Hey WWquote:Op donderdag 18 november 2010 21:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Enschede 's avonds van een dakterras van 9 hoog zien is best mooi.
En hallo prinsen en prinsessen. Hoe is het?
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
krullen is al helemaal aantrekkelijk bij vrouwmeisjes
Ja, een beetje krullen zie je wel, maar ik krijg het zonder gel echt niet netjes in model en staat het alle kanten op en aangezien ik toch wel netjes voor de dag wil komen op dagbesteding en op straat...quote:
Vooral als het haar wat langer isquote:Op donderdag 18 november 2010 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
"OEEEEEEEH, SCHATTTIGGGGGGGquote:Op donderdag 18 november 2010 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeer herkenbaarquote:Op donderdag 18 november 2010 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tot mijn 18e moest ik om 2.00 uur thuis zijn. Daarna mocht ik het zo laat maken als ik zelf wilde
Beetje spierpijn, maar dat hoort erbij.quote:
truequote:Op donderdag 18 november 2010 21:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
"OEEEEEEEH, SCHATTTIGGGGGGG"
iedereen wil je ze hebben, maar iedereen die ze heeft wil ze weer kwijt
net zoals bij ouder worden,
iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
Iedereen wli naar de hemel,
maar niemand wil dood
Valt misschien wel mee en misschien moet ik het een keer zonder gel proberen, dan maar een kwartier voor de spiegel staan en kammen..quote:
Hoezo, weer eens in lange tijd wezen sporten?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Beetje spierpijn, maar dat hoort erbij.
Als je zo oud word is het niet erg: http://www.dumpert.nl/med(...)an_de_geraniums.htmlquote:Op donderdag 18 november 2010 21:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
"OEEEEEEEH, SCHATTTIGGGGGGG"
iedereen wil je ze hebben, maar iedereen die ze heeft wil ze weer kwijt
net zoals bij ouder worden,
iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
Iedereen wli naar de hemel,
maar niemand wil dood
Want? Ik heb het toch ook gedaan?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:19 schreef TheFamousMan het volgende:
ooit zal ik wel een foto van mezelf posten, maar nu vind ik dat nog een beetje vreemd
Denk maar zo, eigenwijs persoon eigenwijze harenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Valt misschien wel mee en misschien moet ik het een keer zonder gel proberen, dan maar een kwartier voor de spiegel staan en kammen..
Wij zijn ook vreemdquote:Op donderdag 18 november 2010 21:19 schreef TheFamousMan het volgende:
ooit zal ik wel een foto van mezelf posten, maar nu vind ik dat nog een beetje vreemd
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:19 schreef Bos81 het volgende:
Valt misschien wel mee en misschien moet ik het een keer zonder gel proberen, dan maar een kwartier voor de spiegel staan en kammen..
Ik sport elke week weer idioot. Ik ben lid geworden van de lokale ultimate frisbee vereniging.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo, weer eens in lange tijd wezen sporten?
we hebben ook pm hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 21:19 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik bedoel maarquote:Op donderdag 18 november 2010 21:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je zal maar in gouda wonen, dan ben je inderdaad vreemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |