de hand van statistieken. Je beroofd jezelf van zelfrespect en je beroofd jezelf van het idee dat jij na gemaakte de statistieken bestaat. Jij bent iemand die nog te maken statistieken zal beïnvloeden.
Jou hele bestaan en de kansen die er in liggen hebben niets van doen met de statistieken.

Maar weet jij eigenlijk wel wat je wilt als je zegt dat je een relatie wilt ? Je hebt geen flauw idee hoe het is. Het ervaren van een relatie is anders dan er een te aanschouwen. Je moet niet verlangen naar dit totaal abstracte begrip, maar naar een vrouw, eentje met een naam. Ongetwijfeld heb je wel intimiteit ervaren, maar weet je nog hoe je dit moet ontvangen ? Het is wel even wat anders dan ouderlijke-intimiteit. Je verlangt naar iets dat je niet kent. Verlang meer naar iets specifieks, een specifieke vrouw die je tegenkomt. Je zult zien dat de rollen zullen omdraaien; de vrouw moet jou eerst aanspreken ipv dat de vrouw je per direct aanspreekt omdat het idee van een relatie je aanspreekt. Dit is namelijk wat een grote zwakte, wellicht dé grootste, is, dat enorme verlangen. Het maakt het groter, onmogelijker en het lijkt enkel mogelijk als een fantasie.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2010 22:42:36 ]
pi_88996156
Met zo'n instelling kom je er wel ja. :')
No resentment ever evened out a weaker hand
  zondag 21 november 2010 @ 22:48:10 #33
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_88996314
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:45 schreef Silv het volgende:
Met zo'n instelling kom je er wel ja. :')
Tsja het is een probleem omdat TS er een probleem van maakt.
Het is wel logisch dat TS het na 24 jaar als een probleem gaat zien, aan de andere kant.
Als je stopt met er een probleem van te maken gaat het ook makkelijker.

Andere vriend van mij was 25 dat is ook nog altijd ouder dan dat jij nu bent.
  zondag 21 november 2010 @ 22:49:52 #34
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_88996399
Als het je echt zo dwars zit, ga dan gewoon naar de hoeren. Het komt op mij over dat het feit dat je maagd bent je zelfvertrouwen onderuit haalt en daardoor juist je toekomstige relaties in de weg zit. In plaats van een paar honderd euro aan een psycholoog uit te geven over een aantal jaar om je depresiviteit te behandelen kan je dat nu voor veel minder geld al oplossen. En ja, hoe een grote klootzak je mij hier ook voor mag vinden, ik meen dit serieus.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_88996649
Jemig is nog 10 % maagd op zn 24ste? Meer dan ik dacht nog.

Maar het lijkt me wel een probleem ja. Waarom denk je dat je geen succes hebt met vrouwen? Je zegt dat je niet lelijk bent en volgens mij ben je best slim maar er moet toch iets ten grondslag liggen aan het feit dat je nog nooit ook maar gezoend hebt met een meisje. Of ben je bang dat je gebrek aan ervaring wordt opgemerkt en staat dat je in de weg? Zo ja zou ook ik zeggen, ga naar een (degelijke) hoer zodat je ervaart dat het niet zoveel voorstelt allemaal.

Heb je last van overgewicht, acne, beetje mensenschuw of nooit echt interesse gehad in het andere geslacht? Heb je het je vrienden weleens gevraagd wat het zou kunnen zijn? Die kennen je beter dan wij en als je goeie vrienden hebt en ze vraagt eerlijk te zijn kun je daar best wijzer van worden.
pi_88996783
Goede opmerking jolene
  zondag 21 november 2010 @ 23:03:19 #37
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_88997167
Ga niet op zoek naar iemand om het bed mee te delen, dat ruiken ze.

Ga op zoek naar leuke mensen. Maak lol met die leuke mensen, dan komt het vanzelf goed ;)
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_88997277
Het is voor mensen die dit probleem hebben blijkbaar erg lastig voor te stellen dat het echt een probleem is en dat je hier heel erg mee kan zitten. Gewoon nooit intimiteit ervaren is echt niet leuk. Nogmaals een hoer gaat niet helpen, dat heb ik nog steeds geen vrouw 'versiert', nog steeds niet gezoend en nog steeds geen relatie gehad. Die onzekerheid blijft. Misschien dat ik het later nog wel eens doe, maar op dit moment is het gebrek aan seks niet het grootste probleem, de rest eromheen vind ik erger.

quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:53 schreef Jolene22 het volgende:
Jemig is nog 10 % maagd op zn 24ste? Meer dan ik dacht nog.

Maar het lijkt me wel een probleem ja. Waarom denk je dat je geen succes hebt met vrouwen? Je zegt dat je niet lelijk bent en volgens mij ben je best slim maar er moet toch iets ten grondslag liggen aan het feit dat je nog nooit ook maar gezoend hebt met een meisje. Of ben je bang dat je gebrek aan ervaring wordt opgemerkt en staat dat je in de weg? Zo ja zou ook ik zeggen, ga naar een (degelijke) hoer zodat je ervaart dat het niet zoveel voorstelt allemaal.

Heb je last van overgewicht, acne, beetje mensenschuw of nooit echt interesse gehad in het andere geslacht? Heb je het je vrienden weleens gevraagd wat het zou kunnen zijn?
Geen acne, geen overgewicht, ben juist redelijk gespierd, ook geen mensenschuw. Interesse in meisjes heb ik ook gewoon gehad, misschien iets laster dan normaal, maar niet heel veel later denk ik. Op m'n 15e voor het eerst verliefd geweest. Waar het voornamelijk aan ligt is verlegenheid en onzekerheid. Als ik een meisje tegenkom, tegenwoordig alleen maar tijdens uitgaan, dan weet ik gewoon echt niet hoe het aan moet pakken. Ben ook niet echt heel goed in dansen, dus er gewoon bij gaan staan doe ik ook niet echt. Wederom ook een soort van onzekerheid en angst om te falen in het bijzijn van anderen. Buiten het uitgaan kom ik vrijwel geen vrouwen tegen, iets dat ook deze situatie heeft veroorzaakt. Tip: als je niet heel goed met vrouwen bent, doe geen technische studie, ook niet als het echt je passie is.

quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:39 schreef AmorFati het volgende:
Je maakt jezelf te afhankelijk van de wereldse geschiedenis als je je kansen inschat aan de hand van statistieken. Je beroofd jezelf van zelfrespect en je beroofd jezelf van het idee dat jij na gemaakte de statistieken bestaat. Jij bent iemand die nog te maken statistieken zal beïnvloeden.
Jou hele bestaan en de kansen die er in liggen hebben niets van doen met de statistieken.

Maar weet jij eigenlijk wel wat je wilt als je zegt dat je een relatie wilt ? Je hebt geen flauw idee hoe het is. Het ervaren van een relatie is anders dan er een te aanschouwen. Je moet niet verlangen naar dit totaal abstracte begrip, maar naar een vrouw, eentje met een naam. Ongetwijfeld heb je wel intimiteit ervaren, maar weet je nog hoe je dit moet ontvangen ? Het is wel even wat anders dan ouderlijke-intimiteit. Je verlangt naar iets dat je niet kent. Verlang meer naar iets specifieks, een specifieke vrouw die je tegenkomt. Je zult zien dat de rollen zullen omdraaien; de vrouw moet jou eerst aanspreken ipv dat de vrouw je per direct aanspreekt omdat het idee van een relatie je aanspreekt. Dit is namelijk wat een grote zwakte, wellicht dé grootste, is, dat enorme verlangen. Het maakt het groter, onmogelijker en het lijkt enkel mogelijk als een fantasie.
Natuurlijk is dat wel zo, maar daarom heb ik ook m'n situatie erbij verteld. Die combinatie is toch niet echt hoopgevend te noemen of wel? Daarbij heb ik er tot een paar geleden niet zo heel veel omgegeven, maar de laatste tijd zit ik er wel mee en in die laatste jaren is niet veel veranderd. Het ziet er ook niet naar uit dat er veel gaat veranderen.

quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 23:03 schreef Tanin het volgende:
Ga niet op zoek naar iemand om het bed mee te delen, dat ruiken ze.

Ga op zoek naar leuke mensen. Maak lol met die leuke mensen, dan komt het vanzelf goed ;)
Ik heb niet het idee dat ik dat doe. Ik probeer gewoon nog wat van m'n leven te maken. Ben totaal niet overdreven opzoek in het uitgaansleven of op datingsites of dat soort dingen, toch lijkt het niet goed te komen.
pi_88997800
Je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn andere vraag, heb je het weleens aan je vrienden voorgelegd? Denk echt dat je daar wel wat wijzer van kan worden.
pi_88998158
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:12 schreef stepje10 het volgende:
Stappen doe ik af en toe nog eens, maar die omstandigheden werken voor mij niet. Ik weet niet hoe ik dat moet aanpakken. Ik sport nu bij het sportcentrum van de universiteit en daar zijn maar weinig vrouwen. Ik doe een technische studie en geloof me, er werken minder vrouwen dan in de IT.

quote:
Been there, dat is het niet. Je moet daar zoveel moeite doen om ook maar een kleine kans te maken. Ik vind het achter een pc hangen al helemaal niet leuk. Het is het niet voor mij. Ik heb verschillende dingen geprobeerd, ook dat paiq wat genoemd wordt, dat kost al helemaal belachelijk veel tijd om uberhaupt een foto te kunnen zien.

quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:14 schreef welkominspace het volgende:
ga naar bijeenkomsten van clubs oid.
ga op een sport of een hobbyclubje.
Daar ontmoet je altijd wel vrouwen.
En aangezien je die ook vaker ziet dan zullen ze je van je beste kant zien ^O^
Dikke kans dat je dan wel een leuke dame tegenkomt hoor :Y
Sporten doe ik dus al, drie verschillende sporten. Geen vrouwen. Hobbyclubje, tja wat? Ik speel ook nog twee instrumenten, dus zo heel veel tijd voor nog iets nieuws heb ik niet. Ik moet ook werken en studie volgen.
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:18 schreef mschol het volgende:
ik ken het "probleem" (het is maar net hoe erg je er zelf een probleem van maakt..)
ik heb een redelijk "i dont give a fuck" houding, als het (leuke dame e.d.) komt, komt het., komt het niet? dan niet..

nou scheelt het wel dat ik zowiezo meer op mezelf ben (altijd al geweest)
Mja ik vind het moeilijk te accepteren, zeker als je weer mensen om je heen ziet die een relatie hebben. Ik woon in een groot studentenhuis en toch vind ik het moeilijk om te zien dat mensen gewoon al samen tv aan het kijken zijn bijvoorbeeld. Ik weet niet hoe oud jij bent, maar veel mensen van mijn leeftijd hebben toch al meerdere relaties achter de rug en het begint wel allemaal serieus te worden.

quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:18 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik zou willen dat het zo makkelijk was te beginnen met iets. Als ik nou dik was, zou ik inderdaad gaan afvallen. Als ik lelijke kleding droeg, zou ik naar een winkel gaan. Maar hoe moet ik aan mezelf werken? Wat moet ik doen?

quote:
14s.gif Op zondag 21 november 2010 22:19 schreef svefn het volgende:
Statistieken en rekenen is denk ik wel het minst verstandige dat je kunt gaan doen nu. Dat is net als uitrekenen wat je minimaal moet halen voor een examen terwijl je eigenlijk zou moeten leren :D

Probeer seks eens niet te beschouwen als een heilig, onbereikbaar iets, maar gewoon als iets dat zomaar eens zou kunnen gebeuren als het meezit. Die kans wordt zeker groter als je er je best voor doet, maar erover piekeren helpt niet.
Piekeren helpt niet, maar dat overkomt me zo nu en dan eens. Ik zit ook echt niet elke avond alleen op m'n kamer te huilen. Als ik er weer serieus mee zit, open ik een topic of ik reageer in m'n ouder topics, dus zo heel vaak is dat ook niet. Ik wil m'n best er zeker voor doen, maar ik weet gewoon niet goed wat ik moet doen nu. Zie ook hierboven.
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:20 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ook mee eens en met die statistieken neem je jezelf wel in een hokje gevangen. Terwijl het voor jou allemaal helemaal niet zo hoeft te zijn / lopen.
Natuurlijk hoeft het niet zo te lopen, maar de kans dat het zo loopt wordt natuurlijk wel steeds groter en daar wil ik iets aan doen.
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:30 schreef Gamesua het volgende:
Ga uit met een vriend die wel sjans heeft als wingman. Ik zou met je meegaan als ik in NL was, al was het om eindelijk eens 1 van die mijn-leven-suckt-klagers die zich op R&P meldt in het echt te ontmoeten en van zijn problemen op de simpelste manieren af te komen.
Vroeger ging ik wel vaker uit, ook met vrienden die heel makkelijk waren met vrouwen. Die hebben me ook nog wel een een duwtje geven, maar ik kom zo geforceerd over, dat het elke keer weer snel was afgelopen. Ik heb het nooit echt aan vrienden voorgelegd of iets afgesproken, dat is ook een beetje schaamte. Ik heb eigenlijk ook nooit verteld dat ik nog maagd ben, al hebben sommigen naar al die jaren vast wel zo'n vermoeden.
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:33 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Nou dan ga je speed daten, op een vrijgezellen vakantie groepreis etc etc etc.
Wel zorgen dat je je van je beste kant laat zien en hup.
Met een groepsreis mee ben ik aan het overwegen voor de wintersport, omdat ik niet met vrienden mee kan dit jaar, vorig jaar ben ik helemaal niet op wintersport geweest, dus nu wil ik wel graag. Ik ben nog opzoek naar een reis.
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:39 schreef Dipkip het volgende:
Er zijn toch statistisch gezien best veel mensen die via hun werk hun partner leren kennen? Misschien jij ook wel, of werk je in de IT?
Technische kant, nog erger volgens mij. Tijdens m'n eerste jaar was 95% man, ik weet niet hoe het is als ik een baan heb, maar zo heel anders zal ook niet zijn. En die ene secretaresse neukt vast de baas. :')
pi_88998353
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 23:16 schreef Jolene22 het volgende:
Je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn andere vraag, heb je het weleens aan je vrienden voorgelegd? Denk echt dat je daar wel wat wijzer van kan worden.
Nee dus, heb ook nooit verteld dat ik maagd ben. Altijd wanneer ze vroegen naar mijn vriendinnen of scharrels, heb ik er een beetje omheen gedraaid of maar wat verzonnen bij minder goede vrienden om van die vraag af te zijn. Ik denk dat een paar mensen zijn die het wel weten. Verder is het contact met vrienden de laatste jaren een heel stuk minder geworden, eigenlijk zoveel minder dat je niet echt meer van goede vrienden kunt spreken. Daarnaast ben ik gewoon niet echt in situaties met vrouwen geweest, dus ik weet niet of (voormalig) vrienden daar over kunnen oordelen. Het is ook wel moeilijk om zoiets te vragen, ik denk dat ik toch wel een soort van emotioneel kan worden. Een beetje vreemd en ik moet me dan van m'n zwakste kant laten zien. :{
pi_88998843
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 23:25 schreef OngeschiktX het volgende:
Mja ik vind het moeilijk te accepteren, zeker als je weer mensen om je heen ziet die een relatie hebben. Ik woon in een groot studentenhuis en toch vind ik het moeilijk om te zien dat mensen gewoon al samen tv aan het kijken zijn bijvoorbeeld. Ik weet niet hoe oud jij bent, maar veel mensen van mijn leeftijd hebben toch al meerdere relaties achter de rug en het begint wel allemaal serieus te worden.
25 jaar, en ja ik zie ook dat veel mensen om mij heen 1 of meerdere relatie's hebben gehad.
maar het kan mij niet schelen wat andere doen..
tuurlijk heb ik af en toe ook wel het "verlangen" (niet helemaal zeker of ik het zo zou moeten noemen) om iig met iemand samen te zijn, maar over het algemeen zijn dat (relatief) erg weinig en vooral korte momenten.
pi_88999084
Ok, kan natuurlijk verschillen. Ik heb ook niet altijd heel erg zo'n verlangen gehad, maar de laatste twee jaar is dat toch wel meer geworden. Ook doordat contacten met vrienden wat minder zijn geworden en ik nu vaker thuis ben.
  maandag 22 november 2010 @ 00:08:37 #44
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_88999680
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:16 schreef captainkid het volgende:
Ga naar de hoeren.
Heb je die onzin ook weer achter de rug.
Dit is niet eens zo hele gekke reactie.
Het klinkt een beetje als het roze olifantje.
Je denkt er de hele tijd aan, en daardoor ga je dingen forceren. Je hoort aan alle kanten van mensen die op zoek gaan naar een vrouw en er geen vinden. Totdat ze het opgeven/loslaten en plots vinden ze de vrouw van hun dromen.

Echt, je kan jezelf niet helpen met piekeren en problemen blijven zien bij dingen waar je geen directe invloed op heb.

Komop, borst vooruit, hoofd omhoog, en leef je leven zoals het is, en je zult zien dat het allemaal goed komt! ^O^
  maandag 22 november 2010 @ 00:26:10 #45
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_89000217
-edit-

[ Bericht 49% gewijzigd door Schenkstroop op 22-11-2010 14:04:47 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 22 november 2010 @ 00:28:32 #46
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_89000274
-edit-

[ Bericht 49% gewijzigd door Schenkstroop op 22-11-2010 14:04:54 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 22 november 2010 @ 00:41:07 #47
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89000580
Je bent een wandelende self fulfilling prophecy. Door zo na te denken over wat je allemaal niet hebt vergeet je te leven en lol te maken. Je bent bang dat je als maagd zult sterven, je bent bang dat je alleen zult blijven, je bent bang voor dit en bang voor dat, en hierdoor zal dit ook uit komen.
Jouw leven zal nooit veranderen omdat je jezelf in de put hebt gepraat en er uit weigert te komen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_89001273
quote:
Hier dus niet naar luisteren TS.
pi_89001349
Als je er zo erg mee zit waarom benader je dan niet mensen die wel veel succes met vrouwen hebben? Zeg gewoon eerlijk in welke situatie je zit en dat je er iets aan wilt doen.

Mannen helpen elkaar wel als het op dit soort dingen aankomt. Samen uitgaan, van diegene leren etc.
Mooooooooo
pi_89001960
Tip als je geen goede danser bent.. Zorg dat je aan de bar staat. Daar komen de vrouwen vanzelf naartoe.. En dan kun je daar een praatje beginnen aan te knopen. Gewoon casual. "Jij kan goed dansen.. " Of " Krijg je dorst van he.. van dansen" Of gewoon koetjes en kalfjes.

Ook is bijv. een forum als dit een leuk medium. Gewoon lekker mee-ouwehoeren en evt naar meetings gaan. Biertje erbij en lekker ouwehoeren. Wie weet wat eruit voort kan komen.. :)
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')