Ik heb ze online besteld, 12 testen voor 28 euro oid. Heb dus een ruime voorraad, just in casequote:Op maandag 22 november 2010 20:29 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Nou ja, kunnen wel, als ik naar de kruidvat fiets voor een paar testen. Maar ik wil dat niet, want dat kost teveel...![]()
Ik heb volgens mij inmiddels wel 20 testen verspild op die manier...
Ik heb gelijk nadat ik was gestopt met de pil getest. Had al een paar weken het gevoel zwanger te zijn: Onwijs opgezette buik, misselijk, erg moe, buikpijn.. Maarjaquote:Op maandag 22 november 2010 20:30 schreef Thistleweed het volgende:
Dat herken ik wel. Heb zelfs wel eens halverwege een cyclus getest omdat ik het idee had dat ik toch zwanger was, was die maand heel erg misselijk in de ochtend en had een nog al opgezette buik. Maargoed die opgezette buik heb wel vaker, ik kan makkelijk in het grote buikentopic, pas ik prima tussen
Heb je die gisteren ook gezien? Dat meisje op de universiteit! En die kamergenootquote:Op maandag 22 november 2010 20:32 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
En dan kan ik ze wel van internet afhalen, die zijn immers goedkoper, maar ik doe dat dan weer niet omdat ik bang ben zwanger te zijn en 10 testen koop terwijl ik er dan dus maar ééntje nodig heb...
Ik wacht gewoon lekker totdat ik mijn verhaal kan vertellen in 'I didn't know I was pregnant'...
http://health.discovery.com/tv/i-didnt-know-i-was-pregnant/quote:Op maandag 22 november 2010 20:35 schreef Thistleweed het volgende:
Haha, GWS. Is er een plek waar je dat online terug kan kijken?
Maargoed, ik menstrueer wel op een dusdanige manier dat het moeilijk voor iets anders aangezien kan worden (behalve vorige maand maar toen kwam het twee dagen later)
Nee, was een supernet meisje, dat ondanks de condooms zwanger was geworden. Was op de wc bevallen, kamergenootje heeft geholpen: Gezegd wanneer ze moest persen etc, navelstreng zat om de nek vd baby, eraf gehaald..quote:Op maandag 22 november 2010 20:35 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ja, die aflevering heb ik dus net gemist: 'The pillars of the earth' was te boeiend. Ik had me nog zo voorgenomen te gaan kijken, maar heb net de laatste 5 minuten gezien.Was het een Aziatisch meisje? Die heb ik namelijk wel eens eerder gezien, geloof ik.
Van een tweeling? En het niet doorhebben?!quote:Op maandag 22 november 2010 20:42 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hihi, ik zag op de site van TLC dat ze nieuwe verhalen zoeken.
Maar ik heb te weinig buikspieren, dus ik ben 'bang' dat dit mij niet zal overkomen. Bang tussen haakjes natuurlijk: ook al maak ik er grapjes over, het lijkt me niet fijn als zoiets gebeurd.
Bevallen van een tweeling terwijl je niet wist dat je zwanger was. IEKS!![]()
Geen ideequote:Op dinsdag 23 november 2010 11:38 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Zouden digitale testen stuk kunnen zijn? Ik deed net een test en er stond ZWANGER!!
quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:38 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Zouden digitale testen stuk kunnen zijn? Ik deed net een test en er stond ZWANGER!!
quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:38 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik moest ook meteen aan jou denken toen ik het las.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dat verband er is. Zeker met PCOS, aangezien er ook een link is met diabetes 2.
Ik was begonnen met het SHE-dieet, gewoon omdat ik wat kilo's kwijt wilde van al die jaren hormonen slikken. Een aantal weken later en een kilo of 6 minder, had ik ineens met clomid niet 1 moeilijk bevochten follikel, maar 6En die cyclus ben ik spontaan zwanger geworden. Dus ik geloof er zelf zeker wel in, ook dat overgewicht problemen kan veroorzaken of in stand houden.
I knowquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, maar ho... dat het de ene kant op werkt wil niet zeggen dat het de andere kant op meteen een negatief effect geeft...
Moet je je helemaal niet schuldig over voelen...quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:53 schreef LadyBlack het volgende:
Bweh, nu voel ik me helemaal slecht over die zakken (choco)pepernoten die er hier de afgelopen weken doorheen zijn gegaan![]()
Ik heb verder een gezond gewicht hoor, maar ik geloof ook zeker dat je met een gezonde levensstijl je vruchtbaarheid ook goed doet
Wat fantastisch!!!quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:38 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik denk dat je bouw (de vorm van overgewicht) er ook mee te maken heeft; met een appelvorm zou het wel eens een stuk meer negatief effect kunnen hebben dan met een peervorm, hoewel ik denk dat die laatste sowieso al vruchtbaarder is.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, maar ho... dat het de ene kant op werkt wil niet zeggen dat het de andere kant op meteen een negatief effect geeft...
Een gezonde levensstijl is goed voor je, dus ongetwijfeld ook voo rje vruchtbaarheid. Een keer 'zondigen' door je te buiten te gaan aan iets ongezonds kan natuurlijk helemaal geen kwaad.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:53 schreef LadyBlack het volgende:
Bweh, nu voel ik me helemaal slecht over die zakken (choco)pepernoten die er hier de afgelopen weken doorheen zijn gegaan![]()
Ik heb verder een gezond gewicht hoor, maar ik geloof ook zeker dat je met een gezonde levensstijl je vruchtbaarheid ook goed doet
Eindelijk een "streepje"!!quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:38 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |