Ik heb toch 100.000 foto's in mijn fobo manquote:
Klein beetje wel, je gedraagt je nu wel tutterig tegen mij.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet het niet![]()
[..]
En ik ben geen tutje JAH
en op mijn burobladquote:Op donderdag 18 november 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb toch 100.000 foto's in mijn fobo man
Nee, je kent ze nog niet, Je weet wel dat die foto er is.quote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb ook gewoon totaal geen goeie foto van mezelf, maakt niet uit van welke leeftijd op deze laptop
Dan zijn ze dus niet allemaal van jouquote:Op donderdag 18 november 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb toch 100.000 foto's in mijn fobo man
Dat is voor mij al genoegquote:Op donderdag 18 november 2010 21:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee, je kent ze nog niet, Je weet wel dat die foto er is.
Moet je een stomp op je neus?!quote:Op donderdag 18 november 2010 21:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Klein beetje wel, je gedraagt je nu wel tutterig tegen mij.
HA! we hebben hem eindelijk zoverquote:Op donderdag 18 november 2010 21:29 schreef naatje_1 het volgende:
Jullie geloven niet dat ik babyface af ben op de meest recente foto's heh, ik zal het tegendeel bewijzen *pakt laptop en gaat naar scannerkamer*
BRB
krulliesquote:Op donderdag 18 november 2010 21:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb ook gewoon totaal geen goeie foto van mezelf, maakt niet uit van welke leeftijd op deze laptop
eenschquote:Op donderdag 18 november 2010 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik vind dit een leuke foto hoor
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan zijn ze dus niet allemaal van jou
[..]
Dat is voor mij al genoeg
Wil je vechtuh ja? Kom maar op!quote:Op donderdag 18 november 2010 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet je een stomp op je neus?!
das nie tuttig
Sproeten en krullenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht, voor één keer mag ik wel een icon jattenquote:
Heftugggquote:
pas op hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 21:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wil je vechtuh ja? Kom maar op!
Heleboel enquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |