Juuquote:Op donderdag 18 november 2010 21:47 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en ik had zelf voorgenomen vroeg te gaan slapen, wat ik gister eigenlijk al van plan wasDus ajuus parapluus mensies
Slaap ze!quote:Op donderdag 18 november 2010 21:47 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en ik had zelf voorgenomen vroeg te gaan slapen, wat ik gister eigenlijk al van plan wasDus ajuus parapluus mensies
uhuhquote:
Daarom dusquote:Op donderdag 18 november 2010 21:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze die paint ook hebben gemaakt?
Trusten Naatjequote:Op donderdag 18 november 2010 21:47 schreef naatje_1 het volgende:
En ik denk dat jij zonder ook vrij weinig zietquote:Op donderdag 18 november 2010 21:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Verslaafd aan geraakt op vakantie in schotland en soms hebben ze het ook bij Lidl
[..]
Ook dat nog ja
Ik heb -1,5 en - 0,5. Moet ook binnenkort op afspraak komen, maar ik hoor niets van mn opticien over controle..quote:Op donderdag 18 november 2010 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ook niet hoor dus dat moet goed te doen zijnik heb -1.50 en -1.75
moet binnekort weer testen en dan ga ik eens even kijken voor een leuk montuurtje
jja maar chocolaquote:Op donderdag 18 november 2010 21:48 schreef Muck het volgende:
[..]
uhuh
en caramel
en kruimelige koek eronder
Dan ga ik de Lidl in de gaten houdenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Verslaafd aan geraakt op vakantie in schotland en soms hebben ze het ook bij Lidl
[..]
Ook dat nog ja
ik ga altijd naar hans anders, geen controle je hebt het zelf in de hand of je gaat of nietquote:Op donderdag 18 november 2010 21:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb -1,5 en - 0,5. Moet ook binnenkort op afspraak komen, maar ik hoor niets van mn opticien over controle..
Even bellen, vaak moet je er zelf achteraan gaan.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb -1,5 en - 0,5. Moet ook binnenkort op afspraak komen, maar ik hoor niets van mn opticien over controle..
pubersquote:Op donderdag 18 november 2010 21:51 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben vandaag trouwens gediscrimineerd
Ik zit in de klas altijd bij een groepje "skaters" en draag zelf ook altijd "skater" kleren/schoeisel, en we waren aan het kloten. Dus toen ik een propje recht in z'n oor schoot met een proppenschieter [geïmproviseerd uit een halve pen, afgeschoten projectiel +/- 3 mm doorsnee, bevogtigd door middel van oraal besabbelen] en toen riep de leraar: "ALLE SKATERS DE KLAS UIT GODVERDOMME ALTIJD HETZELFDE MET JULLIE SOORT" dus wij met z'n 5 en de klas uit.
Nu is mijn vraag: had ik een goede reden om m'n leraar aan te geven bij de afdelingsleider omdat ik mij gediscrimineerd voelde op grond van stijl/uiterlijk?
Ik zou het proberen en vooral de resultaten hier posten.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:51 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik zit in de klas altijd bij een groepje "skaters" en draag zelf ook altijd "skater" kleren/schoeisel, en we waren aan het kloten. Dus toen ik een propje recht in z'n oor schoot met een proppenschieter [geïmproviseerd uit een halve pen, afgeschoten projectiel +/- 3 mm doorsnee, bevogtigd door middel van oraal besabbelen] en toen riep de leraar: "ALLE SKATERS DE KLAS UIT GODVERDOMME ALTIJD HETZELFDE MET JULLIE SOORT" dus wij met z'n 5 en de klas uit.
Nu is mijn vraag: had ik een goede reden om m'n leraar aan te geven bij de afdelingsleider omdat ik mij gediscrimineerd voelde op grond van stijl/uiterlijk?
Ik kreeg altijd netjes een brief toegestuurd, dus vandaar dat ik het beetje raar vondquote:Op donderdag 18 november 2010 21:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Even bellen, vaak moet je er zelf achteraan gaan.
Ik bij Van Dijkquote:Op donderdag 18 november 2010 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ga altijd naar hans anders, geen controle je hebt het zelf in de hand of je gaat of niet
Ik sta te kijken van je antwoordquote:Op donderdag 18 november 2010 21:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zou het proberen en vooral de resultaten hier posten.
Wieso?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik sta te kijken van je antwoord
Kloptquote:Op donderdag 18 november 2010 21:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
En ik denk dat jij zonder ook vrij weinig ziet
Wat is er mis met chocola?quote:
Ze hebben ze nú in het assortimentquote:Op donderdag 18 november 2010 21:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ga ik de Lidl in de gaten houden
Nee meid, moet je maar geen propjes schietenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:51 schreef TheFamousMan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het gedaan, en hij antwoorde: ik een gesprek met de docent regelen, klinkt nogal onheilspellendquote:Op donderdag 18 november 2010 21:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zou het proberen en vooral de resultaten hier posten.
Goeieavond kerel.quote:
Dan ga ik morgen naar de Lidl.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Klopt
Ik zet hem zelfs op als ik 's nachts even naar het toilet moet, anders pleur ik van de trap af
[..]
Wat is er mis met chocola?
[..]
Ze hebben ze nú in het assortiment
[..]
Nee meid, moet je maar geen propjes schieten
Goldfingerquote:
woerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |