SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door GirlGoneBad op 23-11-2010 14:03:43 ]
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:38 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Zouden digitale testen stuk kunnen zijn? Ik deed net een test en er stond ZWANGER!!
quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:57 schreef GirlGoneBad het volgende:
Vrouwtje-theelepel![]()
![]()
![]()
Over gezond gewicht gesproken, dat heb ik volgens de BMI-index ook niet echt.
Ik zal het even in een spoiler zetten, het kan namelijk nogal vervelend overkomen voor sommigen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:32 schreef GirlGoneBad het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat fijn dat je al zo snel een echo krijgt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:43 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Bedankt allemaal! Ik mag gelukkig volgende week dinsdag al op de eerste echo om te kijken of het op de goede plek zit. Ik duim dat jullie allemaal snel met me mee mogen!
Maar ik wil nog even de illusie hebben dat ik wat bij me draag.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:33 schreef LadyBlack het volgende:
GWS, ik zou lekker een testje halen, jij zit jezelf ook lekker gek te maken.... duidelijkheid voor alles toch?!
Maar het had gekund.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:51 schreef LadyBlack het volgende:
Daar kan ik ook wel inkomen GWS
Toen mijn vriend in Amerika zat 2 weken geleden vond ik het een heel leuk idee dat hij me misschien wel met zn tweetjes had achtergelaten![]()
Helaas was dat toch gewoon mijn sentimentele inslag en ver bezijden de waarheid
Helemaal mee eens, ik heb zelf overgewicht, en kan me heel goed voorstellen dat ondergewicht net zo vervelend kan zijn... Gewoon posten dus als je daar iets over kwijt wil!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:01 schreef mijsje het volgende:
en meiden, praten over ondergewicht hoeft wat mij betreft niet onder een spoiler, is net zo vervelend als overgewicht... Nu is het net of je je ervoor moet schamen GGB, en dat is absoluut niet zo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |