Ja daar heb je wel gelijk in...quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:56 schreef LadyBlack het volgende:
Dat zou wel mooi zijn klumsy!
Ik zou thuis alvast testen, veel gezelliger als het raak blijkt te zijnen meer privé voor als het niet raak lijkt te zijn.
En poookie, spannend hoor, zeker als je ook nog geen tekenen van menstruatie hebt!
Mag van mijn vriend pas woensdag testen, als er dan nog niks is doorgebroken......quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:43 schreef klumsy het volgende:
@ Poookie, waneer ga je testen, weet je dat al?
*weer verder duimen gaat
quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:15 schreef klumsy het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in...
denk dat mijn NOD rond 2 december zal zijn, dus dan zou ik mooi het weekend kunnen testen
vind het helemaal spannend... en snap echt niks van mijn lichaam, maar nadat ik ben begonnen met het skippen van zoveel mogelijk koolhydraten in m'n eten, had ik binnen 2 weken een eisprong en nu dus weer... begin bijna te denken dat het daar door komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geduldig zijn is moeilijk![]()
Dat was bij mij ook. Jaar geen / onregelmatige eisprong (geen pco overigens), via diëtiste kh arm dieet en maand later had ik 'n eisprong en na 4 maanden was ik zwangerquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:15 schreef klumsy het volgende:
[..]
en snap echt niks van mijn lichaam, maar nadat ik ben begonnen met het skippen van zoveel mogelijk koolhydraten in m'n eten, had ik binnen 2 weken een eisprong en nu dus weer... begin bijna te denken dat het daar door komt[/sub]
Ja ik dacht dat ik ongesteld was geworden, woensdag al geloof ik, maar inmiddels is er nog niks!quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:06 schreef Thistleweed het volgende:
Ik hoop het heel erg voor je LB. Ik ben eventjes in de war, je schreef eerder dat je nieuwe NOD op 15 december was toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |