shortcake? tisda?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Jaaaaa
Wil je een stukje shortcake?
Wat bied je ervoor?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Plaatsen, pm/msn/mail staat open
foto's van jou met bril?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb al 5 jaar dezelfde, wil geen nieuwe want dat ding zet ik alleen op als ik een dag thuis doorbreng. Maar eigenlijk wil ik wel een nieuwe, dan draag ik het misschien meer
tegenwoordig heb je hele leuke brillen en als je een beetje gunstig vezekerd bent krijg je ook nog wel eens wat terugquote:Op donderdag 18 november 2010 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb al 5 jaar dezelfde, wil geen nieuwe want dat ding zet ik alleen op als ik een dag thuis doorbreng. Maar eigenlijk wil ik wel een nieuwe, dan draag ik het misschien meer
Maakt niet uit, mijn zusje heeft het allang gezien, dus mijn ouders weten het ongetwijfeld ook.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ik er tijdens de volgende fam bijeenkomst waar jij ook bent er niks over zeg
Onvindbaar. Ik en mijn bril spot je alleen als ik brak ben of het huis niet uitga.quote:
Oeh nice goed geregeldquote:Op donderdag 18 november 2010 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tegenwoordig heb je hele leuke brillen en als je een beetje gunstig vezekerd bent krijg je ook nog wel eens wat terug
Mijn bril kostte maar een 10tje uiteindelijk
De rest nog nietquote:Op donderdag 18 november 2010 21:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Maakt niet uit, mijn zusje heeft het allang gezien, dus mijn ouders weten het ongetwijfeld ook.
ik fuck altijd blindelingsquote:Op donderdag 18 november 2010 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb lenzen![]()
Zonder zie ik echt geen fuck meer
Alsof mij dat ene donder kan schelen.quote:
Ik weet het wel zekerquote:Op donderdag 18 november 2010 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan niet meer zo goed zie
Ik kan niet zonder, dus ik heb hem dagelijks opquote:Op donderdag 18 november 2010 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
shortcake? tisda?
Ik mag ook al een nieuwe bril uitzoeken maar nog geen leuke gevonden
De mijne ook niet zoveelquote:Op donderdag 18 november 2010 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tegenwoordig heb je hele leuke brillen en als je een beetje gunstig vezekerd bent krijg je ook nog wel eens wat terug
Mijn bril kostte maar een 10tje uiteindelijk
Die heb ik altijd in met zwemmen en voorheen op schoolquote:Op donderdag 18 november 2010 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb lenzen![]()
Zonder zie ik echt geen fuck meer
ik ook niet hoor dus dat moet goed te doen zijnquote:Op donderdag 18 november 2010 21:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Onvindbaar. Ik en mijn bril spot je alleen als ik brak ben of het huis niet uitga.
[..]
Oeh nice goed geregeldMisschien toch maar eens op jacht gaan en uitzoeken hoe of wat. Sommige brillen zijn zo belachelijk duur, en ik heb niet een erge afwijking.
Ik kan me er wel een voorstelling van makenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Alsof mij dat ene donder kan schelen.Weet je wat, ik upload wel de foto waarvan ze de paint hebben gemaakt. Mag jij er zelf eentje overheen painten, weet je ongeveer hoe het eruit zag.
Weet ik wel zeker en dan ook nog koppijnquote:Op donderdag 18 november 2010 21:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker
Met -5,75 zie je bar weinig vrees ik
Die foto vraagt er ook wel een beetje omquote:Op donderdag 18 november 2010 21:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Paint hier maar een outfitje over, heb je hem zelf gemaakt Trev.
En voor de rest, dit was ik toen ik 18 was.
Waarom denk je dat ze die paint ook hebben gemaakt?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die foto vraagt er ook wel een beetje om
Jaquote:
Ook dat nog jaquote:Op donderdag 18 november 2010 21:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan me er wel een voorstelling van maken
[..]
Weet ik wel zeker en dan ook nog koppijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |