Dat is onzin, ik was ook verliefd op een heel verlegen jongen in mijn klas, Chinees ook nog eens.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:59 schreef Chewbalhaar het volgende:
Overigens heeft elke vrouw die niet spuuglelijk en compleet gestoord is nog perspectief, terwijl je als jongen alleen maar verlegen en onzeker hoeft te zijn om vrijwel geen enkele kans meer te maken.
Mylifeisgrey is niet klaar voor een relatie...echt niet.quote:Ik zie overigens wel een leuke date in de maak tussen jou en Richard_prf, mylifeisgrey en TS
Een meisje zal inderdaad eens een keer een kansje mislopen. Voor een heel onzekere/verlegen jongen is het gewoon praktisch onmogelijk een meisje te scoren, laat staan te houden. Dat bevestig je juist ook zelf al door te zeggen dat jongens de eerste stap moeten nemen. Ook daarom hebben onzekere meisjes die kans wel.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is onzin, ik was ook verliefd op een heel verlegen jongen in mijn klas, Chinees ook nog eens.Dat is dan uiteindelijk niets geworden, want als meisje neem je minder snel die eerste stap, maar dat kwam in mijn geval ook door onzekerheid en omdat ik toch dacht dat hij wel op aziatische meisjes zou vallen (wat ik niet ben).
[..]
Mylifeisgrey is niet klaar voor een relatie...echt niet.
De andere twee zijn good to go, voor zover ik weet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
Als ik het idee had gehad dat hij me ook wel zag zitten had ik wel de eerste stap genomen.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:57 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Een meisje zal inderdaad eens een keer een kansje mislopen. Voor een heel onzekere/verlegen jongen is het gewoon praktisch onmogelijk een meisje te scoren, laat staan te houden. Dat bevestig je juist ook zelf al door te zeggen dat jongens de eerste stap moeten nemen. Ook daarom hebben onzekere meisjes die kans wel.
Bedankt voor het aanbod, maar ik ben meer van de vrouwen.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:59 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ja, wel grotendeels.
Dan wel relaties als in liefdes- EN vriendschapsrelaties.
Overigens heeft elke vrouw die niet spuuglelijk en compleet gestoord is nog perspectief, terwijl je als jongen alleen maar verlegen en onzeker hoeft te zijn om vrijwel geen enkele kans meer te maken.
Waarom zou jij geen relatiemateriaal zijn?
Ik zie overigens wel een leuke date in de maak tussen jou en Richard_prf, mylifeisgrey en TS
Denk het niet eerlijk gezegd. Ik vind het toch te laat nu en begin er eigenlijk wel steeds meer aan gewend te raken aan het idee. Ben nu bijna 27 jaar en heb echt totaal geen ervaring.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Mylifeisgrey is niet klaar voor een relatie...echt niet.
De andere twee zijn good to go, voor zover ik weet.
Als ik jou was zou ik nog wel open blijven staan voor relaties, je weet maar nooit.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:45 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Denk het niet eerlijk gezegd. Ik vind het toch te laat nu en begin er eigenlijk wel steeds meer aan gewend te raken aan het idee. Ben nu bijna 27 jaar en heb echt totaal geen ervaring.
Mn psychiater heeft me de voordelen van het alleen leven laten zien. Ik hou bijvoorbeeld erg veel vrije tijd over wat ik voor mijn hobbys kan gebruiken. Ik ben afgelopen maandag in een gekke bui naar parijs gereden gewoon voor fun. Beviel me wel, erg mooie stad. Ik doe gewoon waar ik zin in heb. Relatie is voor mij een gesloten boek en ik begin het steeds minder te missen. Ik ga gewoon vooruit kijken nu en laat het verleden achter me.
Ook mn vader heeft aangegeven dat het beter is te accepteren om in mn eentje een bestaan op te bouwen.
Ik vind het eigenlijk wel prima zo. Ik zal dan ook niet meer klagen verder.
Heheh heb dat wel eens gedaan met een meisje wat ik net één dag kende. Eerste date op vrijdag avond, iets gedronken, en toen wisten we niets meer te doen.. 'Zullen we naar Parijs gaan?' vroeg ik voor de grap, en ze zei ja. Toen twee dagen Parijs geweestquote:Op woensdag 24 november 2010 21:56 schreef Radioheart het volgende:
Maar vrouwen houden wel van een spontane man die ze een weekendje meeneemt naar parijs. Ik zou het tof vinden.
Is dat nog wat geworden?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:00 schreef FeestBoek het volgende:
[..]
Heheh heb dat wel eens gedaan met een meisje wat ik net één dag kende. Eerste date op vrijdag avond, iets gedronken, en toen wisten we niets meer te doen.. 'Zullen we naar Parijs gaan?' vroeg ik voor de grap, en ze zei ja. Toen twee dagen Parijs geweest
Ik zet het toch liever compleet uit mn hoofd. Eerst is het klote dat het nooit lukt en iedereen bouwt relaties op, krijgt kinderen , gaat trouwen enzo. Maar ik begin er echt aan gewend te raken dat dit niet voor iedereen is weggelegdquote:Op woensdag 24 november 2010 21:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik nog wel open blijven staan voor relaties, je weet maar nooit.
Al is het wel goed om je te focussen op wat je wel hebt en niet wanhopig op zoek te gaan, dat werkt vaak niet. Blijf vooral leuke dingen ondernemen en plezier uit het leven halen in je eentje.Maar mocht je een keer een vrouw hebben die jou leuk vindt, waag die kans dan ook, al heb je geen ervaring.
Ja had toch vrienden zei je?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:23 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik zet het toch liever compleet uit mn hoofd. Eerst is het klote dat het nooit lukt en iedereen bouwt relaties op, krijgt kinderen , gaat trouwen enzo. Maar ik begin er echt aan gewend te raken dat dit niet voor iedereen is weggelegd. Werkelijk 0 ervaring met een vrouw (zelfs geen praatje) en genegeerd worden alsof je niet bestaat lijkt me voldoende om conclusie te trekken dat het een keer moet ophouden
Alleen leven kan ook prima. Ik bouw wel een soort fantasie wereld op om me heen, maar dat is ook logisch geen normaal mens kan 27 jaar volhouden zonder vrienden.
Toen ik naar Frankrijk reed had ik ook het idee dat er iemand naast me zat en daardoor leek de rit ook veel korter.
Niet echt, laatste keer dat ik een schoolvriend had gezien was 10 jaar geledenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja had toch vrienden zei je?
En dat je nooit een gesprek hebt gehad met vrouwen is omdat je gepest werd en omdat je dacht dat je heel HEEL lelijk was. Daar kan jij ook weinig aan doen. Maar doe waar jij je prettig bij voelt.Het is jammer, maar misschien voor jou wel beter om het te accepteren als je er echt geen vertrouwen in hebt. Zonder vertrouwen in jezelf lukt het toch niet.
Geef je dat dan ook meteen op, vrienden maken, of niet?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:27 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Niet echt, laatste keer dat ik een schoolvriend had gezien was 10 jaar geleden
Nehh.. Contact was ontstaan uit een dronken one-night-stand de nacht ervoor, veel verder als dat weekend en een verloren zaterdag daarna is het niet gekomen.. Klinkt veel romatischer als dat het wasquote:
Ik ga maybe naar Noorwegen emigreren. Mooi land, veel natuur en ruimtequote:Op woensdag 24 november 2010 22:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geef je dat dan ook meteen op, vrienden maken, of niet?
Anders kan je altijd nog emigreren naar het buitenland en daar opnieuw beginnen.
edit; ah collega's is al wat ja
Je hebt tenminste meer lef dan de meeste jongensquote:Op woensdag 24 november 2010 22:28 schreef FeestBoek het volgende:
[..]
Nehh.. Contact was ontstaan uit een dronken one-night-stand de nacht ervoor, veel verder als dat weekend en een verloren zaterdag daarna is het niet gekomen.. Klinkt veel romatischer als dat het was
Doet me denken aan mn Warcraft maatje, hij was 26 en had ook een beetje hetzelfde probleem als mij. Hij werd altijd uitgelachen door iedereen totdat hij het helemaal zat werd en voor een trein sprong. Ik heb vaak met hem gespeeld in arena en in zn raids enzo. Ja ik moet zeggen dat ik hem mis.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je zelfmoord pleegt, waag het niet om voor een trein te springen.
En zoek hulp. Maar dat komt toch niet aan, dat weet ik onderhand wel.
Denk dat het meer aan dat meisje ligt hoor, die moet ook maar ja zeggen op een tripje Parijsquote:Op woensdag 24 november 2010 22:49 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Je hebt tenminste meer lef dan de meeste jongens.
Nu ben ik wel benieuwd hoewel meisjes er nee zouden zeggen op een leuke jongen die ze meevraagt naar Parijs.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Denk dat het meer aan dat meisje ligt hoor, die moet ook maar ja zeggen op een tripje Parijs
Wel mooi verhaal natuurlijk
0quote:Op woensdag 24 november 2010 23:13 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd hoewel meisjes er nee zouden zeggen op een leuke jongen die ze meevraagt naar Parijs.
Maar ik snap niet, hij werd uitgelachen om wat? Zijn uiterlijk? Zijn houding?quote:Op woensdag 24 november 2010 23:00 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Doet me denken aan mn Warcraft maatje, hij was 26 en had ook een beetje hetzelfde probleem als mij. Hij werd altijd uitgelachen door iedereen totdat hij het helemaal zat werd en voor een trein sprong. Ik heb vaak met hem gespeeld in arena en in zn raids enzo. Ja ik moet zeggen dat ik hem mis.
http://www.ed.nl/regio/ge(...)rd-op-NS-Geldrop.ece
http://forums.wow-europe.(...)06362&sid=1&pageNo=1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |