abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88984641
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 19:41 schreef Susie het volgende:

[..]

Geen idee of we qua cyclus hetzelfde zitten, maar vond het wel grappig dat mijn NOD twee dagen later is, dus wie weet... En wat betreft dat gevoel... geen pijl op te trekken! We sexen gewoon lekker de hele periode door!
:9 dat is altijd goed natuurlijk! ;)
  zondag 21 november 2010 @ 20:03:13 #182
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_88985388
Anders gaat er natuurlijk helemaal niets gebeuren nie! :P
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zondag 21 november 2010 @ 20:29:38 #183
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_88986700
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 10:04 schreef klumsy het volgende:
Ik heb trouwens net als vorige maand sinds m'n eisprong weer allemaal "klachten".
Heb last van m'n onderrug, bijna de hele dag krampen( soort van zeurderig gevoel) en met vlagen misselijk....
Hoop eigenlijk niet dat als het niet raak is, ik dit elke keer ga hebben, want om nou vanaf m'n eisprong 2 weken klachten te hebben, daarna een week ongesteld te zijn ( ook niet zonder klachten :P ) en dan "maar" 1 week nergens last van te hebben lijkt me ook niet echt top.
Maargoed ik heb 6 december een afspraak bij de Gyn, dus als het niet raak is, zal ik haar eens vragen of daar wat tegen te doen is.
Ik heb gewoon precies hetzelfde als jij! Ik ben benieuwd of er bij jou wat uitkomt bij de gyn. Ik heb vandaag getest en die was negatief, heb een flinke baaldag gehad. De eerste keer was ik in 4 maanden zwanger, en de tweede keer in 1x. het is wel geen garantie op succes maar toch vind ik het vreemd dat we nu al eventjes bezig zijn. Ik heb voor mezelf besloten dat als ik in Maart nog niet zwanger ben ik naar de gynacoloog ga.
pi_89003124
@ vrouwtje-theelepel, misschien te vroeg getest? je NOD is toch vandaag?
zal voor je duimen dat het alsnog raak is ^O^ en je niet naar de Gyn. hoeft...
Hoe lang zijn jullie nu al bezig?
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_89003154
Thistleweed, vandaag is toch jouw NOD? weet je al waneer je gaat testen?
* weer verder duimen gaat ^O^
pi_89008370
Trouwens he over die klachten gesproken.. ik heb ze ook nogal extreem.. en het antwoord van vele doktoren over de jaren heen is.. ja je moet er maar mee leren leven.. Anyway het wordt wel steeds erger wat al vervelend genoeg is.
de rest even onder spoiler want ik vind het niet een heel smakelijk verhaal zeg maar over bonkjes en sliertjes :o!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 22 november 2010 @ 13:14:49 #187
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89009798
:o Boepie! Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat gewoon menstruatie is geweest, je zou wel denken aan een afgestoten vruchtje ;( maar is dat niet een beetje kort dag voor zo'n grootte? :?

Nou, heel 'unsettling' (hoe zeg je dat normaal?) lijkt me -O- ben benieuwd wat je gyn ervan zegt.

Hier is alles eindelijk ook goed op gang. Nu kijken hoe lang het duurt...

Susie en mw_mus, veel plezier de komende dagen :D ;)
pi_89009828
VT, wat balen meis. Je bent nu al zo'n tijd bezig, hopelijk is een bezoek aan de gyn niet nodig en ben je voor die tijd zwanger.

Boepie, ik herken het wel, maar dan idd van mijn laatste miskraam. Eigenlijk precies wat je beschrijft, pijnlijke krampen en zodra het stolsel eruit was, was de pijn vrijwel meteen weg. Misschien was het dus idd meer dan een gewone menstruatie.
pi_89009913
quote:
maar is dat niet een beetje kort dag voor zo'n grootte?
Nee, dat hoeft niet. Bij mij was het vruchtje maar 5 weken oud geworden en kwamen er ook grote stolsels mee. Je lichaam zet blijkbaar al heel wat in gang.
  maandag 22 november 2010 @ 13:19:39 #190
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89009937
Hee klavertje, hoe is het met jou nu? lichamelijk en geestelijk al weer een beetje bijgekomen?

Je leest hier nog wel mee dus, is dat een goed teken? :)
pi_89010145
Hee LB, lief dat je het vraagt. Ik kan nu weer zeggen dat het echt goed gaat. We zijn er samen even een weekje tussenuit geweest en dat heeft echt wonderen gedaan. Ik sta er nog wel eens bij stil natuurlijk, maar kan ook weer vooruit kijken. Het is wel vreemd om in de lijst bij Z&G te kijken en te bedenken dat ik zowel in maart als in mei in de lijst had kunnen staan, maar goed het is niet anders.

Ik zit lekker in mijn vel en zie de toekomst wel zonnig in. Heb er vertrouwen in dat het volgende keer wel goed gaat. Wat ook wel heerlijk relaxt is, is dat ik nu echt geeeeen idee heb van mijn cyclus. De miskraam heeft zo lang gesleept dat die een beetje van de rel is. Dus niks geen gericht klussen maar gewoon ongedwongen genieten. Is ook wat waard :Y

Balen dat het voor jou nog niet gelukt is, misschien dat we dan toch nog gelijk in Z&G kunnen aankomen ;)
  maandag 22 november 2010 @ 13:31:16 #192
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89010302
Fijn dat je het in elk geval weer zonnig inziet! je miskramen zul je denk ik nooit helemaal vergeten, maar vertrouwen in de toekomst lijkt me essentieel :Y

Samen door, waar kan ik tekenen? ^O^
pi_89011460
Nou Twistleweed, spannuunnnddd!!!!
Meld je even ;)

Klavertje-4: Bah, wat een verhaal... Fijn dat je na een diep dal er toch weer bovenop gekomen bent! Respect!

Hier op dag...uhhh...42 geloof ik :? Vorige keer duurde 47 dagen, dus we wachten maar weer af. Vanaf dat ik gestopt ben met de pil werd m'n cyclus per keer langer, ik begon namelijk met 37 dagen. Herkenbaar voor iemand?
pi_89012198
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 08:48 schreef klumsy het volgende:
@ vrouwtje-theelepel, misschien te vroeg getest? je NOD is toch vandaag?
zal voor je duimen dat het alsnog raak is ^O^ en je niet naar de Gyn. hoeft...
Hoe lang zijn jullie nu al bezig?
Ik weet het niet precies. In Mei 2009 was ik zwanger, dat ging in Juli mis en vanaf toen zijn we eigenlijk bezig. Dit jaar had ik dus in Juli een bbz. Af en toe stoppen we een maandje, dan kan ik even tot rust komen.
pi_89020674
Meld! Wat lief dat jullie er naar vragen. Volgens mijn temperatuur grafiekje heb ik zo'n 12 dagen geleden mijn eisprong gehad dus denk ik dat ik nog 2 dagen geduld moet hebben. Wel veel krampen, een paar beetjes oud bloed en twee mega puisten dus in principe alles de komst van mijn menstruatie aankondigt. Maargoed, ben ook nog nooit zwanger geweest dus weet niet precies hoe het zou voelen als het wel zwanger was.
Kun je oud bloed hebben en evengoed zwanger zijn trouwens? Ik vraag me ook wel eens af waar dat oud bloed nou vandaan komt, ga dat toch eens googlen.

Ik lees hier ook wel iets wat ik herken. Meestal zo'n week voor menstruatie kunnen bij mij de krampen al beginnen en die doen ook wel goed pijn. Ook misselijk herken ik. Ik ben heel benieuwd wat er uit komt bij jou Klumsy.
Heb niet helemaal bijgelezen maar ik ben blij te horen dat het goed gaat met je klavertje 4.
  maandag 22 november 2010 @ 18:30:10 #196
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_89021643
Ik heb helemaal geen krampen voordat ik ongesteld moet worden, bij is het dus echt een verrassing! Weet niet of ik daar dan weer blij mee moet zijn, maar ik denk, te lezen aan jullie verhalen van wel. Ook geen rare dingen zoals Boopie omschrijft.. Begint wel met "oud" en dan de volgende dag een verse lading zeg maar...

Wat een verhalen hier!! hahaha! Ik hoop niet dat er al te veel mannen mee lezen....of misschien juist wel, weten ze ook wat wij mee maken! hahaha!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  maandag 22 november 2010 @ 19:42:58 #197
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_89025228
Thistleweed, ik had de eerste keer ook last van oud bloed. Voor, maar ook nog een tijdje nadat ik een positieve test had. Soms zelfs een beetje nieuw bloed, maar dat was niet veel.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_89026081
Ha, thanx GWS, mijn goede hoop is weer terug :D

Klaagmodus aan:
ik moet wel want eerlijk gezegd ben ik het zat, ik wil zwanger worden en ik wil het nu!
Klaagmodus uit.
pi_89026112
Boepie, dat klinkt wel heftig zeg! Ik kan me voorstellen dat je er even niet goed van wordt...

Thistleweed, ik had bij mijn eerste zwangerschap ook 2dgn voor menstruatie oud bloed. Heel weinig, maar ik bleek toch zwanger. Waar het vandaan komt, geen idee...
pi_89026215
Hehe, dat vroeg ik me dus ook al af, zat dat daar dan al een maand? Getver ;)
pi_89026315
:@ ik wilde nog editten, maar toen lag Fok! er opeens uit...
pi_89026630
Waarom wilde je editten dan?
pi_89026840
omdat ik wel weet waar het vandaan komt... :P , ik weet alleen niet hoe...
pi_89026881
:D
  maandag 22 november 2010 @ 20:26:04 #205
12913 GreatWhiteSilence
pi_89026914
Ik zit nu soms ook te twijfelen of ik nu zwanger ben of niet. Ik heb namelijk vorige ronde wel een flinke bloeding gehad, maar het was voornamelijk oud bloed. Maar waarschijnlijk zit ik mijzelf dan weer voor de gek te houden... ;(
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_89027016
kan je niet testen dan? of heb ik iets gemist?
  maandag 22 november 2010 @ 20:29:26 #207
12913 GreatWhiteSilence
pi_89027101
Nou ja, kunnen wel, als ik naar de kruidvat fiets voor een paar testen. Maar ik wil dat niet, want dat kost teveel... :P
Ik heb volgens mij inmiddels wel 20 testen verspild op die manier... :@
pi_89027144
Dat herken ik wel. Heb zelfs wel eens halverwege een cyclus getest omdat ik het idee had dat ik toch zwanger was, was die maand heel erg misselijk in de ochtend en had een nog al opgezette buik. Maargoed die opgezette buik heb wel vaker, ik kan makkelijk in het grote buikentopic, pas ik prima tussen :)
pi_89027232
ik herken het ook wel... Maar ik heb toch met mezelf afgesproken dat ik elke maand test, gewoon om zeker te zijn. Niet zoals de eerste maand, 4 dagen te vroeg zodat ik nog niks weet, gewoon op NOD... Ook al verlies ik wat bloed. Ik wil het gewoon zeker weten. die EUR 2,50 is me dat wel waard per maand. Ik bloed nl. soms erg weinig en dan ga ik dus ook twijfelen.
  maandag 22 november 2010 @ 20:32:42 #210
12913 GreatWhiteSilence
pi_89027273
En dan kan ik ze wel van internet afhalen, die zijn immers goedkoper, maar ik doe dat dan weer niet omdat ik bang ben zwanger te zijn en 10 testen koop terwijl ik er dan dus maar ééntje nodig heb...
Ik wacht gewoon lekker totdat ik mijn verhaal kan vertellen in 'I didn't know I was pregnant'... })
  maandag 22 november 2010 @ 20:32:56 #211
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_89027289
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 20:29 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Nou ja, kunnen wel, als ik naar de kruidvat fiets voor een paar testen. Maar ik wil dat niet, want dat kost teveel... :P
Ik heb volgens mij inmiddels wel 20 testen verspild op die manier... :@
Ik heb ze online besteld, 12 testen voor 28 euro oid. Heb dus een ruime voorraad, just in case :+

quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 20:30 schreef Thistleweed het volgende:
Dat herken ik wel. Heb zelfs wel eens halverwege een cyclus getest omdat ik het idee had dat ik toch zwanger was, was die maand heel erg misselijk in de ochtend en had een nog al opgezette buik. Maargoed die opgezette buik heb wel vaker, ik kan makkelijk in het grote buikentopic, pas ik prima tussen :)
Ik heb gelijk nadat ik was gestopt met de pil getest. Had al een paar weken het gevoel zwanger te zijn: Onwijs opgezette buik, misselijk, erg moe, buikpijn.. Maarja :P. Kwam er wel achter, dankzij een bloedtest, dat m'n ijzer erg laag is, wat wel iets kan verklaren :)
  maandag 22 november 2010 @ 20:33:40 #212
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_89027338
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 20:32 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
En dan kan ik ze wel van internet afhalen, die zijn immers goedkoper, maar ik doe dat dan weer niet omdat ik bang ben zwanger te zijn en 10 testen koop terwijl ik er dan dus maar ééntje nodig heb...
Ik wacht gewoon lekker totdat ik mijn verhaal kan vertellen in 'I didn't know I was pregnant'... })
Heb je die gisteren ook gezien? Dat meisje op de universiteit! En die kamergenoot _O_
pi_89027414
Haha, GWS. Is er een plek waar je dat online terug kan kijken?

Maargoed, ik menstrueer wel op een dusdanige manier dat het moeilijk voor iets anders aangezien kan worden (behalve vorige maand maar toen kwam het twee dagen later)
  maandag 22 november 2010 @ 20:35:20 #214
12913 GreatWhiteSilence
pi_89027422
Ja, die aflevering heb ik dus net gemist: 'The pillars of the earth' was te boeiend. Ik had me nog zo voorgenomen te gaan kijken, maar heb net de laatste 5 minuten gezien. :( Was het een Aziatisch meisje? Die heb ik namelijk wel eens eerder gezien, geloof ik.
  maandag 22 november 2010 @ 20:37:47 #215
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_89027536
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 20:35 schreef Thistleweed het volgende:
Haha, GWS. Is er een plek waar je dat online terug kan kijken?

Maargoed, ik menstrueer wel op een dusdanige manier dat het moeilijk voor iets anders aangezien kan worden (behalve vorige maand maar toen kwam het twee dagen later)
http://health.discovery.com/tv/i-didnt-know-i-was-pregnant/ :7
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 20:35 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ja, die aflevering heb ik dus net gemist: 'The pillars of the earth' was te boeiend. Ik had me nog zo voorgenomen te gaan kijken, maar heb net de laatste 5 minuten gezien. :( Was het een Aziatisch meisje? Die heb ik namelijk wel eens eerder gezien, geloof ik.
Nee, was een supernet meisje, dat ondanks de condooms zwanger was geworden. Was op de wc bevallen, kamergenootje heeft geholpen: Gezegd wanneer ze moest persen etc, navelstreng zat om de nek vd baby, eraf gehaald.. _O_ En heel koel en 'together' terwijl ze dat deed.
pi_89027614
thanx
  maandag 22 november 2010 @ 20:42:55 #217
12913 GreatWhiteSilence
pi_89027833
Hihi, ik zag op de site van TLC dat ze nieuwe verhalen zoeken.

Maar ik heb te weinig buikspieren, dus ik ben 'bang' dat dit mij niet zal overkomen. Bang tussen haakjes natuurlijk: ook al maak ik er grapjes over, het lijkt me niet fijn als zoiets gebeurd. :N

Bevallen van een tweeling terwijl je niet wist dat je zwanger was. IEKS! :o
pi_89027993
Nee helemaal niet fijn, dan mis je je hele zwangerschap, lijkt me wel heel triest. Maar je hebt wel een lief babytje en dat is natuurlijk ook wat waard.
  maandag 22 november 2010 @ 20:46:06 #219
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_89028004
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 20:42 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hihi, ik zag op de site van TLC dat ze nieuwe verhalen zoeken.

Maar ik heb te weinig buikspieren, dus ik ben 'bang' dat dit mij niet zal overkomen. Bang tussen haakjes natuurlijk: ook al maak ik er grapjes over, het lijkt me niet fijn als zoiets gebeurd. :N

Bevallen van een tweeling terwijl je niet wist dat je zwanger was. IEKS! :o
Van een tweeling? En het niet doorhebben?! :o!!
  maandag 22 november 2010 @ 20:56:40 #220
12913 GreatWhiteSilence
pi_89028553
Nou ja, van een tweeling kan ik het me nog wel enigszins voorstellen: die zitten vaak zo klem dat er weinig kindbewegingen zijn... :+
  maandag 22 november 2010 @ 22:20:24 #221
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_89032889
Nou, zojuist de kortste menstruatie van m'n leven gehad. Voordat ik met de pil begon: Minstens 4/5 dagen. Tijdens de pil: Minstens 5 dagen. Nu: 2 dagen. En klachten die ik normaal nooit had :{ Rugpijn, onwijze krampen..

Nou, weer een maandje proberen en doen! *O*
pi_89034968
Hier is de ongi zo goed als weg *O* (eindelijk)
Thanks voor de reacties eerder, zijn toch van die "lastige" dingen zeg maar, dat hoor je meestal weer van niemand (irl) en internet is dan wel heel fijn eigenlijk :)
Verder hoop ik dat manlief een beetje tijd heeft voor me de komende 2 weken.
pi_89041952
oeh Thistleweed, alweer een dagje dichter bij je NOD....
* weer snel verder gaat met duimen ^O^
pi_89041998
Hoewel ik vorige keer onderhand al de dag na m'n eisprong wilde testen en eigenlijk de hele
periode tot }) heel onrustig ben geweest, heb ik daar nu echt helemaal geen last van :?
Zit nu ongeveer een week voor m'n NOD en ik heb echt zoiets van ik zie het wel...
Moet zeggen dat ik het wel fijn vind dat ik niet weer zo onrustig ben :)
Maargoed ik heb nog een week te gaan tot NOD, dus misschien slaat het het weekend wel
helemaal om :P
  dinsdag 23 november 2010 @ 10:33:09 #225
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89044668
Haha klumsy, dat onrustige ken ik ook! kan mezelf helemaal gek maken :')
Nu is er helaas geen twijfel mogelijk, ik ben echt hartstikke ongesteld.... bloedbad :X

Boepie, fijn dat het weer voorbij is dan, ik zou echt wel geschrokken zijn!

GWS, ik zou lekker een testje halen, jij zit jezelf ook lekker gek te maken.... duidelijkheid voor alles toch?!

GotC, het zegt nog niet zo heel veel he, de lengte van je menstruatie, het is allemaal nog op gang aan het komen waarschijnlijk. Na mijn spiraaltje was ik helemaal blij met mijn 4 dagen, maar dat is gewoon weer terug naar mijn eigen 6 à 7 dagen helaas :')
pi_89046444
Zouden digitale testen stuk kunnen zijn? Ik deed net een test en er stond ZWANGER!!
pi_89046519
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 11:38 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Zouden digitale testen stuk kunnen zijn? Ik deed net een test en er stond ZWANGER!!
Geen idee :?

Maaruh gefeliciteerd??????

*G* *G* *G*

Anders even nog 1 doen :9
pi_89046581
Gefeliciteerd vrouwtje-theelepel *O*
  dinsdag 23 november 2010 @ 11:43:55 #229
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89046628
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 11:38 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
:o :D *O*

Niet vanuit gaan dat ie stuk is, gewoon lekker juichen!!! Gefeliciteerd!!!!!!!
  dinsdag 23 november 2010 @ 11:44:27 #230
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89046644
Oooooh een vriendin van mij was gisteren ook een week overtijd, maar haar testen gaven nog negatief aan, zo spannend! :o
pi_89046647
quote:
*O* *O* O+ een positieve test O+ *O* *O*
Gefeliciteerd!!!
  dinsdag 23 november 2010 @ 11:46:30 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89046711
quote:
:o Meid! Wat gaaf! *O*
Gefeliciteerd! *O*
pi_89046742
lieve VT wat een geweldig nieuws! zat je gevoel toch goed!!

Gefeliciteerd!
pi_89046779
quote:
*O* WAT GOED!! *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 23 november 2010 @ 11:48:59 #235
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89046787
Nou inderdaad, je had ook gezegd dat je een gevoel erover had he :D

Mooi dat dat dus ook wel kan kloppen O+
  dinsdag 23 november 2010 @ 11:49:39 #236
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_89046810
Vrouwtje_theelepel, gefeliciteerd!!! *O*
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  dinsdag 23 november 2010 @ 11:50:06 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89046823
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 16:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik denk ook dat dat verband er is. Zeker met PCOS, aangezien er ook een link is met diabetes 2.

Ik was begonnen met het SHE-dieet, gewoon omdat ik wat kilo's kwijt wilde van al die jaren hormonen slikken. Een aantal weken later en een kilo of 6 minder, had ik ineens met clomid niet 1 moeilijk bevochten follikel, maar 6 :o En die cyclus ben ik spontaan zwanger geworden. Dus ik geloof er zelf zeker wel in, ook dat overgewicht problemen kan veroorzaken of in stand houden.
Ik moest ook meteen aan jou denken toen ik het las. :Y
  dinsdag 23 november 2010 @ 11:53:29 #238
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89046940
Bweh, nu voel ik me helemaal slecht over die zakken (choco)pepernoten die er hier de afgelopen weken doorheen zijn gegaan ;( :')

Ik heb verder een gezond gewicht hoor, maar ik geloof ook zeker dat je met een gezonde levensstijl je vruchtbaarheid ook goed doet :Y
  dinsdag 23 november 2010 @ 11:54:07 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89046956
Ja, maar ho... dat het de ene kant op werkt wil niet zeggen dat het de andere kant op meteen een negatief effect geeft...
pi_89046985
Vrouwtje T, wat goed! :o
Gefeliciteerd! *O* *O* *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')