Dat hele boek "The Game" staat vol met dingen die elk normaal persoon (niet autistisch of te nerd voor woorden) gewoon doet maar ja, sommige mensen hebben zelfs bij de meest natuurlijke handelingen regels en uitleg nodigquote:Op maandag 22 november 2010 09:06 schreef EviL_AleX het volgende:
Een boek als "Rules Of The Game" lijkt me iets voor jou. Het is een heel praktisch boek dat je stap voor stap over de door jou genoemde problemen helpt, en je zal helpen bij het krijgen van dates. Daar kan dan je gewenste relatie uit voortkomen.
De wortels van het boek liggen echter wel in de PUA-scene, en dat levert negatieve waarderingen op. Echter kan lezen geen kwaad, hoe je met die informatie omgaat maakt of je een foute player bent, of iemand die wat praktisch advies kan gebruiken.
Mogelijk kan je ook niet goed inschatten wanneer iemand interesse in je heeft. Dat kunnen zien is ook te leren. Mocht dat je interesseren dan kun je me een PM sturen.
Je komt er nog wel!Pas inderdaad op voor een self-fulfilling prophecy, regel 1 is toch echt wel zelfvertrouwen, je op je gemak voelen in bijna alle omstandigheden.
quote:Op zondag 21 november 2010 22:16 schreef captainkid het volgende:
Ga naar de hoeren.
Heb je die onzin ook weer achter de rug.
Of bewust maagd blijft of zelf gewoon complete retards zijn.quote:Op maandag 22 november 2010 03:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik denk dat van die 5% die als maagd sterft, een zeer groot deel 'te jong' is overleden
No shit. Maar mensen reageren bot omdat het je zoveelste klaagtopic is. Wat probeer je te bereiken, dat een vrouwlijke fokster je uit medelijden dan maar een charityfuck kado doet?quote:Op zondag 21 november 2010 23:05 schreef OngeschiktX het volgende:
Het is voor mensen die dit probleem hebben blijkbaar erg lastig voor te stellen dat het echt een probleem is en dat je hier heel erg mee kan zitten.
Kanslozer dan dat programma kan niet. Ik zou gewoon een leuke vriendengroep zoeken, 3-4x per week sporten, studie/ werken aan je toekomst werken. Meestal komen dingen zoals een relatie vanzelf. Maar als je zorgt dat je jou leven een beetje op orde hebt, leuke dingen doet met vrienden. Stappen, avondjes uit gaan, verjaardagen zit je goed in je vel en kom je veel nieuwe mensen tegen.quote:
Ik vraag me af of ze dat meetellenquote:Op maandag 22 november 2010 03:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik denk dat van die 5% die als maagd sterft, een zeer groot deel 'te jong' is overleden
Pastors die achter koorknaapjes aangaan zullen ook wel te boek staan als 'maagd'.quote:Op maandag 22 november 2010 16:05 schreef Hexagon het volgende:
Ik vraag me af of ze dat meetellen
Ik denk eerder aan christelijke lui die nooit aan de vrouw gekomen zijn en ook niet voor het huwelijk batsen
Komt vanzelf welquote:Op zondag 21 november 2010 22:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Inderdaad, ga er niet te veel naar zoeken (hoe moeilijk het ook is). Komt vanzelf wel
was even bang dat dit serieus bedoelt wasquote:Op maandag 22 november 2010 16:12 schreef Oksel het volgende:
Ga eens op stap, en wees eens eerlijk tegen een groep vrouwen. Ga naar een groep vrouwen toe, vraag de aandacht, geef een korte speech dat je nog nooit gezoend hebt, en biedt ze wat te drinken aan. Als je niet durft, ik ga mee en doe het voor je..
Die gast had tenminste nog vrienden die wel goed scoorden, mensen in mijn vriendengroep zijn nog kanslozer dan ikquote:Op zondag 21 november 2010 22:19 schreef Daniel1976 het volgende:
Misschien zijn de hoeren idd niet zo'n gek idee.
Misschien dat je daarna iets losser wordt, waardoor je makkelijker tegen een meid aan loopt.
Maar een vriend van mij was 28 toen ie zijn eerste vriendinnetje had.
En nee daarvoor had ie nog nooit gerommeld, de rest van het vriendenclubje inclusief maakten hem altijd voor homo uit
Dat is het! En het kan nog werken ook. Er is echt wel een chick die dat sexy vind..quote:Op maandag 22 november 2010 16:15 schreef Outlined het volgende:
[..]
was even bang dat dit serieus bedoelt was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |