quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Hey Flippiequote:
Das waar, maar tochquote:Op donderdag 18 november 2010 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
ik moest lachen maar ik kan niet multiquoten dus haha @ nienke en wel.ok
Hoi flippie![]()
[..]
vertrouwen heb ik niet gezegd he?
dat past niet in de TT hequote:Op donderdag 18 november 2010 20:58 schreef Fha het volgende:
Hopelijk wel met het autoraampje open dan
Nee daarom zei ik het maar gewoon zo nog evenquote:
Wat een zeikmiep ben je ook, zo moeilijk is het tegenwoordig nietquote:
Goed bezig .. dank je voor deze aanvullingquote:Op donderdag 18 november 2010 20:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee daarom zei ik het maar gewoon zo nog even![]()
cabrio ?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:58 schreef Fha het volgende:
Hopelijk wel met het autoraampje open dan
Niet handig met regenquote:
ik neem mijn camera wel meequote:Op donderdag 18 november 2010 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
Ik bedoel natuurlijk: ik heb helemaal niet dat soort foto's van mezelf
Nee, 1 knopje indrukken even het nummer aanpassen en een tt verzinnen en klaar ben jequote:Op donderdag 18 november 2010 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat een zeikmiep ben je ook, zo moeilijk is het tegenwoordig niet
[..]
Goed bezig .. dank je voor deze aanvulling
hey naatje kom je ook weer eens buurten?quote:
Schat de meeste cabrio's hebben toch ook zo'n vouwdakjequote:
Ja maar als het ineens gaat regenen zovan dat je het niet zag aankomen enzoquote:Op donderdag 18 november 2010 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
Schat de meeste cabrio's hebben toch ook zo'n vouwdakje
jullie stonden voor de verandering eens in de nieuwe topics in plaats van singlesquote:Op donderdag 18 november 2010 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hey naatje kom je ook weer eens buurten?
quote:[..]
Schat de meeste cabrio's hebben toch ook zo'n vouwdakje
dat kan ik uit eigen ervaring bevestigenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maar als het ineens gaat regenen zovan dat je het niet zag aankomen enzodan ben je te laat
oh, ja, maar jij mag dat ook wel zienquote:
Ja dat is wel kut ... paraplu in de auto ?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maar als het ineens gaat regenen zovan dat je het niet zag aankomen enzodan ben je te laat
ohja de singlesquote:Op donderdag 18 november 2010 21:01 schreef naatje_1 het volgende:
jullie stonden voor de verandering eens in de nieuwe topics in plaats van singles
Maar als nog geen zinquote:Op donderdag 18 november 2010 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat een zeikmiep ben je ook, zo moeilijk is het tegenwoordig niet
Maar foto's van jouquote:Op donderdag 18 november 2010 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
Ik bedoel natuurlijk: ik heb helemaal niet dat soort foto's van mezelf
Behalve in de vroege ochtendquote:Op donderdag 18 november 2010 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat is wel kut ... paraplu in de auto ?![]()
[..]
ohja de singlesleuk daar he?
En het gaat hier ook best hard hoor
Maar die kan ze niet vasthouden want ze is dood en nouja de ander moet rijden dus dat kan ook nietquote:Op donderdag 18 november 2010 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
Aversie tegen singles? Hoezo dat?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
ohja de singlesleuk daar he?
En het gaat hier ook best hard hoor
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, ja, maar jij mag dat ook wel zien
dan liggen we allemaal aan een koffie infuus... Dieseltjesquote:
Dan doe je maar een poncho aanquote:Op donderdag 18 november 2010 21:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar die kan ze niet vasthouden want ze is dood en nouja de ander moet rijden dus dat kan ook niet
ik ben geen singlequote:Op donderdag 18 november 2010 21:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Aversie tegen singles? Hoezo dat?
True, true, maar meestal is het toch singles dat ik als eerste spot
Hey Naatjequote:
WB TFMquote:
Dus?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan liggen we allemaal aan een koffie infuus... Dieseltjesdie moeten op gang komen
[..]
Dan doe je maar een poncho aan
[..]
ik ben geen single
of WTFquote:Op donderdag 18 november 2010 21:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Naatje
[..]
WB TFM
waarom moet ik er op lekker als ik jou afkorting typ dat ik dan geen tmf typ
Foto's van mijquote:Op donderdag 18 november 2010 21:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar als nog geen zin
[..]
Maar foto's van jou
Of gewoon een normale auto met het raampje openquote:
Gij maffiaquote:
WB TFM
Ja maar Fha... 2 auto's is best prijzig hoor...quote:Op donderdag 18 november 2010 21:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Of gewoon een normale auto met het raampje open
Ik moet morgenochtend vroeg op neem een thermoskan met koffie meequote:Op donderdag 18 november 2010 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan liggen we allemaal aan een koffie infuus... Dieseltjesdie moeten op gang komen
Dan doe je maar een poncho aan
[..]
ik ben geen single
quote:
hebben wel meer mensenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Naatje
[..]
WB TFM
Waarom moet je twee?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ja maar Fha... 2 auto's is best prijzig hoor...
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeer zeker nietkomen die van mij meer in aanmerking
[..]
Zeg de maffia
Lekker, je mag ook bij mij komen koffie drinkenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:05 schreef Flippiee het volgende:
Ik moet morgenochtend vroeg op neem een thermoskan met koffie mee
Dat wordt heeel vroeg hoor, ik moet half 9 op school zijn, dus 7 uur al reizenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker, je mag ook bij mij komen koffie drinken
Foto's van suikersnoetje
Slaap lekkerquote:Op donderdag 18 november 2010 21:07 schreef Fha het volgende:
Maar lekkere geile mensen met auto's, ik ga naar bedFijne avond nog allemaal en slaap lekker straks!
![]()
![]()
![]()
Waar zit je op school?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat wordt heeel vroeg hoor, ik moet half 9 op school zijn, dus 7 uur al reizen
Dag lief Fhaatje... tot snelquote:Op donderdag 18 november 2010 21:07 schreef Fha het volgende:
Maar lekkere geile mensen met auto's, ik ga naar bedFijne avond nog allemaal en slaap lekker straks!
![]()
![]()
![]()
JAAquote:Op donderdag 18 november 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
Iedereen vindt zichzelf toch altijd stom op foto's staan?
Dag snoetepetoetertje met je sexy flanellen piejaamaaquote:Op donderdag 18 november 2010 21:07 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik niet, althans, mijn schoolfoto is best goed geluktquote:Op donderdag 18 november 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
slaap lekker fhaquote:Op donderdag 18 november 2010 21:07 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
![]()
In de Bijlmer, met de auto ben je er zo, maar met OV duurt het een uur.quote:
Dag lief Fhaatje... tot snel
[..]
JAA
Checkquote:Op donderdag 18 november 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
it-er worden, kan je de hele dag computerenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:08 schreef naatje_1 het volgende:
Ogod, mijn moeder heeft een briefje gemaakt met tijden waarop ik kan computeren
Slaap Lekkerquote:Op donderdag 18 november 2010 21:07 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ligt er aan, soms wel en soms nietquote:Op donderdag 18 november 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
computer je te veel? of is het om te verdelen?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:08 schreef naatje_1 het volgende:
Eigen pc+laptop FTWquote:Op donderdag 18 november 2010 21:09 schreef naatje_1 het volgende:
En dat ik geen tekorten meer sta op mijn rapport is ook geen reden meer om mij vrij te laten in mijn doen en laten wat computer betreft
Ik heb een stage uitgekozen waarvoor ik per se op de PC moet, maar jammer genoeg is dat nu bijna afgelopenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
it-er worden, kan je de hele dag computeren
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
Als het goed is krijg ik morgen Koen zijn eerste schoolfoto
Oh en taartje: hij zegt nu appolen UIT en huis en thuis (of wist je dat al?)
Dat is wel klotequote:Op donderdag 18 november 2010 21:11 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, als ik me niet aan die tijden houd, dan moet ik mijn laptop dus inleveren, ga ik vanuit
Vaak wel, maar bijvoorbeeld de foto die ik jou laatst stuurde sta ik er niet echt stom op,behalve dan dat mijn haren niet in model zaten. Maar over het algemeen was dat wel een geode foto van mezelf en die zijn er toch wel genoeg genomen.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:11 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, als ik me niet aan die tijden houd, dan moet ik mijn laptop dus inleveren, ga ik vanuit
Ja, maar jij hebt krullenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vaak wel, maar bijvoorbeeld de foto die ik jou laatst stuurde sta ik er niet echt stom op,behalve dan dat mijn haren niet in model zaten. Maar over het algemeen was dat wel een geode foto van mezelf en die zijn er toch wel genoeg genomen.
Mijn zoon vandaag tegen mijn moeder: oeh, oma, een sms!quote:Op donderdag 18 november 2010 21:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wanneer leren mijn ouders nu eens dat we in nieuwe tijden leven
mijn haar zit sowieso nooitquote:Op donderdag 18 november 2010 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vaak wel, maar bijvoorbeeld de foto die ik jou laatst stuurde sta ik er niet echt stom op,behalve dan dat mijn haren niet in model zaten. Maar over het algemeen was dat wel een geode foto van mezelf en die zijn er toch wel genoeg genomen.
Het zijn topouders, alleen op dit vlak leren ze het nietquote:Op donderdag 18 november 2010 21:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
gelukkig doen mijn ouders dat nooit
das erg jaquote:Op donderdag 18 november 2010 21:08 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben blij dat ik bezig ben voor mijn rijbewijsquote:Op donderdag 18 november 2010 21:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In de Bijlmer, met de auto ben je er zo, maar met OV duurt het een uur.
Jaaquote:Op donderdag 18 november 2010 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wauw
van de psz?
Wow..wat een knapperd
Dat is toch mode? Het uitjebedkapsel?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
mijn haar zit sowieso nooit
ik sta op, en ga naar school met datzelfde kapsel
Die ik iedere ochtend met gel wegkamquote:Op donderdag 18 november 2010 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt krullen
ik heb ook topouders, alleen ben ik geen top zoonquote:Op donderdag 18 november 2010 21:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het zijn topouders, alleen op dit vlak leren ze het niet
overbezorgdquote:Op donderdag 18 november 2010 21:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb ook topouders, alleen ben ik geen top zoon
achja, sommige ouders kan ik echt niet begrijpen, 1,5 uur per dag computeren! 9 uur slapen! voor het donker thuis zijn!
nou, sommige mensen die stoppen er allemaal gel in om het zo te laten lijken, maar ik krijg sowieso geen vorm in mijn ontembare krullenkopquote:Op donderdag 18 november 2010 21:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is toch mode? Het uitjebedkapsel?
Ik had met het ligt thuis zijn, was altijd leuk rond 21 juniquote:Op donderdag 18 november 2010 21:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb ook topouders, alleen ben ik geen top zoon
achja, sommige ouders kan ik echt niet begrijpen, 1,5 uur per dag computeren! 9 uur slapen! voor het donker thuis zijn!
hallonquote:
wat zondequote:Op donderdag 18 november 2010 21:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die ik iedere ochtend met gel wegkam
HEY!quote:
Hey WWquote:Op donderdag 18 november 2010 21:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Enschede 's avonds van een dakterras van 9 hoog zien is best mooi.
En hallo prinsen en prinsessen. Hoe is het?
uhm backuppen is altijd zo'n pokkewerkquote:Op donderdag 18 november 2010 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Heerlijk balletje hertengehakt is op![]()
![]()
Ben al de hele middag / avond backup DVD's van mn foto's aan het bakken. Loop precies een jaar en een dag achter nu
Nee nee neeee? Ik ga zoeken!quote:Op donderdag 18 november 2010 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
Jaagoed he
Had je jut en jul nog gezien, vorige topic pagina 1?
krullen is al helemaal aantrekkelijk bij vrouwmeisjesquote:Op donderdag 18 november 2010 21:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nou, sommige mensen die stoppen er allemaal gel in om het zo te laten lijken, maar ik krijg sowieso geen vorm in mijn ontembare krullenkop
Tot mijn 18e moest ik om 2.00 uur thuis zijn. Daarna mocht ik het zo laat maken als ik zelf wildequote:Op donderdag 18 november 2010 21:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had met het ligt thuis zijn, was altijd leuk rond 21 juni
Bonjour LovelyLady!quote:
Hey WWquote:Op donderdag 18 november 2010 21:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Enschede 's avonds van een dakterras van 9 hoog zien is best mooi.
En hallo prinsen en prinsessen. Hoe is het?
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
krullen is al helemaal aantrekkelijk bij vrouwmeisjes
Ja, een beetje krullen zie je wel, maar ik krijg het zonder gel echt niet netjes in model en staat het alle kanten op en aangezien ik toch wel netjes voor de dag wil komen op dagbesteding en op straat...quote:
Vooral als het haar wat langer isquote:Op donderdag 18 november 2010 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
"OEEEEEEEH, SCHATTTIGGGGGGGquote:Op donderdag 18 november 2010 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeer herkenbaarquote:Op donderdag 18 november 2010 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tot mijn 18e moest ik om 2.00 uur thuis zijn. Daarna mocht ik het zo laat maken als ik zelf wilde
Beetje spierpijn, maar dat hoort erbij.quote:
truequote:Op donderdag 18 november 2010 21:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
"OEEEEEEEH, SCHATTTIGGGGGGG"
iedereen wil je ze hebben, maar iedereen die ze heeft wil ze weer kwijt
net zoals bij ouder worden,
iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
Iedereen wli naar de hemel,
maar niemand wil dood
Valt misschien wel mee en misschien moet ik het een keer zonder gel proberen, dan maar een kwartier voor de spiegel staan en kammen..quote:
Hoezo, weer eens in lange tijd wezen sporten?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Beetje spierpijn, maar dat hoort erbij.
Als je zo oud word is het niet erg: http://www.dumpert.nl/med(...)an_de_geraniums.htmlquote:Op donderdag 18 november 2010 21:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
"OEEEEEEEH, SCHATTTIGGGGGGG"
iedereen wil je ze hebben, maar iedereen die ze heeft wil ze weer kwijt
net zoals bij ouder worden,
iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
Iedereen wli naar de hemel,
maar niemand wil dood
Want? Ik heb het toch ook gedaan?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:19 schreef TheFamousMan het volgende:
ooit zal ik wel een foto van mezelf posten, maar nu vind ik dat nog een beetje vreemd
Denk maar zo, eigenwijs persoon eigenwijze harenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Valt misschien wel mee en misschien moet ik het een keer zonder gel proberen, dan maar een kwartier voor de spiegel staan en kammen..
Wij zijn ook vreemdquote:Op donderdag 18 november 2010 21:19 schreef TheFamousMan het volgende:
ooit zal ik wel een foto van mezelf posten, maar nu vind ik dat nog een beetje vreemd
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:19 schreef Bos81 het volgende:
Valt misschien wel mee en misschien moet ik het een keer zonder gel proberen, dan maar een kwartier voor de spiegel staan en kammen..
Ik sport elke week weer idioot. Ik ben lid geworden van de lokale ultimate frisbee vereniging.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo, weer eens in lange tijd wezen sporten?
we hebben ook pm hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 21:19 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik bedoel maarquote:Op donderdag 18 november 2010 21:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je zal maar in gouda wonen, dan ben je inderdaad vreemd
Maar alleen dus nog niks gewentquote:Op donderdag 18 november 2010 21:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik sport elke week weer idioot. Ik ben lid geworden van de lokale ultimate frisbee vereniging.
achja, ik kijk welquote:
Okee, probeer er morgen aan te denken. kan niks beloven..quote:
daar ben ik geborenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je zal maar in gouda wonen, dan ben je inderdaad vreemd
Gezellig toch?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik bedoel maarMet die burgeroorlog enzo
Daar komt het idd op neer.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar alleen dus nog niks gewent
ik faal met paintquote:Op donderdag 18 november 2010 21:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Anders maak je een paint beroemde man van hoe je eruit ziet, krijgen we ook een idee van hoe je naar jezelf kijkt.
Geeft niks, we kijken daar wel doorheen.quote:
ik wilde er net wat van gaan zeggenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:22 schreef Muck het volgende:
Zegt nou niemand iets over Toek zijn versintte icon?
QFTquote:Op donderdag 18 november 2010 21:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Anders maak je een paint beroemde man van hoe je eruit ziet, krijgen we ook een idee van hoe je naar jezelf kijkt.
Kewlquote:
quote:
Kijk, aan jou heb ik watquote:Op donderdag 18 november 2010 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik wilde er net wat van gaan zeggen
Moet jij nodig zeggenquote:
Niet gezienquote:Op donderdag 18 november 2010 21:22 schreef Muck het volgende:
Zegt nou niemand iets over Toek zijn versintte icon?
ik wist niet dat jij een meisje wasquote:Op donderdag 18 november 2010 21:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
dit was ik 4 jaar geleden oid
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, probeer er morgen aan te denken. kan niks beloven..
Je hoeft ook niets te belovenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, probeer er morgen aan te denken. kan niks beloven..
ben ik ook niet, maar daar lijkt het alleen maar zoquote:Op donderdag 18 november 2010 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik wist niet dat jij een meisje was
Nou, al behoorlijk lang hoor, inmiddels al meer dan een jaarquote:Op donderdag 18 november 2010 21:23 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg, muck, sinds wanneer ben jij kleurtje af?
Wil je er eentje?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij is leuk hoor
ik kan da nie hoor nieuwe icon maken met sintdingetjes
Ahhhhh, mag je wel zo laat opbljven?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
een betere kon ik zo snel even niet vinden
Moet je vooral dat zeggen, nu wil hij helemaal niet meer die picca's posten na die opmerking.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik wist niet dat jij een meisje was
4 jaar geleden kerolquote:Op donderdag 18 november 2010 21:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou, al behoorlijk lang hoor, inmiddels al meer dan een jaar
[..]
Wil je er eentje?
[..]
Ahhhhh, mag je wel zo laat opbljven?
Op mijn brugklaspasje heb ik ook een babyface /madquote:Op donderdag 18 november 2010 21:25 schreef naatje_1 het volgende:
Echt heh, op mijn brugklaspasje heb ik echt een babyface erger dan in mn fobo en op dat nieuwe pasje wat ik nu heb ist helemaal verdwenen
Ow, ok, dacht me te herinneren dat jij nog door slotjes kon posten recentelijkquote:Op donderdag 18 november 2010 21:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou, al behoorlijk lang hoor, inmiddels al meer dan een jaar
Wil je er eentje?
[..]
Ahhhhh, mag je wel zo laat opbljven?
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ben ik ook niet, maar daar lijkt het alleen maar zo
ohquote:Op donderdag 18 november 2010 21:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ben ik ook niet, maar daar lijkt het alleen maar zo
Uhm ja waarom ook nietquote:
Zeik niet zo.. post jij eens een picca danquote:Op donderdag 18 november 2010 21:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Moet je vooral dat zeggen, nu wil hij helemaal niet meer die picca's posten na die opmerking.
En dat in een jaar tijd?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:25 schreef naatje_1 het volgende:
Echt heh, op mijn brugklaspasje heb ik echt een babyface erger dan in mn fobo en op dat nieuwe pasje wat ik nu heb ist helemaal verdwenen
toen was je 10 dus?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
een betere kon ik zo snel even niet vinden
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ow, ok, dacht me te herinneren dat jij nog door slotjes kon posten recentelijk
[..]
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh
oeps
[..]
Uhm ja waarom ook niethoe!?
[..]
Zeik niet zo.. post jij eens een picca dan
[..]
En dat in een jaar tijd
Kijk maar in mijn fotoboek tutje. Daar staan die picca's.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh
oeps
[..]
[..]
[..]
En dat in een jaar tijd
Die bijna geen foto's verstuurtquote:
En waarom weet ik dit niet?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Over paint gesproken, ik herinner me dat ik nog ergens een gepainte foto van mijzelf met zusterspakje heb.
daar hoefden geen foto's meer op?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:25 schreef naatje_1 het volgende:
Gewoon zeggen wat de wensen zijn, dan slinger ik mijn programmaatje aanquote:Op donderdag 18 november 2010 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh
oeps
[..]
[..]
[..]
En dat in een jaar tijd
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daar hoefden geen foto's meer op?
En zelfs ik zonder toestemmingquote:Op donderdag 18 november 2010 21:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kijk maar in mijn fotoboek tutje. Daar staan die picca's.
boeiah, het lijkt er daar idd aardig opquote:
Omdat maten van mij die jij niet kent die hebben gepaint.quote:
Ik weet het nietquote:Op donderdag 18 november 2010 21:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Gewoon zeggen wat de wensen zijn, dan slinger ik mijn programmaatje aan
En ik ben geen tutje JAHquote:Op donderdag 18 november 2010 21:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kijk maar in mijn fotoboek tutje. Daar staan die picca's.
Aha, maar nu dus welquote:Op donderdag 18 november 2010 21:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Omdat maten van mij die jij niet kent die hebben gepaint.
Ik heb toch 100.000 foto's in mijn fobo manquote:
Klein beetje wel, je gedraagt je nu wel tutterig tegen mij.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet het niet![]()
[..]
En ik ben geen tutje JAH
en op mijn burobladquote:Op donderdag 18 november 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb toch 100.000 foto's in mijn fobo man
Nee, je kent ze nog niet, Je weet wel dat die foto er is.quote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb ook gewoon totaal geen goeie foto van mezelf, maakt niet uit van welke leeftijd op deze laptop
Dan zijn ze dus niet allemaal van jouquote:Op donderdag 18 november 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb toch 100.000 foto's in mijn fobo man
Dat is voor mij al genoegquote:Op donderdag 18 november 2010 21:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee, je kent ze nog niet, Je weet wel dat die foto er is.
Moet je een stomp op je neus?!quote:Op donderdag 18 november 2010 21:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Klein beetje wel, je gedraagt je nu wel tutterig tegen mij.
HA! we hebben hem eindelijk zoverquote:Op donderdag 18 november 2010 21:29 schreef naatje_1 het volgende:
Jullie geloven niet dat ik babyface af ben op de meest recente foto's heh, ik zal het tegendeel bewijzen *pakt laptop en gaat naar scannerkamer*
BRB
krulliesquote:Op donderdag 18 november 2010 21:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb ook gewoon totaal geen goeie foto van mezelf, maakt niet uit van welke leeftijd op deze laptop
eenschquote:Op donderdag 18 november 2010 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik vind dit een leuke foto hoor
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan zijn ze dus niet allemaal van jou
[..]
Dat is voor mij al genoeg
Wil je vechtuh ja? Kom maar op!quote:Op donderdag 18 november 2010 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet je een stomp op je neus?!
das nie tuttig
Sproeten en krullenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht, voor één keer mag ik wel een icon jattenquote:
Heftugggquote:
pas op hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 21:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wil je vechtuh ja? Kom maar op!
Heleboel enquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anytimequote:Op donderdag 18 november 2010 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
DIES LIEFFFFFFFFFFFFFFFFdank je wel
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:36 schreef Trevland het volgende:
Heleboel enik ben niet onder de indrukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik moet nog steeds stage lopen die dag. Helaas. En het is een oneerlijk gevecht, ik mag niks doen want jij bent een meisje.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pas op hoor
jij kwam ook op de meet he?
en ik heb een brilquote:Op donderdag 18 november 2010 21:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds stage lopen die dag. Helaas. En het is een oneerlijk gevecht, ik mag niks doen want jij bent een meisje.
He jammer, het was te proberenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben niet onder de indruk
Ik heb ook een brilquote:Op donderdag 18 november 2010 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en ik heb een bril
zullen we dan maar knuffuluh?
wil je ook knuffuhluh?quote:
knuffuhluh?quote:
Dapper hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 21:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
He jammer, het was te proberen
In april mag ik weer een nieuwe uitzoekenquote:
Oh, ja, weg is het!quote:Op donderdag 18 november 2010 21:39 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Boven: nu
Onder: 5/4 jaar geleden
Jaaaaaquote:Op donderdag 18 november 2010 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wil je ook knuffuhluh?
[..]
knuffuhluh?
Dat lijkt mij een veiliger en meer plezierig alternatief!quote:Op donderdag 18 november 2010 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en ik heb een bril
zullen we dan maar knuffuluh?
Wil je mijn bril?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:40 schreef Trevland het volgende:
Ik voel me zo wel zielig als een van de weinige zonder bril
Plaatsen, pm/msn/mail staat openquote:Op donderdag 18 november 2010 21:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En ik heb de paint gevonden. Sodeju, wat een baggerding is dat.
Ik heb al 5 jaar dezelfde, wil geen nieuwe want dat ding zet ik alleen op als ik een dag thuis doorbreng. Maar eigenlijk wil ik wel een nieuwe, dan draag ik het misschien meerquote:Op donderdag 18 november 2010 21:40 schreef Muck het volgende:
[..]
In april mag ik weer een nieuwe uitzoeken
shortcake? tisda?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Jaaaaa
Wil je een stukje shortcake?
Wat bied je ervoor?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Plaatsen, pm/msn/mail staat open
foto's van jou met bril?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb al 5 jaar dezelfde, wil geen nieuwe want dat ding zet ik alleen op als ik een dag thuis doorbreng. Maar eigenlijk wil ik wel een nieuwe, dan draag ik het misschien meer
tegenwoordig heb je hele leuke brillen en als je een beetje gunstig vezekerd bent krijg je ook nog wel eens wat terugquote:Op donderdag 18 november 2010 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb al 5 jaar dezelfde, wil geen nieuwe want dat ding zet ik alleen op als ik een dag thuis doorbreng. Maar eigenlijk wil ik wel een nieuwe, dan draag ik het misschien meer
Maakt niet uit, mijn zusje heeft het allang gezien, dus mijn ouders weten het ongetwijfeld ook.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ik er tijdens de volgende fam bijeenkomst waar jij ook bent er niks over zeg
Onvindbaar. Ik en mijn bril spot je alleen als ik brak ben of het huis niet uitga.quote:
Oeh nice goed geregeldquote:Op donderdag 18 november 2010 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tegenwoordig heb je hele leuke brillen en als je een beetje gunstig vezekerd bent krijg je ook nog wel eens wat terug
Mijn bril kostte maar een 10tje uiteindelijk
De rest nog nietquote:Op donderdag 18 november 2010 21:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Maakt niet uit, mijn zusje heeft het allang gezien, dus mijn ouders weten het ongetwijfeld ook.
ik fuck altijd blindelingsquote:Op donderdag 18 november 2010 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb lenzen![]()
Zonder zie ik echt geen fuck meer
Alsof mij dat ene donder kan schelen.quote:
Ik weet het wel zekerquote:Op donderdag 18 november 2010 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan niet meer zo goed zie
Ik kan niet zonder, dus ik heb hem dagelijks opquote:Op donderdag 18 november 2010 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
shortcake? tisda?
Ik mag ook al een nieuwe bril uitzoeken maar nog geen leuke gevonden
De mijne ook niet zoveelquote:Op donderdag 18 november 2010 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tegenwoordig heb je hele leuke brillen en als je een beetje gunstig vezekerd bent krijg je ook nog wel eens wat terug
Mijn bril kostte maar een 10tje uiteindelijk
Die heb ik altijd in met zwemmen en voorheen op schoolquote:Op donderdag 18 november 2010 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb lenzen![]()
Zonder zie ik echt geen fuck meer
ik ook niet hoor dus dat moet goed te doen zijnquote:Op donderdag 18 november 2010 21:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Onvindbaar. Ik en mijn bril spot je alleen als ik brak ben of het huis niet uitga.
[..]
Oeh nice goed geregeldMisschien toch maar eens op jacht gaan en uitzoeken hoe of wat. Sommige brillen zijn zo belachelijk duur, en ik heb niet een erge afwijking.
Ik kan me er wel een voorstelling van makenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Alsof mij dat ene donder kan schelen.Weet je wat, ik upload wel de foto waarvan ze de paint hebben gemaakt. Mag jij er zelf eentje overheen painten, weet je ongeveer hoe het eruit zag.
Weet ik wel zeker en dan ook nog koppijnquote:Op donderdag 18 november 2010 21:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker
Met -5,75 zie je bar weinig vrees ik
Die foto vraagt er ook wel een beetje omquote:Op donderdag 18 november 2010 21:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Paint hier maar een outfitje over, heb je hem zelf gemaakt Trev.
En voor de rest, dit was ik toen ik 18 was.
Waarom denk je dat ze die paint ook hebben gemaakt?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die foto vraagt er ook wel een beetje om
Jaquote:
Ook dat nog jaquote:Op donderdag 18 november 2010 21:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan me er wel een voorstelling van maken
[..]
Weet ik wel zeker en dan ook nog koppijn
Juuquote:Op donderdag 18 november 2010 21:47 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en ik had zelf voorgenomen vroeg te gaan slapen, wat ik gister eigenlijk al van plan wasDus ajuus parapluus mensies
Slaap ze!quote:Op donderdag 18 november 2010 21:47 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en ik had zelf voorgenomen vroeg te gaan slapen, wat ik gister eigenlijk al van plan wasDus ajuus parapluus mensies
uhuhquote:
Daarom dusquote:Op donderdag 18 november 2010 21:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze die paint ook hebben gemaakt?
Trusten Naatjequote:Op donderdag 18 november 2010 21:47 schreef naatje_1 het volgende:
En ik denk dat jij zonder ook vrij weinig zietquote:Op donderdag 18 november 2010 21:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Verslaafd aan geraakt op vakantie in schotland en soms hebben ze het ook bij Lidl
[..]
Ook dat nog ja
Ik heb -1,5 en - 0,5. Moet ook binnenkort op afspraak komen, maar ik hoor niets van mn opticien over controle..quote:Op donderdag 18 november 2010 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ook niet hoor dus dat moet goed te doen zijnik heb -1.50 en -1.75
moet binnekort weer testen en dan ga ik eens even kijken voor een leuk montuurtje
jja maar chocolaquote:Op donderdag 18 november 2010 21:48 schreef Muck het volgende:
[..]
uhuh
en caramel
en kruimelige koek eronder
Dan ga ik de Lidl in de gaten houdenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Verslaafd aan geraakt op vakantie in schotland en soms hebben ze het ook bij Lidl
[..]
Ook dat nog ja
ik ga altijd naar hans anders, geen controle je hebt het zelf in de hand of je gaat of nietquote:Op donderdag 18 november 2010 21:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb -1,5 en - 0,5. Moet ook binnenkort op afspraak komen, maar ik hoor niets van mn opticien over controle..
Even bellen, vaak moet je er zelf achteraan gaan.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb -1,5 en - 0,5. Moet ook binnenkort op afspraak komen, maar ik hoor niets van mn opticien over controle..
pubersquote:Op donderdag 18 november 2010 21:51 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben vandaag trouwens gediscrimineerd
Ik zit in de klas altijd bij een groepje "skaters" en draag zelf ook altijd "skater" kleren/schoeisel, en we waren aan het kloten. Dus toen ik een propje recht in z'n oor schoot met een proppenschieter [geïmproviseerd uit een halve pen, afgeschoten projectiel +/- 3 mm doorsnee, bevogtigd door middel van oraal besabbelen] en toen riep de leraar: "ALLE SKATERS DE KLAS UIT GODVERDOMME ALTIJD HETZELFDE MET JULLIE SOORT" dus wij met z'n 5 en de klas uit.
Nu is mijn vraag: had ik een goede reden om m'n leraar aan te geven bij de afdelingsleider omdat ik mij gediscrimineerd voelde op grond van stijl/uiterlijk?
Ik zou het proberen en vooral de resultaten hier posten.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:51 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik zit in de klas altijd bij een groepje "skaters" en draag zelf ook altijd "skater" kleren/schoeisel, en we waren aan het kloten. Dus toen ik een propje recht in z'n oor schoot met een proppenschieter [geïmproviseerd uit een halve pen, afgeschoten projectiel +/- 3 mm doorsnee, bevogtigd door middel van oraal besabbelen] en toen riep de leraar: "ALLE SKATERS DE KLAS UIT GODVERDOMME ALTIJD HETZELFDE MET JULLIE SOORT" dus wij met z'n 5 en de klas uit.
Nu is mijn vraag: had ik een goede reden om m'n leraar aan te geven bij de afdelingsleider omdat ik mij gediscrimineerd voelde op grond van stijl/uiterlijk?
Ik kreeg altijd netjes een brief toegestuurd, dus vandaar dat ik het beetje raar vondquote:Op donderdag 18 november 2010 21:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Even bellen, vaak moet je er zelf achteraan gaan.
Ik bij Van Dijkquote:Op donderdag 18 november 2010 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ga altijd naar hans anders, geen controle je hebt het zelf in de hand of je gaat of niet
Ik sta te kijken van je antwoordquote:Op donderdag 18 november 2010 21:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zou het proberen en vooral de resultaten hier posten.
Wieso?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik sta te kijken van je antwoord
Kloptquote:Op donderdag 18 november 2010 21:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
En ik denk dat jij zonder ook vrij weinig ziet
Wat is er mis met chocola?quote:
Ze hebben ze nú in het assortimentquote:Op donderdag 18 november 2010 21:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ga ik de Lidl in de gaten houden
Nee meid, moet je maar geen propjes schietenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:51 schreef TheFamousMan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het gedaan, en hij antwoorde: ik een gesprek met de docent regelen, klinkt nogal onheilspellendquote:Op donderdag 18 november 2010 21:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zou het proberen en vooral de resultaten hier posten.
Goeieavond kerel.quote:
Dan ga ik morgen naar de Lidl.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Klopt
Ik zet hem zelfs op als ik 's nachts even naar het toilet moet, anders pleur ik van de trap af
[..]
Wat is er mis met chocola?
[..]
Ze hebben ze nú in het assortiment
[..]
Nee meid, moet je maar geen propjes schieten
Goldfingerquote:
woerdquote:
Je afdelingshoofd is zeker niet een ster in Nederlands?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan, en hij antwoorde: ik een gesprek met de docent regelen, klinkt nogal onheilspellend
Dat je er niet in mee gaat, over het hoe en wat over discriminatiequote:
Ik vertik het zelf soms om m'n ogen los te doenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Klopt
Ik zet hem zelfs op als ik 's nachts even naar het toilet moet, anders pleur ik van de trap af
Hey GFquote:
flipieequote:Op donderdag 18 november 2010 21:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ga ik morgen naar de Lidl.
[..]
Goldfinger![]()
Wat een hater, die pc van je.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
woerd
ik kan op deze pc niet multiquoten
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
Zal ik eens wat leuks vertellen?![]()
Zo niet lees dan niet de spoilerFok! Mobile opent de spoilers vanzelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar, m'n hoornvlies vond deze anekdote een bevredigende ervaring om te lezen, dus bedankt
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
lovelyquote:Op donderdag 18 november 2010 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
GF![]()
@Muck ... geloof het of niet maar ik hou niet zo van chocola
Zo niet lees dan niet de spoilerWat heb jij een gelukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M'n zinnen kloppen niet helemaal. Maar ik heb geen zin om ze te verbeteren op m'n mobiel, teveel moeitequote:Op donderdag 18 november 2010 21:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je afdelingshoofd is zeker niet een ster in Nederlands?
Nee joh, ik ben proactief aan het coachen. Dit kwartiel moeten we dat oefenen en ik denk dat het uitstekend is dat we deze jongen zover krijgen dat hij daadwerkelijk gaat doen en wij er smakelijk om kunnen lachen. 2 vliegen in één klap, ik heb geoefend en ik heb gelachen.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat je er niet in mee gaat, over het hoe en wat over discriminatie
oh mobiel... jeetje ik kan dat niet hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 21:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Fok! Mobile opent de spoilers vanzelf
Maar, m'n hoornvlies vond deze anekdote een bevredigende ervaring om te lezen, dus bedankt
Wtf is een kwartiel? zit je ook al mobiel te fokken?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben proactief aan het coachen. Dit kwartiel moeten we dat oefenen en ik denk dat het uitstekend is dat we deze jongen zover krijgen dat hij daadwerkelijk gaat doen en wij er smakelijk om kunnen lachen. 2 vliegen in één klap, ik heb geoefend en ik heb gelachen.
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat een hater, die pc van je.
Luie hond, lever je ook je toetsen onverbeterd in omdat het teveel moeite is? Zie dit als een examen Nederlands, want wij kunnen jouw toekomstige collega's worden en rekenen je dan af op het Nederlands dat jij hier beoefende.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
M'n zinnen kloppen niet helemaal. Maar ik heb geen zin om ze te verbeteren op m'n mobiel, teveel moeite
En je gunt ons ook een pleziertjequote:Op donderdag 18 november 2010 21:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben proactief aan het coachen. Dit kwartiel moeten we dat oefenen en ik denk dat het uitstekend is dat we deze jongen zover krijgen dat hij daadwerkelijk gaat doen en wij er smakelijk om kunnen lachen. 2 vliegen in één klap, ik heb geoefend en ik heb gelachen.
Is meestal wel zo handigquote:Op donderdag 18 november 2010 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh mobiel... jeetje ik kan dat niet hoor
Ik moet gewoon fijn mijn laptopje hebben... het gaat me te snel op de mobiel...
Zo niet lees dan niet de spoilerLiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt een aanraderquote:Op donderdag 18 november 2010 21:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ga ik morgen naar de Lidl.
[..]
Maar niet naar het aantal calorieën kijken hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
GF![]()
@Muck ... geloof het of niet maar ik hou niet zo van chocola
dus ik hoef ook geen chocotofftaart voor je te bakken?It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Saxion heeft een eigen studiesysteem bedacht waarin 4 periodes zijn om vakken te volgen en tentamens af te leggen. Eén zo periode heet dus een kwartiel.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
Wtf is een kwartiel? zit je ook al mobiel te fokken?
give the guy a break ...quote:Op donderdag 18 november 2010 21:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Luie hond, lever je ook je toetsen onverbeterd in omdat het teveel moeite is? Zie dit als een examen Nederlands, want wij kunnen jouw toekomstige collega's worden en rekenen je dan af op het Nederlands dat jij hier beoefende.
Nee. Achterlijke grafmongool dat je bent. het is BEVOCHTIGD. Maar ja, niet opletten in de les hequote:Op donderdag 18 november 2010 21:51 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik denk dat de pc het aanvoelt dat je het wilt dumpen en je nu gaat zitten fucken.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
te oud![]()
maar heb al een andere maar moet nog wat progamma's die hier opstaan daarop zetten
Zegt de meid die straks zijn foto's afkraakte.quote:
chocotoffquote:Op donderdag 18 november 2010 21:57 schreef Muck het volgende:
dus ik hoef ook geen chocotofftaart voor je te bakken?
tuurlijkquote:Op donderdag 18 november 2010 21:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Saxion heeft een eigen studiesysteem bedacht waarin 4 periodes zijn om vakken te volgen en tentamens af te leggen. Eén zo periode heet dus een kwartiel.
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Achterlijke grafmongool dat je bent. het is BEVOCHTIGD. Maar ja, niet opletten in de les he![]()
Ga maar van 6 uur smorgens tot 12 uur snachts ploeteren in de kopermijnen voor een dubbeltje per dag, waardeloos verwend klotekind dat je bent.
kwartiel is een gewoon Nederlands woord hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh mobiel... jeetje ik kan dat niet hoor
Ik moet gewoon fijn mijn laptopje hebben... het gaat me te snel op de mobiel...
[..] Wtf is een kwartiel? zit je ook al mobiel te fokken?
Ik heb meerdere persoonlijkhedenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zegt de meid die straks zijn foto's afkraakte.
bannoffee pie dan maar?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
chocotoffnee daar pas ik voor
de chocolade muffin van Marijke was wel lekker trouwens
[..]
tuurlijk
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |