Slaap lekkerquote:Op donderdag 18 november 2010 21:07 schreef Fha het volgende:
Maar lekkere geile mensen met auto's, ik ga naar bedFijne avond nog allemaal en slaap lekker straks!
![]()
![]()
![]()
Waar zit je op school?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat wordt heeel vroeg hoor, ik moet half 9 op school zijn, dus 7 uur al reizen
Dag lief Fhaatje... tot snelquote:Op donderdag 18 november 2010 21:07 schreef Fha het volgende:
Maar lekkere geile mensen met auto's, ik ga naar bedFijne avond nog allemaal en slaap lekker straks!
![]()
![]()
![]()
JAAquote:Op donderdag 18 november 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
Iedereen vindt zichzelf toch altijd stom op foto's staan?
Dag snoetepetoetertje met je sexy flanellen piejaamaaquote:Op donderdag 18 november 2010 21:07 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik niet, althans, mijn schoolfoto is best goed geluktquote:Op donderdag 18 november 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
slaap lekker fhaquote:Op donderdag 18 november 2010 21:07 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
![]()
In de Bijlmer, met de auto ben je er zo, maar met OV duurt het een uur.quote:
quote:[..]
Dag lief Fhaatje... tot snel
[..]
JAA
Checkquote:Op donderdag 18 november 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
it-er worden, kan je de hele dag computerenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:08 schreef naatje_1 het volgende:
Ogod, mijn moeder heeft een briefje gemaakt met tijden waarop ik kan computeren
Slaap Lekkerquote:Op donderdag 18 november 2010 21:07 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ligt er aan, soms wel en soms nietquote:Op donderdag 18 november 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
computer je te veel? of is het om te verdelen?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:08 schreef naatje_1 het volgende:
Ogod, mijn moeder heeft een briefje gemaakt met tijden waarop ik kan computeren
Eigen pc+laptop FTWquote:Op donderdag 18 november 2010 21:09 schreef naatje_1 het volgende:
En dat ik geen tekorten meer sta op mijn rapport is ook geen reden meer om mij vrij te laten in mijn doen en laten wat computer betreft
Ik heb een stage uitgekozen waarvoor ik per se op de PC moet, maar jammer genoeg is dat nu bijna afgelopenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
it-er worden, kan je de hele dag computeren
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
Als het goed is krijg ik morgen Koen zijn eerste schoolfoto
Oh en taartje: hij zegt nu appolen UIT en huis en thuis (of wist je dat al?)
Dat is wel klotequote:Op donderdag 18 november 2010 21:11 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, als ik me niet aan die tijden houd, dan moet ik mijn laptop dus inleveren, ga ik vanuit
Vaak wel, maar bijvoorbeeld de foto die ik jou laatst stuurde sta ik er niet echt stom op,behalve dan dat mijn haren niet in model zaten. Maar over het algemeen was dat wel een geode foto van mezelf en die zijn er toch wel genoeg genomen.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:11 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, als ik me niet aan die tijden houd, dan moet ik mijn laptop dus inleveren, ga ik vanuit
Ja, maar jij hebt krullenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vaak wel, maar bijvoorbeeld de foto die ik jou laatst stuurde sta ik er niet echt stom op,behalve dan dat mijn haren niet in model zaten. Maar over het algemeen was dat wel een geode foto van mezelf en die zijn er toch wel genoeg genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |