abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89039756
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 00:42 schreef -Strawberry- het volgende:
(anon? /b/ ganger? :o dan snap ik waarom je maagd bent haha...nee hoor, grapje ;) )
whut? :')
pi_89039766
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 00:51 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik voel me nu wel weer wat anders hoor.

misschien dat als ik minder 'afkeer' tegen players krijg, en ietsjes zelf wat pua materiaal en ander advies wat ik heb gekregen voor 'een leuk sociaal leven' doe. dat het allemaal goedkomt.
zijn plannen/ideeen, maar er is hoop dat ik het niet 'blijf verpesten'(en dat is natuurlijk trouwens nooit me plan geweest :S:S:S:S)
Je hebt wel door dat je al maanden roept dat het beter gaat hè?
En dat je dit jaar wel terug naar de uni zou gaan, maar nee...
Je beseft nog altijd niet dat een meisje krijgen niet de hoogste prioriteit heeft bij jou.
pi_89039786
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 00:52 schreef mschol het volgende:

[..]

whut? :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geloof me, je wil daar niet heen. ;)
  dinsdag 23 november 2010 @ 00:56:09 #154
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89039839
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 00:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geloof me, je wil daar niet heen. ;)
ik denk dat jij de nieuwe boxxy kunt wordn. maak eens een vidje.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_89039856
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 00:56 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik denk dat jij de nieuwe boxxy kunt wordn. maak eens een vidje.
Dat is een belediging. :{

Maar OT weer.
  dinsdag 23 november 2010 @ 00:59:30 #156
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_89039912
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 00:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat jij niet bent als TS. Jij verpest het voor jezelf en er is iets mis met je, maar je wil geen hulp zoeken.
ik heb ook geen hulp nodig.
ik moet gewoon eventjes naar uni gaan, en doorgaan zoals ik me vwo ook nog heb kunnen afmaken.

dat is alleen nu een beetje moeilijk om mee te beginnen omdat ik al 4 jaar beetje angstig binnen zit te zitten enzo(grotendeels, niet altijd)

maar ik heb geen hulp nodig, het licht allemaal aan mezelf.
  dinsdag 23 november 2010 @ 01:00:37 #157
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89039940
WTF MAAKT JOU BETER DAN BOXXY BITCH :D.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_89039959
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 00:59 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik heb ook geen hulp nodig.
ik moet gewoon eventjes naar uni gaan, en doorgaan zoals ik me vwo ook nog heb kunnen afmaken.

dat is alleen nu een beetje moeilijk om mee te beginnen omdat ik al 4 jaar beetje angstig binnen zit te zitten enzo(grotendeels, niet altijd)

maar ik heb geen hulp nodig, het licht allemaal aan mezelf.
Het ligt ook aan jezelf, maar jij kan het niet oplossen blijkt wel.
Al snap ik niet dat je ouders zich niet meer met je bemoeien nadat alles uitkwam.
  dinsdag 23 november 2010 @ 01:02:32 #159
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_89039975
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 01:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het ligt ook aan jezelf, maar jij kan het niet oplossen blijkt wel.
Al snap ik niet dat je ouders zich niet meer met je bemoeien nadat alles uitkwam.
omdat ik heel goed 'normaal' kan lijken, en goed kan liegen

edit: goed genoeg kan liegen tegen me goedgelovige ouders

en zielig doen en faal toegeven aan ouders is irritant. daar schaam ik me voor
pi_89040067
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 01:02 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

m.a.w. je hebt een te groot ego om eerlijk te zijn tegen je ouders, das best zielig..
pi_89040194
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 01:02 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Wees er maar niet al te trots op. Je liegt de enige mensen voor die je kunnen helpen en waar je afhankelijk van bent.
pi_89040212
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 01:06 schreef mschol het volgende:

[..]

m.a.w. je hebt een te groot ego om eerlijk te zijn tegen je ouders, das best zielig..
Oh maar het is al eens uitgekomen (niet dankzij hem though, al was het volgens hem een beetje mijn schuld). Maar dat heeft niet geholpen blijkt wel.
  dinsdag 23 november 2010 @ 02:15:27 #163
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_89040945
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 01:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh maar het is al eens uitgekomen (niet dankzij hem though, al was het volgens hem een beetje mijn schuld). Maar dat heeft niet geholpen blijkt wel.
Totaal off-topic, maarehh, interessant geval... jullie zijn exen? familie?
is er ook een Mylifeisgrey's-issues-topic?
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_89041091
Neem een deeltijdstudie psychologie. :) Veel chicks, en geeft je wat inzicht over het menselijk gedrag (ook al is sociale psychologie een heel klein onderdeel van de psychologie :D).
  dinsdag 23 november 2010 @ 02:45:31 #165
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_89041098
hmmn, dus als ik het goed begrijp laat TS zich emotioneel chanteren en sluist hij tienduizenden euros uitkeringsgeld en geld van zijn familie door naar prostituees... :{

TS, zoek een heel goed stel psychologen en psychiaters in, want anders gaat het nooit meer wat worden. Damn, dan dacht ik dat ik wereldvreemd was :{
  dinsdag 23 november 2010 @ 03:01:06 #166
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_89041158
Oh, en dan nog iets TS, stop eens met m'n belastinggeld aan luie crackhoeren te geven :r
  dinsdag 23 november 2010 @ 03:06:54 #167
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_89041182
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 02:45 schreef Chewbalhaar het volgende:
hmmn, dus als ik het goed begrijp laat TS zich emotioneel chanteren en sluist hij tienduizenden euros uitkeringsgeld en geld van zijn familie door naar prostituees... :{

TS, zoek een heel goed stel psychologen en psychiaters in, want anders gaat het nooit meer wat worden. Damn, dan dacht ik dat ik wereldvreemd was :{
nee dat ben ik
ts is iemand anders hoor

quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 02:15 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Totaal off-topic, maarehh, interessant geval... jullie zijn exen? familie?
is er ook een Mylifeisgrey's-issues-topic?
nee geen exen of familie :o . daar beledig je aardbei aardig mee denk ik(als ik haar even voor mag zijn).
ze kent me niet.

en topics over mij zijn er niet echt/ een beetje.
klik maar op mijn naam voor mijn topics waar ik in post. me postgeschiedenis is voor minstens de helft redelijk schokkend.

[ Bericht 16% gewijzigd door mylifeisgrey op 23-11-2010 03:19:42 ]
pi_89041546
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 00:24 schreef RabbitHeart het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik het niet hoor.

Als je je laat ontmaagden door een prostituee maak je alleen het neuken zelf mee. Ik vond mijn eerste keer niet zo'n big deal, ik vond de eerste keer zoenen en de eerste keer een relatie een veel grotere ervaring. Dat mis je dus als je het de eerste keer met een prostituee doet.

Ik vind het iets triestigs hebben, je eerste keer met een prostituee. Dat betekent niet dat ik iedereen mijn bed uit zal schoppen die het ooit met een prostituee heeft gedaan.
Het stadium van 'triest' is allang bereikt. Je kunt toch gewoon de tweede keer als speciaal beschouwen dan? Ik weet mijn eerste zoen niet eens meer, ik weet hooguit met wie. Nouja, ligt er aan of je daar inderdaad veel waarde aan hecht maar ik als ik 24 ben zonder enige ervaring zou ik me daar niet meer al te druk om maken.
pi_89041622
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 00:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik voel me nu wel weer wat anders hoor.

misschien dat als ik minder 'afkeer' tegen players krijg, en ietsjes zelf wat pua materiaal en ander advies wat ik heb gekregen voor 'een leuk sociaal leven' doe. dat het allemaal goedkomt.
zijn plannen/ideeen, maar er is hoop dat ik het niet 'blijf verpesten'(en alles verpesten voor mezelf is natuurlijk trouwens nooit me plan geweest :S:S:S:S)
Wel jammer dan dat je gisteren nog post dat je nog steeds enorme geldbedragen overmaakt naar een hoer in de hoop dat ze je vriendin wil worden en dat je het wel aan ziet komen dat je binnenkort zelfmoord pleegt.
  dinsdag 23 november 2010 @ 07:31:52 #170
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_89041674
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 07:18 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Wel jammer dan dat je gisteren nog post dat je nog steeds enorme geldbedragen overmaakt naar een hoer in de hoop dat ze je vriendin wil worden en dat je het wel aan ziet komen dat je binnenkort zelfmoord pleegt.
ik heb geld overgemaakt:
-omdat ze me echt overhaalt
-(misschien wel een beetje dat ik geen waardebesef van geld heb)
-het is echt-echt heel zielig
-beetje wanhopig ben ik ook

en dat van zelfmoord is mits samenkomst van omstandigheden:
stel dat ik morgen op het treinperron sta, en iemand schelt me net uit waardoor de wereld onder me schoenen vandaan valt, en de hele-wereld-is-tegen me gevoel krijg ik. en ook nog wat ander kutsamenkomst van omstandigheden, dan kan ik weleens in een opwelling zelfmoord doen.
en ik mensen me zie uitlachen e.d.

dat soort dingen heb ik echt vaker - vooral op de middelbare school nog wel vaak last van gehad dat ik totaal flipte, en bezorgde leraren me achterna kwamen, en ik huilen etc

maar dat heeft iedereen toch een beetje? alleen ik zie het bij mij sneller gebeuren omdat ik me vaak slecht voel

edit: + kans op dat ik morgen buitenkom is aardig klein
pi_89041693
Tip aan TS: Als je twee instrumenten bespeeld, kan je ook bij een leuk studentenorkest gaan. Heb je gelijk een gezamenlijke interesse, zitten veel studentes op, het kost niet veel tijd (een avond in de week 3 uur) en je kan er vrienden maken *O*
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_89041698
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 10:03 schreef Catbert het volgende:

[..]

No shit. Maar mensen reageren bot omdat het je zoveelste klaagtopic is. Wat probeer je te bereiken, dat een vrouwlijke fokster je uit medelijden dan maar een charityfuck kado doet?

Je vertelt alleen maar over wat niet lukt, zo'n negatieve instelling is compleet oninteressant. Vertel eens wat je WEL doet en wat je daar uit haalt. Teamsport is een goeie start, wat doe je dan? Het is vrijwel onmogelijk een teamsport te doen en daar geen vrienden aan over te houden, maar dat kost wel tijd die je daar in moet investeren, en je zult je wel een beetje assertief op moeten stellen.
Zeldzaam eens met Catbert, dit wilde ik ook zeggen.

Het is niet je uiterlijk, je gebrek aan ervaring, je verlegenheid of studie die een vrouw afschrikt, maar je negatieve houding die doorwerkt in alles.

Lethargisch zielig doen is in ieder geval nooit aantrekkelijk. En in jouw geval: QED.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 23 november 2010 @ 07:37:59 #173
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_89041713
speelt ts instrument?. mensen die dat kunnen zijn meestal best tof.

ik speel zelf redelijk piano maar aan piano heb je geen ruk.
pi_89041730
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 07:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
speelt ts instrument?. mensen die dat kunnen zijn meestal best tof.

ik speel zelf redelijk piano maar aan piano heb je geen ruk.
TS en jij delen een passie voor de fluit. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 23 november 2010 @ 07:44:07 #175
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_89041753
sommige muziekinstrumenten zijn populair en goed voor sociaal contact.
piano of fluit niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')