Maar alleen dus nog niks gewentquote:Op donderdag 18 november 2010 21:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik sport elke week weer idioot. Ik ben lid geworden van de lokale ultimate frisbee vereniging.
achja, ik kijk welquote:
Okee, probeer er morgen aan te denken. kan niks beloven..quote:
daar ben ik geborenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je zal maar in gouda wonen, dan ben je inderdaad vreemd
Gezellig toch?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik bedoel maarMet die burgeroorlog enzo
Daar komt het idd op neer.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar alleen dus nog niks gewent
ik faal met paintquote:Op donderdag 18 november 2010 21:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Anders maak je een paint beroemde man van hoe je eruit ziet, krijgen we ook een idee van hoe je naar jezelf kijkt.
Geeft niks, we kijken daar wel doorheen.quote:
ik wilde er net wat van gaan zeggenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:22 schreef Muck het volgende:
Zegt nou niemand iets over Toek zijn versintte icon?
QFTquote:Op donderdag 18 november 2010 21:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Anders maak je een paint beroemde man van hoe je eruit ziet, krijgen we ook een idee van hoe je naar jezelf kijkt.
Kewlquote:
quote:
Kijk, aan jou heb ik watquote:Op donderdag 18 november 2010 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik wilde er net wat van gaan zeggen
Moet jij nodig zeggenquote:
Niet gezienquote:Op donderdag 18 november 2010 21:22 schreef Muck het volgende:
Zegt nou niemand iets over Toek zijn versintte icon?
ik wist niet dat jij een meisje wasquote:Op donderdag 18 november 2010 21:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
dit was ik 4 jaar geleden oid
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, probeer er morgen aan te denken. kan niks beloven..
Je hoeft ook niets te belovenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, probeer er morgen aan te denken. kan niks beloven..
ben ik ook niet, maar daar lijkt het alleen maar zoquote:Op donderdag 18 november 2010 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik wist niet dat jij een meisje was
Nou, al behoorlijk lang hoor, inmiddels al meer dan een jaarquote:Op donderdag 18 november 2010 21:23 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg, muck, sinds wanneer ben jij kleurtje af?
Wil je er eentje?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij is leuk hoor
ik kan da nie hoor nieuwe icon maken met sintdingetjes
Ahhhhh, mag je wel zo laat opbljven?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
dit was ik 4 jaar geleden oid
een betere kon ik zo snel even niet vinden
Moet je vooral dat zeggen, nu wil hij helemaal niet meer die picca's posten na die opmerking.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik wist niet dat jij een meisje was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |