abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89109209
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 17:59 schreef Chewbalhaar het volgende:
Overigens heeft elke vrouw die niet spuuglelijk en compleet gestoord is nog perspectief, terwijl je als jongen alleen maar verlegen en onzeker hoeft te zijn om vrijwel geen enkele kans meer te maken.
Dat is onzin, ik was ook verliefd op een heel verlegen jongen in mijn klas, Chinees ook nog eens. O+ Dat is dan uiteindelijk niets geworden, want als meisje neem je minder snel die eerste stap, maar dat kwam in mijn geval ook door onzekerheid en omdat ik toch dacht dat hij wel op aziatische meisjes zou vallen (wat ik niet ben).

quote:
Ik zie overigens wel een leuke date in de maak tussen jou en Richard_prf, mylifeisgrey en TS :9
Mylifeisgrey is niet klaar voor een relatie...echt niet.

De andere twee zijn good to go, voor zover ik weet. O+
  woensdag 24 november 2010 @ 20:57:04 #227
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_89111225
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 20:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is onzin, ik was ook verliefd op een heel verlegen jongen in mijn klas, Chinees ook nog eens. O+ Dat is dan uiteindelijk niets geworden, want als meisje neem je minder snel die eerste stap, maar dat kwam in mijn geval ook door onzekerheid en omdat ik toch dacht dat hij wel op aziatische meisjes zou vallen (wat ik niet ben).

[..]

Een meisje zal inderdaad eens een keer een kansje mislopen. Voor een heel onzekere/verlegen jongen is het gewoon praktisch onmogelijk een meisje te scoren, laat staan te houden. Dat bevestig je juist ook zelf al door te zeggen dat jongens de eerste stap moeten nemen. Ook daarom hebben onzekere meisjes die kans wel.

ach, een date is geen relatie, wie weet kunnen ze elkaar een beetje opvrolijken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_89111431
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 20:57 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Een meisje zal inderdaad eens een keer een kansje mislopen. Voor een heel onzekere/verlegen jongen is het gewoon praktisch onmogelijk een meisje te scoren, laat staan te houden. Dat bevestig je juist ook zelf al door te zeggen dat jongens de eerste stap moeten nemen. Ook daarom hebben onzekere meisjes die kans wel.
Als ik het idee had gehad dat hij me ook wel zag zitten had ik wel de eerste stap genomen. :)

Eigenlijk heb ik dat ook gedaan, had hem toegevoegd op msn.
pi_89111531
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 17:59 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Ja, wel grotendeels.
Dan wel relaties als in liefdes- EN vriendschapsrelaties.
Overigens heeft elke vrouw die niet spuuglelijk en compleet gestoord is nog perspectief, terwijl je als jongen alleen maar verlegen en onzeker hoeft te zijn om vrijwel geen enkele kans meer te maken.

Waarom zou jij geen relatiemateriaal zijn?

Ik zie overigens wel een leuke date in de maak tussen jou en Richard_prf, mylifeisgrey en TS :9
Bedankt voor het aanbod, maar ik ben meer van de vrouwen.

De reden waarom ik mezelf nog niet in een relatie zie is onder ander omdat ik op dit moment nog vrij labiel ben. Last van persoonlijkheidsstoornissen, je weet wel. ;)
signatuurloos
pi_89114599
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 20:21 schreef -Strawberry- het volgende:

Denk het niet eerlijk gezegd. Ik vind het toch te laat nu en begin er eigenlijk wel steeds meer aan gewend te raken aan het idee. Ben nu bijna 27 jaar en heb echt totaal geen ervaring.
Mn psychiater heeft me de voordelen van het alleen leven laten zien. Ik hou bijvoorbeeld erg veel vrije tijd over wat ik voor mijn hobbys kan gebruiken. Ik ben afgelopen maandag in een gekke bui naar parijs gereden gewoon voor fun. Beviel me wel, erg mooie stad. Ik doe gewoon waar ik zin in heb. Relatie is voor mij een gesloten boek en ik begin het steeds minder te missen. Ik ga gewoon vooruit kijken nu en laat het verleden achter me.

Ook mn vader heeft aangegeven dat het beter is te accepteren om in mn eentje een bestaan op te bouwen.
Ik vind het eigenlijk wel prima zo. Ik zal dan ook niet meer klagen verder :).
pi_89115423
Maar vrouwen houden wel van een spontane man die ze een weekendje meeneemt naar parijs. Ik zou het tof vinden.
pi_89115612
Dat is een goede instelling :) .

Misschien kom je ooit nog iemand tegen. Mijn neef is 27 en heeft nu ook voor het eerst een vriendin. Niemand (inclusief hemzelf) die dit had verwacht. Hij zat ook niet zielig in een hoekje, heeft een leuke baan en ging dus op vakantie naar Thailand, waar hij haar heeft ontmoet.

Ik wil nog wel even dit zeggen, ik heb een paar vluchtige relaties achter de rug en dat is ook niet alles. Ik was in die periode eigenlijk veel liever alleen geweest. Je moet ervoor zorgen dat je leven top is in je eentje, en dat een partner dan een leuke toevoeging is maar niet noodzakelijk.

En jup, zo'n spontane actie zou bij mij ook goed vallen.
Thou shalt not worship pop idols or follow lost prophets.
pi_89115680
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 21:45 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Denk het niet eerlijk gezegd. Ik vind het toch te laat nu en begin er eigenlijk wel steeds meer aan gewend te raken aan het idee. Ben nu bijna 27 jaar en heb echt totaal geen ervaring.
Mn psychiater heeft me de voordelen van het alleen leven laten zien. Ik hou bijvoorbeeld erg veel vrije tijd over wat ik voor mijn hobbys kan gebruiken. Ik ben afgelopen maandag in een gekke bui naar parijs gereden gewoon voor fun. Beviel me wel, erg mooie stad. Ik doe gewoon waar ik zin in heb. Relatie is voor mij een gesloten boek en ik begin het steeds minder te missen. Ik ga gewoon vooruit kijken nu en laat het verleden achter me.

Ook mn vader heeft aangegeven dat het beter is te accepteren om in mn eentje een bestaan op te bouwen.
Ik vind het eigenlijk wel prima zo. Ik zal dan ook niet meer klagen verder :).
Als ik jou was zou ik nog wel open blijven staan voor relaties, je weet maar nooit.
Al is het wel goed om je te focussen op wat je wel hebt en niet wanhopig op zoek te gaan, dat werkt vaak niet. Blijf vooral leuke dingen ondernemen en plezier uit het leven halen in je eentje. :) Maar mocht je een keer een vrouw hebben die jou leuk vindt, waag die kans dan ook, al heb je geen ervaring.
pi_89115706
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 21:56 schreef Radioheart het volgende:
Maar vrouwen houden wel van een spontane man die ze een weekendje meeneemt naar parijs. Ik zou het tof vinden.
Heheh heb dat wel eens gedaan met een meisje wat ik net één dag kende. Eerste date op vrijdag avond, iets gedronken, en toen wisten we niets meer te doen.. 'Zullen we naar Parijs gaan?' vroeg ik voor de grap, en ze zei ja. Toen twee dagen Parijs geweest _O-
pi_89115737
Die liz die een date had vertelde dat het niks is geworden op msn. En hier kan ik ook uit opmaken dat het gewoon allemaal te laat is :) Zij is 24 overigens.

21-11-2010 19:45:16 Eliz richard hey rich..
21-11-2010 19:45:19 Eliz richard k voel me kut
21-11-2010 19:45:23 richard Eliz Wat
21-11-2010 19:45:26 richard Eliz is er gebeurd
21-11-2010 19:45:31 Eliz richard k ben nie verliefd op hem ofzo..
21-11-2010 19:45:34 Eliz richard en k denk hij wel
21-11-2010 19:45:48 richard Eliz Ok dat is lastig
21-11-2010 19:45:55 Eliz richard kweenie wat ik moet doen :(
21-11-2010 19:46:02 richard Eliz Nee maar dat is klote :P
21-11-2010 19:46:07 Eliz richard ja :(
21-11-2010 19:46:10 richard Eliz Afstand houden
21-11-2010 19:46:12 richard Eliz Is beste?
21-11-2010 19:46:13 Eliz richard hij is echt lief enal maar..
21-11-2010 19:46:24 Eliz richard hij snapt mijn humor helemaal niet..
21-11-2010 19:46:37 Eliz richard hij is anders dan mij.. vult mij niet aan..
21-11-2010 19:46:38 richard Eliz pfff :P
21-11-2010 19:46:41 Eliz richard hij vind alles best..
21-11-2010 19:46:49 Eliz richard :(
21-11-2010 19:48:03 richard Eliz Misschien verbaast die erover dat het uberhaupt mogelijk is dat een vrouw humor kan hebben :P
21-11-2010 19:48:24 richard Eliz Moet proberen afstand te houden dan en hem eerlijk vertellen.
21-11-2010 19:49:06 Eliz richard hehe :P ja en maar eerlijk vertelle..
21-11-2010 19:50:09 Eliz richard doe k ook..
21-11-2010 19:51:24 Eliz richard Mja hij kwam echt over als een heel onervaren en onzeker persoon... :( daar hou ik nie van hoor.. hij had ook pas 2 keer eerder korte relaties gehad en da was te merken :/
21-11-2010 19:51:32 richard Eliz Nee ok dat kan ik begrijpen dat je dat niet leuk vind.
pi_89115904
Dat is dan een meisje die daar niet van houdt. En er zijn wel manieren om ervaring op te doen en zelfverzekerder te worden, dus dit gesprek hierboven is geen bewijs dat het écht onmogelijk is voor jou, alleen moeilijker.
  woensdag 24 november 2010 @ 22:03:52 #237
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_89115960
Er zijn zat vrouwen die niet alleen ervaring eisen, sowieso lijkt het mij nog altijd geweldig om een keer aan een vrouw te vragen of het haar eerste keer is, om zeker te weten dan ten minste een van ons weet wat ze doet :D

Ik denk dat als een meid je echt leuk vind, dat gebrek aan ervaring voor lief genomen wordt. Misschien leef ik op een roze wolk hiermee maar daar kom ik nog wel ooit achter.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_89115987
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 22:00 schreef FeestBoek het volgende:

[..]

Heheh heb dat wel eens gedaan met een meisje wat ik net één dag kende. Eerste date op vrijdag avond, iets gedronken, en toen wisten we niets meer te doen.. 'Zullen we naar Parijs gaan?' vroeg ik voor de grap, en ze zei ja. Toen twee dagen Parijs geweest _O-
Is dat nog wat geworden? :o .
pi_89117289
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 21:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik nog wel open blijven staan voor relaties, je weet maar nooit.
Al is het wel goed om je te focussen op wat je wel hebt en niet wanhopig op zoek te gaan, dat werkt vaak niet. Blijf vooral leuke dingen ondernemen en plezier uit het leven halen in je eentje. :) Maar mocht je een keer een vrouw hebben die jou leuk vindt, waag die kans dan ook, al heb je geen ervaring.
Ik zet het toch liever compleet uit mn hoofd. Eerst is het klote dat het nooit lukt en iedereen bouwt relaties op, krijgt kinderen , gaat trouwen enzo. Maar ik begin er echt aan gewend te raken dat dit niet voor iedereen is weggelegd :P. Werkelijk 0 ervaring met een vrouw (zelfs geen praatje) en genegeerd worden alsof je niet bestaat lijkt me voldoende om conclusie te trekken dat het een keer moet ophouden :P
Alleen leven kan ook prima. Ik bouw wel een soort fantasie wereld op om me heen, maar dat is ook logisch geen normaal mens kan 27 jaar volhouden zonder vrienden en familie. Ben alleen door me vader opgevoed en familie heb ik noot gekend.
Toen ik naar Frankrijk reed had ik ook het idee dat er iemand naast me zat en daardoor leek de rit ook veel korter.
pi_89117466
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 22:23 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik zet het toch liever compleet uit mn hoofd. Eerst is het klote dat het nooit lukt en iedereen bouwt relaties op, krijgt kinderen , gaat trouwen enzo. Maar ik begin er echt aan gewend te raken dat dit niet voor iedereen is weggelegd :P. Werkelijk 0 ervaring met een vrouw (zelfs geen praatje) en genegeerd worden alsof je niet bestaat lijkt me voldoende om conclusie te trekken dat het een keer moet ophouden :P
Alleen leven kan ook prima. Ik bouw wel een soort fantasie wereld op om me heen, maar dat is ook logisch geen normaal mens kan 27 jaar volhouden zonder vrienden.
Toen ik naar Frankrijk reed had ik ook het idee dat er iemand naast me zat en daardoor leek de rit ook veel korter.
Ja had toch vrienden zei je?

En dat je nooit een gesprek hebt gehad met vrouwen is omdat je gepest werd en omdat je dacht dat je heel HEEL lelijk was. Daar kan jij ook weinig aan doen. Maar doe waar jij je prettig bij voelt. :) Het is jammer, maar misschien voor jou wel beter om het te accepteren als je er echt geen vertrouwen in hebt. Zonder vertrouwen in jezelf lukt het toch niet.
pi_89117560
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 22:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja had toch vrienden zei je?

En dat je nooit een gesprek hebt gehad met vrouwen is omdat je gepest werd en omdat je dacht dat je heel HEEL lelijk was. Daar kan jij ook weinig aan doen. Maar doe waar jij je prettig bij voelt. :) Het is jammer, maar misschien voor jou wel beter om het te accepteren als je er echt geen vertrouwen in hebt. Zonder vertrouwen in jezelf lukt het toch niet.
Niet echt, laatste keer dat ik een schoolvriend had gezien was 10 jaar geleden :P, Nja aardige collegas heb ik wel ja :)
pi_89117628
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 22:27 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Niet echt, laatste keer dat ik een schoolvriend had gezien was 10 jaar geleden :P
Geef je dat dan ook meteen op, vrienden maken, of niet?
Anders kan je altijd nog emigreren naar het buitenland en daar opnieuw beginnen. :o

edit; ah collega's is al wat ja :P
pi_89117635
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 22:04 schreef RabbitHeart het volgende:

[..]

Is dat nog wat geworden? :o .
Nehh.. Contact was ontstaan uit een dronken one-night-stand de nacht ervoor, veel verder als dat weekend en een verloren zaterdag daarna is het niet gekomen.. Klinkt veel romatischer als dat het was :D
pi_89117746
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 22:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Geef je dat dan ook meteen op, vrienden maken, of niet?
Anders kan je altijd nog emigreren naar het buitenland en daar opnieuw beginnen. :o

edit; ah collega's is al wat ja :P
Ik ga maybe naar Noorwegen emigreren. Mooi land, veel natuur en ruimte :P
Ik heb wel verlangen naar vrienden enzo... Maar het lukt me steeds beter dit verlangen uit te schakelen.
pi_89118950
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 22:28 schreef FeestBoek het volgende:

[..]

Nehh.. Contact was ontstaan uit een dronken one-night-stand de nacht ervoor, veel verder als dat weekend en een verloren zaterdag daarna is het niet gekomen.. Klinkt veel romatischer als dat het was :D
Je hebt tenminste meer lef dan de meeste jongens :D .
pi_89119503
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 12:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als je zelfmoord pleegt, waag het niet om voor een trein te springen.

En zoek hulp. Maar dat komt toch niet aan, dat weet ik onderhand wel.
Doet me denken aan mn Warcraft maatje, hij was 26 en had ook een beetje hetzelfde probleem als mij. Hij werd altijd uitgelachen door iedereen totdat hij het helemaal zat werd en voor een trein sprong. Ik heb vaak met hem gespeeld in arena en in zn raids enzo. Ja ik moet zeggen dat ik hem mis.

http://www.ed.nl/regio/ge(...)rd-op-NS-Geldrop.ece

http://forums.wow-europe.(...)06362&sid=1&pageNo=1
pi_89119879
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 22:49 schreef RabbitHeart het volgende:

[..]

Je hebt tenminste meer lef dan de meeste jongens :D .
Denk dat het meer aan dat meisje ligt hoor, die moet ook maar ja zeggen op een tripje Parijs :')

Wel mooi verhaal natuurlijk ^O^
pi_89120072
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 23:08 schreef Rookert het volgende:

[..]

Denk dat het meer aan dat meisje ligt hoor, die moet ook maar ja zeggen op een tripje Parijs :')

Wel mooi verhaal natuurlijk ^O^
Nu ben ik wel benieuwd hoewel meisjes er nee zouden zeggen op een leuke jongen die ze meevraagt naar Parijs.
pi_89120264
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 23:13 schreef RabbitHeart het volgende:

[..]

Nu ben ik wel benieuwd hoewel meisjes er nee zouden zeggen op een leuke jongen die ze meevraagt naar Parijs.
0
pi_89120364
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 23:00 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Doet me denken aan mn Warcraft maatje, hij was 26 en had ook een beetje hetzelfde probleem als mij. Hij werd altijd uitgelachen door iedereen totdat hij het helemaal zat werd en voor een trein sprong. Ik heb vaak met hem gespeeld in arena en in zn raids enzo. Ja ik moet zeggen dat ik hem mis.

http://www.ed.nl/regio/ge(...)rd-op-NS-Geldrop.ece

http://forums.wow-europe.(...)06362&sid=1&pageNo=1
Maar ik snap niet, hij werd uitgelachen om wat? Zijn uiterlijk? Zijn houding?
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')