Nou, ik moet bekennen dat ik eigenlijk altijd het sluiten van een topic heb vermijd. Weet ook niet precies wanneer hij dicht gaat dus toen ik net een berichtje poste en in eens zag dat ik hem sloot schrok ik me rotquote:
Ik hoop voor je dat ie snel komt of niet maar dan wel met een streepje er bijquote:Op maandag 15 november 2010 19:43 schreef Kyara het volgende:
nou zodra de vlag uit kan trek ik een fles wijn open. Dat weet ik wel.
Hij gaat dicht na de 300ste post. Ik probeer het ook altijd een beetje te ontwijken hoor, maar ik ben gewoon lui en heb geen zin een nieuwe te openen...quote:Op maandag 15 november 2010 19:57 schreef Thistleweed het volgende:
[..]
Nou, ik moet bekennen dat ik eigenlijk altijd het sluiten van een topic heb vermijd. Weet ook niet precies wanneer hij dicht gaat dus toen ik net een berichtje poste en in eens zag dat ik hem sloot schrok ik me rot
En het is zo makkelijk met de nieuwe layoutquote:Op maandag 15 november 2010 20:31 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Hij gaat dicht na de 300ste post. Ik probeer het ook altijd een beetje te ontwijken hoor, maar ik ben gewoon lui en heb geen zin een nieuwe te openen...
Waarom denk je dat de vorige editie door mij geopend is...?quote:Op maandag 15 november 2010 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En het is zo makkelijk met de nieuwe layout
Maar je hoeft niet werkeloos te wachten hequote:Op maandag 15 november 2010 19:38 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Gefeliciteerd.![]()
![]()
Ik sta bijna onderaan het lijstje zie ik, waarom duurt wachten zo lang?
Jemig... ik kan het me haast niet voorstellenquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:46 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik zit nu te kijken naar een programma: 'I didn't know I was pregnant.' Dat is best een schok als je jouw baby in de toiletpot vindt, omdat je niet wist dat je zwanger was.![]()
De dame die nu aan het vertellen is, had een andere aflevering van hetzelfde programma gezien, twee weken voordat ze zelf onverwacht beviel...
Klinkt positief hoor, ik duim voor jequote:Op dinsdag 16 november 2010 10:24 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik ben ook helemaal een beetje zenuwachtig. Ik heb zo'n gevoel (kan niet uitleggen wat), zal wel niet zo zijn hoor. En dan denk ik, help, ik durf helemaal niet meer..
Ah, maar dat gaat er zeker wel aankomen, toch?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:15 schreef winka het volgende:
Welkom GotC, las het net in het rammelaarstopic!
Ik hoop dat je gauw vertokken hier bent met behulp van Sensitest testenIk vind dit goede testen, ook al heb ik nog nooit een tweede streepje gezien
Ongeduld is ook een schone zaakquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:24 schreef winka het volgende:
Jaaa dat gaat er zeker aankomen, ben amper nog 'begonnen'maar nu al ongeduldig
Er zullen trouwens vast nog wel meer goede zijn hoor maar ik vond deze in ieder geval ook goed geprijsd
Je gaat zeker eerst ontpillenHoe lang heb je de pil geslikt?
Gemiddelde cyclus is vrij kort ja, de kortste tot nu toe was 21 dagenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:53 schreef Susie het volgende:
@LB; jij hebt echt een korte cyclus he? Heb het idee dat je net geweest bent!!
Herkenning.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:13 schreef Boepie het volgende:
vandaag wat roze afveeg, maar zette niet door.. dat is wel weer nieuw voor mij want als ik dat normaal gesproken heb is het meteen bingo en sluizen open.. mijn buik rommelt wel.. dus het zal dan morgen wel komen? mijn lichaam zit me echt te fukken heb ik het idee![]()
Maar om nu te zeggen ik ben ongesteld.. euhm nee (nog) niet.
Dankjewel!quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:00 schreef Diaan73 het volgende:
ik was dit topic helemaal uit het oog verloren..
en volgens mij ehb ik Aventura nog helemaal niet gefeliciteerd
![]()
Bij deze: van harte gefeliciteerd
![]()
Ik ga proberen het hier weer een beetje te volgen...
Dit betekent ook wel dat ik er niet zo mee bezig ben, met het zwanger worden. Dat is voor mezelf een goed teken, dus helemaal prima zo. Ik volg weer verder in relaxstand... zaterdag NOD, ben benieuwd, zou een leuk verjaardagscadeautje zijn. ik ben a.s. vrijdag jarig
Jouw cyclussen lijken ook wel erg kort te zijn zeg. Kan me je blegh gevoel goed voorstellen.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:02 schreef LadyBlack het volgende:
Ha Diaanklinkt inderdaad wel alsof je er toch met een relaxte houding in kunt staan, fijn!
Hier vond ik vanochtend toch iets roods op mn wcpapiertje.... niet veel maar waarschijnlijk dus toch een menstruatie. Wéér erg kort (22 dagen) en die ovulatietesten doen hun werk dan ook niet goed bij mijOf mijn luteale fase is abnormaal kort (8 dagen). Blegh
23 - 27 - 21 - 25 - 22 tot nu toequote:Op woensdag 17 november 2010 10:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jouw cyclussen lijken ook wel erg kort te zijn zeg. Kan me je blegh gevoel goed voorstellen.
Je weet: niks mis met een korte cyclus!quote:Op woensdag 17 november 2010 10:02 schreef LadyBlack het volgende:
Ha Diaanklinkt inderdaad wel alsof je er toch met een relaxte houding in kunt staan, fijn!
Hier vond ik vanochtend toch iets roods op mn wcpapiertje.... niet veel maar waarschijnlijk dus toch een menstruatie. Wéér erg kort (22 dagen) en die ovulatietesten doen hun werk dan ook niet goed bij mijOf mijn luteale fase is abnormaal kort (8 dagen). Blegh
Inderdaad kort en onregelmatig, geen peil op te trekken. Herkenbaar voor mij maar dan had ik hele lange cyclussen. Vreemd dan van die positieve ovulatietest.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
23 - 27 - 21 - 25 - 22 tot nu toeKort maar ook onregelmatig dus....
Het meest vreemde vind ik nog dat ik op dag 13 en 14 positieve ovulatietesten hadNouja, het zal wel..... Mijn nieuwe NOD mag op 8 december. (ik doe maar gewoon 28 dagen).
Viervijfzeszeven, ook balen! Maar waarom wil je uit de lijst dan?
Wordt een drukke periode en ik heb niet zoveel zin in stress en dat soort dingen.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
23 - 27 - 21 - 25 - 22 tot nu toeKort maar ook onregelmatig dus....
Het meest vreemde vind ik nog dat ik op dag 13 en 14 positieve ovulatietesten hadNouja, het zal wel..... Mijn nieuwe NOD mag op 8 december. (ik doe maar gewoon 28 dagen).
Viervijfzeszeven, ook balen! Maar waarom wil je uit de lijst dan?
Waarom heb je lang gewacht met het spiraaltje eruit halen?quote:Op woensdag 17 november 2010 11:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben heel blij met alle hulpmiddeltjes en kalenders, maar het lijkt mij ook wel lekker rustig om met de pil/spiraal te stoppen op het moment dat je eigenlijk nog niet zwanger zou hoeven zijn...
Mijn kinderwens is al jaren heel sterk, en ik heb ook echt toegeleefd naar het moment dat ik mn spiraaltje eruit liet halen. Dus toen dat eenmaal zover was kon het me allemaal niet snel genoeg gaan!En dat is helaas nog niet minder geworden
Heel herkenbaar, dat had ik ook toen ik samen met Peace ervoor ging [sub]ondanks dat ik toen ook al een kind had, maar niet van Peace enz. [s/ub], uiteindelijk duurde het nog 2,5 jaar en was IUI nodig... maar dat gaat bij jou niet gebeuren hoor!!quote:Op woensdag 17 november 2010 11:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben heel blij met alle hulpmiddeltjes en kalenders, maar het lijkt mij ook wel lekker rustig om met de pil/spiraal te stoppen op het moment dat je eigenlijk nog niet zwanger zou hoeven zijn...
Mijn kinderwens is al jaren heel sterk, en ik heb ook echt toegeleefd naar het moment dat ik mn spiraaltje eruit liet halen. Dus toen dat eenmaal zover was kon het me allemaal niet snel genoeg gaan!En dat is helaas nog niet minder geworden
Mijn vriend en ik zijn nu 3 jaar samen, veel eerder beginnen vond ik niet zo verantwoord, en bovendien was ik ook nog jong genoeg om nog even lekker van ons tweetjes te genietenquote:Op woensdag 17 november 2010 11:19 schreef viervijfzeszeven het volgende:
[..]
Waarom heb je lang gewacht met het spiraaltje eruit halen?
Leeftijd maakt niet echt uit nee, maar als ik 10 jaar ouder was geweest had ik wel wat meer haast gemaaktquote:Op woensdag 17 november 2010 11:36 schreef viervijfzeszeven het volgende:
Ja dat is ook weer zo, er komt van alles bij kijken.
Relatie, vriend, financiën,ruimte.
Kinderen krijgen is een gedoe!!![]()
Eigenlijk maakt leeftijd niet zo uit vind ik, je bent zo jong/oud als je je voelt toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |