quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Hey Flippiequote:
Das waar, maar tochquote:Op donderdag 18 november 2010 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
ik moest lachen maar ik kan niet multiquoten dus haha @ nienke en wel.ok
Hoi flippie![]()
[..]
vertrouwen heb ik niet gezegd he?
dat past niet in de TT hequote:Op donderdag 18 november 2010 20:58 schreef Fha het volgende:
Hopelijk wel met het autoraampje open dan
Nee daarom zei ik het maar gewoon zo nog evenquote:
Wat een zeikmiep ben je ook, zo moeilijk is het tegenwoordig nietquote:
Goed bezig .. dank je voor deze aanvullingquote:Op donderdag 18 november 2010 20:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee daarom zei ik het maar gewoon zo nog even![]()
cabrio ?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:58 schreef Fha het volgende:
Hopelijk wel met het autoraampje open dan
Niet handig met regenquote:
ik neem mijn camera wel meequote:Op donderdag 18 november 2010 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
Ik bedoel natuurlijk: ik heb helemaal niet dat soort foto's van mezelf
Nee, 1 knopje indrukken even het nummer aanpassen en een tt verzinnen en klaar ben jequote:Op donderdag 18 november 2010 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat een zeikmiep ben je ook, zo moeilijk is het tegenwoordig niet
[..]
Goed bezig .. dank je voor deze aanvulling
hey naatje kom je ook weer eens buurten?quote:
Schat de meeste cabrio's hebben toch ook zo'n vouwdakjequote:
Ja maar als het ineens gaat regenen zovan dat je het niet zag aankomen enzoquote:Op donderdag 18 november 2010 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
Schat de meeste cabrio's hebben toch ook zo'n vouwdakje
jullie stonden voor de verandering eens in de nieuwe topics in plaats van singlesquote:Op donderdag 18 november 2010 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hey naatje kom je ook weer eens buurten?
quote:[..]
Schat de meeste cabrio's hebben toch ook zo'n vouwdakje
dat kan ik uit eigen ervaring bevestigenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maar als het ineens gaat regenen zovan dat je het niet zag aankomen enzodan ben je te laat
oh, ja, maar jij mag dat ook wel zienquote:
Ja dat is wel kut ... paraplu in de auto ?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maar als het ineens gaat regenen zovan dat je het niet zag aankomen enzodan ben je te laat
ohja de singlesquote:Op donderdag 18 november 2010 21:01 schreef naatje_1 het volgende:
jullie stonden voor de verandering eens in de nieuwe topics in plaats van singles
Maar als nog geen zinquote:Op donderdag 18 november 2010 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat een zeikmiep ben je ook, zo moeilijk is het tegenwoordig niet
Maar foto's van jouquote:Op donderdag 18 november 2010 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
Ik bedoel natuurlijk: ik heb helemaal niet dat soort foto's van mezelf
Behalve in de vroege ochtendquote:Op donderdag 18 november 2010 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat is wel kut ... paraplu in de auto ?![]()
[..]
ohja de singlesleuk daar he?
En het gaat hier ook best hard hoor
Maar die kan ze niet vasthouden want ze is dood en nouja de ander moet rijden dus dat kan ook nietquote:Op donderdag 18 november 2010 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
Aversie tegen singles? Hoezo dat?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
ohja de singlesleuk daar he?
En het gaat hier ook best hard hoor
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, ja, maar jij mag dat ook wel zien
dan liggen we allemaal aan een koffie infuus... Dieseltjesquote:
Dan doe je maar een poncho aanquote:Op donderdag 18 november 2010 21:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar die kan ze niet vasthouden want ze is dood en nouja de ander moet rijden dus dat kan ook niet
ik ben geen singlequote:Op donderdag 18 november 2010 21:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Aversie tegen singles? Hoezo dat?
True, true, maar meestal is het toch singles dat ik als eerste spot
Hey Naatjequote:
WB TFMquote:
Dus?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan liggen we allemaal aan een koffie infuus... Dieseltjesdie moeten op gang komen
[..]
Dan doe je maar een poncho aan
[..]
ik ben geen single
of WTFquote:Op donderdag 18 november 2010 21:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Naatje
[..]
WB TFM
waarom moet ik er op lekker als ik jou afkorting typ dat ik dan geen tmf typ
Foto's van mijquote:Op donderdag 18 november 2010 21:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar als nog geen zin
[..]
Maar foto's van jou
Of gewoon een normale auto met het raampje openquote:
Gij maffiaquote:
WB TFM
Ja maar Fha... 2 auto's is best prijzig hoor...quote:Op donderdag 18 november 2010 21:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Of gewoon een normale auto met het raampje open
Ik moet morgenochtend vroeg op neem een thermoskan met koffie meequote:Op donderdag 18 november 2010 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan liggen we allemaal aan een koffie infuus... Dieseltjesdie moeten op gang komen
Dan doe je maar een poncho aan
[..]
ik ben geen single
quote:
hebben wel meer mensenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Naatje
[..]
WB TFM
Waarom moet je twee?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ja maar Fha... 2 auto's is best prijzig hoor...
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeer zeker nietkomen die van mij meer in aanmerking
[..]
Zeg de maffia
Lekker, je mag ook bij mij komen koffie drinkenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:05 schreef Flippiee het volgende:
Ik moet morgenochtend vroeg op neem een thermoskan met koffie mee
Dat wordt heeel vroeg hoor, ik moet half 9 op school zijn, dus 7 uur al reizenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker, je mag ook bij mij komen koffie drinken
Foto's van suikersnoetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |