Nou, ik moet bekennen dat ik eigenlijk altijd het sluiten van een topic heb vermijd. Weet ook niet precies wanneer hij dicht gaat dus toen ik net een berichtje poste en in eens zag dat ik hem sloot schrok ik me rotquote:
Ik hoop voor je dat ie snel komt of niet maar dan wel met een streepje er bijquote:Op maandag 15 november 2010 19:43 schreef Kyara het volgende:
nou zodra de vlag uit kan trek ik een fles wijn open. Dat weet ik wel.
Hij gaat dicht na de 300ste post. Ik probeer het ook altijd een beetje te ontwijken hoor, maar ik ben gewoon lui en heb geen zin een nieuwe te openen...quote:Op maandag 15 november 2010 19:57 schreef Thistleweed het volgende:
[..]
Nou, ik moet bekennen dat ik eigenlijk altijd het sluiten van een topic heb vermijd. Weet ook niet precies wanneer hij dicht gaat dus toen ik net een berichtje poste en in eens zag dat ik hem sloot schrok ik me rot
En het is zo makkelijk met de nieuwe layoutquote:Op maandag 15 november 2010 20:31 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Hij gaat dicht na de 300ste post. Ik probeer het ook altijd een beetje te ontwijken hoor, maar ik ben gewoon lui en heb geen zin een nieuwe te openen...
Waarom denk je dat de vorige editie door mij geopend is...?quote:Op maandag 15 november 2010 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En het is zo makkelijk met de nieuwe layout
Maar je hoeft niet werkeloos te wachten hequote:Op maandag 15 november 2010 19:38 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Gefeliciteerd.![]()
![]()
Ik sta bijna onderaan het lijstje zie ik, waarom duurt wachten zo lang?
Jemig... ik kan het me haast niet voorstellenquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:46 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik zit nu te kijken naar een programma: 'I didn't know I was pregnant.' Dat is best een schok als je jouw baby in de toiletpot vindt, omdat je niet wist dat je zwanger was.![]()
De dame die nu aan het vertellen is, had een andere aflevering van hetzelfde programma gezien, twee weken voordat ze zelf onverwacht beviel...
Klinkt positief hoor, ik duim voor jequote:Op dinsdag 16 november 2010 10:24 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik ben ook helemaal een beetje zenuwachtig. Ik heb zo'n gevoel (kan niet uitleggen wat), zal wel niet zo zijn hoor. En dan denk ik, help, ik durf helemaal niet meer..
Ah, maar dat gaat er zeker wel aankomen, toch?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:15 schreef winka het volgende:
Welkom GotC, las het net in het rammelaarstopic!
Ik hoop dat je gauw vertokken hier bent met behulp van Sensitest testenIk vind dit goede testen, ook al heb ik nog nooit een tweede streepje gezien
Ongeduld is ook een schone zaakquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:24 schreef winka het volgende:
Jaaa dat gaat er zeker aankomen, ben amper nog 'begonnen'maar nu al ongeduldig
Er zullen trouwens vast nog wel meer goede zijn hoor maar ik vond deze in ieder geval ook goed geprijsd
Je gaat zeker eerst ontpillenHoe lang heb je de pil geslikt?
Gemiddelde cyclus is vrij kort ja, de kortste tot nu toe was 21 dagenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:53 schreef Susie het volgende:
@LB; jij hebt echt een korte cyclus he? Heb het idee dat je net geweest bent!!
Herkenning.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:13 schreef Boepie het volgende:
vandaag wat roze afveeg, maar zette niet door.. dat is wel weer nieuw voor mij want als ik dat normaal gesproken heb is het meteen bingo en sluizen open.. mijn buik rommelt wel.. dus het zal dan morgen wel komen? mijn lichaam zit me echt te fukken heb ik het idee![]()
Maar om nu te zeggen ik ben ongesteld.. euhm nee (nog) niet.
Dankjewel!quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:00 schreef Diaan73 het volgende:
ik was dit topic helemaal uit het oog verloren..
en volgens mij ehb ik Aventura nog helemaal niet gefeliciteerd
![]()
Bij deze: van harte gefeliciteerd
![]()
Ik ga proberen het hier weer een beetje te volgen...
Dit betekent ook wel dat ik er niet zo mee bezig ben, met het zwanger worden. Dat is voor mezelf een goed teken, dus helemaal prima zo. Ik volg weer verder in relaxstand... zaterdag NOD, ben benieuwd, zou een leuk verjaardagscadeautje zijn. ik ben a.s. vrijdag jarig
Jouw cyclussen lijken ook wel erg kort te zijn zeg. Kan me je blegh gevoel goed voorstellen.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:02 schreef LadyBlack het volgende:
Ha Diaanklinkt inderdaad wel alsof je er toch met een relaxte houding in kunt staan, fijn!
Hier vond ik vanochtend toch iets roods op mn wcpapiertje.... niet veel maar waarschijnlijk dus toch een menstruatie. Wéér erg kort (22 dagen) en die ovulatietesten doen hun werk dan ook niet goed bij mijOf mijn luteale fase is abnormaal kort (8 dagen). Blegh
23 - 27 - 21 - 25 - 22 tot nu toequote:Op woensdag 17 november 2010 10:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jouw cyclussen lijken ook wel erg kort te zijn zeg. Kan me je blegh gevoel goed voorstellen.
Je weet: niks mis met een korte cyclus!quote:Op woensdag 17 november 2010 10:02 schreef LadyBlack het volgende:
Ha Diaanklinkt inderdaad wel alsof je er toch met een relaxte houding in kunt staan, fijn!
Hier vond ik vanochtend toch iets roods op mn wcpapiertje.... niet veel maar waarschijnlijk dus toch een menstruatie. Wéér erg kort (22 dagen) en die ovulatietesten doen hun werk dan ook niet goed bij mijOf mijn luteale fase is abnormaal kort (8 dagen). Blegh
Inderdaad kort en onregelmatig, geen peil op te trekken. Herkenbaar voor mij maar dan had ik hele lange cyclussen. Vreemd dan van die positieve ovulatietest.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
23 - 27 - 21 - 25 - 22 tot nu toeKort maar ook onregelmatig dus....
Het meest vreemde vind ik nog dat ik op dag 13 en 14 positieve ovulatietesten hadNouja, het zal wel..... Mijn nieuwe NOD mag op 8 december. (ik doe maar gewoon 28 dagen).
Viervijfzeszeven, ook balen! Maar waarom wil je uit de lijst dan?
Wordt een drukke periode en ik heb niet zoveel zin in stress en dat soort dingen.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
23 - 27 - 21 - 25 - 22 tot nu toeKort maar ook onregelmatig dus....
Het meest vreemde vind ik nog dat ik op dag 13 en 14 positieve ovulatietesten hadNouja, het zal wel..... Mijn nieuwe NOD mag op 8 december. (ik doe maar gewoon 28 dagen).
Viervijfzeszeven, ook balen! Maar waarom wil je uit de lijst dan?
Waarom heb je lang gewacht met het spiraaltje eruit halen?quote:Op woensdag 17 november 2010 11:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben heel blij met alle hulpmiddeltjes en kalenders, maar het lijkt mij ook wel lekker rustig om met de pil/spiraal te stoppen op het moment dat je eigenlijk nog niet zwanger zou hoeven zijn...
Mijn kinderwens is al jaren heel sterk, en ik heb ook echt toegeleefd naar het moment dat ik mn spiraaltje eruit liet halen. Dus toen dat eenmaal zover was kon het me allemaal niet snel genoeg gaan!En dat is helaas nog niet minder geworden
Heel herkenbaar, dat had ik ook toen ik samen met Peace ervoor ging [sub]ondanks dat ik toen ook al een kind had, maar niet van Peace enz. [s/ub], uiteindelijk duurde het nog 2,5 jaar en was IUI nodig... maar dat gaat bij jou niet gebeuren hoor!!quote:Op woensdag 17 november 2010 11:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben heel blij met alle hulpmiddeltjes en kalenders, maar het lijkt mij ook wel lekker rustig om met de pil/spiraal te stoppen op het moment dat je eigenlijk nog niet zwanger zou hoeven zijn...
Mijn kinderwens is al jaren heel sterk, en ik heb ook echt toegeleefd naar het moment dat ik mn spiraaltje eruit liet halen. Dus toen dat eenmaal zover was kon het me allemaal niet snel genoeg gaan!En dat is helaas nog niet minder geworden
Mijn vriend en ik zijn nu 3 jaar samen, veel eerder beginnen vond ik niet zo verantwoord, en bovendien was ik ook nog jong genoeg om nog even lekker van ons tweetjes te genietenquote:Op woensdag 17 november 2010 11:19 schreef viervijfzeszeven het volgende:
[..]
Waarom heb je lang gewacht met het spiraaltje eruit halen?
Leeftijd maakt niet echt uit nee, maar als ik 10 jaar ouder was geweest had ik wel wat meer haast gemaaktquote:Op woensdag 17 november 2010 11:36 schreef viervijfzeszeven het volgende:
Ja dat is ook weer zo, er komt van alles bij kijken.
Relatie, vriend, financiën,ruimte.
Kinderen krijgen is een gedoe!!![]()
Eigenlijk maakt leeftijd niet zo uit vind ik, je bent zo jong/oud als je je voelt toch?
Nou bij mij ging dat niet op. Mijn moeder heeft 2 "ongelukjes" gehad en 2x zwanger... ze vond het dan ook heel sneu voor mij dat het bij mij zo moeizaam ging/gaat.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn vriend en ik zijn nu 3 jaar samen, veel eerder beginnen vond ik niet zo verantwoord, en bovendien was ik ook nog jong genoeg om nog even lekker van ons tweetjes te genieten(ik ben nu 27)
En Diaan, ik hoop ook dat het nu gewoon snel gaat! Als het waar is dat je op je moeder lijkt hoef ik me geen zorgen te maken, maarja, je weet het gewoon nooit he![]()
Kinderen hebben, is (soms) ook een gedoe!!quote:Op woensdag 17 november 2010 11:36 schreef viervijfzeszeven het volgende:
Ja dat is ook weer zo, er komt van alles bij kijken.
Relatie, vriend, financiën,ruimte.
Kinderen krijgen is een gedoe!!![]()
Eigenlijk maakt leeftijd niet zo uit vind ik, je bent zo jong/oud als je je voelt toch?
Oeh spannend! ik ga voor je duimenquote:Op woensdag 17 november 2010 10:26 schreef ymme het volgende:
Hier inmiddels al 3 dagen misselijk. En nog steeds niet ongesteld.
3 dagen overtijd. Ik ga vanmiddag/vanavond testen. Spannend
Niet gepland (iets eerder dan gepland, is beter gezegd) maar oh zo welkom!!!
Is het inmiddels doorgezet, of is het bij dat kleine beetje gebleven?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:13 schreef Boepie het volgende:
vandaag wat roze afveeg, maar zette niet door.. dat is wel weer nieuw voor mij want als ik dat normaal gesproken heb is het meteen bingo en sluizen open.. mijn buik rommelt wel.. dus het zal dan morgen wel komen? mijn lichaam zit me echt te fukken heb ik het idee![]()
Maar om nu te zeggen ik ben ongesteld.. euhm nee (nog) niet.
Ja klopt dat lijkt me ook moeilijk van 2 naar 3.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:50 schreef Diaan73 het volgende:
Een beslissing van 2 naar 3 valt ook niet mee. Dan komen er heel veel praktische dingen bijkijken...Inmiddels zitten we op het punt van, dat zien we dan wel weer... komt ook wel goed.
Wij gaan onze slaapkamer opsplitsen in tweeën. Ooit komt er een dakkapel op zolder en kunnen daar 2 kamers gemaakt worden, is nu 1 grote kamer en een voorzolder.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:55 schreef viervijfzeszeven het volgende:
[..]
Ja klopt dat lijkt me ook moeilijk van 2 naar 3.
Qua ruimte zou het hier dan nét gaan maar niet genoeg kamers, opzich is een kamer delen ook geen ramp.
Maar ik wil dat liever voorkomen.
Wat ik wel heb is dat wel nu moest besluiten.
Of nog een tweede of helemaal niet meer, ik wil niet dat dochter 8/9 jaar is en ik weer in de luiers zit.
Oh hier las ik nog helemaal overheen; spannend ymme!quote:Op woensdag 17 november 2010 10:26 schreef ymme het volgende:
Hier inmiddels al 3 dagen misselijk. En nog steeds niet ongesteld.
3 dagen overtijd. Ik ga vanmiddag/vanavond testen. Spannend
Niet gepland (iets eerder dan gepland, is beter gezegd) maar oh zo welkom!!!
Leuke leeftijd vind ik dat.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:11 schreef viervijfzeszeven het volgende:
Nu 4. (dus ik ben al even uit de luiers en wil niet nog langer wachten)
Ik vind de perfecte leeftijd tussen 2 kinderen 5/6 jaar.
Heeft inderdaad voordelen, ik zie ook eigenlijk geen nadelen.
Zijn die er?
Mij ookquote:Op woensdag 17 november 2010 12:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh hier las ik nog helemaal overheen; spannend ymme!
Misselijk en overtijd lijkt me eigenlijk wel duidelijk
Volgens mij valt dat nog wel mee... ze is erg kattig volgens hem.. en wil altijd op "zijn" laptop. maar hij heeft er nu niet meer zoveel "last" van... zijn vader en stiefmoeder zijn niet meer samen en stiefmoeder is met de andere 2 kinderen verhuisd..quote:Op woensdag 17 november 2010 14:17 schreef LadyBlack het volgende:
Hahaha, laat me raden, Twan mag niet aan dr poppen oid komen en hij vindt het stom als zij aan zijn speelgoed zit?De meeste van mijn vriendinnetjes vroeger hadden jongere broertjes, en dat wilde ook wel eens botsen hoor!
Ik was altijd blij dat ik thuis in mn eentje was, lekker rustig
Daar ben ik nu wel op teruggekomen, nu die meiden allemaal hartstikke leuk met hun broertjes op kunnen schieten
Zo denk ik er ook overquote:Op woensdag 17 november 2010 11:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Leeftijd maakt niet echt uit nee, maar als ik 10 jaar ouder was geweest had ik wel wat meer haast gemaakt
Ruimte is hier gelukkig geen issue; ik had 4,5 jaar geleden een ruime eengezinswoning bij elkaar gespaard bij de woningstichting3 slaapkamers
En financiën vind ik eigenlijk minder belangrijk... mijn vriend heeft een vaste baan, ik nog niet, maar ik geloof dat je je kindje ook met weinig geld prima groot kunt brengenzeker de eerste paar jaar.
Had ik ook toen ik erachter kwam dat ik weer zwanger was maar dat komt allemaal goed en het valt me erg mee moet ik zeggen. (tot nu toe)quote:Op woensdag 17 november 2010 12:43 schreef ymme het volgende:
[..]
Lijkt me wel zwaar hoor, heb nu een zoontje van 8,5 maand.Maar met een beetje hulp van de oma's komt alles goed. En misschien is het wel niet zo. Zo lang ik nog geen 2 streepjes heb gezien is het nog niet 100%
Haha thanks!quote:Op woensdag 17 november 2010 19:52 schreef Susie het volgende:
Zo'n lange post en dan nog vergeten GotC welkom te heten! Bij deze dus![]()
Hahaha, dat bedacht ik mij een tijdje geleden ook jaquote:Op woensdag 17 november 2010 19:01 schreef Susie het volgende:
Weet je wat zo raar is; toen we met zijn allen aan de pil waren (even de spiraaltjes daar gelaten dus, sorry), schoot je helemaal in de stress en paniek als je er eens eentje vergeten was en nu zijn we gestopt en zouden we met zijn allen moeten ontpillen en maar wachten op het 2de streepje... Zat ik vandaag zo aan te denken, stom vind ik dat eigenlijk.... moest ik even kwijt.
heb je wel een 'normale' menstruatie gehad eigenlijk?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:06 schreef klumsy het volgende:
haha ja ik heb er dus ook geen verstand van
maar zal morgen nog eens testen, kijken of die er dan heel anders uitziet
Ja dat wel, maar altijd wel met een langere tijd ertussen...quote:Op woensdag 17 november 2010 21:08 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
heb je wel een 'normale' menstruatie gehad eigenlijk?
* GotC hoopt op een zichtbaar streepje voor jequote:Op woensdag 17 november 2010 21:08 schreef lollypops het volgende:
@ GotC Enjoy the club!![]()
@ Ymme: ik duim voor je!!![]()
Hier is het nog steeds wachten, wachten en nog eens wachten op de beruchte dag dat dekomen mag ... Eigenlijk dat liever ook niet maar dan wel een tweede streepke (maar helaas die blijf ook onzichtbaar)! Op dit moment zit ik op dag 39
Jep, dit is mijn eerste cyclus nadat ik mijn koperspiraaltje heb verwijderd op 8 oktober. Voor zover ik weet heeft een koperhoudend spiraaltje toch geen invloed op je cyclus?! Of heeft iemand hier misschien iets anders ervaren, er over gehoord of gelezen?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:15 schreef Susie het volgende:
@lollypops; was dit je eerste cyclus? Duurt in ieder geval wel lang ja.
M'n laatste menstruatie was inderdaad een echte, bij controle bij de Gyn kreeg ik te horen dat ik ( helemaal onverwachts ) net 1-2 dagen ervoor een eisprong had gehadquote:Op woensdag 17 november 2010 21:49 schreef mefke79 het volgende:
Klumsy, hoe was je laatste menstruatie? Was dat een echte, dus zo een als je normaal hebt?
ovulatietesten slaan ook positief uit bij zwangerschap Is het antwoord ja, dan zit je waarschijnlijk tegen eisprong en dan is dit een logische uitslag (voor zover ik er verstand van heb)
Ja daar heb je wel gelijk in...quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:56 schreef LadyBlack het volgende:
Dat zou wel mooi zijn klumsy!
Ik zou thuis alvast testen, veel gezelliger als het raak blijkt te zijnen meer privé voor als het niet raak lijkt te zijn.
En poookie, spannend hoor, zeker als je ook nog geen tekenen van menstruatie hebt!
Mag van mijn vriend pas woensdag testen, als er dan nog niks is doorgebroken......quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:43 schreef klumsy het volgende:
@ Poookie, waneer ga je testen, weet je dat al?
*weer verder duimen gaat
quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:15 schreef klumsy het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in...
denk dat mijn NOD rond 2 december zal zijn, dus dan zou ik mooi het weekend kunnen testen
vind het helemaal spannend... en snap echt niks van mijn lichaam, maar nadat ik ben begonnen met het skippen van zoveel mogelijk koolhydraten in m'n eten, had ik binnen 2 weken een eisprong en nu dus weer... begin bijna te denken dat het daar door komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geduldig zijn is moeilijk![]()
Dat was bij mij ook. Jaar geen / onregelmatige eisprong (geen pco overigens), via diëtiste kh arm dieet en maand later had ik 'n eisprong en na 4 maanden was ik zwangerquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:15 schreef klumsy het volgende:
[..]
en snap echt niks van mijn lichaam, maar nadat ik ben begonnen met het skippen van zoveel mogelijk koolhydraten in m'n eten, had ik binnen 2 weken een eisprong en nu dus weer... begin bijna te denken dat het daar door komt[/sub]
Ja ik dacht dat ik ongesteld was geworden, woensdag al geloof ik, maar inmiddels is er nog niks!quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:06 schreef Thistleweed het volgende:
Ik hoop het heel erg voor je LB. Ik ben eventjes in de war, je schreef eerder dat je nieuwe NOD op 15 december was toch?
Spannend!!!quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat ik ongesteld was geworden, woensdag al geloof ik, maar inmiddels is er nog niks!
Dus inmiddels hoop ik op iets anders
Wat spannend! Wanneer ga je testen?quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat ik ongesteld was geworden, woensdag al geloof ik, maar inmiddels is er nog niks!
Dus inmiddels hoop ik op iets anders
In principe krijg je altijd in je stopweek een soort van ongesteldheid dus ik verwacht dat het dat zal zijn. Jouw lichaam weet nog niet of je daarna weer met de pil gaat beginnen of niet..quote:Op zaterdag 20 november 2010 06:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat spannend! Wanneer ga je testen?
Nou, ben nu 4 dagen gestopt met de pil, en had vanmorgen ineens bruinig (bloed)verlies? En ineens krampen in m'n onderbuik, kon niet meer praten oid erdoor. Zou ik nu al ongesteld worden? Hmmm...
Ja het is gewoon nog een stopweekbloeding. Als alles goed op gang komt word je na ong. 28 dagen 'echt' ongesteld (ik weet niet hoe lang je cyclus zonder pil is). Het kan ook eerder of (veel) later komen. Dat is even afwachten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:25 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
In principe krijg je altijd in je stopweek een soort van ongesteldheid dus ik verwacht dat het dat zal zijn. Jouw lichaam weet nog niet of je daarna weer met de pil gaat beginnen of niet..
Ja heb inderdaad PCOSquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:58 schreef mijsje het volgende:
maar Klumsy heeft toch wél PCOS? dat wist ze toch al? dus inderdaad niet vreemd gedacht Aventura...
Dat is helemaal waarquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:25 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
In principe krijg je altijd in je stopweek een soort van ongesteldheid dus ik verwacht dat het dat zal zijn. Jouw lichaam weet nog niet of je daarna weer met de pil gaat beginnen of niet..
Ik weet t ook nog niet, beetje gokken iig dus voor volgende maandquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:32 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja het is gewoon nog een stopweekbloeding. Als alles goed op gang komt word je na ong. 28 dagen 'echt' ongesteld (ik weet niet hoe lang je cyclus zonder pil is). Het kan ook eerder of (veel) later komen. Dat is even afwachten.
Ik denk ook dat dat verband er is. Zeker met PCOS, aangezien er ook een link is met diabetes 2.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:14 schreef Aventura het volgende:
Bedoel hier niet mee dat Klumsy dit zou hebben, maar het lijkt er op dat er een verband is tussen voeding en vruchtbaarheid. Vooral suikers en bewerkte voeding zijn boosdoeners.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:07 schreef LadyBlack het volgende:
Damn...... toch nog
Bedankt voor het duimen dames maar het heeft niet geholpen.....
Laat 15 december dus maar staan
Uhmm, SHE-dieet? Vertel eens?quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dat verband er is. Zeker met PCOS, aangezien er ook een link is met diabetes 2.
Ik was begonnen met het SHE-dieet, gewoon omdat ik wat kilo's kwijt wilde van al die jaren hormonen slikken. Een aantal weken later en een kilo of 6 minder, had ik ineens met clomid niet 1 moeilijk bevochten follikel, maar 6En die cyclus ben ik spontaan zwanger geworden. Dus ik geloof er zelf zeker wel in, ook dat overgewicht problemen kan veroorzaken of in stand houden.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:07 schreef LadyBlack het volgende:
Damn...... toch nog
Bedankt voor het duimen dames maar het heeft niet geholpen.....
Laat 15 december dus maar staan
* Susie laat er even een rekenmethode op los; wanneer mevr_mus vandaag positief getest heeft, en 2 dagen voor haar haar NOD heeft, dan heeft Susie overmorgen haar eisprong, want haar NOD is 2 dagen laterquote:Op zondag 21 november 2010 18:25 schreef Mevr_Mus het volgende:
Jeeeej, ik had zojuist een positieve ovulatietestEn dat nadat ik gezworen had nooit meer van die dingen te kopen omdat ik er enorm veel stress van krijg
Ik vind dit soort testen reuze interessant, maar ik werd er de afgelopen dagen vooral heel onzeker van ("nog steeds geen tweede streep, straks blijk ik geen eisprong te hebben" --> google aanzwengelt --> nog meer stress
)
Maar nu ben ik wel blij dat ik de laatste test in het pakje niet in de prullenbak heb gegooid
quote:Op zondag 21 november 2010 19:06 schreef Susie het volgende:
[..]
* Susie laat er even een rekenmethode op los; wanneer mevr_mus vandaag positief getest heeft, en 2 dagen voor haar haar NOD heeft, dan heeft Susie overmorgen haar eisprong, want haar NOD is 2 dagen later![]()
Dat zou lachen zijn, ga toch opletten of ik "dingen" vol dinsdag![]()
Geen idee of we qua cyclus hetzelfde zitten, maar vond het wel grappig dat mijn NOD twee dagen later is, dus wie weet... En wat betreft dat gevoel... geen pijl op te trekken! We sexen gewoon lekker de hele periode door!quote:Op zondag 21 november 2010 19:38 schreef mijsje het volgende:
[..]
dit zou kloppen als jullie precies dezelfde cyclus hebben, en dus een altijd even lange cyclus hebben...
verder wel gewoon op je eigen gevoel afgaan hoor...
quote:Op zondag 21 november 2010 19:41 schreef Susie het volgende:
[..]
Geen idee of we qua cyclus hetzelfde zitten, maar vond het wel grappig dat mijn NOD twee dagen later is, dus wie weet... En wat betreft dat gevoel... geen pijl op te trekken! We sexen gewoon lekker de hele periode door!
Ik heb gewoon precies hetzelfde als jij! Ik ben benieuwd of er bij jou wat uitkomt bij de gyn. Ik heb vandaag getest en die was negatief, heb een flinke baaldag gehad. De eerste keer was ik in 4 maanden zwanger, en de tweede keer in 1x. het is wel geen garantie op succes maar toch vind ik het vreemd dat we nu al eventjes bezig zijn. Ik heb voor mezelf besloten dat als ik in Maart nog niet zwanger ben ik naar de gynacoloog ga.quote:Op zondag 21 november 2010 10:04 schreef klumsy het volgende:
Ik heb trouwens net als vorige maand sinds m'n eisprong weer allemaal "klachten".
Heb last van m'n onderrug, bijna de hele dag krampen( soort van zeurderig gevoel) en met vlagen misselijk....
Hoop eigenlijk niet dat als het niet raak is, ik dit elke keer ga hebben, want om nou vanaf m'n eisprong 2 weken klachten te hebben, daarna een week ongesteld te zijn ( ook niet zonder klachten) en dan "maar" 1 week nergens last van te hebben lijkt me ook niet echt top.
Maargoed ik heb 6 december een afspraak bij de Gyn, dus als het niet raak is, zal ik haar eens vragen of daar wat tegen te doen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat hoeft niet. Bij mij was het vruchtje maar 5 weken oud geworden en kwamen er ook grote stolsels mee. Je lichaam zet blijkbaar al heel wat in gang.quote:maar is dat niet een beetje kort dag voor zo'n grootte?
Ik weet het niet precies. In Mei 2009 was ik zwanger, dat ging in Juli mis en vanaf toen zijn we eigenlijk bezig. Dit jaar had ik dus in Juli een bbz. Af en toe stoppen we een maandje, dan kan ik even tot rust komen.quote:Op maandag 22 november 2010 08:48 schreef klumsy het volgende:
@ vrouwtje-theelepel, misschien te vroeg getest? je NOD is toch vandaag?
zal voor je duimen dat het alsnog raak isen je niet naar de Gyn. hoeft...
Hoe lang zijn jullie nu al bezig?
Ik heb ze online besteld, 12 testen voor 28 euro oid. Heb dus een ruime voorraad, just in casequote:Op maandag 22 november 2010 20:29 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Nou ja, kunnen wel, als ik naar de kruidvat fiets voor een paar testen. Maar ik wil dat niet, want dat kost teveel...![]()
Ik heb volgens mij inmiddels wel 20 testen verspild op die manier...
Ik heb gelijk nadat ik was gestopt met de pil getest. Had al een paar weken het gevoel zwanger te zijn: Onwijs opgezette buik, misselijk, erg moe, buikpijn.. Maarjaquote:Op maandag 22 november 2010 20:30 schreef Thistleweed het volgende:
Dat herken ik wel. Heb zelfs wel eens halverwege een cyclus getest omdat ik het idee had dat ik toch zwanger was, was die maand heel erg misselijk in de ochtend en had een nog al opgezette buik. Maargoed die opgezette buik heb wel vaker, ik kan makkelijk in het grote buikentopic, pas ik prima tussen
Heb je die gisteren ook gezien? Dat meisje op de universiteit! En die kamergenootquote:Op maandag 22 november 2010 20:32 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
En dan kan ik ze wel van internet afhalen, die zijn immers goedkoper, maar ik doe dat dan weer niet omdat ik bang ben zwanger te zijn en 10 testen koop terwijl ik er dan dus maar ééntje nodig heb...
Ik wacht gewoon lekker totdat ik mijn verhaal kan vertellen in 'I didn't know I was pregnant'...
http://health.discovery.com/tv/i-didnt-know-i-was-pregnant/quote:Op maandag 22 november 2010 20:35 schreef Thistleweed het volgende:
Haha, GWS. Is er een plek waar je dat online terug kan kijken?
Maargoed, ik menstrueer wel op een dusdanige manier dat het moeilijk voor iets anders aangezien kan worden (behalve vorige maand maar toen kwam het twee dagen later)
Nee, was een supernet meisje, dat ondanks de condooms zwanger was geworden. Was op de wc bevallen, kamergenootje heeft geholpen: Gezegd wanneer ze moest persen etc, navelstreng zat om de nek vd baby, eraf gehaald..quote:Op maandag 22 november 2010 20:35 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ja, die aflevering heb ik dus net gemist: 'The pillars of the earth' was te boeiend. Ik had me nog zo voorgenomen te gaan kijken, maar heb net de laatste 5 minuten gezien.Was het een Aziatisch meisje? Die heb ik namelijk wel eens eerder gezien, geloof ik.
Van een tweeling? En het niet doorhebben?!quote:Op maandag 22 november 2010 20:42 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hihi, ik zag op de site van TLC dat ze nieuwe verhalen zoeken.
Maar ik heb te weinig buikspieren, dus ik ben 'bang' dat dit mij niet zal overkomen. Bang tussen haakjes natuurlijk: ook al maak ik er grapjes over, het lijkt me niet fijn als zoiets gebeurd.
Bevallen van een tweeling terwijl je niet wist dat je zwanger was. IEKS!![]()
Geen ideequote:Op dinsdag 23 november 2010 11:38 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Zouden digitale testen stuk kunnen zijn? Ik deed net een test en er stond ZWANGER!!
quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:38 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Zouden digitale testen stuk kunnen zijn? Ik deed net een test en er stond ZWANGER!!
quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:38 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik moest ook meteen aan jou denken toen ik het las.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dat verband er is. Zeker met PCOS, aangezien er ook een link is met diabetes 2.
Ik was begonnen met het SHE-dieet, gewoon omdat ik wat kilo's kwijt wilde van al die jaren hormonen slikken. Een aantal weken later en een kilo of 6 minder, had ik ineens met clomid niet 1 moeilijk bevochten follikel, maar 6En die cyclus ben ik spontaan zwanger geworden. Dus ik geloof er zelf zeker wel in, ook dat overgewicht problemen kan veroorzaken of in stand houden.
I knowquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, maar ho... dat het de ene kant op werkt wil niet zeggen dat het de andere kant op meteen een negatief effect geeft...
Moet je je helemaal niet schuldig over voelen...quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:53 schreef LadyBlack het volgende:
Bweh, nu voel ik me helemaal slecht over die zakken (choco)pepernoten die er hier de afgelopen weken doorheen zijn gegaan![]()
Ik heb verder een gezond gewicht hoor, maar ik geloof ook zeker dat je met een gezonde levensstijl je vruchtbaarheid ook goed doet
Wat fantastisch!!!quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:38 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik denk dat je bouw (de vorm van overgewicht) er ook mee te maken heeft; met een appelvorm zou het wel eens een stuk meer negatief effect kunnen hebben dan met een peervorm, hoewel ik denk dat die laatste sowieso al vruchtbaarder is.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, maar ho... dat het de ene kant op werkt wil niet zeggen dat het de andere kant op meteen een negatief effect geeft...
Een gezonde levensstijl is goed voor je, dus ongetwijfeld ook voo rje vruchtbaarheid. Een keer 'zondigen' door je te buiten te gaan aan iets ongezonds kan natuurlijk helemaal geen kwaad.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:53 schreef LadyBlack het volgende:
Bweh, nu voel ik me helemaal slecht over die zakken (choco)pepernoten die er hier de afgelopen weken doorheen zijn gegaan![]()
Ik heb verder een gezond gewicht hoor, maar ik geloof ook zeker dat je met een gezonde levensstijl je vruchtbaarheid ook goed doet
Eindelijk een "streepje"!!quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:38 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door GirlGoneBad op 23-11-2010 14:03:43 ]
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:38 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:57 schreef GirlGoneBad het volgende:
Vrouwtje-theelepel![]()
![]()
![]()
Over gezond gewicht gesproken, dat heb ik volgens de BMI-index ook niet echt.
Ik zal het even in een spoiler zetten, het kan namelijk nogal vervelend overkomen voor sommigen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:32 schreef GirlGoneBad het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat fijn dat je al zo snel een echo krijgt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:43 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Bedankt allemaal! Ik mag gelukkig volgende week dinsdag al op de eerste echo om te kijken of het op de goede plek zit. Ik duim dat jullie allemaal snel met me mee mogen!
Maar ik wil nog even de illusie hebben dat ik wat bij me draag.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:33 schreef LadyBlack het volgende:
GWS, ik zou lekker een testje halen, jij zit jezelf ook lekker gek te maken.... duidelijkheid voor alles toch?!
Maar het had gekund.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:51 schreef LadyBlack het volgende:
Daar kan ik ook wel inkomen GWS
Toen mijn vriend in Amerika zat 2 weken geleden vond ik het een heel leuk idee dat hij me misschien wel met zn tweetjes had achtergelaten![]()
Helaas was dat toch gewoon mijn sentimentele inslag en ver bezijden de waarheid
Helemaal mee eens, ik heb zelf overgewicht, en kan me heel goed voorstellen dat ondergewicht net zo vervelend kan zijn... Gewoon posten dus als je daar iets over kwijt wil!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:01 schreef mijsje het volgende:
en meiden, praten over ondergewicht hoeft wat mij betreft niet onder een spoiler, is net zo vervelend als overgewicht... Nu is het net of je je ervoor moet schamen GGB, en dat is absoluut niet zo!
Wat lief van je. Ik heb er zelf ook nog regelmatig moeite mee. Zo ongeveer bij elke 12 weken echo die ik zie. Nu is het eerst zaak dat het op de goede plek zit en daarna dat dit kindje niet ook een open schedeltje heeft. Het is wel zeldzaam maar als je het eenmaal een keer hebt gehad is de kans op herhaling een pietepeuterig beetje meer.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:53 schreef Poppejans het volgende:
Oh Vrouwtje Theelepel wat heeeeerlijk zeg![]()
![]()
Gefeliciteerd!
Hopelijk nu een hele fijne onbezorgde zwangerschap en zie je straks over een paar weekjes een heel mooi knipperend hartje![]()
Jouw zwangerschap van het vruchtje wat niet goed bleek te zijn, was je vrijwel even ver zwanger als ik en heb ik je op de voet gevolgd. Pff zo heftig en verdrietig was dat
quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:01 schreef mijsje het volgende:
en meiden, praten over ondergewicht hoeft wat mij betreft niet onder een spoiler, is net zo vervelend als overgewicht... Nu is het net of je je ervoor moet schamen GGB, en dat is absoluut niet zo!
Thanx voor de lieve reacties, dames! Ik postte dit onder een spoiler omdat ik heel goed kan begrijpen dat ondergewichtsproblematiek een trigger kan zijn bij mensen met overgewicht. Ik wilde niemand voor het hoofd stoten.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:20 schreef klumsy het volgende:
Helemaal mee eens, ik heb zelf overgewicht, en kan me heel goed voorstellen dat ondergewicht net zo vervelend kan zijn... Gewoon posten dus als je daar iets over kwijt wil!
Ja goed hoor, inmiddels 4 kilo afgevallenquote:Op woensdag 24 november 2010 10:09 schreef LadyBlack het volgende:
Charmed_angelhoe is het met jou dan?
Geen idee hoe snel je dat zou kunnen merken, maar ik heb dus precies hetzelfde....quote:Op woensdag 24 november 2010 10:06 schreef Susie het volgende:
Meiden even vraag; hoe snel na een eventuele bevruchting zou je al last van misselijkheid kunnen hebben?? Maandagavond had ik last van een druk op mijn blaas, ik naar de wc, drup drup... terug naar bed, weer die druk, toch weer naar toilet.. hetzelfde. Daarna ben ik maar blijven liggen. Gisteravond hetzelfde en ik werd er vannacht zelfs wakker van, duurde een uur voordat ik weer in slaap viel. Echt super irritant. Deze ochtend heb ik dus wat last van misselijkheid, maar ik wil mezelf ook niet gek maken, dus vandaar even mijn vraag hier.... heb het al eerder gezegd, word gek van dat lichaam, zijn er geen zere borsten, dan hebben we dit....
/klaagmodus weer uit!
quote:Op woensdag 24 november 2010 10:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja goed hoor, inmiddels 4 kilo afgevallenDus helemaal happy
We hebben nu weer fijne seks op ongeplande dagen en alles voelt nu beter en fijnerNiet meer met mijn benen omhoog na de seks, geen gekke standjes, niet op bepaalde dagen vrijen.
Nog 16 kilo te gaanEn als ik in de tussen tijd zwanger word, dan zie ik dat echt als een geschenk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |