Mijn zoon vandaag tegen mijn moeder: oeh, oma, een sms!quote:Op donderdag 18 november 2010 21:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wanneer leren mijn ouders nu eens dat we in nieuwe tijden leven
mijn haar zit sowieso nooitquote:Op donderdag 18 november 2010 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vaak wel, maar bijvoorbeeld de foto die ik jou laatst stuurde sta ik er niet echt stom op,behalve dan dat mijn haren niet in model zaten. Maar over het algemeen was dat wel een geode foto van mezelf en die zijn er toch wel genoeg genomen.
Het zijn topouders, alleen op dit vlak leren ze het nietquote:Op donderdag 18 november 2010 21:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
gelukkig doen mijn ouders dat nooit
das erg jaquote:Op donderdag 18 november 2010 21:08 schreef naatje_1 het volgende:
Ogod, mijn moeder heeft een briefje gemaakt met tijden waarop ik kan computeren
Ik ben blij dat ik bezig ben voor mijn rijbewijsquote:Op donderdag 18 november 2010 21:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In de Bijlmer, met de auto ben je er zo, maar met OV duurt het een uur.
Jaaquote:Op donderdag 18 november 2010 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wauw
van de psz?
Wow..wat een knapperd
Dat is toch mode? Het uitjebedkapsel?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
mijn haar zit sowieso nooit
ik sta op, en ga naar school met datzelfde kapsel
Die ik iedere ochtend met gel wegkamquote:Op donderdag 18 november 2010 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt krullen
ik heb ook topouders, alleen ben ik geen top zoonquote:Op donderdag 18 november 2010 21:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het zijn topouders, alleen op dit vlak leren ze het niet
overbezorgdquote:Op donderdag 18 november 2010 21:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb ook topouders, alleen ben ik geen top zoon
achja, sommige ouders kan ik echt niet begrijpen, 1,5 uur per dag computeren! 9 uur slapen! voor het donker thuis zijn!
nou, sommige mensen die stoppen er allemaal gel in om het zo te laten lijken, maar ik krijg sowieso geen vorm in mijn ontembare krullenkopquote:Op donderdag 18 november 2010 21:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is toch mode? Het uitjebedkapsel?
Ik had met het ligt thuis zijn, was altijd leuk rond 21 juniquote:Op donderdag 18 november 2010 21:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb ook topouders, alleen ben ik geen top zoon
achja, sommige ouders kan ik echt niet begrijpen, 1,5 uur per dag computeren! 9 uur slapen! voor het donker thuis zijn!
hallonquote:
wat zondequote:Op donderdag 18 november 2010 21:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die ik iedere ochtend met gel wegkam
HEY!quote:
Hey WWquote:Op donderdag 18 november 2010 21:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Enschede 's avonds van een dakterras van 9 hoog zien is best mooi.
En hallo prinsen en prinsessen. Hoe is het?
uhm backuppen is altijd zo'n pokkewerkquote:Op donderdag 18 november 2010 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Heerlijk balletje hertengehakt is op![]()
![]()
Ben al de hele middag / avond backup DVD's van mn foto's aan het bakken. Loop precies een jaar en een dag achter nu
Nee nee neeee? Ik ga zoeken!quote:Op donderdag 18 november 2010 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
Jaagoed he
Had je jut en jul nog gezien, vorige topic pagina 1?
krullen is al helemaal aantrekkelijk bij vrouwmeisjesquote:Op donderdag 18 november 2010 21:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nou, sommige mensen die stoppen er allemaal gel in om het zo te laten lijken, maar ik krijg sowieso geen vorm in mijn ontembare krullenkop
Tot mijn 18e moest ik om 2.00 uur thuis zijn. Daarna mocht ik het zo laat maken als ik zelf wildequote:Op donderdag 18 november 2010 21:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had met het ligt thuis zijn, was altijd leuk rond 21 juni
Bonjour LovelyLady!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |