Wat lief van je. Ik heb er zelf ook nog regelmatig moeite mee. Zo ongeveer bij elke 12 weken echo die ik zie. Nu is het eerst zaak dat het op de goede plek zit en daarna dat dit kindje niet ook een open schedeltje heeft. Het is wel zeldzaam maar als je het eenmaal een keer hebt gehad is de kans op herhaling een pietepeuterig beetje meer.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:53 schreef Poppejans het volgende:
Oh Vrouwtje Theelepel wat heeeeerlijk zeg![]()
![]()
Gefeliciteerd!
Hopelijk nu een hele fijne onbezorgde zwangerschap en zie je straks over een paar weekjes een heel mooi knipperend hartje![]()
Jouw zwangerschap van het vruchtje wat niet goed bleek te zijn, was je vrijwel even ver zwanger als ik en heb ik je op de voet gevolgd. Pff zo heftig en verdrietig was dat
quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:01 schreef mijsje het volgende:
en meiden, praten over ondergewicht hoeft wat mij betreft niet onder een spoiler, is net zo vervelend als overgewicht... Nu is het net of je je ervoor moet schamen GGB, en dat is absoluut niet zo!
Thanx voor de lieve reacties, dames! Ik postte dit onder een spoiler omdat ik heel goed kan begrijpen dat ondergewichtsproblematiek een trigger kan zijn bij mensen met overgewicht. Ik wilde niemand voor het hoofd stoten.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:20 schreef klumsy het volgende:
Helemaal mee eens, ik heb zelf overgewicht, en kan me heel goed voorstellen dat ondergewicht net zo vervelend kan zijn... Gewoon posten dus als je daar iets over kwijt wil!
Ja goed hoor, inmiddels 4 kilo afgevallenquote:Op woensdag 24 november 2010 10:09 schreef LadyBlack het volgende:
Charmed_angelhoe is het met jou dan?
Geen idee hoe snel je dat zou kunnen merken, maar ik heb dus precies hetzelfde....quote:Op woensdag 24 november 2010 10:06 schreef Susie het volgende:
Meiden even vraag; hoe snel na een eventuele bevruchting zou je al last van misselijkheid kunnen hebben?? Maandagavond had ik last van een druk op mijn blaas, ik naar de wc, drup drup... terug naar bed, weer die druk, toch weer naar toilet.. hetzelfde. Daarna ben ik maar blijven liggen. Gisteravond hetzelfde en ik werd er vannacht zelfs wakker van, duurde een uur voordat ik weer in slaap viel. Echt super irritant. Deze ochtend heb ik dus wat last van misselijkheid, maar ik wil mezelf ook niet gek maken, dus vandaar even mijn vraag hier.... heb het al eerder gezegd, word gek van dat lichaam, zijn er geen zere borsten, dan hebben we dit....
/klaagmodus weer uit!
quote:Op woensdag 24 november 2010 10:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja goed hoor, inmiddels 4 kilo afgevallenDus helemaal happy
We hebben nu weer fijne seks op ongeplande dagen en alles voelt nu beter en fijnerNiet meer met mijn benen omhoog na de seks, geen gekke standjes, niet op bepaalde dagen vrijen.
Nog 16 kilo te gaanEn als ik in de tussen tijd zwanger word, dan zie ik dat echt als een geschenk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |