abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88800576
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:13 schreef Boepie het volgende:
vandaag wat roze afveeg, maar zette niet door.. dat is wel weer nieuw voor mij want als ik dat normaal gesproken heb is het meteen bingo en sluizen open.. mijn buik rommelt wel.. dus het zal dan morgen wel komen? mijn lichaam zit me echt te fukken heb ik het idee :(
Maar om nu te zeggen ik ben ongesteld.. euhm nee (nog) niet.
Herkenning.

En ik kan echt niet meer wachten tot de 20ste hoor :')
3 dagen voor nod, test doen of te vroeg?

De kans is klein dat 'ie uberhaupt positief kan zijn, maar toch..
pi_88800774
Gewoon niet doen...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_88801304
Oké, ik ga de komende 3 dagen maar aan de grote schoonmaak ofzo.
* verzet gedachten
  dinsdag 16 november 2010 @ 23:00:07 #44
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_88802879
:W ik was dit topic helemaal uit het oog verloren.. :@ en volgens mij ehb ik Aventura nog helemaal niet gefeliciteerd :@ :@ Bij deze: van harte gefeliciteerd *O* *O* Ik ga proberen het hier weer een beetje te volgen...

Dit betekent ook wel dat ik er niet zo mee bezig ben, met het zwanger worden. Dat is voor mezelf een goed teken, dus helemaal prima zo. Ik volg weer verder in relaxstand... zaterdag NOD, ben benieuwd, zou een leuk verjaardagscadeautje zijn. ik ben a.s. vrijdag jarig :D
Make love, not war ☮
  woensdag 17 november 2010 @ 10:02:29 #45
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88810499
Ha Diaan :W klinkt inderdaad wel alsof je er toch met een relaxte houding in kunt staan, fijn!

Hier vond ik vanochtend toch iets roods op mn wcpapiertje.... niet veel maar waarschijnlijk dus toch een menstruatie. Wéér erg kort (22 dagen) en die ovulatietesten doen hun werk dan ook niet goed bij mij :N Of mijn luteale fase is abnormaal kort (8 dagen). Blegh :{
pi_88811136
Hier inmiddels al 3 dagen misselijk. En nog steeds niet ongesteld.
3 dagen overtijd. Ik ga vanmiddag/vanavond testen. Spannend :)

Niet gepland (iets eerder dan gepland, is beter gezegd) maar oh zo welkom!!!
  woensdag 17 november 2010 @ 10:29:37 #47
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_88811229
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:00 schreef Diaan73 het volgende:
:W ik was dit topic helemaal uit het oog verloren.. :@ en volgens mij ehb ik Aventura nog helemaal niet gefeliciteerd :@ :@ Bij deze: van harte gefeliciteerd *O* *O* Ik ga proberen het hier weer een beetje te volgen...

Dit betekent ook wel dat ik er niet zo mee bezig ben, met het zwanger worden. Dat is voor mezelf een goed teken, dus helemaal prima zo. Ik volg weer verder in relaxstand... zaterdag NOD, ben benieuwd, zou een leuk verjaardagscadeautje zijn. ik ben a.s. vrijdag jarig :D
Dankjewel!

Hopelijk krijg je een mooi verjaardagskado ;)
  woensdag 17 november 2010 @ 10:37:16 #48
114177 Diaan73
pi_88811490
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:02 schreef LadyBlack het volgende:
Ha Diaan :W klinkt inderdaad wel alsof je er toch met een relaxte houding in kunt staan, fijn!

Hier vond ik vanochtend toch iets roods op mn wcpapiertje.... niet veel maar waarschijnlijk dus toch een menstruatie. Wéér erg kort (22 dagen) en die ovulatietesten doen hun werk dan ook niet goed bij mij :N Of mijn luteale fase is abnormaal kort (8 dagen). Blegh :{
Jouw cyclussen lijken ook wel erg kort te zijn zeg. Kan me je blegh gevoel goed voorstellen. :*

Aventura... ik reken nergens op, maar het zou we leuk zijn. :Y

Ymme, spannend!!
Make love, not war ☮
pi_88811536
Ik hoop op heel veel streepjes hier (wel dubbele dan, enkele plassen is niet genoeg)!

:*
pi_88811661
Ja ik hoop ook op veel dubbele streepjes voor ieder!

Ik ben vandaag sinds vandaag weer ongesteld, na cyclus van 23 dagen.
En dat terwijl ik me gister nog zat op te vreten ( ik kan niet tegen spanning geloof 'k :') )

Dus ik zou graag uit de lijst willen, zal af en toe nog wat posten.
  woensdag 17 november 2010 @ 11:01:14 #51
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88812201
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:37 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Jouw cyclussen lijken ook wel erg kort te zijn zeg. Kan me je blegh gevoel goed voorstellen. :*

23 - 27 - 21 - 25 - 22 tot nu toe :') Kort maar ook onregelmatig dus....
Het meest vreemde vind ik nog dat ik op dag 13 en 14 positieve ovulatietesten had :? Nouja, het zal wel..... Mijn nieuwe NOD mag op 15 december. (ik doe maar gewoon 28 dagen).

Viervijfzeszeven, ook balen! Maar waarom wil je uit de lijst dan?

[ Bericht 0% gewijzigd door LadyBlack op 17-11-2010 15:48:22 ]
  woensdag 17 november 2010 @ 11:05:19 #52
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_88812294
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:02 schreef LadyBlack het volgende:

Je weet: niks mis met een korte cyclus! ;)

Het is eigenlijk zo jammer dat er in deze moderne tijden zoveel hulpmiddelen voorhanden zijn. Zo ben je eigenlijk niet relaxt bezig. Wij hadden het ons nog zo voorgenomen om er ontspannen mee om te gaan ('we vrijen onveilig, komt er een kind dan is het mooi'). Toen ik echter 'bezig' was, dacht ik er eigenlijk bijna elke dag aan. Wat mij ook wel onrustig maakte is dat ik gegronde redenen had om te denken dat het bij mij eventueel moeilijker zou kunnen gaan (ik vind het iets te prive om hier te delen waarom ik dat dacht). Vandaar dat ik toch al heel snel met ovulatietests enz. in de weer ging. Maar eigenlijk vind dat mechanische toch zonde.
Achteraf gezien is ons kind trouwens wel verwekt tijdens spontane en leuke seks en (waarvan ik ook nog eens dacht dat die keer voor bevruchting kansloos was) en dat vind ik eigenlijk wel een coole gedachte :D
  woensdag 17 november 2010 @ 11:09:19 #53
114177 Diaan73
pi_88812440
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:01 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Het meest vreemde vind ik nog dat ik op dag 13 en 14 positieve ovulatietesten had :? Nouja, het zal wel..... Mijn nieuwe NOD mag op 8 december. (ik doe maar gewoon 28 dagen).

Inderdaad kort en onregelmatig, geen peil op te trekken. Herkenbaar voor mij maar dan had ik hele lange cyclussen. Vreemd dan van die positieve ovulatietest.

Aventura, wij zijn helemaal op de natuurlijke manier bezig. We hebben teveel gericht moeten vrijen voordat ik zwanger was van Lennon, dus dat willen we echt niet meer. Is wel een heel relaxt gevoel eigenlijk. Niets moet, alles mag!! :D
Make love, not war ☮
  woensdag 17 november 2010 @ 11:16:29 #54
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88812667
Ik ben heel blij met alle hulpmiddeltjes en kalenders, maar het lijkt mij ook wel lekker rustig om met de pil/spiraal te stoppen op het moment dat je eigenlijk nog niet zwanger zou hoeven zijn...

Mijn kinderwens is al jaren heel sterk, en ik heb ook echt toegeleefd naar het moment dat ik mn spiraaltje eruit liet halen. Dus toen dat eenmaal zover was kon het me allemaal niet snel genoeg gaan! :D En dat is helaas nog niet minder geworden :')
pi_88812694
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:01 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Het meest vreemde vind ik nog dat ik op dag 13 en 14 positieve ovulatietesten had :? Nouja, het zal wel..... Mijn nieuwe NOD mag op 8 december. (ik doe maar gewoon 28 dagen).

Wordt een drukke periode en ik heb niet zoveel zin in stress en dat soort dingen.
Dus we wachten een poosje & gaan dan gewoon verder.
Tegen April hoop ik.

Nog even met z'n 3-en op mini vakantie, nieuwe jaar in & alles rustig doen.

Ik heb trouwens ook een korte cyclus & niet altijd regelmatig.
Meestal 25, maar nu dus ook 23 en soms weleens 20.
En ik las ergens laatst (maar ik heb verder geen bron dus ik weet het niet zeker) hoe korter de cyclus hoe meer vruchtbaar je bent.
En hoe langer de cyclus hoe minder vruchtbaar.
Beste was een cyclus van 25 tot 28 dagen alles wat er boven zat verminderd het vruchtbaarheidsgehalte.

[ Bericht 15% gewijzigd door viervijfzeszeven op 17-11-2010 11:33:40 ]
pi_88812760
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben heel blij met alle hulpmiddeltjes en kalenders, maar het lijkt mij ook wel lekker rustig om met de pil/spiraal te stoppen op het moment dat je eigenlijk nog niet zwanger zou hoeven zijn...

Mijn kinderwens is al jaren heel sterk, en ik heb ook echt toegeleefd naar het moment dat ik mn spiraaltje eruit liet halen. Dus toen dat eenmaal zover was kon het me allemaal niet snel genoeg gaan! :D En dat is helaas nog niet minder geworden :')
Waarom heb je lang gewacht met het spiraaltje eruit halen?
  woensdag 17 november 2010 @ 11:29:51 #57
114177 Diaan73
pi_88813161
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:16 schreef LadyBlack het volgende:

Heel herkenbaar, dat had ik ook toen ik samen met Peace ervoor ging [sub]ondanks dat ik toen ook al een kind had, maar niet van Peace enz. [s/ub], uiteindelijk duurde het nog 2,5 jaar en was IUI nodig... maar dat gaat bij jou niet gebeuren hoor!! }:| :N Jij wordt gewoon eerder en lekker spontaan zwanger!!
Make love, not war ☮
  woensdag 17 november 2010 @ 11:33:19 #58
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88813314
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:19 schreef viervijfzeszeven het volgende:

[..]

Waarom heb je lang gewacht met het spiraaltje eruit halen?
Mijn vriend en ik zijn nu 3 jaar samen, veel eerder beginnen vond ik niet zo verantwoord, en bovendien was ik ook nog jong genoeg om nog even lekker van ons tweetjes te genieten *; (ik ben nu 27)

En Diaan, ik hoop ook dat het nu gewoon snel gaat! Als het waar is dat je op je moeder lijkt hoef ik me geen zorgen te maken, maarja, je weet het gewoon nooit he :X :')
pi_88813427
Ja dat is ook weer zo, er komt van alles bij kijken.
Relatie, vriend, financiën,ruimte.
Kinderen krijgen is een gedoe!! :P

Eigenlijk maakt leeftijd niet zo uit vind ik, je bent zo jong/oud als je je voelt toch?
  woensdag 17 november 2010 @ 11:39:49 #60
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88813536
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:36 schreef viervijfzeszeven het volgende:

Eigenlijk maakt leeftijd niet zo uit vind ik, je bent zo jong/oud als je je voelt toch?
Leeftijd maakt niet echt uit nee, maar als ik 10 jaar ouder was geweest had ik wel wat meer haast gemaakt :Y

Ruimte is hier gelukkig geen issue; ik had 4,5 jaar geleden een ruime eengezinswoning bij elkaar gespaard bij de woningstichting ^O^ 3 slaapkamers :9

En financiën vind ik eigenlijk minder belangrijk... mijn vriend heeft een vaste baan, ik nog niet, maar ik geloof dat je je kindje ook met weinig geld prima groot kunt brengen :Y zeker de eerste paar jaar.
  woensdag 17 november 2010 @ 11:45:21 #61
114177 Diaan73
pi_88813750
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:33 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Mijn vriend en ik zijn nu 3 jaar samen, veel eerder beginnen vond ik niet zo verantwoord, en bovendien was ik ook nog jong genoeg om nog even lekker van ons tweetjes te genieten *; (ik ben nu 27)

En Diaan, ik hoop ook dat het nu gewoon snel gaat! Als het waar is dat je op je moeder lijkt hoef ik me geen zorgen te maken, maarja, je weet het gewoon nooit he :X :')
Nou bij mij ging dat niet op. Mijn moeder heeft 2 "ongelukjes" gehad en 2x zwanger... ze vond het dan ook heel sneu voor mij dat het bij mij zo moeizaam ging/gaat.

quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:36 schreef viervijfzeszeven het volgende:

Kinderen hebben, is (soms) ook een gedoe!! :D maar ook zooooo leuk O+
Make love, not war ☮
pi_88813771
Ik heb qua financiën een stresskip, ik wil dat soort dingen perfect hebben ook al kan dat niet altijd.
Gewoon gevoelsmatig. Maar kinderen hebben kun je zo duur maken als je wilt op de basis na. En dat valt zeker mee de eerste jaren.

Ik vind wel dat het zwaarder was om te beslissen van 1 naar 2 kinderen te gaan dan van 0 naar 1.
Dat was pas een gedoe. :P
  woensdag 17 november 2010 @ 11:50:19 #63
114177 Diaan73
pi_88813918
Een beslissing van 2 naar 3 valt ook niet mee. Dan komen er heel veel praktische dingen bijkijken...Inmiddels zitten we op het punt van, dat zien we dan wel weer... komt ook wel goed.
Make love, not war ☮
pi_88814003
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:26 schreef ymme het volgende:

Oeh spannend! ik ga voor je duimen ^O^
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_88814055
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:13 schreef Boepie het volgende:
vandaag wat roze afveeg, maar zette niet door.. dat is wel weer nieuw voor mij want als ik dat normaal gesproken heb is het meteen bingo en sluizen open.. mijn buik rommelt wel.. dus het zal dan morgen wel komen? mijn lichaam zit me echt te fukken heb ik het idee :(
Maar om nu te zeggen ik ben ongesteld.. euhm nee (nog) niet.
Is het inmiddels doorgezet, of is het bij dat kleine beetje gebleven?
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_88814085
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:50 schreef Diaan73 het volgende:
Een beslissing van 2 naar 3 valt ook niet mee. Dan komen er heel veel praktische dingen bijkijken...Inmiddels zitten we op het punt van, dat zien we dan wel weer... komt ook wel goed.
Ja klopt dat lijkt me ook moeilijk van 2 naar 3.
Qua ruimte zou het hier dan nét gaan maar niet genoeg kamers, opzich is een kamer delen ook geen ramp.
Maar ik wil dat liever voorkomen.

Wat ik wel heb is dat wel nu moest besluiten.
Of nog een tweede of helemaal niet meer, ik wil niet dat dochter 8/9 jaar is en ik weer in de luiers zit.
  woensdag 17 november 2010 @ 12:05:13 #67
114177 Diaan73
pi_88814451
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:55 schreef viervijfzeszeven het volgende:

[..]

Ja klopt dat lijkt me ook moeilijk van 2 naar 3.
Qua ruimte zou het hier dan nét gaan maar niet genoeg kamers, opzich is een kamer delen ook geen ramp.
Maar ik wil dat liever voorkomen.

Wat ik wel heb is dat wel nu moest besluiten.
Of nog een tweede of helemaal niet meer, ik wil niet dat dochter 8/9 jaar is en ik weer in de luiers zit.
Wij gaan onze slaapkamer opsplitsen in tweeën. Ooit komt er een dakkapel op zolder en kunnen daar 2 kamers gemaakt worden, is nu 1 grote kamer en een voorzolder.

Mijn oudste was bijna 7 toen de jongste werd geboren, het heeft ook wel voordelen. Hoe oud is je dochter nu?
Make love, not war ☮
pi_88814701
Nu 4. (dus ik ben al even uit de luiers en wil niet nog langer wachten)

Ik vind de perfecte leeftijd tussen 2 kinderen 5/6 jaar.
Heeft inderdaad voordelen, ik zie ook eigenlijk geen nadelen.
Zijn die er?
  woensdag 17 november 2010 @ 12:16:32 #69
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88814902
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:26 schreef ymme het volgende:

Oh hier las ik nog helemaal overheen; spannend ymme!

Misselijk en overtijd lijkt me eigenlijk wel duidelijk :D
  woensdag 17 november 2010 @ 12:25:01 #70
114177 Diaan73
pi_88815264
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 12:11 schreef viervijfzeszeven het volgende:
Nu 4. (dus ik ben al even uit de luiers en wil niet nog langer wachten)

Ik vind de perfecte leeftijd tussen 2 kinderen 5/6 jaar.
Heeft inderdaad voordelen, ik zie ook eigenlijk geen nadelen.
Zijn die er?
Leuke leeftijd vind ik dat.

Ik heb de nadelen nog niet echt ontdekt, maar wat ik me zo zou kunnen bedenken, is dat ze minder met elkaar kunnen spelen... maar ik heb twee jongens en die spelen ondanks het leeftijdverschil echt wel met elkaar, voetballen ook samen. De oudste heeft alleen af en toe de neiging om ook opvoedkundig richting zn broertje te doen. :D Wel grappig om te zien eigenlijk.
Make love, not war ☮
pi_88815854
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 12:16 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Oh hier las ik nog helemaal overheen; spannend ymme!

Misselijk en overtijd lijkt me eigenlijk wel duidelijk :D
Mij ook :D
Maar ik wacht het af.
Ben op de postbode aan het wachten voor de test.

Lijkt me wel zwaar hoor, heb nu een zoontje van 8,5 maand. :) Maar met een beetje hulp van de oma's komt alles goed. En misschien is het wel niet zo. Zo lang ik nog geen 2 streepjes heb gezien is het nog niet 100%
  woensdag 17 november 2010 @ 12:49:50 #72
114177 Diaan73
pi_88816042
Zo kort op elkaar lijkt me echt heel zwaar.... Toen Lennon ong. 1 jaar was, moest ik echt niet aan nog een kind denken... had mn handen vol aan hem.

En wat postbode betreft, ik denk dat je nog wel even kunt wachten... alle post heeft vertraging ivm de staking gisteren.
Make love, not war ☮
pi_88816470
Ik denk dat 't met elkaar spelen ook afhangt van 't geslacht, misschien klinkt het raar ofzo.
Maar aangezien jij twee jongetjes hebt.
En ik zie dat mijn nichtje & dochtertje samen goed kunnen spelen (en die schelen ook 7 jaar)

Snel op elkaar is voor mij niets, te veel werk & zwaar.
Sommige vinden het fijn, maar niet voor mij.
Lijkt me ook moeilijker om je aandacht te verdelen.
  woensdag 17 november 2010 @ 13:08:34 #74
114177 Diaan73
pi_88816639
Ja dat denk ik ook. Mijn oudste zoon heeft bij zn vader een zusje die 4 jaar jonger is, dat gaat niet erg goed samen. :X
Make love, not war ☮
  woensdag 17 november 2010 @ 14:17:18 #75
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88819258
Hahaha, laat me raden, Twan mag niet aan dr poppen oid komen en hij vindt het stom als zij aan zijn speelgoed zit? :D De meeste van mijn vriendinnetjes vroeger hadden jongere broertjes, en dat wilde ook wel eens botsen hoor!

Ik was altijd blij dat ik thuis in mn eentje was, lekker rustig oO<
Daar ben ik nu wel op teruggekomen, nu die meiden allemaal hartstikke leuk met hun broertjes op kunnen schieten
pi_88821845
Whossaaa, daar zijn we weer!

Ymme, heel veel succes vanavond!

Over het leeftijdsverschil tussen je kinderen had ik zojuist nog een gesprek met m'n schoonzusje. Zij heeft een kleine van 10 maanden en moet er voorlopig ook nog niet aan denken om weer zwanger te zijn.
Een nichtje van een vriendin van me heeft 2 meiden waar maar 13 maanden tussen zit. Zij voorzag toen allemaal problemen, maar wonder boven wonder gaat dat eigenlijk heel goed!
Ik weet het zelf nog niet zo goed wat ik wil. Ik ben alleen thuis dus ik weet al helemaal niet wat het is om broer(tje)s of zussen te hebben. Mijn vriend komt uit een gezin van 3 waar telkens 2 jaar tussen zit, en die gingen en gaan nog steeds heel goed met elkaar om. Ach, we zullen maar eerst eens afwachten of de eerste er komt, daarna denk ik wel verder.

Ik geloof dat ik vandaag op dag 37 zit, en heb nog geen tekenen van }) . Maar we zien het wel.
pi_88822411
Even niet bijgelezen, want ik zit op werk :@
Maar zou een modje mijn NOD op ehhhh *ienemienemutte* 18 december willen zetten? Ben vandaag ongesteld geworden. Beetje raar vroeg. Had niet verwacht dat het deze maand raak zou zijn, maar een cyclus van 25 dagen (terwijl ik normaal altijd een cyclus van 4,5 à 5 weken had) is wel erg krapjes. :{ Muhh.
¿
  woensdag 17 november 2010 @ 15:47:33 #78
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88822537
Ah, jammer juffrouw Jannie, maar je moet maar zo denken: korte cyclus betekent vaker kans :Y
  woensdag 17 november 2010 @ 15:47:46 #79
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88822554
quoten ipv editten :') domme LB....
  woensdag 17 november 2010 @ 15:58:01 #80
114177 Diaan73
pi_88823022
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:17 schreef LadyBlack het volgende:
Hahaha, laat me raden, Twan mag niet aan dr poppen oid komen en hij vindt het stom als zij aan zijn speelgoed zit? :D De meeste van mijn vriendinnetjes vroeger hadden jongere broertjes, en dat wilde ook wel eens botsen hoor!

Ik was altijd blij dat ik thuis in mn eentje was, lekker rustig oO<
Daar ben ik nu wel op teruggekomen, nu die meiden allemaal hartstikke leuk met hun broertjes op kunnen schieten
Volgens mij valt dat nog wel mee... ze is erg kattig volgens hem.. en wil altijd op "zijn" laptop. maar hij heeft er nu niet meer zoveel "last" van... zijn vader en stiefmoeder zijn niet meer samen en stiefmoeder is met de andere 2 kinderen verhuisd..

JuffrouwJannie, wat jammer zeg.

GGB, spannend!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Diaan73 op 17-11-2010 16:03:33 ]
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')