4 jaar geleden kerolquote:Op donderdag 18 november 2010 21:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou, al behoorlijk lang hoor, inmiddels al meer dan een jaar
[..]
Wil je er eentje?
[..]
Ahhhhh, mag je wel zo laat opbljven?
Op mijn brugklaspasje heb ik ook een babyface /madquote:Op donderdag 18 november 2010 21:25 schreef naatje_1 het volgende:
Echt heh, op mijn brugklaspasje heb ik echt een babyface erger dan in mn fobo en op dat nieuwe pasje wat ik nu heb ist helemaal verdwenen
Ow, ok, dacht me te herinneren dat jij nog door slotjes kon posten recentelijkquote:Op donderdag 18 november 2010 21:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou, al behoorlijk lang hoor, inmiddels al meer dan een jaar
quote:[..]
Wil je er eentje?
[..]
Ahhhhh, mag je wel zo laat opbljven?
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ben ik ook niet, maar daar lijkt het alleen maar zo
ohquote:Op donderdag 18 november 2010 21:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ben ik ook niet, maar daar lijkt het alleen maar zo
Uhm ja waarom ook nietquote:
Zeik niet zo.. post jij eens een picca danquote:Op donderdag 18 november 2010 21:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Moet je vooral dat zeggen, nu wil hij helemaal niet meer die picca's posten na die opmerking.
En dat in een jaar tijd?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:25 schreef naatje_1 het volgende:
Echt heh, op mijn brugklaspasje heb ik echt een babyface erger dan in mn fobo en op dat nieuwe pasje wat ik nu heb ist helemaal verdwenen
toen was je 10 dus?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
dit was ik 4 jaar geleden oid
een betere kon ik zo snel even niet vinden
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ow, ok, dacht me te herinneren dat jij nog door slotjes kon posten recentelijk
[..]
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh
oeps
[..]
Uhm ja waarom ook niethoe!?
[..]
Zeik niet zo.. post jij eens een picca dan
[..]
En dat in een jaar tijd
Kijk maar in mijn fotoboek tutje. Daar staan die picca's.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh
oeps
[..]
[..]
[..]
En dat in een jaar tijd
Die bijna geen foto's verstuurtquote:
En waarom weet ik dit niet?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Over paint gesproken, ik herinner me dat ik nog ergens een gepainte foto van mijzelf met zusterspakje heb.
daar hoefden geen foto's meer op?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:25 schreef naatje_1 het volgende:
Gewoon zeggen wat de wensen zijn, dan slinger ik mijn programmaatje aanquote:Op donderdag 18 november 2010 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh
oeps
[..]
[..]
[..]
En dat in een jaar tijd
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daar hoefden geen foto's meer op?
En zelfs ik zonder toestemmingquote:Op donderdag 18 november 2010 21:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kijk maar in mijn fotoboek tutje. Daar staan die picca's.
boeiah, het lijkt er daar idd aardig opquote:
Omdat maten van mij die jij niet kent die hebben gepaint.quote:
Ik weet het nietquote:Op donderdag 18 november 2010 21:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Gewoon zeggen wat de wensen zijn, dan slinger ik mijn programmaatje aan
En ik ben geen tutje JAHquote:Op donderdag 18 november 2010 21:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kijk maar in mijn fotoboek tutje. Daar staan die picca's.
Aha, maar nu dus welquote:Op donderdag 18 november 2010 21:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Omdat maten van mij die jij niet kent die hebben gepaint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |